2015. július 8., szerda

Strawberry

Sziasztok! :)
Ma egy avon újdonságot hoztam nektek, méghozzá az új ajakfilcek közül a címben említett árnyalatot...
A termék csomagolása egyszerű fekete, masszív, az alján található egy a termék színével megegyező rész...2,4 ml terméket tartalmaz, hét színben kapható, és nyáron (júliusban és augusztusban is) 1300 forintért vehetitek majd meg...
Kicsit duci a filces rész, de nagyon szépen lehet vele kontúrozni, precíz, és mégis könnyű befedni vele az ajkakat...
Rétegezni lehet, az egyenletes felhordással sincs bajom (mondjuk én a NYC ajakfilcéhez hasonlítottam akaratlanul is, amit csak foltosan tudtam felkenni, vagy negyed órámba telt, hogy egyenletes legyen), az illata teljesen megegyezik a NYC ajakfilcével, ilyen gyümölcs szerű valami, de egyáltalán nem zavaró...
Az ilyen jellegű termékekhez hasonlóan ezt is illik jól hidratált ajkakra felvinni, de egyébként egyáltalán nem szárít...csak kiemeli a száraz részeket és sajnos hajlamos beleülni a ráncokba is...
A tartóssága kézfejen kifogásolhatatlan...bár felkentem, és egyből a legapróbb redőkbe is belemászott, utána masszívan ott maradt...
Ajkakon kb fél órán belül teljesen lekopott - illetve azt hittem, hogy lekopott, mert megszűnt a számon (mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy nálam ez a szín amúgy is a "természetes" kategóriába tartozik) - de este, mikor szedtem le a sminkemet, a vattakorongon még ott volt...Egyébként szépen kopik - bár szerintem picit beleivódik az ajkak bőrébe, azért tűnt el ilyen gyorsan rólam (mondom: fel se tűnt, hogy hova lett és mikor, pedig ha élesben tesztelem a terméket minden adandó alkalmat megragadok, hogy ellenőrizzem), de egy darabig megfog mindent - bár kenődni egyáltalán nem kenődik, és ez nagyon meglepett, miután szépen beleült minden aprócska ráncba, amiről nem is tudtam, hogy létezik...
Száradás előtt kicsit ragad (nem annyira zavaró), és mire megszárad szinte el is tűnt az ajkakról...
balra több rétegben, jobbra egyben

fent több rétegben, lent egyben
Egyébként a képeken NEM DÖRZSÖLTEM meg a kezemet, teljesen magától lett ilyen...szóval szerintem érdemesebb inkább egy rétegben dolgozni vele...
(Ez hatalmas plusz az NYC részére: azt hiába nehéz egyenletesen felhordani, ott marad, ahova kented...)

Felkenés után nem sokkal (maximum 2 perccel később - még beállítottam a fényképezőmet, és rögtön fotóztam)...második képen látható, hogy már elindult a szökés...

Összességében ezer forintnál többet nem adnék ki érte semmiképp...nem vészes, csak egyszerűen nekem nem tetszik...Biztos vagyok benne, hogy valakinek nagyon beválhat és valakinek még ennyire se jöhet be...nekem teljesen semlegesek az érzéseim vele...Alsó határon átlagos, a színe szép, de úgy igazából semmi extra...

Akik szeretnének egy jól használható ajakfilcet, azoknak mindenképp javaslom, viszont akik egy különleges, és tartós ajakkencét keresnek, azok szerintem ezt a terméket kerüljék...

Ti szeretitek az ajakfilceket? Próbáltátok ezt a terméket? :)
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)