2015. július 21., kedd

Piercing TAG (némi kiegészítéssel)

Sziasztok...a mai nap egy eléggé érdekes tag-et hoztam nektek...:)

Őszintén meglepett, hogy létezik ilyen tag, de végtére is...én örülök neki...főleg, hogy leendő piercingjeim picit (jóval) eltolódnak egyelőre, de erről majd később - vagy soha, igazából, ez egyáltalán nem volt lényeges információ...nézzétek el nekem, kicsit fáradt vagyok, "tegnap éjszaka" írom ezt a posztot...tehát időzített lesz...Sajnos vagy nem sajnos a családi kötelezettségeim elszólítanak a gép mellől, és nagyon sokára tudnék csak jelentkezni másképp...

Eredetileg ez angol nyelvű volt - illetve én angolul leltem rá - ezért leírom az angol megfelelőket is, hogy a nálam jobb angolosok kötekedhessenek kijavíthassanak, ha tévednék...picit bővítettem is rajta, ugyanis az eredeti TAG piercingekről és tetoválásokról szólt, de én utóbbiak közül nem rendelkezem eggyel se...így elég rövidke kérdés sor lenne önmagában...:)

Ennek köszönhetően többek között viharos kamasz éveimbe is betekinthettek, amiket teljesen elhagytam gimnáziumra (nagyjából két és fél évig voltam benne), így a blog ezt nem látta még...Jobban belegondolva ez nem is gond, nem keltettem volna jó híremet, és mivel általában péntek-szombat jó kamaszhoz hűen csöveltem vagy koncerten vagy kocsmában voltam, időm se lett volna blogolni...nem is kötött volna le, pedig akkoriban már használtam emberek riogatására a sminkelést...Igazából kicsit gáznak érzem ezt így leírva...vagyis hiányzik az az önmagam gyakran...annyira...meggondolatlan volt, sok hülyeségben volt benne, meg ilyesmi, és most úgy érzem kiöregedtem belőle...tényleg minden koncerten ott voltam (többnyire a koncert előtt csöveltem, de ott voltam xD), most meg nagyjából iszonyodok az emberektől, és nem akarok velük találkozni...persze az elmúlt pár évben sok minden történt sok mindenkivel, így vannak, akik már utálnak, és vannak, akiket én utálok, szóval nehéz lenne ugyanolyan jól érezni magam köztük...Ez a bloghoz mondjuk nem kapcsolódott, és valószínűleg nem is kelti jó híremet, de ez is én vagyok, hozzám tartozott/tartozik, és én ezt felvállalom...kicsit talán megkönnyebbülés is bevallani, hogy ilyen voltam, és ha visszagondolok hiányzik is...
Eme elég hosszúra nyúlt bevezetőmnek köszönhetően megadom a 'személyes' címkét a bejegyzésnek...

Hát...szerintem vágjunk is bele! :)

HOW MANY PIERCINGS DO YOU HAVE & WHERE?
Hány piercinged van és hol?
Piercing a szó szoros értelmében véve "csak" 10 van (fülbevalókkal együtt 17 - bár nem tudom ők mennyire számítanak piercingnek), ez 11 furatot takar (fülbevalókkal együtt 18)...
- köldökömben
- orromban
- jobb fülemben öt porc piercing (és négy fülbevaló)
- bal fülemben egy tragus, egy conch és egy industrial (és három fülbevaló)

DO YOU REGRET ANY OF YOUR PIERCINGS?
Megbántad bármelyik piercingedet?
Nem, nagyon szeretem őket, teljesen hozzám nőttek már...a köldök piercingektől mondjuk undorodok, de olyan csodálatos az ékszerem bele, hogy még őt is szeretem...:D

WHICH PIERCING HURT THE MOST?
Melyik piercing fájt a legjobban?
Öhh...egyik se...?
Ha vehetjük a következményeket, akkor az egyik fülporc piercingem...sért egy ideget, és ha rosszul nyomom a fejemet (vagyis rosszul van pl egy hajpánt rajtam vagy ilyesmi), esetleg túl hideg/túl meleg van, akkor begörcsöl a fülem...
A szúrást tekintve nem fájtak...:D
Ha a bénaságomat nézzük, akkor az orr piercingem, ugyanis nagyon ügyesen kirántottam törölközővel pár naposan...xD
Ha haverék figyelmességét (?) nézzük, akkor a köldök, ugyanis frissen volt szúrva a köldök piercingem (konkrétan aznap, csak kb 2-3 órával korábban), amikor haverom (a mai napig nem értem, hogy vagy miért), de elég erősen hasba vágott...xD
Ha a tapasztalatlanságomat nézzük, akkor megint csak a fül piercingek, ugyanis nincs olyan ékszer szerintem a fülemben, amit legalább egyszer ne rántottam volna meg fésűvel, vagy égettem volna meg hajvasalóval...xD
Meg kellett szoknom őket na...xD

DID YOU HAVE ANY PROBLEMS WITH YOUR PIERCINGS?
Volt bármilyen problémád a piercingjeiddel?
Az előzőeket leszámítva piercinggel nem...
Viszont a legnevesebb miskolci szalonban (elég sok pénzért - jóval drágább, mint a szalon ahova a továbbiakban jártam - illetve fogok menni majd) iszonyatosan elszúrták (haha...szó szerint...értitek...szúrták...na jó hagyjuk xD) a fülbevalóimat...Tudnék képet mutatni, de nem akarok senkit riogatni velük...Négy év után a furatok még gennyeztek, és véreztek, és iszonyatosan fájtak...beforrasztottam őket (elég hülyén nézett ki a folyamat alatt a fülem, mert a sebek nem igazán gyógyultak túl gyorsan), és kiszúrtam magamnak...jól...
Igazából ebben a történetben az a legszebb, hogy a piercinges elhajtott a fülporc piercinggel (helixet akartam szúratni), hogy kicsi vagyok hozzá (14. szülinapi ajándékom - lett volna), ő nem vállalja, mert amúgy is az én fülem nem alkalmas ilyesmire...és ezek után egy sima fülbevalót ront el ennyire...jobban belegondolva örülök, hogy nem vállalta a fülporcot, mert ha széthasít nekem egy ideget, lehet komoly problémákat okoz...így csak nagyon sok kellemetlenséget...
Egyébként a női megérzés bevált...itt is...akkor is...apával mentem (szülői beleegyezés miatt ugye...), és mikor odaértünk én inkább elmentem a kisállat kereskedésbe nézelődni...nagyon nem akartam bemenni...szúrtam már fület (is) magamnak előtte, volt fülbevalóm, tudtam, hogy nem fog fájni...de megláttam a piercingest és majd összeszartam magam - jó ez erős túlzás, és próbált kedves lenni amúgy, szerintem látta rajtam, hogy mennyire be vagyok tojva xD - aztán alig akartam engedni neki, hogy átlője a fülemet...apának fognia kellett a kezemet - meg engem, hogy ne szaladjak el...legszívesebben kifutottam volna a szalonból...
...utólag átgondolva ezt kellett volna tennem inkább...vissza akartam menni reklamálni neki, hogy jól elintézte a fülemet...de aztán úgy döntöttem, hogy nem pazarlok rá időt, és soha többé nem megyek még a közelébe se a szalonnak...
(A legnagyobb poén, hogy utána a másik szalonba, amikor tényleg a helixemért mentem, teljes nyugalommal mentem már be, bár apának kellett kísérnie az engedélyek miatt megint...úgy éreztem, ott rossz nem történhet velem...hát...2/2 bevált a megérzésem...:))

DO YOU WANT MORE PIERCINGS?
Akarsz még több piercinget?
IGEEEEEEEEEEEN!!! A kedvenc ékszerem még nincs bennem, és rengeteg ötletem van, amivel sokkal szimpatikusabbá varázsolnám a tükörképemet - legalábbis saját magam részéről, az emberek 98%-a szerint csak "elcsúnyítom magam" - de hé...ki a francot érdekel, ha nekem tetszenek?! :D


KIEGÉSZÍTÉS

Mikor kezdtek el érdekelni a piercingek?
Nagyjából 13 éves koromban...iigen...tipikus kamasz húzás, tudom...anya azzal nyugtatta magát, hogy majd kinövöm - hahaha...nem jött be...:D
Egyébként nálam ez olyan méreteket öltött - azon túl, hogy képes voltam akár hetente többször is vitázni velük miatta (igen, nem voltam túl könnyű eset - bár szerintem még viszonylag jó is voltam...vagyis láttam nálam sokkal rosszabbakat, én szót fogadtam...általában...idővel...csak előtte veszekedtünk pár órát...xD) - hogy közöltem anyáékkal, hogy én nem megyek gimnáziumba, hanem elmegyek piercingesnek...na ez a kijelentésem több helyen sántított, és igazából megvalósíthatatlannak bizonyult...egyrészt a szülői támogatás hiánya miatt, másrészt túl fiatal voltam a tanfolyamhoz...
Egyébként utóbbiról nem tettem még le, és igazából ezen is összevesztünk párszor már nagykorú éveimben is (sőt gimnázium alatt is felmerült bennem, hogy félbehagyom, elmegyek piercingesnek, és aztán leérettségizek, ha lesz kedvem még - de aztán észérvekkel le lehetett erről beszélni), végül abban egyeztünk meg, hogyha szerzek egy diplomát, akkor fizetik a piercinges szakmát nekem (ugye első szakma ingyenes, és azért egy OKJ képzés az nem egyetem...árban se...).
Tehát ha az elkövetkezendő öt (??? tíz félév...hat félév plusz négy a mesterképzés...de ki tudja, nekem ez mennyi idő lesz, főleg, ha még szakot is váltok közben - vagy iskolát...) év alatt nem változik valami bennem (bár az elmúlt hétben nem változott), akkor belevágok! :)

Mikor készült az első piercinged és mi volt az?
Az első igazi piercingem (nem fülbevaló) kb 14 és fél éves koromban került belém...Elég tisztán emlékszem rá, hogy a 14. szülinapi (március) fülszúrásom után - amit már olvashattatok, milyen jól sikerült - nyáron augusztusra sikerült rábeszélnem anyát, hogy nekem mégis kell a piercing, és nagyon kell...szóóval akkor történt, és egy helix volt...

Mikor készült a legutolsó piercinged?
A conch piercing volt az, és tavaly nyáron került belém - te jó ég, milyen rég voltam már a szalonban...

Melyik a kedvenc (piercing) ékszerfajtád?
A golyózáras piercing...első fülporc piercingemben nekem is sokáig az volt, de amikor elmentem körbeszúratni a fülemet, kicseréltem fülbevalóra, hogy ne legyen túl közel az alatta lévő ékszer...azóta sima fülbevalók vannak a fülemben (egyelőre)...
Aztán orrkarikám is volt ugyanez az ékszer (fertőtlenítve természetesen), de sajnos eltörött, így most visszakerült a pont ékszerem oda is...(egyelőre...xD)

Melyik a kedvenc piercing fajtád?
Nekem két kedvencem van, az egyik a labret (ez még nekem is hátra van :)) a másik pedig a helix (fülporc piercing)...kicsit sajnáltam is, mikor kiegészült a jobb fülem, mert így "jelentőségét" vesztette az én picikém...:)

Melyik a kedvenc piercinged (magadban)?
Félve választok kedvencet, a többi meg ne haragudjon...:P
Egyébként az összeset imádom, és vicces módon nem a kedvenc piercing fajtám a kedvencem magamon/magamban...
Szerintem az industrialom illik a legjobban hozzám, imádom nézegetni is (bár benne is ékszert szeretnék cserélni majd), és szerintem nagyon szép...:)

Mit tanácsolsz azoknak, akik szeretnének egyet, de nem merik bevállalni?
Szerintem érdemes megcsináltatni...ha másért nem azért, hogy rájöjj, ha esetleg mégse tetszik magadon, csak máson...Nem mindenkihez illik minden fajta piercing (bennem a köldökpiercing idegen szerintem xD), és így legalább kiderülhet...Ráadásul a furatok összehúzódhatnak annyira is, hogy ne látszódjanak, meg be is forrnak idővel...Személyes példa: én az orrpiercingemet vettem ki az emelt szóbelimre...nem is látszott, hogy ott lyuk van...igaz nehéz is volt visszatennem, mert nem igazán áll kézre a kampós, ékszer, és többnyire körbe szúrkáltam a lyukat, de végül meglett a furat, és most ismét bennem van az ékszer...xD
Mondjuk tanuljatok a hibámból: ne legyen állandó konfliktus forrás a szüleitekkel (nem tesz túl jót a kapcsolatnak), ha nagyon nem akarják engedni, inkább várjatok még vele - főleg, ha nagyon fiatalok vagytok, mint én voltam - bár a mai napig összeveszünk rajtuk néha...xD
Ennek ellenére azért, mert egy rokonotok/ismerősötök azt mondja, hogy gusztustalan, azért még ne tegyetek le róla...
Persze rengeteg hátránya lehet, rengeteg veszély leselkedik a piercingesekre (elfertőződés, érzékenység, kiszakadás, stb), de ha tisztában vagy ezekkel, nem fog meglepetés érni, ha mégis rosszul sül el valami...Annak ellenére, hogy általában ezzel ijesztgetik az embereket - lebeszélő céllal, nagyon ritkán fordulnak elő...Mindenesetre nagyon körültekintőnek kell lenni a szalon megválasztásában is, és vigyázni kell az ékszerre eleinte...Rendes kezelgetés mellett nem lehet vele probléma...:)

Azoknak, akik elolvasták, köszönöm a figyelmüket!
Ha szeretitek a piercingeket, vagy tetszett a TAG, és nektek is van testékszeretek, töltsétek ki Ti is (kiegészítéssel, vagy anélkül), és linkeljétek a megjegyzésben...Illetve, ha gondoljátok, válaszolgassatok itt a kérdésekre...:)

(Ezt nem tudom minek erőltetem egyébként...naponta több száz látogatóm van - igen jelentősen növekedett az idetévedők száma, pedig elég rendetlenül posztolgatok, és mégis egyre kevesebb kommentem...igen, tudom, hogy én nyírbáltam meg a lehetőségeket, de nem szeretem a névtelen hozzászólásokat...nem a trollok vagy kritikák miatt, mindkettő jöhet, ha az illető vállalja az arcát...előbbi csak magát minősíti, utóbbinak az észrevételeit meg szívesen meghallgatom, és átgondolom, hogy esetleg változtathassak, ha egyetértek, illetve tudok...:))

Szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy van, a bal porc van átlőve, és abban is csak egy karika van. Fájni nem fájt, viszont egyszer-kétszer gyógyulás közben ránőtt a bőr a fémre. Csodás volt elkezdeni minden reggel újra mozgatni. Aki lőtte, az azt mondta, hogy még ezzel együtt is szépen gyógyul, és a sajgó fülemet merő barátságból átmozgatta. :D Többet nem szeretnék, de szerintem nem is vagyok olyan típus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóh...azért picit irigyellek, hogy te még porc-karikás vagy...mint írtam én is nagyon szeretnék az lenni újra...>< :)
      Fú én is az ékszer cserét utáltam a legjobban, mikor a fülkagylómban cserélték...alig akartam engedni, hogy hozzáérjen a fülemhez...aztán nem is fájt...x'D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)