2015. július 22., szerda

Körömlakk TAG

Sziasztook! :)

A mai poszt - meglepő módon - egy tag lesz...Tudom, hogy mostanában elszaporodtak az ilyen jellegű posztok, de nincs agyam arra, hogy egy értelmes bejegyzést összeállítsak...Itt adva vannak a kérdések, tehát elég (legjobb tudásom szerint) válaszolgatni ezekre, és nem kell a saját kusza vázlataimból kibogarászni a dolgokat...
Egyébként ez egy időre az utolsó TAG poszt lesz (?), ugyanis ez volt az utolsó kérdés sor a vázlataim között...
...és az az igazság, hogy a következő szűk hetet (kb öt napot) rokonoknál fogjuk tölteni a fővárosban, tehát nem igazán lesz lehetőségem írni véletlenül se...természetesen utána igyekszem beszámolót is írni, ugyanis, ha minden igaz, most fogom megkapni az érettségi ajándékomat...és nagyon izgatott vagyok miatta, ha minden jól megy, akkor majd meglátjátok miért...Valószínűleg a képeket a Facebookon fogom megosztani, és onnan linkelgetem be ide (vagy szúrom be őket linkről, ha pontos akarok lenni), ugyanis ott sokkal több a tárhely, és folyamatosan tudom magamnak küldözgetni őket (amiket gépen elszedek), vagy feltölteni...
De ez még a jövő zenéje a lényeg, hogy ezzel a poszttal kívánok előre is jó hétvégét Nektek...:)

Hány darab körömlakkod van?
Körömerősítőkkel, fedőkkel, díszítőkkel, félig beszáradtakkal, meg minden ilyesmivel együtt 106-ot leltem, de ebből négyet az unokahúgomnak szánok (túl természetesek), szóval 102...:)
(Azért mentségemre szóljon, hogy itt nagyjából 7 év "kemény munkája" /gyűjtögetése/ köszön vissza...)

Mi a kedvenc körömlakk márkád?
Háát...azt mondanám, hogy a miss sporty, mert azok a legtartósabbak rajtam, de a legtöbb lakkom avonos illetve essence márkájú (tanácsadónőségem és az alacsony árak...xD)...:D

Szereted a repedező lakkokat? 
Nekem van két fekete, a miss sporty-t nagyon szerettem, de lassan el fog fogyni...a CR márkájú viszont túl híg, és nem a legjobb minőségű...magát a hatást szeretem, de nagyon oda kell figyelni, hogy milyen lakkot használunk, mert könnyen lehúzhatja az előző réteget egy gagyibb lakk...

Milyen márkájú volt az első körömlakkod, kb. mennyi idős voltál akkor?
Ovis koromban nagymamámtól kaptam egy glitteres csillámos körömlakkot, valami újsághoz adták neki...
De ha a tudatos körömlakk vásárlásról van szó, akkor 13 voltam, és három lakkot is vettem egyszerre...egy lilát, egy pirosat és egy padlizsánt...mindhárom miss sporty márkájú volt, a lila kivételével még mindig használhatóak (az elfogyott)...:)

Melyik szín áll tőled a legtávolabb?
Általános érvényben a korallos/barackos/barnás/narancsos árnyalatok, ezeket semmilyen sminkterméknél nem tolerálja a bőröm...de magamtól azt mondanám, hogy a kék, mert nem szeretem a kéket...viszont neon körömlakkot se kennék a körmömre, se semmilyen pasztell színt...szóóval...

Melyik szín áll hozzád a legközelebb?
A fekete és a piros...azt hiszem ez mindkettő elég egyértelmű...mondjuk a bordós színeknek se tudok ellenállni, ezek nagyjából egy helyen állnak nálam, de ha mindenképp választanom kéne, akkor a fekete...mostanában elég ritkán hordok fekete - vagy akármilyen - körömlakkot, de ettől függetlenül szerintem vele vagyok meg a legjobban...:D

Ha tetszett a TAG, töltsétek ki ti is, akár itt, akár posztként...:)

4 megjegyzés:

  1. Uh, a narancsos színeket én is utálom magamon, de amúgy is - a sárga semmilyen árnyalatát nem szeretem :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a sima sárgát igen...máson...pl Simpsonékon jól néz ki...:D xD

      Törlés
  2. Ez a tag nekem is tetszik nagyon (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm...töltsd ki te is, kíváncsi leszek a válaszaidra...:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)