2015. július 3., péntek

Júniusi szerzemények

Sziasztok! :)

Milyen gyorsan elrepült ez a június is...és milyen sok csodás dolog vándorolt hozzám most is...bár nem igazán volt időm vásárolni hónap elején, sajnos - szerencsére? - az online boltok mindig rengeteg szeretettel várják a vásárolni vágyókat...
Aztán a hirtelen rám szakadt szabadidő és az érettségi utáni vásárlás elég termékenynek bizonyultak...

Első körben most az avonos rendelést szeretném megmutatni, ugyanis a legtöbb "újdonság" itt található...:)
  • naturals verbéna és borsmenta sampon (700ml) -> Ez elvileg zsíros hajra való...Őszintén szólva nem bízok a "természetes" samponokban, amióta festjük a hajamat, azóta nem szívesen cserélem le a színvédő samponjaimat - lassan jön a poszt, csak össze kell szednem a gondolataimat hozzá - viszont ez nagyon jó árban volt (júliusban 850.-), és finom volt az illata...valamint zsíros hajra való, szóval gondoltam ezzel azt orvosolhatjuk legalább...ha nem válik be, nem tudom mit csinálok, ugyanis tényleg giga kiszerelésű...szóval...reménykedem, hogy beválik - illetve ha ki tudom harcolni a helyet anyáékkal neki, akkor beteszek egy színvédőt is és felváltva csak nem okoz sok kárt...de szerintem önmagában is túl sok helyet fog foglalni.
  • senses spa andalusian bliss (gránátalma és édes mandula; 500ml) -> Ez a júliusi katalógus újdonsága lesz (500ml~580.-;250ml~400.-), de mivel imádom a gránátalmát bemutató ajánlatként nem volt kérdés, hogy megveszem...mivel a nagyobb kiszerelés jobban megérte, így ez jött velem...bár nem volt illatminta, de nagyon finom illata van élőben, és nekem tetszik a csomagolás is...Viszont szerintem nyárra túl édes lesz nekem, szóval inkább ősszel használom...:)
  • clearskin tisztító tonik mitesszeres bőrre 2% szalicilsavval -> Kedvenc tonikom! De tényleg...már szerintem elég sokszor mutattam itt is, de még mindig ő vált be a legjobban számomra...(júliusban 700.-)
  • színmegújító ajakrúzs a teltebb ajkakért (pink cooler) -> Őt már igazából kifuttatták, de majd augusztusban elvileg jönnek megint a dúsító szájfények és rúzsok...Már kipróbáltam és elég fura színe van...egyébként kellemes rózsaszín lenne, de a rengeteg csillámtól fehéresnek tűnik inkább...Egyébként teljesen átlagos rúzs, átlagos tartóssággal, az ajkat nem dúsítja optikailag se, igazából nem tudom mit vártam tőle...Valószínűleg a Berry glitz-hez hasonlóan fogom elhasználni (ha nincs kedvem sminkelni, felkenek egy rúzst, amit kb semmivel nem tudnék kombinálni úgyse - ITT megnézhetitek).
  • ajakfilc (strawberry) -> Úgy tudom az avonnak régebben is voltak ilyen ajakfilcei, és őket ismerve ezek ugyanazok újra kiadva...Akkoriban én lemaradtam róla, de most kíváncsivá tettek, hogy mit tudhat ez a kis termék...szóval a legkevésbé taszító árnyalatra szavaztam (képen keresztül nehéz megmondani, hogy melyik szín áll jól az embernek...), amúgy ez a júliusi hónap újdonsága lesz, és 1300 forintért vehetitek majd meg.
  • professzionális szemceruza (sea green) -> Ezeket a szemceruzákat mindig elkerültem, mert nem szeretem azokat a termékeket, amiket faragni kell...Viszont már több, mint egy éve vágyok normális zöld szemceruzára, és több próbálkozásom is kudarcba fulladt...Úgy gondoltam adok ennek egy esélyt (új árnyalat, többedmagával érkezik júliusban, 800 forint lesz), végtére is...elég sötétnek tűnik, rosszul járni nem tudok vele...:)
Következőként az ecseteim árát mutatnám meg...xD
Képregénykavalkád, Rivaldafény és Simpsoráma -> Három képregény gyűjtemény, nagyon jó kis laza olvasmány volt, őszintén szólva nem érzem úgy, hogy inkább ecsetet kellett volna vennem - pedig tényleg nagyon szükségem lenne rájuk...legalábbis púderecsetre nagyon nagy szükségem lenne, mert az már túl van a "még használható" állapoton...
Nagy akciókkal jutottam hozzájuk, de az eredeti áruk 2480 forint (lett volna).

Következő kupacokban többek között néhány drogériás látogatásom eredménye látható. :)
  • essence mono szemhéjpúder (11, tiffunny)+hajgumi -> Elcsábultam...még nem jöttem rá azóta se, hogy a hajgumira, vagy a szemfestékre, de hatszáz forintért kihagyhatatlan ajánlatnak tűnt...szóval velem jött...a hajgumit már próbáltam (lehet, hogy hajam rövid, de a frufrum elég hosszú xD), a szemfestékhez még nem értem...Ha ténylegesen megnövesztem a hajam, szerintem jó szolgálatot fog tenni, ezüstből meg sose elég...:)
  • rimmel stay matte alapozó (100, ivory)+púder (003, peach glow) -> Ezeket összecsomagolva árulták, és nagyon régóta akartam ilyen alapozót, de sajnos a legközelebbi DM-ben (ahol ezt is vettem) nincs Rimmel állvány...Így megvettem ezt az összecsomagoltat...a púder érintetlenül vándorolt a szekrénybe, nem fogom elhasználni, mert van egy ugyanilyen árnyalatom, és ez nekem csak nyáron felel meg...még nem tudom mi lesz a sorsa, de szerintem elajándékozom...
  • nivea hidratáló nappali krém kombinált bőrre (MINTA) -> Ezt a niveától kaptam egy borítékban, mert feliratkoztam valami hírlevélre, vagy regisztráltam az oldalon, vagy valami hasonló...őszintén szólva meglepődtem, hogy apa hozta a levelet nekem, hogy ezt mégis honnan kaptam...hát én se tudtam, amíg ki nem bontottam...:D
  • kallos glow hajfesték (566, ibolyavörös) -> Még nem döntöttem a nyári hajszínemről, ezért csak egy doboz hajfesték jött velem, mert már nagyon rosszul néz ki a fejem.
  • solitent arctisztító kendő (két csomag) -> Nagyon bevált az előző, szóval gondoltam, ha már úgyis arra járok, most egyből kettőt is veszünk, hogy legyen itthon tartalékba...:)
  • aveo ajakápoló (sail away) -> A nyári limitált kiadás egyből kiszúrta a szememet, megszagoltam a tusfürdőt, nagyon erős volt, de alapjáraton kellemes, eper illatot árasztottak a termékek...végül az ajakápoló mellett döntöttem...:)
  • B.U. dezodor ~ my secret -> Finom illata volt, és olcsó volt...ééés...nincs kifogásom: elcsábultam...(egyébként szeretem a márkát, és dezodorból se vagyok túlságosan elhalmozva, meg kíváncsi vagyok, rajtam milyen lesz, de nem feltétlen volt elengedhetetlen ez a termék...mindenesetre teszterként nagyon tetszett, és 700 forintba került...)

Rendeltem a pinkpanda oldaláról is...igen, tudom, hogy nem sok dolgot, de eredetileg csak a palettát szerettem volna, és nem érte el a megrendelésem a minimális költési határt...ezért a webshop legolcsóbb termékét dobtam be mellé...:)
  • Sleek i-Divine paletta ~ Storm -> Ezzel a palettával nagyon régóta szemeztem...pontosabban ezzel és az Au naturell palettával...Végül a rengeteg swatch (szvaccs? - nem tudom, ezt mennyire szokás magyarosan írni) és teszt után emellett döntöttem...Még nem volt lehetőségem kipróbálni, de első nyúlkálásra azt mondanám, hogy egész jól döntöttem...A paletta színei szépek, bár előre megmondom, hogy én az alsó sort gyakrabban fogom elővenni, a felső sorral nagyon sokat kell barátkoznom még...
  • eye majic szemhéjpúder teszter -> Őszintén bevallom, ennek fogalmam nincs mi a pontos megnevezése...290 forintba került, szóval megvettem...Egyébként úgy működik, hogy ilyen szivacsos valamin van a szemhéjfesték, és rá kell kenni a szemedre, és aztán mehetsz is emberek közé...elméletben...még nem próbáltam ki, mert nem igazán az én színem, meg amúgy se tudom, mit tudnék kihozni belőle, de azért kicsit (na jó, nagyon) birizgálja a fantáziámat...a következő alkalommal, ahol nem kell precíz és szimmetrikus sminket viselnem, szerintem bevetem...:D
Aztán az én Tigrisem elpusztult sajnos - nagyon gyorsan - és 400 forintért leltem egy csúnya utánpótlást...Igazából minden szempontból jobb lenne még egy olyan gaz, mint Tigris volt, de amíg olyat nem lelek, addig itt lesz Duci...illetve, ha pontosan akarok fogalmazni csóri növény szerintem elég hamar el fog pusztulni nálam, és következőnek olyat veszek, ami tetszik is...:D
(A kép forrása a Facebook, és...igen, előtte már ott vannak a gyertyácskáim is...egyébként nagyon picike a növény maga...:))

Ezeken kívül még két különböző "témában" vásárolgattam a hónapban, de azokat már előző posztokban megosztottam, szóval, ha érdekelnek azok is titeket:
  1. A ruha szerzeményekért erre a sorra kattintsatok. :)
  2. Az azóta már frissített lakás-kiegészítős (esetemben ugye csak a szobámról van szó) zsákmányokért pedig erre a sorra kattintsatok! :)
Szóval ezek lennének az én júniusi szerzeményeim...
Ti miket vettetek a hónapban? :)
Kellemes hétvégét előre is! :)

4 megjegyzés:

  1. Az a baj, hogy én olyan vagyok, mint egy szarka. Mindig van valami zsákmány.
    Felsorolni is sok lenne. Ékszer jött most nagyon sok valahogyan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tematikusan lendulok bele néha...van amikor nem bírom, hogy ne vegyek pl könyveket, van amikor bizonyos sminkekre repülök rá...:)

      Törlés
  2. Azt az Avon tusit én is szimatoltam a katalógusban, de jujj, nekem nagyon édes :P Viszont a palettára kíváncsi vagyok, remélem megmutatod majd :)
    Hogy miket szereztem, hááát, majd lesz róla hamarosan bejegyzés, mert volt szülinapom és kaptam sok-sok jóságot :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh...na akkor utólag is boldog szülinapot! :)
      Majd megnezem a bejegyzést...:)

      Természetesen lesz teszt - róla is, csak az a 'baj', hogy mielőtt megirok egy ilyet, szeretem az összes színt élesben is kipróbálni...egyelőre csak a kezfejemig jutott el mind...:/ :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)