2015. július 31., péntek

Életem apró pillanatai (5)

Sziasztok, a mai posztban a július foglalom össze...:)

Amikor senki se akar elmenni, megnézni veled a Magic Mike XXL-t...(Jó mondjuk ha az ismerőseid nagy része hímnemű, ez teljesen érthető...xD)
Megpróbálsz érvelni, mert arra emlékszel, hogy jó volt a történet is csak vontatott...
...viszont már csak arra emlékszel az egészből, hogy milyen sok jó pasi volt benne, arra nem, hogy miről szólt...
...mentségemre: hajnali négykor néztük egy átfilmezett, átbeszélgetett éjszaka után - lehet már egy éve is volt...xD
(És még csak nem is szeretem Channing Tatumot...xD)

Amikor rájössz, hogy a milka csokis haribo gumicukor isteni...Nem is értem miért nem gyártanak olyan gumicukrot, amin csoki kéreg van...illetve ha gyártanak, én miért nem tudok róla??? o.O

Amikor a következő beszélgetés zajlik le a nyúl tartás kapcsán...
anya: De ha elköltözöl, vagy lerágja a növényeinket, mehet a levesbe...úgyis finom a nyúl hús...
én: Hogy lennétek képesek megfőzni szegénykét? Hogy lehet megenni egy ilyen kis édes jószágot?
anya: Úgy ahogy minden más állatot...
Na ja...jónak mondja...úgy mellesleg...attól undorodnak, hogy a kutyákat megeszik Kínában (is xD), de kérdem én: egy kutya mennyivel másabb, mint egy nyúl? (Jó nyilván teljesen más állat.) Mennyivel ér egy nyúl élete kevesebbet, mint egy kutyáé??? Egyáltalán mennyivel ér kevesebbet egy állat élete, mint egy emberé?...azt hiszem ezt majd valamikor kifejtem - illetve azt, hogy egyet értek azokkal, akik szerint addig nem lesz béke se, amíg az ember nem tanulja meg, hogy nem ér többet másoknál...

Valamennyire az előzőhöz kapcsolódva: alig lelni tofut a boltban...xD
Egyébként feltűnt másnak is, hogy az Auchanban a bio kaja külön van, egy hatalmas táblával, hogy egészséges étel...Mintha el kéne különíteni az embereket, akik egészségesen akarnak étkezni...O.o

Lecsapni a Catrice leárazáson mindenre, amit kinéztél...
...nem merni odébb menni, nehogy bevásárolj...xD

Amikor iszonyatosan görcsöl a füled (igen, szokott ilyet, többnyire nagyon magas vagy nagyon alacsony hőmérséklet hatására...az egyik ékszer sért egy ideget/sértett egy ideget -> soha ne lövessetek porcba...SOHA...), de tényleg, elviselhetetlenül...
...és akárhogy igazgatod az ékszert, nem akar jobb lenni, sőt a több, mint fél centis körmödnek (igen, le kéne vágnom, vagy reszelnem, de olyan szép) köszönhetően még szét is kaparod az ékszer körüli részt is...
...és rájössz, hogy a hajpánt rossz helyen van, a fejeden nyom egy olyan pontot, ami kisugároz a füledbe...
...odébb tolod, ÉS *csoda történik* teljesen megszűnik a fülgörcs - helyette elkezd vérezni (nem a furat), ahol szétkarmoltad magad...

Megérzésekre hallgatni, nem menekülni a probléma elől, nem kergetni magad lelkiismeret furdalásba  és érezni a reményt, ami a probléma megoldásának lehetőségével kecsegtet...azt hiszem erre az érzésre szokás mondani, hogy "keserédes"...

Amikor ok nélkül magabiztos vagy, és jól érzed magad a bőrödben...
...ez még engem is meglepett, mert sajnos az utóbbi 9 hónapot nagyon nem tudtam lelkileg (se) a helyén kezelni (nem terhesség miatt...alapjáraton problémás időszak volt - fontos előre tisztázni xD)...és még most se oldottam meg őket, illetve még azokat mindig nem tudom...
...és mégis örülök, hogy én én vagyok...nem vagyok boldog, de valami miatt mindent pozitívan látok - és még abban is őszintén hiszek, hogy a közel jövőben lezárhatom az előbb említettet...:)
(Öt napja nem beszéltem pasival...egyáltalán...jót tett...:D)

Amikor az időzített poszt késik...más az időszámítása a bloggernek, vagy mi?! O.o

Amikor napokig úgy érzed magad, mintha konstans be lennél rúgva...koordinációs képességek teljes hiánya, iszonyatos szédülés, fejfájás...így szeretem én a frontokat! :D

Amikor hatezerről leárazzák a kinézett ruhádat 2500 forintra...:D

Amikor fél órával korábban odaérnél német órára (igen, ÉN...xD), de zuhog az eső, ezért nem sétálhatsz idő húzásként...
...lemész a végállomásra, és megvárod a következő buszt, jön a busz, felszállsz...
...ugyanaz a sofőr, és megkérdezi "Hát te nem az előbb szálltál le?"...
...BÉRLETEM VAN! xD

A nagy viharban elszökött egy kutyus valahonnan...az utcán kóborolt szegényke nem tudom meddig, meg akartam itatni (mert ugye egy napon belül szarrá ázhatsz és megsülhetsz...), a kocsmáros mondta, hogy mikor meglátták a kutyust kóborolni raktak ki neki egy tálat, és rendszeresen itatják ők is, illetve az arra járók is...szóval adtunk neki mi is inni és vettünk neki zsemlét is...:)
Létezik még emberi jóság...a legtöbb helyről csak elkergették volna - elég nagy testű kutya és ott a közelben van játszótér...
Azóta egyébként valószínűleg haza talált, illetve a gazdája megtalálta...:)

Amikor négy értesítést kapsz a csomagokról, és azt se tudod melyik micsoda...kezdem úgy érezni, hogy lesz, ami a postán felejtődik, mert véletlenül se egyszerre küldik őket - de legalább most sminket nem rendeltem...xD

Miért nem tudsz DIÁKKÉNT aludni a NYÁRI SZÜNET alatt, úgy, hogy nincs munkád?
- Vonat, villamos, kakas -> oké, ezeket megszoktam...
- Fél öttől madár csicsergés...
- Ugat a szomszéd kutya...néha a ti kertetekben...xD
- 10-15 gyerek visítozik az ablak alatt (MINDEN ÁLDOTT NAP...este nyolcig)
- Szól az ébresztő (nyári tanulás...:D)
- Bőg a tehén -> nem, ötletem nincs, hogy honnan jön minden reggel...
- Végre elhelyezkedsz kényelemben, és anyukád természetesen abban a fél órában akar beszélgetni, ha utána mész, leráz, hogy már dolga van...

Amikor végre kiszedték a szemöldököd (ERDŐIRTÁS xD), és a kötelező körökön (posta/vásárlás/tanár) kívül sehova se mész, mert minden ismerősöd vagy fesztiválozik, vagy nyaral, vagy neheztel rá, vagy te neheztelsz rá...

Amikor az utolsó lefűzőt és papírtartót is megszerzed...*-*
(Vagyis azok közül az utolsó darabot, amit kinéztél...)

Amikor a második aloéd pusztul el fél éven belül...

Amikor kapsz egy levelet, és se te, se anyukád nem tudja, mi van benne...rögtön jön a "már megint rendeltél valamit?" kérdés, te meg azt se tudod, miről van szó...
A levél Niveától jött - pedig nem is jártál már vagy egy hónapja az oldalukon - és egy katalógus van benne, aminek te képes vagy annyira örülni, mintha a lottót nyerted volna meg...(jóval később veszed észre, hogy egy arckrém minta is volt a levélben...xD)

Amikor úgy érzed, a teljes üresség érzete vagy te...nem az, amikor üresnek érzed magad...hanem amikor teljesen azonosulsz ezzel az ürességgel, és tényleg teljesen eggyé váltok...

Amikor sok fordított után eredetileg is magyar nyelvű könyvet olvasol, és furán érzed magad, mintha épp most olvasnál fordítást...annyira érződik a könyveken - szerencsére - szerintem egy fordított könyv sose érhet a nyomába egy eredetileg adott nyelven íródott könyvnek...
Ezért nem vagyok hajlandó Poe verseket olvasni magyarul...akármekkora neve van a fordítónak, trágya az eredetihez képest...élvezhetetlen...(Ennél már csak az rosszabb, mikor tapasztalod egy író sajátos stílusát, és egyszerűen nem képesek olyan fordítót lelni, aki képes ezt visszaadni legalább minimálisan...ha mégis találnak, biztosan csak pár könyvet/novellát fordít ő, így a többit olvasva hatalmas a hiányérzet...)

Amikor másfél oldalnyi vázlat veszlik el, és nem emlékszel, hogy mik voltak benne...
...és így lesz rövidke a poszt...

Amikor egész éjszaka alig bírsz aludni, mert félted a nyuladat - igazából ez reális félelem, a szomszéd padlásán valami nyestszerűség lakik, és szoktam hallani a hangját éjszaka, valamint a szomszédkutya is át tud mászni a kerítésen...
...Próbáltátok már hajnali kettőkor visszafogni magatokat, hogy ne verjétek fel az egész házat, és ne ellenőrizzétek a jószágotokat??? (Mert nálunk hátul csak úgy lehet kimenni, ha felhúzom a redőnyt, viszont közös kapcsolón van az egész hátsó rész - így anyáék hálója is - plusz az egyik ablakon le van szakadva, tehát elég hangos amúgy is...)

Amikor legjobb barátod (is) pótolni akarja az elmúlt "sok idő" beszélgetéseit...erre az egyre biztosan emlékszem vázlatok nélkül is, mert nagyon jól esett...<3

Amikor Marilyn drága anyát folyton megrágja, de engem nem...mikor a tenyerét tartotta oda, akkor is beleharapott, de engem csak akkor kapott meg, amikor a foga és a zacskó közé tettem a kezemet (ki akarta rágni, és féltem, hogy megesz belőle egy darabot és baja lesz, de igazából tudtam, hogy megharap...lehetett rá számítani xD)...Az enyémet azóta is csak bökdösi, szagolgatja és nyalogatja, anyáét viszont elég erősen rágja...xD

Amikor minden nap fél héttől estig gyerekmegőrzés van, és te kora reggel arra kelsz, hogy a gyerek "totyog" ("Látod, így kell totyogni!"), ami egyenlő a toporzékolással, és még a temetőben lévő halottak is feltámadnának tőle, ha léteznének zombik (a temető a házzal szemben van...xD).

Amikor egy nap véletlenül nincs nálatok a gyerek, és te bealszol...tíz előtt kelsz fel, felriadsz, hogy nem etetted meg a nyulat, kiviharzol, ő meg alszik...xD

A nyúltartás egyik legszebb része a szobatisztaságra való szoktatás...
Amikor a nyúlbogyókat kézzel dobálod be a nyúl wc-be (amit ő valamiért feküdni szokott csak használni), ő meg amint hátat fordítasz széthordja az egész ketrecben...így szeretem...<3

Amikor négy napig nem pakolsz ki "nyaralás" után, mert egyszerűen annyira kimerült vagy...

Hát ezek lettek volna a hónap pillanatai, remélem a ti hónapotok is jól telt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)