2015. július 7., kedd

Catrice ajaklakkot mindenkinek! :)

Avagy egy teszt képek nélkül...
Sziasztok, a mai poszt nagyon rendhagyó lesz...
A Catrice kiárusítások már elkezdődtek, de azért a legtöbb helyen még nincsenek teljesen lefosztva az állványok, szóval gondoltam megírom a 'Made to stay smoothing lip polish' nevezetű termék tesztjét...és a címben le is lőttem a poént...
A megvalósítás útjába állt egy aprócska tény viszont: az én ajaklakkjaim olyanok, amiket már régebben kifuttattak (030, strawberry's secret és 040, let's red out)...Szóval ha róluk hoznék képet, azzal konkrétan semmire se menne senki...

Egyébként feltett szándékom lecsapni három árnyalatra nekem is: 010 (Rosewood if she could ~ egy nagyon természetes kis ajakkence, szerintem az én számon olyan lesz, mintha áttetsző szájfényt kennék rá - legalábbis a neten talált képek alapján), 020 (Jen & Berry's ~ ez egy ilyen bogyósabb, pirosas árnyalat), 070 (Redvolution ~ ez egy halványabb piros szín).
Mondjuk ez most jó kifuttatás volt, mert nagyon spórolós hangulatban vagyok, így maximum a púderecsetet szeretném még, ha lenne...illetve a púderecsetet nagyon szeretném, mert az enyém már eléggé nyugdíjas állapotú...

Viszont addig, amíg nem jutok el egy Müllerbe (vagy Rossmann-ba), mindenkit szeretnék bátorítani a termék megvételére...ugyanis - ha eredeti áron nem is - akciósan nagyon megéri...
Tavaly (vagy előtte vagy azelőtt - nem emlékszem) írtam egy "mit érdemes venni essence kiárusításon" posztot, amiben összegyűjtöttem azokat az essence termékeket, amik nekem beváltak...Mostanában szégyenszemre nem mozgok az essence pultok felé, csak a jól bevált szemceruzát veszem mindig újra - pedig azok az új körömlakkok olyan hívogatóak - és Catrice termékek se nagyon szerepelnek a sminkjeim között...Ezt a nehéz elérhetőségének köszönheti (túl messze van olyan bolt, ahol kapni lehet), de a pár darab termékem is megtanított rá, hogy vannak kiemelkedően jó és kiemelkedően rossz termékeik...

Előbbihez tartozik a fentebb említett termék, aminek legnagyobb hátránya a csomagolása...Nagyon gyorsan kopik róla a minta (pedig nekem nagyon tetszik a tubus is egyébként...xD), gyakran már a boltban megkopott a felirat...ez ne ijesszen meg senkit, a benne lévő termék sokkal-sokkal jobb minőségű, mint amire számítani lehetne ezek alapján...Egyébként a kupak jól zár, csak a felirat szökik...
Az aplikátor ívesen vágott, picit döntött, szájfényekéhez hasonló. Ezzel nagyon könnyű felvinni a terméket - az essence ajaktintáit sokkal nehezebb, az egyiket a mai napig úgy használom, hogy ujjal kenegetem fel.
A termék illata egyáltalán nem zavaró, olyan édeskés-műanyag szaga van (nem kellemes, de ha nem szagolgatja az ember, elfér). Az íze is határozottan mű, tehát lenyalogatni nem érdemes.
Az állaga picit ragacsos, közepesen sűrű, eloszlatni nagyon egyszerű...Én úgy vettem észre, hogy picit hidratál...de szárítani semmiképp nem szárít...ennek ellenére kiszáradt ajkakra nem javaslom.
Egy rétegben is kinyerjük a termék színét, de építgetni is lehet...és érdemes is...
Igazából ameddig az ajkon van, végig ragacsos picit, és érezni lehet, hogy fent van, de ez egyáltalán nem zavaró...Szinte úgy működik, mint egy kényelmesebb szájfény...
Idővel a fénye kopni kezd, de nem mászkál sehova, és a ráncokban se látványosan ül meg - DE megül, engem mondjuk nem zavar, annyi, hogy kiszáradt ajkakon nem lehet szépen dolgozni vele. Az evést, ivást meglepően jól bírta, nagyon szépen, és nagyon minimálisan kopott csak...Ez annak köszönhető, hogy picit beleivódik a szín az ajkak bőrébe is, így még teljes kopás után is van egy minimális színe...
Hogy nyolc órát kibír-e, azt nem tudom...nekem tegnap kettőtől hétig volt fent pl a képen mutatott árnyalat, és közben egy csomót ittam meg ettem is, és este így is került még lemosáskor a tisztítókendőmre is anyag...."Kímélni" sose próbáltam még...ha nyolc órát akarnék "mozdulatlanul" ülni, nem ezt a terméket választanám...Ezért a termékért akkor nyúlok, amikor biztosan tartós, szárítás mentes és természetes színre vágyok - ja igen, nagyon természetes hatása van még az intenzív színeknek is...vagyis számomra olyan, mintha egy kis áttetsző ajakfényt tettem volna csak az ajkaimra, ami természeténél fogva intenzív piros színű (vagyis nyilván nem az, de úgy néz ki :))...

Szóval, aki nem volt benne biztos, hogy meg akarja venni, aki ki akarja próbálni, hogy milyen is egy ajaklakk, annak szerintem érdemes megvennie akciósan...Persze bőr és emberfüggő is a dolog, de 700 forintot a tesztelgetés is megér, nem? :)
És szurkoljatok, hogy sikeresen levadásszam a kinézett árnyalatokat, én is szorítok nektek még látatlanban is...:D

Ti szeretitek a Catrice ajaklakkokat? :D
Kellemes napot mindenkinek, és igyatok rengeteg folyadékot, és ha nem muszáj délután háromig ne nagyon mászkáljatok a napon, ha mégis, akkor ne felejtsetek el fokozottan ügyelni a fényvédelemre, és mindenképp vigyetek magatokkal vizet, vagy valami nem cukros innivalót! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)