2015. július 31., péntek

100. zsákmányos poszt

Sziasztok! :)
A mai bejegyzésben a mega-giga-szuper-extra-nagy nyári bevásárlásomat láthatjátok...tényleg hatalmas...nagyon...nagyon...a képeket elnézve, még én is szégyelltem magam, hogy mennyi pénzt elszórtam az elmúlt valamivel több, mint egy hónapban...Persze sok helyen a szülői támogatás is befigyel, és most jó darabig szerintem nem vásárolok...Mindenki helyezkedjen kényelembe, a blog történetének leghosszabb zsákmányos bejegyzése következik a kerek szám ünnepére...:)

Nem tematikusan fotózgattam, hanem mindig, ahogy hazaértem velük, hogy ne gyűljenek fel, így időrendi sorrendben fogjátok látni őket...többnyire - sok dolog olyan régen került hozzám, hogy nem is emlékszem mikor volt...:)
Na jó, azért a meglévő képekből próbálok valami logikai felépítést is összehozni, de nem ígérem, hogy menni fog...

Anya megkérdezte, mit rendeltem már megint, mert kaptam egy levelet...mondom semmit, milyen levél bedobja nekem, nézem...ötletem sincs mi lehet ez...Kibontottam...egy termékminta és egy katalógus várt benne...nem tudjátok véletlenül, minden feliratkozónak küldenek ilyesmit? Mert egyébként örülök neki, imádom a termékes katalógusokat nézegetni (az avont is, még a régieket is, lekötnek na...a niveát meg szeretem is), de nem rémlik, hogy én ilyesmibe beleegyeztem volna...vagyis őszintén szólva a felhasználási feltételeket nem olvastam el, szóval lehet beleegyeztem, de mindegy...Egyébként ez egy remek krémecske, nekem nagyon bevált...:)

A júliusi avon rendelésem látható...Két bemutató ajánlatot vettem csak, az egyik a megújult ajakdúsító szájfény (mauve árnyalatban, bár először áttetszőt akartam), a másik pedig a megújult ajakdúsító rúzs (mad for mauve árnyalatban, bár először egy divine wine-t akartam...hátha ez most tényleg borszínű, nem rózsaszín, de végül nem kockáztattam). Egyébként ez a csomagolás nekem annyira nem tetszik...bár illenek egymáshoz, a rúzs ezüst, a szájfény kupakja is az, de igazából engem nem győzött meg, én nem vagyok benne biztos, hogy szükséges volt ez a változtatás...
Augusztusban mindkét terméket 939 forintos darab áron lehet megrendelni...:)

A Trixie nyúlhám 700 forint volt, és a gyártó szerint ez FEKETE...Egyébként ez nagyon vicces volt, ugyanis kék volt, lila és piros...én meg megvettem a pirost, mondván, hogy az a kedvenc színem...de akkor még fogalmam se volt róla, hogy nekem Marilyn-em lesz Brian helyett...xD (Ezt csak azért fotóztam le, mert ha valakit véletlenül érdekelne, 400 forintért viheti...teljesen használatlan...első héten nagyon félt tőlünk, nem tudtuk rátenni, és kicsit alábecsültük a fogyasztását...xD)
A két csomag toll akciós volt a Müllerben...illetve külön-külön is akciósak voltak, csak gondoltam, ha már ott vagyok veszek többet is...az egyik csomagban egy piros, egy kék, egy zöld és egy fekete van, a másikban három kék...

Kacatoknál maradva és kicsit iskolára is gondolva...A négy kihúzó (kék, zöld, sárga, narancs - bár én főleg a citromsárgát szeretem) 210 forint volt, a post it tábla (mint láthatjátok van benne mindenféle szín és méret) pedig 430 forint volt a Pepco nevezetű kínai-százas keverékben...:)

Ezek a füzetek 399.-/db áron mozogtak, de olyan gyönyörűek, hogy muszáj volt bevásárolni, szerettem volna még egy szép párducosat is, de sajnos abból csak nagyon gyűröttek voltak...Nagyon régen volt utoljára "mintás" füzetem...Bár mindig én választhattam őket, mindig inkább az olcsóbb (és gyakran gagyibb) füzetekre szavaztam...illetve én sokkal jobban szeretek spirál füzetbe írni...de most valahogy vágytam ilyen füzetekre...Van köztük vonalas, kockás és sima is...de fejből nem tudom, hogy melyik milyen...

A lefűző mappa (balra) 1490 Ft volt, de nagyon megtetszett, nem bírtam otthagyni...a cuki pöttyök, a klasszikus csíkok, és az elegáns leveles-virágos mintázat a fekete-fehér-szürke kombóban teljesen magában ragadott...bájos és mégis elegáns...csodálatos...Ez volt az utolsó darab...
A matrjoska doboz azóta a polcom dísze (lomtalanítani kéne a tanulós szekrényben...de még nem volt rá lehetőségem xD), ezt még egy régebbi vásárlásnál néztem ki magamnak...megláttam...és annyira édes...és csak egy volt belőle...nagy nehezen ott hagytam, de második körben már nem tudtam, így 1290 forintért megvettem...
Mindkettő elég masszívnak tűnik elsőre, szerintem bírni fogják...:)

A havi könyv adagom is meglett...Sherlock Holmes lehetetlen kalandjai különböző írók által jöhettek létre...nagyon érdekes novellás kötetnek tűnik egyébként, én igazából két író miatt vettem meg, de nagyon kíváncsi leszek rá...A Szukits kiadó oldaláról rendeltem, 5490 forintról volt leárazva 3295 forintra...ennél olcsóbban tuti nem tudom megszerezni, és egyébként jó nagy könyv...
Joe Hill Szarvak című művét több ajánlásra vettem meg, érdekelt, hogy hova és hogyan fejlődött az író...egyébként a filmet így már csak a könyv után nézem meg, én bízok benned, Joe! Egyébként leárazva 3200 forint helyett 1600 forintba került...
Stephen King tűzgyújtója listás is volt, de az győzött meg most, hogy fél áron adták (2600 helyett 1300 - nem mindegy...), és nekem mindig kell egy King könyv is, amit olvasok...báár most mást olvasok tőle...
Déry Tibor Nikijét (990.-) említés szinten már láthattátok a Facebook-on, Tipegő Zombinak köszönhetem, hogy egyáltalán megtudtam, hogy Déry nem csak verseket írt...Én többnyire verses vagyok, ha azt a korszakot nézzük, de nagyon jó élmény ez a könyv is...Az utolsó 30 oldalra sajnos valahogy sosincs energiám, de kíváncsi vagyok a végére is, és aztán írok róla itt is - valamikor, ahhoz újabb képeket kell készítenem, és a fényképezőm támogatására lenne szükségem...xD

A kép hátterében egy fürdőlepedő található, ami az F&F-ből (TESCO) van, és 3200 forint körül mozog az ára...Nagyon jól szívja a nedvességet, és nekem tetszik a mintája is...:)
A bögre ugyaninnen van, 150 Ft volt...igen...egyszázötven forint...ennyi pénzért a hülyének is megéri, és egyébként jól néz ki (a látszat ellenére fekete-fehér), mikrózható és mosogatógépben is mosható...:D
Az essence vízálló szemhéjtusa régóta listás volt, és mivel én odaadtam unokatesómnak a s-he vízálló szemhéjtusomat (nem bírtam vele xD), és a másik (szintén essence) vízállóm iszonyatosan kezelhetetlen kefével rendelkezik - plusz lassan elfogy - ilyet szerettem volna mindenképp...Pechemre nem igazán volt kapható, így a város túlsó felében lévő Müllerben leltem csak (a tesco miatt mentünk arra úgyis...xD)...Még nem próbáltam, de őszintén szólva nagy reményeket fűzök hozzá...ez egységesen 949 forintos (ajánlott) fogyasztói árral rendelkezik...
A Catrice pure shine ajakszínezője (030, Lady in red) nagyon vicces történet...A Krémmánia tanulmányozása után (több oldalt elolvastam futtában, de swatchot nézni már nem volt időm) arra jutottam, hogy ez egy halvány színű, hidratáló valami...nem kis meglepetés volt reggel, mikor intenzív piros lettem tőle...Szóval ez egy fantasztikus, és erősen pigmentált rúzsceruza....699 forintot megér, szóval ha láttok még kiárusításon esetleg, bátran vegyétek meg - a többi szín mondjuk nem ilyen erős állítólag...

Ez egy régebbi Müller járás eredménye - elég sokat voltam a hónapban a Müllerben, mert a Tesco-val szemben van, és odajártunk vásárolni - a duchesse vattakorong (120 darab, 399.-) nem a kedvencem, sőt határozottan utálom, de olcsó volt, szóval megvettem...amúgy is sürgősen kellett itthonra...
A Catrice púderecsetére nagyon le akartam csapni, ugyanis új púderecsetre volt szükségem, és eleve ezt néztem ki - nem is értem, miért vonták ki - szóval nagyon örültem, hogy még volt belőle, és 699 forintért az enyém lett...A made to stay ajaklakkok szintén kívánságlistásak voltak (010-es, 020-as, és 070-es árnyalatban), így nagyon örültem, hogy mindháromból volt még...őket is akciós áron szereztem be...Tovább nézelődve viszont megakadt a szemem a kétvégű szemhéjpúderecseten...amúgy is akartam új szemhéjpúderecsetet...és ez le volt árazva...szóval megvettem, gondoltam nagyot nem bukhatok...A púderecset nagyon jól teljesít, illetve a 010-es ajaklakk, a többiről még nem tudok véleményt alkotni egyelőre...

Az utolsó Müller kupacban az essence rosy rush nevezetű csillogó szemhéjtusa van (leárazottan 349.-) első helyen...Ez egy fedőtus és nagyon szeretem, nagyon jó minőségű, bár nem kiemelkedő (az enyémnek az ecsete konkrétan sérült, szóval elég bajos a használata)...bátran javaslom mindenkinek...:)
Aztán találtam maybellin baby lips termékeket, 795 forintért (mindenhol 900), szóval...szétnéztem jobban...hát...jól bevásároltam végül..."Sima" termékek közül a hydrate (ezt már kipróbáltam, remek termék) és a cherry me jött velem, az electro kiadásból pedig a pink shock került a kosaramba...Először vissza akartam vinni kettőt, de nem tudtam eldönteni, melyiket hagyjam ott...xD

Itt sajnos késő este értem haza, ezért ilyen csodálatos a kép minősége...egyébként a DM fosztogatásom eredménye látható a képen...
A Garnier pure active 3in1 arctisztító (és arcradír és maszk) elfogyott, ezért pótolnom kellett (1400 forintért)...A paradontax fogkrémek pedig összecsomagolva csak 1500 forintba kerültek, külön-külön darabja 1300...nem tudtam otthagyni, a fogorvosom szerint amúgy is jót tesz a fogamnak...A balea málnás citromfüves tusfürdőjébe beleszerettem, és 249 forintért nem volt kérdés, hogy velem jön...
A miss sporty so matte perfect stay alapozója (002, light) és púdere (001, light) 1500 forintba került csak, és nem tudtam neki ellenállni...nem hiszem, hogy nagy minőség lesz, de pont megfelel mindkét árnyalat, imádom a púdereket, és régen vettem utoljára miss sporty terméket (kamaszkoromban imádtam, azóta csak egy rúzst vettem, meg max körömlakkot, de sminkterméket biztos nem)...:D

Ez már egy másik DM-es ámokfutásom volt...A Balea 20 jahre termékcsalád teljesen elvarázsolt a csomagolással, nevekkel és az illatkombinációkkal, így muszáj volt megnéznem őket...minden nagyon tetszett, de a sampon nálam érzékeny téma, így azt nem mertem megvenni, illetve kézkrém nem volt...
De azért velem jött a folyékony szappan (Pure Leidenschaft, 399.-), a borotvagél (Fruchtige Sommerliebe, 649.-), a dezodor (Frischer Flirt, 399.-), a tusfürdő (Pochendes Herz, 249.-) és a testápoló (Große Gefühle, 499.-)...
Egy részüket már kipróbáltam (a szappant, a deot, és a testápolót), és szeretnék írni mindről a blogon majd idővel...Viszont nagyon haragszom a drogéria járókra, ugyanis a dezodorból már hiányzott (mindből)...ne fújkáld ki a terméket! Csak azt nem értem, hogy a mindig ember seggében lévő (sajnálom a kifejezést, de így van) biztonságiak ekkor hol voltak?...

Ezek meg már a "nyaralós" zsákmányok...A star nature parfüm rágógumis illatát régóta szeretném...mikor a legelső ilyen parfümömet kaptam (az eperkrémes), akkor is ez volt a másik variáció, de végül amellett döntöttem...Tudom, hogy sokan rosszul vannak ezektől a parfümöktől, de nekem egyszerűen néha kell egy ilyen elviselhetetlenül fullasztó, édes illat...
A kallos krémhajfestékek közül velem a piros keverőszín jött...Régóta akartam piros hajat...tudjátok, nem vöröset, hanem a rikító, nem narancsos piros hajat...úgy láttam ezzel lehet ilyesmit elérni, szóval elkezdtem vadászni rá...600 forintért vettem meg végül - egyébként a kallos kék keverőszínét javaslom mindenkinek, aki tartós kék hajat szeretne, neten rendelés nélkül...Egyébként ki szeretném szőkíteni a hajamat, szóval ez egy ilyen "mentő" ötlet volt...ugyanis bízok benne, hogy ezzel a színnel esetleg kevésbé leszek narancsos...a hajam szerencsére festés után két héttel már akár festhetővé is vált, és most (kb három héttel utána) már vállalhatatlanul lenőtt, szóval amint sikerül elcsípnem a fodrászt, megkérem, hogy szőkítsen be...
A Lady Stella csipkebogyó hűsítő tonik egy miskolci bio boltból származik még...1600 forint volt nagyjából (ha jól emlékszem) és FÉL LITER termék található benne...a csipkebogyó jó a bőrömnek, a hátulján található információk alapján jót fog tenni az arcomnak, szóval ha a mostani elfogy, biztosan ezt fogom elkezdeni használni...:)
A Balea 20 jahre kézkrém (Zärtliche Berührung) végül unokatesóm jóvoltából vándorolt hozzám...nem emlékszem, hogy honnan vette, és ajándékba adta, szóval nem tudom az árát se, de nagyon szépen köszönöm, imádom! :)

A Claire's-ből két körömlakk jött velem, a Cosmic space (ezüst csillámos) és a Wicked (az a fura színű xD)...igazából ez picit ráfizetés volt...ugyanis 2-t fizet, 3-at vihet akció volt, MINDEN termékre, rákérdeztünk, igen, minden termékre...és a pénztárnál közölte a csaj, hogy kivéve a körömlakkokat...hiányos információ közlés, félrevezetés, hol a panaszkönyv? A végén lehúzattuk, mert 500 forint volt darabja, és a wicked-be beleszerettem...a másikat csak azért vettem, mert anya győzködött, hogy vegyek még egy körömlakkot, hogy érvényes legyen a 2-t fizet, 3-at vihet akció (ő egy neszeszert nézett ki magának)...háát...nem mondom el a véleményem arról az eladóról, amelyik "belevitt" a "rosszba" minket...oké, hogy maguktól nem mondják el a kivételeket (bár az korrekt lenne), de azért így, hogy még rá is kérdez az ember...A poén az, hogy a mögöttünk lévőnek már nem volt ideje cselekedni, és őt is lehúzták a körömlakkjaival (három körömlakkot vett)...hát igen...olyan hosszú sorban senkinek sincs kedve panaszkodni...de azért bunkóság volt...:D
A flormar supershine miracle colors U18-as árnyalata a Nailland-ből jött velem...290-re volt leértékelve...igazából ez rég(ebb)i lakk, és anno, mikor kijött a kollekció nem is igazán fogott meg egyik se...nem mintha túl sok lehetőségem lett volna beszerezni...de mindegy, a lényeg az, hogy ennyiért még a hülyének is megéri, ezért megvettem...
Így történt az, hogy 105 körömlakk lett a készletemben...korai volt az a TAG...de legalább unokatesóm örült a lakkoknak, amiket adtam...xD
Az essence csillogós tusok közül a twinkly starlight (ezüst) is velem jött...igazából ezt a két terméket néztem csak ki magamnak "muszáj megvenni" listára...így 350 forintért szerintem jó vásár volt...
A rossmannban MINDEN maybelline termékre (kivételek apró betűvel feltüntetve...ilyen az üzleti korrektség) X% kedvezményt adott...Ezt a spirált én már régebben kinéztem magamnak, mert szeretek klasszikusokat kipróbálni...900 forintért hülye lettem volna otthagyni...:)

Az Yves Rocher márkabolt és az én történetem nagyon vicces...Húsz percet bolyongtunk anyával a plázában, mire megleltük, mert korábban véletlenül betértünk már, és kiszagoltam magamnak néhány tusfürdőt...úgy gondoltam, nem drágák, de sok tusfürdőm van, megyek még egy pár kört...hát...Kisvakond (IMÁDOM) a nagyvárosban, húsz percünkbe telt, mire visszataláltunk...Gondoltam, ha már úgyis ennyit "szenvedtem" a bolt előkerítésével, megjutalmazom magam azzal, hogy NEM választok az illatok közül, hanem megveszem az összes kinézettet (gránátalma, csillaggyümölcs, lime)...Mint kiderült, erre a kombinációra pont kuponos akció volt, szóval kettő áráért mindhármat hozhattam (590.-/db normál esetben), ennek már nagyon örültem, de aztán a boltos megkérdezte, hogy van-e már kártyám? Nincs...és van kedvem igényelni? Hát végülis...miért ne...az ilyen kártyák csak előnyökkel járnak, nem kötelezettségekkel, legyen! Kitöltöttem az űrlapot meg minden, aztán elkezdett a pultra pakolni, hogy a kártyát igénylőknek jár egy termék katalógus, egy ilyen kupon, egy ilyen szórólap, ez a kuponfüzet, ezek a termék minták (hydra végétal, sérum végétal,fond de teint peau parfaite 14H-200, beige -> szóval egy gélkrém, egy szérum, és egy alapozó beige árnyalatú mintája xD), ez az összecsukható szatyor, és a szempillaspirál milyen legyen? Milyen szempillaspirál? (Nézek rá értetlenül...) Hát van fekete, kék és barna...Öh fekete (? - milyen szempillaspirál?! O.o)...Rendben, tessék...
...és így került hozzám a Sexy Pulp szempillaspirál 25 perccel azután, hogy megvettem magamnak a maybelline-t...x'D

Ez a házicipő (?) 720 forintba került, nagyon kényelmes, és puha, és csini, és harmincnyolcas, és nyáron belerohadna az ember lába...xD

Két pánt nélküli top, a csíkos 990 forint volt, a sima fekete pedig 1790...Szerintem ezek alapdarabok, főleg nyáron...ezek XS méretűek, de itthon nekem olyan S-esem is van, ami nem jön rám, szóval próbáljátok fel, mielőtt vennétek...:D

Ez a szürke szoknya 1790.- volt, és igazából egy bordót néztem először, de az nem volt méret...Kinéztem egy másik szürke szoknyát is, de mivel nem igazán az én színem, ezért gondoltam kezdetnek elég egy is...:)

Két csodálatosan elegáns csipkés felső a Pimkie-ből...

...és stílusban hozzáillő szoknya a kínaiból...:)

Megint rendetlen blogger voltam, ugyanis egy csomag zoknit (1990.-) és egy sima fekete melltartót (3990.-) lehagytam a képről...A zokni fogyó eszköz, a melltartó meg azért kellett, mert nem volt normális fekete melltartóm - illetve fehér sincs, de arra nem fogok ennyit költeni...legalábbis egyelőre úgy érzem...:D
A ruhát már megjelenésekor kinéztem, de 5990 forintot semmiképp se akartam kiadni, meg egyelőre nem is volt szükségem rá...viszont leértékelve 2390 forintért egyszerűen NEM HAGYHATTAM OTT! A mell résznél csipkés, amúgy egy laza anyagú, bő, de mégis csinos ruhácska...így kép alapján elég rövidnek tűnik, de majdnem a térdemig leér (ha ügyesen állok benne xD), szóval nem lett olyan rövidke...:3
A harisnya az 1990 forint lett volna eredetileg, és nem is akartam megvenni...de...390 forintért nem hagyhattam ki...egyébként ennek a combja csíkos, majd ha felavattam - és nem felejtem el - lefotózom...

Voltunk Kassák múzeumban is, és én jó turista vagyok...nem jövök el sehonnan felesleges pénzszórás szuvenír nélkül...A MA című folyóirat egy német példánya látható balra (1700.-), ugyanis /mini irodalom óra/ Magyarországon betiltották ezt a folyóiratot, és Lajosunk osztrák szomszédainknál folytatta a kiadását...A mellette lévő kis füzetecske (500.-) már magyarul (és angolul) íródott, és Kassák munkásságát foglalja össze az említett korszakban...vannak benne levél részletek is, amit különböző íróknak/költőknek/zeneszerzőknek írt...illetve kaptunk egy szórólapot is (amiről fogalmam nincs merre van), amiben szintén munkásságának bizonyos mozzanatait elevenítik fel...Igazából a múzeum maga elég...rövid volt...nagyjából negyed óra alatt be lehetett járni...de annál érdekesebb, sok csodás eredeti könyvet láttam, és annyira "belelendültem", hogy antikvárként is megnéztem, mennyiért tudnék hozzájutni olyan szép, első kiadásos könyvekhez (8000 forint alaphangon, szóval le is tettem róla...xD).

Szóval el is értem a mega-giga-extra (nem emlékszem a poszt eleje óta xD) századik bejegyzés végére...:)

2 megjegyzés:

  1. Nem olyan vészes ez a mennyiség, szóval szerintem ne emészd magad miatta. :) Ráadásul mindent szuper áron szereztél be és jól kihasználható dolgokat választottál. :)
    Azok a Star parfümök ha lehet még rosszabbak, mint a Pink Sugar. Ráadásul valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva a ribis tinilányok és a szolis 20 éves műkörmös hölgyemények körében szinte státuszszimbólumnak számítanak, így elég gyakran szembe jönnek velem. Ha valaki kedveli az ilyen illatokat, akkor biztosan kellemes lehet viselni, de nekem az is elég ha fejbe csap mellettem elhaladva. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azzal nyugtattam magam, hogy a ballagás után általánosbol gyorsabban elszórtam a pénzem...ilyenkor nyomja az ember zsebét, és ki akarja élni magát...na én az akciókban éltem ki...

      Amúgy a megcsapos illatmennyiseget én se kedvelem...én a díszpárnámra szoktam fújni, és így sokáig finom illat van a szobámban...(mondjuk én csak egy fújásnyit szoktam...nem értem, egyesek hogy tudnak egynél többet elviselni...O.o)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)