2015. július 14., kedd

100 happy days "összegzés"

Sziasztok! :)

Ez a tag nálam félbe maradt, tudom rendetlen blogger vagyok...amikor azt írtam, hogy sok mindent abbahagyok, azt nem így értettem...én tényleg be akartam fejezni (ezt ne magyarázkodásként fogadjátok, hanem nagyon élveztem az egészet...tényleg olyan jó volt, hogy dokumentáltam, hogy még a legszarabb napban is történik valami jó...szerintem nagyon pozitív kezdeményezés volt...:)), de a telefonom idő közben nem tudom hogy (vagy miért), egy szoftver frissítés következtében teljesen formázta az SD kártyámat is...Igazából ez azért kedves történet, mert elvileg ilyenkor csak a telefon belső memóriájából vesznek el az adatok - és ez se törvényszerű, rengetegszer frissítettem úgy szoftvert, hogy minden adatom megmaradt...Az igazság az, hogy nem ezeknek a képeknek az elvesztése volt a legrosszabb dolog, ugyanis az összes telefon számom, a személyesebb képeim (vagyis amiket nem osztottam volna meg amúgy se semmilyen felületen, csak emlékek), a zenéim és úgy egyáltalán minden beállításom eltűnt - és rengeteg kedves sms is, de ez mellékes...Konkrétan olyan volt, mintha új telefont kaptam volna, kezdhettem újra szinkronizálni mindent, telepíteni az alkalmazásokat, újra beírogatni a telefonszámokat, stb...

Igazából ezt a posztot azért írom most, mert ilyen szorgalmasan én még nem fotózgattam végig minden napot - lehet valakinek csak egy csoki volt vagy egy oldal egy könyvben - de nekem gyakran a napom fénypontját jelentették ezek az apróságok, és tényleg jobb kedvre derítettek...
Szóval a poszt lényege az, hogy azért elmondjam a véleményemet - attól függetlenül, hogy ti nyilvánosan nem kísértétek végig mind a száz napomat - erről az egészről...

Azt már írtam, hogy remek kezdeményezés, de bővebben nem fejtettem ki...
Igazából szerintem ez azért volt jó dolog, mert így az embernek esélye sem volt elsiklani az apróságok felett - hiszen gyakran az apró részletek jelentenek a legtöbbet...pl akár csak egy kedves gesztus is be tudja aranyozni az ember napját...Ezek dokumentációra "kényszerítése" szerintem nagyon sok embert - többek között engem is - biztatott arra, hogy véletlenül se sétáljak el az élet apró örömei mellett...
Sajnos nagyon gyakori, hogy az emberek csak a "nagy dolgokat" értékelik - akár pozitív, akár negatív értelemben - és annyira csak ezekre összpontosítanak, hogy közben rengeteg lehetőségtől és szépségtől fosztják meg magukat...
Egyszerű és nagyon lebutított példa: ha folyton futsz, simán elszaladsz egy szép virág mellett, de ha nagyon figyelmetlen vagy, még szét is taposod...

Az, hogy ezeket az apró örömöket az ember mással megosztotta, szerintem egy fajta "figyelmeztetés" is volt az embereknek, hogy lassítsanak, annyi szép dolog van a világon, amik felett olyan könnyű elsiklani...
Igazából én nagyon szerettem másoknál is olvasni ezeket a bejegyzéseket, ugyanis engem már az is feldobott, hogy a másikat feldobta valami apróság...:D

Engem megtanított arra, hogy még a legunalmasabb, és legátlagosabb napban is van valami csodálatos...:)

(És hogy mindig minden fényképemet küldjem át magamnak Facebook-on, mert akkor a laptopra és a telefonomra is le tudom később tölteni őket, ha megint elvesznének...)

Igazából nagyon erősen gondolkodom, hogy még egyszer neki ugrok majd, és most végig is csinálom - a fentebb említett képküldős módszerben igen kevés a hiba lehetőség - de egyelőre örülök, hogy nyár van, és van annyi időm, hogy minden apró örömömet (ha nem is napra pontosan), de megoszthassam Veletek kedves olvasóim...

Egyébként ez a poszt is elég régóta várja a sorsát, ugyanis elég sokáig reménykedtem benne, hogy még elő tudom keríteni a képeket, mert amik jól sikerültek, azokat amúgy is átküldtem N-nek is, vele tényleg minden apró örömöt megosztok, gyakran semmihez nem illő de nekem tetsző képeket is kap például árnyékokról - olyan szépek xD - na szóval ez a remény meghalt...Lehetőséget biztosítva, hogy alátámasszam a közhelyet, mely szerint minden vég valami újnak a kezdete...a képek megtalálásába vetett bizalmam pusztulása megszülte ezt a posztot...xD

Kellemes hetet kívánok mindenkinek, bár most kicsit sűrűsödnek a programok, azért amint tudok jelentkezek érdemi bejegyzéssel is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)