2015. június 19., péntek

Szoba frissítés (FRISSÍTETTT VERZIÓ)

Sziasztok! :)

Ahogy telt az idő még beszereztem egy-két apróságot, és gondoltam csak nekik nem fogok külön bejegyzést létrehozni, inkább ezt a posztot bővítem ki kicsit! :)

Tavaly nyáron újítottuk az én kis kuckómat, és bár akkor már mondtam, hogy nagyon sok jó akciót ki lehet fogni, és azokat is leírtam nagyjából, hogy miket értek ezek alatt az akciók alatt, részletesen nem tértem ki rá...
Na most vettünk néhány apróságot még a szobámhoz, amik nem feltétlen nélkülözhetetlenek voltak, de sokat dobnak rajta - és természetesen akciósak is voltak...
Őszintén szólva lesz néhány kakukktojás is itt, mert úgy gondoltam, hogy az egész Jysk látogatásom eredményét megosztom már veletek - ennyivel kevesebb lesz hónap végén a zsákmányos poszt - ha már így belekezdtem...Na meg nem sok termék fog a koncepción kívül esni, és azok meg a blog többi részéhet kapcsolódnak nagyon erőteljesen...
Remélem hasznos információval is szolgálok nektek ebben a posztban...:)
(És halkan zárójelben megjegyezném, hogy bár most plédet nem vettünk újat - pedig akartunk, csak nem volt megfelelő színű - akciósak azok is, és nagyon puhák...szóval érdemes őket is megnézni! :))
Ezzel a kis rejtőzködővel kezdeném...ez egy pihe-puha szilva színű párna...a háttéren láthatjátok, hogy tökéletesen illik a szobámba - bár nem értem, miért a lila ezüst kombóra feküdtem rá, amikor a bordót jobban szeretem, de mindegy xD - és nagyjából fél áron lehetett kapni...mindössze 1500 forint volt, és ez volt az utolsó darab belőle...
Egyébként a díszpárnák amúgy is hasznos kis holmik, ugyanis néhány díszpárnával úgy fel lehet dobni az ágyat/kanapét, mintha újat venne az ember - és azért a párnák olcsóbbak, mint az előbb említettek...
Bár még pontos koncepcióm nincs az ágyamra - mert a plüssöknek is kell a hely xD - de már most jól néz ki csak úgy "lazán" a sarokba dobva...(mármint az ágy sarkába)
Egyébként az én ágyamon kisebb káosz uralkodik, ugyanis ott a tigrises plédem (amit sokszor láthattatok már termékek mögött), mellette a paplanom (amit nem használok), és egy pléd, amivel takarózni szoktam...(na meg néhány plüss meg párna még...xD)
A díszpárnáknál maradva...nekem van egy kedvenc párnám, ami azóta a kedvencem, amióta eltört a lábujjam és nem bírtam felmászni az ágyra, és matracon aludtam, és ezzel voltam kitámasztva...Na szóval...az a párnácska sárga (régen sárga-kék volt a szobám - kék szekrényajtóktól állatkás fogantyúkkal és a szőnyegemtől valamint a fotelemtől is csak tavaly sikerült megszabadulnom, a sötétítő és a székem huzata régebben távozott, a sárga fal meg amennyire emlékszem még kamaszkorom alkonyán változott szürkévé - tavaly nyáron meg padlizsánná...xD), és nincs szívem megszabadulni tőle...ő az én párnám, de a sárga szín nem igazán illik a szobámhoz...
Bár anya pont nemrég állapította meg, hogy én a diszharmóniát szeretem, ő meg a harmóniát, azért ízlésem nekem is van, és a párnámhoz is ragaszkodom...Ez a párnahuzat pár száz forint volt csak, és ő fogja itt tartani velem az én "sárga" párnámat...
Többféle szín is volt egyébként, érdemes szétnézni! :)
Ezek a törölközők (fekete 20x20, lila 60x30) 300 Ft-ba kerültek darabonként csak...Bár nem egy nagy minőség - az alsó kimondottan gagyi - nekem azért volt rájuk szükségem, mert mindig arcmosás után az arcomat - és a sminkmaradványaimat - a kéztörlőkbe törlöm...hát ez nem is túl higiénikus, meg a legtöbb törölközőn meg is látszik...Szóval extra olcsó kis méretű törölközőket kerestem, amik megoldják ezt a problémát...
Viszont a fürdőlepedők is jó áron voltak - és az is kéne, az enyémek teljesen el vannak kopva, kiskorom óta megvannak - de nem leltem egy normális színt se...szóval aki szereti az ilyen narancsos árnyalatokat, azoknak esetleg érdemes ott is szétnézni...:)
Ágyneműkkel is elég rosszul állok - az ilyen "alap" felszereléseim mind kiskorom óta változatlanok nagyjából, egyszerűen sose volt igényem a cseréjükre...a funkciójukat betöltötték, nem érdekelt, hogy milyen rondák vagy kényelmetlen anyagúak...
Az ágyneműk 1500-5000 forintig voltak leárazva - bár nem mind, azért bőven volt választék - ez konkrétan 4000 Ft volt...A legkülönbözőbb méretek, minták és anyagok közül lehetett válogatni, az egyetlen hibája, hogy nincs kispárna huzat benne (bár az nekem felesleges...csak a kicsi sárga alvósnak befogott díszpárnám van...meg egy nagy párnám), szóval érdemes szétnézni a kisebb huzatoknál is...:)
Az utolsó pedig egy kis apróság csak...Imádom a gyertyákat - rossz blogger vagyok, nem az illat gyertyákat...a díszgyertyákat...akik néha járnak erre, már láthatták, hogy van télapó sapis macigyertyám, egy csodás karácsonyi angyalos-fenyős ezüst gyertyám, egy hangulat mécsestartóm (ilyen üveg van előtte amin karácsonyi minta van, és ha ég a mécses nagyon szépen kirajzolódik :)), fenyőfás mécsestartóm, csillogós csillaggyertyám, egyiptomi madár formájú gyertyám (egyébként füstölőm is van...de tudjátok, az az igazi büdös fajta...amitől megfullad az ember...12 évesen jó ötletnek tűnt, még szettem is van valahol xD), szóval a lényeg az, hogy az illatgyertyák kimaradtak az életemből - és ez a lila gyertyatartó csak 300 forintba került...Annyira szép, és ennyiért még a hülyének is megéri...de kell bele mécses is...
A mécses az F&F home részlegről jött, és bár imént írtam, hogy nem vagyok illatgyertyás, ez egy vanília illatosítású, és 350 forint volt a tizenkét darab...Igazából ez a mécses úgy jött velem, hogy valami beleillő színt akartam, de a lila színű az valami elképesztően büdös volt...oké, hogy nem az illat a lényeg, de elviselhetetlen volt csomagoláson keresztül is...szóval...egy enyhe krémszín mellett döntöttünk - nem volt nagy választék, bogyós gyümis piros, fura barna fura csokis, büdös lila és vaníliás krém - aminek nagyon kellemes vanília illata is van...Így a látvány mécses tartóm és az új is kapott egy-egy mécseskét...
Ez a három, csodálatos lila színű gyertya üveg gyertyatartóban, isteni cseresznye illattal 990 forintba került az Auchan-ban...
Szerintem nagyon megérte, ugyanis tényleg nagyon szépek, illik a színük a szobámhoz...még volt három másik illat is (a licsis is nagyon finom volt), és a legkülönbözőbb kiszerelésekben volt kapható...890 forintért volt egy ugyanilyen felépítésű, de nagyobb gyertya, amiben ez a három szín átmenetesen volt megtalálható...nagyon tetszett az is, de végül úgy döntöttem, hogy ezek egymás mellett jobban néznének ki...:)
Ez a pohár hasznosabb, mint amilyen ronda szép, ugyanis nemrég átrendeztem a sminkes szekrényem is...Anya kitalálta, hogy ha szétvágja az Unicumos dobozt (ilyen masszív, vastagabb, téglalap alakú karton doboz), abból tök jó sminkcucc tárolókat lehet csinálni...Eredetileg műanyag poharakban és dobozokban tartottam őket, de nem igazán fértem el...Az Unicumos doboz jónak minősült, de még kéne rá venni valami borítást...na mindegy, a lényeg az, hogy többnyire egységessé vált így a sminktárolás, és a borotváimat egy ocsmány, rikító zöld, műanyag fogmosó pohárban tartottam...Szóval szerettem volna helyette is másikat...Ennek bár a színe nem egészen nyerő (fehér alapon halvány rózsaszín virágok - bár a képen nem igazán látszanak), 180 forint volt a Kikben, és sokkal masszívabb, mint az enyém, és nagyobb is...Szóval sokkal kényelmesebben elférnek most már a cuccaim a szekrényben...:)

Szóval ők az én kis szerzeményeim, illetve a szobám kis kiegészítői...bár így képeken nem tűnik soknak (árban annál inkább), de azért elég szembetűnő változást idéz elő ez a néhány apróság is...:)

Ti szoktátok évszakonként frissíteni a lakásotok? :)
Jó bulizást/készülést a vizsgákra! :)

2 megjegyzés:

  1. Annyiszor gondoltam rá, hogy minden évszakra más lesz a dizájn. Még általános iskolás voltam, és az egyik tanárnőm foglalkozott többed magammal nyaranta, és az ő házában láttuk, hogy tavasszal is más színek vannak, nyáron is, és ősszel is. Elirigyeltem, persze nem lett belőle semmi. Itt meg maximum egy-két évszakra jellemző apróság van, mert azért komplett színcseréket nem enged a párom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is anya rendezkedne folyton, apa nem szokta díjazni, szóval ő új képekkel/kiakasztható díszekkel, meg (szezonális) virágokkal szokta feldobni a lakást...:D
      A legkisebb dolgok is nagyon sokat tudnak dobni egy-egy helyen...:D
      Tanárnőd házát meg úgy megnéztem volna...biztos szép volt mindig...:D

      (Jó, természetesen a Karácsony kivétel, akkor a szobámon kívül a hát minden része átveszi a hangulatot...nekem volt egy mini műfenyőm, amíg volt pianínóm, annak a tetején ült ilyenkor feldíszítve, de már nincs helyem neki, így mindig egy-két apróságot szoktam csak évszakonta lecserélni - bár ezek most pont az "alap" dolgok voltak, amik még úgy hiányoztak...:D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)