2015. június 26., péntek

Ruha-szerzemények júniusban

Sziasztok! :)
Ebben a hónapban külön posztba szedtem a ruhás szerzeményeimet...Ennek az egyik oka, hogy rövidebb legyen a hónap végi zsákmányos bejegyzés (ugye a szoba újítós bejegyzés - ez - is ezt a célt szolgálta), a másik pedig, hogy rendeltem a H&M webshopról - megint, és most jóval több pénzt hagytunk ott, mint indokolt lett volna - és én annyira izgatottan vártam a cuccokat már, alig bírtam ki, hogy ne szaggassak egyből szét minden csomagolást (mivel semmit se próbáltam fel, elég nagy esély volt rá, hogy valamit vissza kell küldenem, és azért azt nem papírcafatokkal kellene)...Szóval többek között ezt a rendelést szeretném megmutatni...
Egyébként érdemes szétnézni a leárazott cuccaik között, mert rengeteget lehet spórolni - mi is 16 ezret spóroltunk kb - és vannak dolgok, amiket az embernek muszáj megvennie amúgy is...na én is ilyen dolgokat vettem...

Első körben azokat említeném, amikről nem készült kép: vettem három melltartót...Az egyik egy pánt nélküli (1490.-), a másik egy teljesen sima (1990.-), a harmadik pedig egy nagyon különleges hátú darab (ez - 2390.-) volt...Ezektől féltem talán a legjobban, ugyanis nekem iszonyatosan nehéz normális méretű melltartót találnom - bár szerintem ezzel minden nő/lány így van, valami hibája mindnek van...hát most sikerült...a New Yorkeresek minőségével meg vagyok elégedve (bár szerintem arról se írtam még itt a blogon, de nagyon szeretem őket, évekig kibírják), ezekről meg semmit se tudok...Az anyaguk mindenesetre nagyon jó, kényelmesek (hát...amennyire egy ilyen dolog lehet kényelmes...), és még a méret is jó...Azért vakon ilyen ügyesen belenyúlni...szerintem elég nagy szerencsém volt velük...

Másodikként ezt a New Yorkeres (ha már úgy is említettem) kakukktojást mutatnám meg...Ez egy gyönyörű szép csipke boleró...A híre megelőzte már, ugyanis anya kinézte neten, hogy milyen szép, szóval már akkor tudtam, hogy nekem kell egy - bízok anya ízlésébe akkor is, ha nem egyezik az enyémmel, van egy rakás teljesen egyforma bolerónk...aztán láttam NekromanCica blogján is ilyet (vagyis fehérben), és akkor már biztos voltam benne, hogy vár a város túlsó felében a New Yorker...:D
Egyébként anya is vett egyet rózsaszínben magának, 2990 forintért szerintem nagyon megérte...Nagyon kényelmes anyagú, és bár a kis méretek nagyon el voltak tűnve, sikerült megfelelőt kerítenem...:)

Ez a harisnya - bár egyszer használatos - a Kikben csak 150 forint volt (290 helyett), és két darabot tartalmaz...Én szinte eszem a harisnyákat, de csak egyet vettünk, mert igazából nem volt rá szükségem...(de ennyiért mégis ki hagyja ott?)

Polár leggings (1690.-) s-es méretben...szintén féltem a mérettől, és tényleg elég nehezen jött rám, de nagyon kényelmes, és puha...Amúgy erre nem volt annyira nagy szükségem, de hűvösebb időkben nagyon jó lesz szerintem...Az eredeti elképzelésem az volt, hogy télen, nadrág alá veszem fel, ugyanis nincs normális vastagságú harisnyám, ez meg a polár-béléssel (bármilyen vékony is) azért elég jól megtartja a hőt...Ettől függetlenül szeretnék majd egy "termo leggings-et", ami ugyanezen az elven működik, csak vastagabb - az szoknyához lenne jó, szintén hidegebb időkre...

Fekete műbőr nadrág (2690.-) 34-es méretben...Hát ez egy fura kis nadrágocska...ugyanis alig jött rám, nagy nehezen felrángattam, a térdem nem bírtam hajlítani benne, és mégis nagyon kényelmes volt...Egyébként magasított dereka van - amit én a piercingem miatt nem szeretek - de a teteje pont a piercingem felett van, szóval ez nem "beakadós"...Amúgy a csomagból kivéve megláttam, első gondolatom az volt, hogy jesszusom ez milyen hosszú...a második meg - miután kézbe vettem - te jó ég, ez tuti nem fog rám jönni...
Rám jött (bár nehezen xD), nagyon kényelmes volt, de a szára tényleg nagyon hosszú...mondjuk nekem a nadrágvásárlás is problémás, szóval nagyon örültem, hogy csak annyira sikerült ez a látatlan is rosszul, mint a próbás szokott...egyébként nagyon tetszik, felvéve szerintem nagyon csinos! :)

Az előbb leírtam már, milyen problémás nadrágvásárló vagyok...hát...itt se volt ez másképp...ez a fekete sztreccs nadrág (2990.-) szintén 34-es, szóval az előbb említett problémák itt is felmerültek - bár ennek a dereka megfelelő...
Viszont vagy öt percig rajtam volt (cipőt próbáltam hozzá, mászkáltam benne, meg forogtam, hogy minden szögből lássam magamat, meg érezzem, hogy milyen mozgást mennyire bír), és rá kellett jönnöm: több, mint tökéletes kis gatyót fogtam ki...
Tőle féltem a legjobban, ugyanis a sztreccs szó látatlanban elég riasztó tud lenni...az anyaga mondjuk vékony, de az én "hőtűrésemmel" tél kivételével minden évszakra jó lesz...a szára mondjuk neki is gyűrődik, de nem olyan látványosan, és ő is egészen csinoska felvéve...:)

Az utolsó darabtól rettegtem szinte...Cipőt vásárolni nem szeretek ruhás boltokban, nincs túl nagy választék, és többnyire a minőségüket se találom túl jónak - néhányat felpróbálni se kell, hogy lásd: minőségibb egy kínai cipő...Ebből kifolyóan még egyetlen cipőm se volt a H&M-ből se, ami megnehezítette a méret választást...mindenhol máshogy számoznak...Végül úgy döntöttem, hogy 38-ast veszek (túlnyomórészt ekkorák a cipőim, bár van 37-es, 39-es sőt 40-es cipőm is, ami jó rám)...
Egyébként ez egy fekete műbőr bokacsizma (5995.-), arany színű nagy zipzárral...őszintén szólva utóbbi nagyon nem tetszett benne...eleve inkább ezüst szín párti vagyok, de szerintem sokkal semlegesebb is lett volna...Ezt leszámítva amúgy teljesen sima kis cipőcske, hegyesebb orral és 10 centis sarokkal...még egy talpbetét kéne bele (talpbetét nélkül nem merek magassarkút felvenni...hosszabb távra), meg be kell járatnom (a teteje vágja a lábam), de egyébként meglepően kényelmes...a méret meg pont jó volt...

Szóval ezeket a ruhadarabokat vettem mostanában, tényleg csak néhány alapdarab (és nem is mind nyárra, de ha egyszer most volt akciós...), de hatalmas örömet okoztak nekem, és még egyszer szeretném nagyon szépen megköszönni anyának a szíves közreműködését - és anyagi támogatást...:)
Egyébként tudom, hogy leírtam minden darabnál, de fantasztikus, hogy minden jó lett...nem számítottam rá, már direkt lenéztem a futár számát, meg a visszaküldési információkat, nagyon örülök nekik! :)

Ti szeretitek a H&M-et? Rendeltetek már tőlük valamit?
Milyen ruhákat vettetek a nyárra? :)
További szép napot mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Ó, egy ilyen műbőr nadrágot olyan szívesen hordanék én is, de hát az én méretemben esélytelen találni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi bőrből lehet, hogy van...:)
      (Ott nagyobb a kínálat, és jobb minőség is...szerintem...)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)