2015. június 28., vasárnap

Pink cooler

Sziasztok! :)

A mai napon egy avon színmegújító ajakrúzs a teltebb ajkakért lesz a főszereplő!
Nekem ez a második ilyen rúzsom, az előzőnél lényegében már mindent leírtam róluk: a minőségük teljesen egyezik, annyi, hogy ebben sokkal több a csillám, és éppen ezért zavaróbb is...A Divine wine tesztjét ITT tekinthetitek meg, őszintén szólva azt az árnyalatot jobban kedvelem, mint ezt...de akciós volt...(tegnap írtam a tag-es posztban, hogy rúzsokkal néha elszalad velem a ló...)

A bosszantó mindenbe belemászó csillámok ellenére egyébként szerintem ez a rúzs nagyon szép, a maga hűvös-rózsaszín módján...mostanában semmiképp nem hordanám, de nem annyira áll távol tőlem ez a szín, mint elsőre gondoltam volna, szóval télen szerintem jó barátom lesz...:)

Ti szeretitek az "dúsító" termékeit? (augusztusban visszatér mindkét termékcsalád elvileg, és nekem a rúzsok árnyalatai már most nagyon tetszenek - meg veszek egy áttetsző szájfényt, bár a mályva is szép volt, de áttetszőre mindig van szüksége az embernek)
Kellemes vasárnapot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)