2015. június 21., vasárnap

Milyen gyorsan megnőtt...

...a hajam...

Sziasztok! :)

Érettségik előtt nekem a hajnövesztés nagy problémám volt, de félév alatt megfelelő hosszra növesztettem...Amikor nagy arányú hajvágásokat követek el, mindig a növekedési tempójával nyugtatom magam...lényegében másfél év alatt teljesen vissza tudnám növeszteni...Ez azért vicces, mert három hetente festjük is, és két naponta mosom, és úgy 7 éve csaknem minden nap vasalom (hővédő nélkül)...Szóval nem egy hajkímélő életmódot folytatok...kicsit sajnálom is szegény hajikámat, de erősnek bizonyult, ugyanis csak a stressztől szokott nagyon durván hullani, alapjáraton megmarad a fejemen...
A következő képen egy két hetes "lenövést" fogtok látni (lenövés bizonyítéka a vörösem többi része: még egyáltalán nem kopott, szép fénye van - bár ezt annak is köszönhetem, hogy még kicsit vizes xD)...
...na jó a vaku miatt többnyire a fejbőrömet fogjátok látni, mert itt frissen volt mosva éppen, ezért még nem egészen száradt meg...(vizesen pedig úgy néz ki a fejem, mintha el kezdtem volna kopaszodni egyébként...nem túl sok hajam van, és nem is vastagszálú, de erős és gyorsan nő xD)
A történet a képhez annyi, hogy hajmosás után kifésültem (ennyire vigyázok én rá...előtte mindig elfelejtem), és hátratoltam a hajráffal, hogy ne lógjon az arcomba (a frufrum konkrétan az államig él, és olyan vagyok, mint az operaház fantomja emo kiadásban kb, ha nem söpröm félre...na meg a kombinált bőrnek se tesz jót az ilyesmi)...
Valami fura volt a tükörképemben...nem tudtam rájönni micsoda...nézegettem, nem bírtam rájönni...aztán közelebb hajoltam, és rájöttem: lenövés...anya szerencsés nagyon ilyen szempontból, ugyanis neki kb egy hónap alatt nő le ilyenre a haja...

Szóval amint meggyógyul hajfestés, de nem szeretnék belefulladni az ammónia szagba...így is alig kapok levegőt, legalább az friss legyen...xD
(Mondjuk az tuti kidugítaná az orromat...xD)

A ti hajatok gyorsan nő?
Illetve ha festitek, milyen gyakran szoktátok? :)

4 megjegyzés:

  1. Hát nekem olyan lassan nő, mint a csiga :D Bár az új hajápolási rutinomnak köszönhetően egy fokkal jobb, mint régen, de azért nőhetne még gyorsabban :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk neked szép hosszú hajad van amúgy is...:D
      Az én hajam meg hiába nő gyorsan, nincs értelme túl hosszúra hagyni, mert kevés van...ha úgy kétszer ennyi lenne, meg lennék vele áldva, és szépen megnöveszteném én is. :D

      Törlés
  2. Nekem eszméletlenül gyorsan nő a hajam. Két havonta festem, hogy azért ne gyötörjem szét a tövét. Szerencsémre az eredeti és a festett szín között hiába nagy a különbség, a lenövés természetesnek hat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az mondjuk nem rossz, akkor te is szerencsés vagy hajnövés szempontjából...:D
      A feketén nekem se látszott az öt centis lenövés se, csak a tudat zavart...de vörösnél sajnos látványos...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)