2015. június 27., szombat

Makeup addict TAG

Sziasztok! :)

Ma egy tag-et szeretnék kitölteni, holnap pedig néhány képet mutatok egy (már nem kapható, de használtan biztos előkeríthető) rúzsról...nem teszt lesz, csak megmutatom, hogyha úgy gondoljátok beszerzitek, hogy is néz ki...

A mai tag-ben kilenc sminkeléssel kapcsolatos kérdés lesz, ezekre fogok legjobb tudásom szerint válaszolni...illetve a "belső hangjaim" segítségével, mert azért van olyan kérdés, ami kifogott rajtam...:)

1. Melyik az a termék, amiből mindig vásárolsz, pedig már rengeteg van belőle? 
Rúzsok...rúzsok...rúzsok...Rengeteg rúzsom van, igyekszem mindet használni, és ha a mindig túlzás is, rengeteget veszek belőlük, pedig nem lenne "muszáj"...

2. Melyik az a termék, ami nélkül nem tudnál élni?
Most azt kéne mondanom, hogy rúzsok...de igazából matt fekete szemhéjpúder...
Miért?
Mert azzal lehet kontúrozni a szememet, és én nagyon hülyén nézek ki "szemkeret" nélkül, ahogy a színes szemhéjpúderrel ki lehet ügyeskedni a szempillafestést, ugyanúgy a feketével is, hangsúlyozni lehet vele a szemöldököt (én amúgy is feketére szoktam festeni), és ha minden kötél szakad, az ajkunkat is be lehet vele festeni (tapasztalat, de szörnyen szárít), brutális sminkekhez tökéletes, és ha ügyes az ember, akkor még az arcának a kontúrozását is megoldhatja vele...:)

3. Kedvenc sminkmárkád?
Most azt fogom mondani, hogy AVON, mert avonozok, de igazából rengeteg hiányosságuk van, szóval nem tudnám őszintén kinevezni őket ide...
Az az igazság, hogy nincs kedvenc sminkmárkám...rengeteg márkának van erőssége és gyengesége is...
A legtöbb termékem (az avonon kívül) az essence-től van, de nem azért, mert annyira szeretem őket, hanem azért, mert a smink kollekcióm nagy része még apró kamasz koromból került hozzám, és akkor ezt tudtam megfizetni...Egyébként mostanában is vannak termékeik, amiket szeretek, de azért jóval kevesebbet vásárolok tőlük...
Ezenkívül régen meg voltam győződve róla, hogy a miss sporty rúzsok a legjobbak - hidratálnak, és különleges színek is vannak (a fekete és a világos lila rúzzsal megvettek) - de azóta volt szerencsém Rimmel rúzsokhoz, amik alapjaiban rengették meg ezt az elképzelésemet...
Igazából nálam most is korszakonként változnak a kedvencek, illetve termékcsaládonként...
Pl paletták közül a sleek verhetetlen, szemceruzák közül az essence továbbra is a befutó, szempillaspirálok közül a maxfactor (csak ne lenne olyan drága), megfizethetőbbek közül a maybelline, rúzsok közül most tapasztaltam meg a Rimmel csodáját, de az avon is elég erős, ha viszont árban nézzük, akkor a Lora rúzs sincs nagyon lemaradva...

4. Mekkora a sminkkollekciód?
"Normális" (átlag) emberhez képest eléggé nagy...és igazából bloggerek közt szétnézve se nagyon panaszkodhatok, annyi, hogy általában mindenki a minőségre megy inkább, nekem meg néha a mennyiség számít (pl ezért veszek néha pár száz forintos termékeket: ha csak ki akarom próbálni a színt, amiben kételkedek, miért költenék sokat minőségi termékre? főleg, hogy általában az ilyen törekvéseim kudarcba fulladnak, és maradok a megszokottaknál xD)...vagyis nem azt mondom, hogy megveszek mindent, ami olcsó...csupán nincsenek nagy igényeim "márkákra", sokkal inkább kihasználhatóságra és változatosságra...
Na meg azért valljuk be, vannak olyan olcsó termékek, amik vannak olyan jók, mint drágább társaik, és gyakran tized annyiba kerülnek..:D
Csak ügyesnek kell lenni...:)

5. Hogyan tárolod a sminkcuccaidat?
Külön kis asztalka van nekik fent tartva, és azon belül minden dobozolva van...:)
A körömlakkokat külön fiókba teszem, a vattakorongokat, meg ilyen "kiegészítőket" pedig egy szekrényben tartom (meg egy üreges puffban xD)...

6. Mennyi sminktermék van jelenleg a táskádban?
Egy se...nem szoktam sminktermékeket hordani magamnál...Néha bedobok egy rúzst, hogy tudjam frissíteni magamat, de többnyire úgy indulok el itthonról, hogy bízok benne, hogy a sminkem bírni fogja...és amúgy is: amilyen helyekre én járok, oda sajnálnék sminket vinni, amit nem sajnálnék, az meg valószínűleg indulás után 5 perccel már mindent összekoszolna a táskámban...

7. Ha kifoszthatnád egy bloggerina sminkkészletét, kit választanál?
Háát...az az igazság, hogy meg vagyok elégedve a sminkjeimmel...vagyis nyilván vannak dolgok, amiket még szeretnék beszerezni, és ezeket az általam követett blogokról szoktam kiválogatni, de senkit se fosztanék ki...
Amúgy se szép dolog a fosztogatás...:)

8. Mennyi időbe telik, amíg elkészíted a sminkedet, és hány terméket használsz hozzá?
30-45 perc...mindig...csak a termékek száma változik... :)
Reggelente a sietős iskolai sminkem olyan napokon, amikor késésben vagyok 6 termékből áll (alapozó/cc, púder, rúzs, szemöldökceruza, szemceruza, szempillaspirál), amikor nem vagyok késésben 9 termékből (alapozó/cc, púder, szemhéjpúderalap, szemhéjpúder/tus, szemceruza, szemöldökceruza, szempillaspirál, rúzs, áttetsző púder - külön)...
Ha valami különlegesebb alkalomra készítek sminket, akkor 10 terméket (alapozó, púder, szemhéjpúder alap, valamilyen szemfesték paletta, áttetsző púder, szemceruza, szemöldökceruza, szempillaspirál, rúzs, sminkfixáló spré), de ez gyakran nő 11-re, mert szeretem a vastag tus vonalakat is...
Természetesen ezek a számok a "kiegészítők" nélkül vannak...Általában egy sminket maximum két szemhéjpúderecset és egy púderecset segítségével szoktam összehozni, minden másra a kezemet használom - szerintem így sokkal természetesebben lehet eloszlatni az alapozót.

9. Vettél már úgy sminkcuccot, hogy tudtad, hogy soha nem fogod használni?
Amióta blogolok, nem...előtte sokszor elszaladt velem a ló, és csak azért vettem dolgokat, hogy legyenek - fentebb említettem az essence termékek gyűjtögetését, mint olcsó sminktermékekét...
Amióta itt van a blog nekem, azóta inkább praktikusan vásárlok...persze így is volt már, hogy szájfényt vettem, amit az életben nem használtam volna el, meg pl nude körömlakkot, pedig tudom, hogy nem szeretem a nude színeket - próbálkozok...meg túl sötét alapozót - amit nagyon kreatívan hasznosítottam egyébként, tehát azt is tudtam, hogy mit akarok vele kezdeni...xD
Viszont az az igazság, hogy az ilyen mellényúlásaimat (néhány tust, rúzst, szemceruzát, szájfényt és körömlakkot) pont most ajándékoztam oda unokahúgomnak...Bár kicsit hülyén jön ki, hogy alig használt (illetve rendesen használt) termékeket adtam neki, de ő inkább természetesség párti, mint én, és úgy gondoltam, neki hasznára lehetnek a termékek, nálam meg csak állnának...Egyébként állítólag élesben tesztelte őket ő is, és tökéletesen funkcionált minden, szóval nagyon örülök, hogy végül megváltam tőlük, és valaki használni is fogja őket rendesen...nagyon sajnáltam, amiért csak úgy voltak itt, és soha feléjük nem nyúltam...de ők is jóval régebbi vásárlásaim eredményei...voltak...

Na ennyi lett volna ez a tag, ha tetszett, töltsétek ki ti is! :)
Kellemes hétvégét kívánok nektek is (én holnap rokonozok, szóval még ma beállítom a holnapi posztot...:))!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)