2015. június 20., szombat

Hol vagyok?

Már megint...
Szóval ismételten útjára indult a Facebook oldal, mivel beláttam, hogy az időm és nyári lehetőségeim sokkal jobban tudnak igazodni ahhoz, mint a bloggeres megosztásokhoz...
Természetesen nem települtem át Facebookra, csupán életem apró pillanatait mostantól ott is közzéteszem, szóval megtudhatja mindenki, hogy mikor, mekkorát, milyen állagút éppen mi történik, amíg a blogtól távol vagyok...Természetesen az oldal a blog kiegészítéseként fog üzemelni, tehát senkit nem fogok (jobban) untatni, mint itt...:D

Illetve...szerintem ott több lehetőségem lesz például képek megosztására, mert a blog keretei elég szűkek, ezért (mint ott is írtam) gyakran kimaradnak innen a képes beszámolók, pedig rengetegszer készülnek olyan képek, amiket nagyon szívesen megmutatnék mindenkinek, hátha kedvet kapnak egy kis kiránduláshoz, vagy voltak már ott, és elmesélik, hogy ők mennyire élvezték, mi tetszett azokban a helyekben, meg ilyesmi...

A lehetőségekről beszélve...mivel a telefonom a facebook tökéletesen működik a telefonomon (lekopogom), a blogger meg egyáltalán nem, így amikor a gépem éppen nem kapcsol be, akkor is tudok egy-két gondolatot vagy képet mutatni az érdeklődőknek...Éppen ezért nem tűnnék el egész hónapokra, max hetekre, mert ha itt nem is érzem úgy, hogy egy egész bejegyzést megér, hogy éppen haldoklok a front miatt, vagy elhagyott az ihlet, vagy valami, ott pár sorban azért tudok szólni, hogy nem kell félni (vagy reménykedni :P), még megvagyok, és visszatérek! :D

Az oldal egyébként nagyon kezdetleges, de a komoly átalakítások ráférnének most épp a blogra is...ezeket telefonról lehetetlen eszközölni (normális írással is vannak gondjaim, nemhogy szerkesztgetéssel meg beállításokkal), de tisztában vagyok a szükségességükkel, és nem tervezem elhanyagolni őket...
Tehát majd szépen lassan rendbe teszem a Facebook oldalt is és a blogot is, de egyelőre még a pihenésre szavazok...
Illetve a posztok megírása mostanában pihentető, de amilyen gyors a netem a beállításokkal csak felbosszantanám magamat - komolyan, nem értem mi van vele...lehet nem bírja a meleget...:D

Bár nem tervezek nagyon az emberek agyára menni ott, külső memóriaként mindenképp szükségem volt arra az oldalra...egyszerűen képes vagyok mindent elfelejteni...A személyes részen meg sok mindent nem oszthatok meg, mert egyik ismerősöm se kíváncsi a nem tudom hanyadik rúzsomra (80 felett vannak már a kicsikéim), vagy hogy épp milyen akciót leltem és hol...
Erre többnyire itt a blog, viszont alkalmazkodva a lehetőségeimhez itt csak havonta teszem közzé az újabb zsákmányokat, és sok akció nem tart egy hónapon keresztül, tehát ott jóval aktuálisabb információkat lehet szerezni, és hónap végén nekem se érthetetlen telefon jegyzetekből kéne összeszednem a posztot, és kiegészítenem a vázlataimat, hanem "kézzel fogható", sokkal megbízhatóbb facebook-os forrásokból...

Végül...Ez a bejegyzés tudom, hogy eléggé szétesettnek tűnik...ha én ilyet olvasnék lehet első körben leiratkoznék, mert bántja a szép érzékemet...viszont direkt írtam így...hangolódni kell a Facebook-szintre, ahol nem írhatok majd oldalakat (a saját érdekemben...szoktam látni, hogy írok telefonról, és bántja a szememet), viszont a rövid, tömör fogalmazás még nem igazán megy...

Bár egyelőre még csak egy üres oldalt fogtok találni egy profilképpel, és egy kis magyarázattal, hogy "mit is keresek én itt" - vagyis ott - azért szeretném már most belinkelni az oldalt (illetve a blog oldalsávjába beágyazni, ahol majd még szépen ki fog bővülni a lista igény és aktivitásom alapján :))...

Szóval itt majd megtaláltok:
Black Fairy Blog
néven.
(Legalábbis nagyon remélem, nem tudom, hogy a telefonos linkek mennyire szoktak működni gépről...illetve nem tudom, hogy mennyire tudok jól linkelni telefonról...ha nem működik szóljatok, amint tudom, cserélem! :))

További szép hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)