2015. június 18., csütörtök

Érettségi összegzés, év végi

Sziasztok! :D

A mai poszt ilyen kis összegzés szerűség lesz...igazából most épp nagyon meg vagyok lőve, hogy hova menjek, mert mindenki mást mond, és amennyire nem akartam itt maradni eddig (bár rengeteg jó érv szól még mindig a maradásom ellen), annál jobban érzem most, hogy rengeteg lezáratlan ügyem maradna hátra...olyasmik, amiket a távolság nem oldhat meg, és amikre csak úgy van lehetőségem véghez vinni, ha maradok...Szóval most nem igazán tudom merre...de majd még megálmodom a hétvégéig - remélem...(meg azt is, hogy lesz időm végre rendet rakni...még itt vannak szétdobálva a tételeim meg a könyveim mindig a földön - érettségit úgy ahogy kihúztam, de másnapra lebetegedtem, szóval én már betegen mentem az eredményhirdetésre, a bankettra és ma vásárolni is...xD)

Első körben akkor megmutatom mit vettem fel bankettre, bár sajnos sok mindent nem fogtok látni az iszonyatos fények miatt - magyarul lenyúlom Facebook-ról az indulás előtti képemet...vajon ilyenkor is kell forrást említeni, ha én magam vagyok az?...
A bankettre öltözés legfontosabb követelményei a kényelem, csinosság és a nadrág voltak...semmiképp nem akartam ruhát venni, mert nem igazán vagyok ruhás-szoknyás, de az érettségi megkövetelte a formaruhát (meg ugye unokahúgom ballagása is az ünneplőt), tehát már herótom volt mindentől, ami nem takarja a lábamat...xD
Bár anya javasolta, hogy érdemes lenne valami színt vinnem a dolgokba, én úgy voltam vele, hogy ez az utolsó olyan összejövetel, amin egy osztályként leszünk, és nem itt fogom meghazudtolni magamat...szóval a fekete feketével és még több feketével mellett döntöttem...:D
Anya megállapította, hogy hülyén vagyok kifacsarodva...ennek az a fantasztikus oka, hogy a telefonom kitakarta a komplett fejemet, amikor teljesen szemből álltam, és a Facebook-on azért fejjel dolgozok, csak itt vagdosom le...xD
A lábam nem tudom miért áll úgy ahogy egyébként, az egyetlen logikus magyarázat rá, hogy sorozatfotót készítettem (mert nem szeret a kamera, és gondoltam így sokkal gyorsabban tudok rossz képeket csinálni, hátha jót is xD), és valószínűleg belemozdultam...
Általában az emberek meglepődnek, hogy élőben mennyivel kisebb vagyok, mint képeken...igen, mindig vigyázok, hogy a képeken ne tűnjek annyira alacsonynak...szerintem viszont ezen a képen a magassarkú ellenére is alacsonyabbnak tűnök, mint amilyen valójában vagyok...De lehet azért érzem így, mert kivételesen nem követtem a szokásos "hogyan álljak, hogy ne tudjanak semmihez mérni" elvet...Na mindegy, itt egy fejes kép rólam...:D

A bankett maga nyugis volt, bár kedves ex-padtársam úgy első öt percben széttörte a pezsgős poharát és kiöntötte a pezsgőjét...utána már nem igazán mertem vele koccintani...xD
Azt hittem kb egy óra után én ledőlök a székről már, ugyanis gyógyszerek nélkül fel se bírtam volna kelni, ahhoz képest egészen sokáig elücsörögtem ott...xD

Az az igazság, hogy a hónap végi összegzésben minden le lesz írva az érettségin elért eredményeimről - illetve már le van valami, szóval külön eredményhirdetés itt nem lesz...a lényeg az, hogy jól sikerült, túlteljesítettem magam töriből, nagyon durván alul teljesítettem magam matekból, és magyarból megszereztem az ötöst és az 50 plusz pontot...szóval lényegében tényleg jól sikerült...:D
Az érettségi bizonyítvány mellett az év végit is kiadták, és az is egészen jó lett...vagyis...médiából dicséretet kaptam (egy filmbemutatóm sikerült nagyon jól...konkrétan a Hannibal ébredése...régen posztban megtekinthető volt itt is, de lebutítottam, mert nem akartam, hogy "lopottnak" tűnjön...egyébként igen...megloptam magamat és még meg is dicsértek érte...csak nem akartam ebből problémát na...de ha egyszer megírtam már szépen, miért írnék rosszabbat? :)), művészet történetből pedig kettes lettem...őszintén bevallom: ez az első év végi kettesem...általában félévikben le tudtam a ketteseket (földrajzból kivétel nélkül mindig, de volt fizikából is kettesem beírva már - általánosban xD), de év végére mindig összekaptam magamat, és a tanár is jó indulatú volt - amúgy most is kétharmadra álltam, de nem baj, ez nem számít sehova, csak azért nem szép...na meg 13 év alatt pont az utolsó év végibe rondítson bele?...
A Magyarország alaptörvénye című könyv (és benne valami Nemzeti hitvallásos kis füzetke) a "sikeres érettségi vizsgánk emléke" volt...Jó nagy, vastag könyv, tele szép képekkel, de a saját magamnak vásárolt könyveim se férnek el nálam, szóval nem tudom neki hol szorítok helyet (főleg, hogy nagyalakú is...xD)...Bár az én érdeklődésemet nem keltette fel, átpörgettem, megszagoltam (igen, tudom...xD), és letettem, hogy valszeg az életben nem nyitom már ki...anya viszont nagyon izgatottnak tűnt, megfogadta, hogy el fogja olvasni - mondjuk minden nyár elején ezt mondja néhány regényre, de nem igazán van rá ideje, szóval nem félek én ettől...xD
A tablónk kicsinyített mása is hozzánk került...A tablónk egyébként egy vicces történet, ugyanis nagyon későn lett meg a terv, nagyon későn készült el, és mivel érettségi előtti pár napom nekem már pánikszerű tétel előkerítéssel telt, én még nem is láttam az igazit...:D
Egyébként ő máris helyet foglal az N-es nyolcadikos ballagós közös képünk mellett az asztalom felett...:)
Az évkönyv az nagyon szép, nekem tetszik a borítója: hangulatos és igényes...helyet kapott benne a bolondballagásunk, amiről én se maradhattam le - ha készül egy rossz kép rólam, nyilván kikerült...A ballagási képen is valahova teljesen máshova nézek, nem értem miért...Az utolsó osztályképünkön meg rajta se vagyok...szóval...vicces kis évkönyv lett...:D
(Az idézetemet meg többszörösen megerőszakolták: a tördelés kiveszett, és kibővítették, hogy nyelvtanilag helyes legyen...az avantgárd irodalom és a szabad versek lényege pont az, hogy nyelvtanilag helyes legyen...ja és itthon se értékelték, ugyanis szerintük érthetetlen és hülyeség...hát kinek mit jelent, nekem annál sokkal többet...mondjuk amikor megkérték, hogy magyarázzam már el, akkor nem tudtam mit mondani...már mutattam az idézetemet, és ott már leírtam: ezt mindenkinek magának kell értelmeznie, nem a költő vagy a felhasználó dolga az elemzés...xD)

Mivel még nem tudom merre tervezek menni helyileg, arról még nem írnék semmit (vagyis fentebb is írtam már, hogy még nem tudom mit csináljak)...A szakot meg azért hagytam ki olyan ügyesen és teljesen szándékosan, mert nincs kedvem a kötekedést hallgatni - nem rossz szándékú kötekedésre gondoltam, hanem aggódóra...nyilván nem vádolok meg senkit, aki elolvasta eddig ezt a bejegyzést, hogy rosszat akarna (főleg, hogy a névtelen kommenteket letiltottam, de e-mailben bárki elérhet amúgy...:D).
Őszintén szólva egy olyan szakot választottam, amiről elég sok minden kedvességet el lehet mondani, és tegnap banketten rám írt egy ismerősöm csak úgy beszélgetni...vagyis szerintem azért inkább, hogy bosszantson, és kb öt percen belül eljutottunk odáig, hogy munkanélküli leszek...ezenkívül hallgatom eleget, hogy hogy fogom elcseszni az életemet vele, de ez szerintem hülyeség...Hétvégén volt szerencsém két ilyen karon végzett emberkével is beszélnem (az egyikkel még a szak is egyezett)...és nem tudom...Ez most gondolom fura lesz, hogy két ember miatt úgy érzem, de amikor velük beszélgettem, egyszerűen úgy éreztem: hazaértem...Végre leltem olyan embereket, akikkel tökéletesen el tudtam beszélgetni, nagyon hasonlított a gondolkodásunk, és úgy éreztem, hogy teljesen megértjük egymást - annak ellenére, hogy utoljára öt éve láttam mindkettőt...xD
Azt hiszem megtaláltam azt a dolgot/helyet/szakot, ahol kiteljesülhetek...és ez nem ér sokkal többet annál, mint a társadalom gondolkodása róla?
Amikor meg azzal jönnek, hogy ennél több eszem van...több eszem, de ha már úgyis az enyém, akkor arra használhatom, amire akarom, nem? (Meg sajnos makacs vagyok és lusta: ha valami nem érdekel, akkor azt teljes mértékben ignorálom...nem vagyok képes figyelni olyasmire, ami nem érdekel...hiába próbálnék bármit tanulni, ha csak picit is nem érdekel, rögtön Gézuka új hajtását fogom nézegetni - úgy mellesleg tényleg nagyon érdekes, hogy milyen gyorsan nő...nálam a növények elpusztulni szoktak..xD)

Na mára ennyi lennék, további szép napot mindenkinek, hamarosan jelentkezem! :)

4 megjegyzés:

  1. Ha jól látom akkor megvan az érettségi- ezúton is gratulálok Neked! (: De az a vicc basszus,hogy most tudatosult bennem,hogy Te annyi idős vagy mint húgom, ugyanis vele érettségiztél :D Ez azért kicsit fura érzés.
    De örülök,hogy sikerült és hogy jó eredményeid lettek! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Remélem húgodnak is jól sikerültek az érettségik! :)

      Igazából, ha "normálisan" jártam volna iskolába, két éve érettségizek...xD
      Úgyhogy így egy kicsit csalóka, de én is csak a gimiből végleg kilépve éreztem meg, hogy "megöregedtem"...:D
      (Nekem az a sokk, hogy unokahúgom most fogja tölteni a 18-at...hihetetlen...csak úgy repül az idő...:O)

      Törlés
    2. Igen,húgomék is megkapták már- nagy volt a pánik elhiheted!

      Ja jól van,akkor benéztem a kort -de nem gáz :D Nem tudtam,hogy nem rendesen fejezted be a sulit. Igazából az idő az nagyon is repül és van,hogy fel sem tűnik =/

      Törlés
    3. Na akkor gratulálok neki is! :)

      Ez nem a te hibád, az én koromat sose találják el élőben se...Egyrészt suliból nem lehet visszaszámolni (egy évet maradtam oviban és nulladikos is voltam, az plusz két év), másrészt nagyon alacsony vagyok (igen...aki csak a fejem tetejét látja nehezen szokta elhinni, hogy fiatalabb nálam xD), végül az arcom szerintem sokkal idősebbnek néz ki az esetek nagy részében (ugye a sötét sminkek hátránya...>.<).

      Hát...azért vannak pontok, amikor feltűnik...de többnyire csak úgy suhan...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)