2015. június 30., kedd

Életem apró pillanatai (4)

Sziasztok! :)
Mint utolsó júniusi napon, gondoltam ma megosztom veletek ezt a posztot...:)
A június eleje is elég viccesen telt már szóval itt is az egész havi összegzés, mire ez a poszt kikerül, bizton állíthatom, hogy túléltem MINDEN érettségit! :)

Jöttek házat nézni hozzánk...
Volt osztálytársam és a családja...
Gimiből...
(És anyáék nem ismerték fel először...)

Az ecsetkészletem nagyon csúnya állapotban van, a pótlásuk elég sokba kerülne, de még egy viszonylag használható készletet se lenne olcsó összehozni...de megkaptam a szülői támogatást rá, a gyereknapra hivatkozva...
...csakhogy én unalmamban nézegettem az Alexandra oldalát, és belebotlottam néhány Simpsons képregénybe...
...magyarul...
...sose lesznek használható ecseteim...

Amikor az arctisztító annyira szárít, hogy utána az alkoholos-szalicilsavas tonik valósággal "hidratálja" a bőrödet...
...igen, létezik ilyen arctisztító, a Fleur de Santé megcsinálta...
(A szagáról nem is beszélve...nem vagyok érzékeny orrú, de ez...)

Amikor egész nap görnyedtél a könyv felett, és éjfélre már a fűződ nélkül nem bírod megtartani magad, annyira zsibbad a hátizmod és a derekad...és még 15 tételt át kell ismételned...
(Halkan jegyzem csak meg: igen, van orvosi fűzőm, évek óta nem hordtam már...pedig magamtól vállaltam ezt is, mint anno a fogszabályzót - ami sajnos orvosi utasítások betartása mellett se volt elég hatékony, de már csak saját pénzből fogom helyrehozni, IGEN, felnőtt koromban még egyszer neki fogok állni, nem azért viseltem négy évig, hogy most ne látszódjon...)
Őszintén: ha lenne nyakmerevítőm azt is felvenném, mert valószínűleg még jó pár órán keresztül itt fogok ülni - reggel meg kelhetek és mehetek felelni...

A történelem érettségi konzultáció az emelt magyar szóbelid napjára ÉS időpontjára esik...

Amikor a történelem hosszú esszéd neked lett a legjobb, úgy, hogy a tudásodat szellemvárosos oldalakról szerezted...Megérte! :D

Amikor nagy nehezen kiműtöd az orrpiercinget és egyszerűen nem bírod visszatenni...
...kampós ékszer, imádlak! -.-

Amikor a kiöltözős ruha varrása éppen úgy helyezkedik, hogy minden mozdulatodnál (sőt nyugalmi helyzetben is) beleakadjon a köldökpiercingedbe...
...amit nem tudsz leragasztani, mert minden ragtapasz kicsi...xD

Amikor jó előre eldöntöd, hogy melyik rúzst fogod magara kenni ballagáskor...és megtapasztalod a Vörös Csoda valódi arcát! (Igen, elképesztően jól teljesített a picikém, köszönöm Kiss of Life!)

Amikor ülsz a könyv felett és nem bírod felfogni, amit olvasol...történelem érettségi...jó móka lesz...:D

Megvan a magyar (emelt) ötööööös!!!!! WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!
(Igen, élőben is ezt csináltam...xD)

Amikor a cipő úgy széttöri a lábad, hogy zoknit se bírsz felvenni, mert majd elsírod magad, úgy éget és fáj...(és igen: az én fájdalom küszöböm magas...de ez konkrétan lenyúzta a bőrömet az ujjaimról, ami gusztustalan és érzékeny...ja és nem a ballagásos cipő volt, egy annál sokkal kisebb sarkú cipő...xD)

Amikor töriből jó tételt húzol, de akkora baromságokat mondasz, amit nem sikerült még soha tíz perc alatt...(Rákosiból a feleletem alatt Kádár lett pl...szerintem ez volt a fénypontja a feleletemnek - a vázlatban még megtartotta a nevét, csak mire kimondtam változott - de a forradalom megreformálásában is jó vagyok...)

Amikor ballagáson az álomcipő mellett egy igazi csodarúzst viselsz, és a visszafogott ruha ellenére is nagyon elemedben érzed magad...*-*
(A rúzs öltöztet, és magabiztossá tesz, imádom a vöröset! <3)

Amikor a Zéreccségi után a volt énektanárod olyan kedves, hogy kocsival hazavisz, hogy ne ázz el, mert úgyis arra lakik...<3
Nagyon szépen köszönöm még egyszer, Tanárnő!!! :)

Elpusztult Tigriske...:(
Gézuka viszont újabb kis hajtáskával hálálja meg, hogy néha nem felejtem el meglocsolni...xD

Amikor Ady Endre Fehér lótuszok című versét nem bírod kiverni a fejedből...

Amikor elkezdesz egy mondatot, és a végén valami tök másról BESZÉLSZ...
Oké, néha írásban elvesztem a fonalat, de amikor folyamatosan beszélek, és ÉN kérdezem meg MAGAMTÓL, hogy mégis miről van szó, akkor az gáz...xD

Németen "Hotelportier" helyett helikoptert olvasni...de amúgy...nem vagyok fáradt...xD

Amikor rájössz, hogy Géza (az egyetlen növény, amelyik szeret, és még ki is hajtott xD) fajtáját tekintve TIGRISlevél...üldöznek a tigrisek...>.<

Amikor anyukád csinál neked reggelit, mielőtt dolgozni megy, pedig egész nap otthon vagy...*-*

Amikor kapsz egy új Aloét, de szegényke nagyon csúnyácska és nagyon kicsike...>.<
Hát...ha tovább bírja, mint Tigris, akkor szeretni fogom, de azért inkább egy olyat szeretnék megint...:D

Hamarosan jön a zsákmányos bejegyzés, és egy visszatérő posztfajta, amit valamiért nagyon hanyagoltam az elmúlt időszakban...
Nektek hogy telt a június? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)