2015. június 15., hétfő

Borotvahab teszt

Sziasztok! :)
Ha ezt a bejegyzést olvassátok, azt jelenti, hogy sikeresen túléltem az érettségit...áh, miket is beszélek, az időzített poszt akkor is megjelenik, ha nem, és ez amúgy se időzített...

Szóval...ma volt a szóbeli, nagyjából úgy érzem, mintha bébikaja lötyögne az agyamban, szóval lehet lesznek problémák az értelmes és összefüggő mondatok összepakolásával...De majd úgy teszünk, mintha direkt írnék ilyesmit, és ráfogjuk, hogy "szabad képzettársítás" vagy "laza szerkezetű mondatok" - nem, nem magyarból szóbeliztem...Ha megkapom a bizonyítványomat erről úgyis lesz poszt, szóval most nem szeretnék róla beszélni...:)

Mivel lassan itt a nyár, előkerülnek a rövidebb ruhák is...és tudtommal nálunk még a különböző testszőrzetek színezése nem igazán elterjedt...A múltkor már összeszedtem néhány szőrmentesítési módszert vázlatosan felsorolva a pozitív és negatív tapasztalataimat...Ezt a bejegyzést ITT tekinthetitek meg...Persze az időzítés akkor pöppet más volt, és lehet el is késtem vele, mert akkor nyár végén tettem ki az ünneplők miatt...de most teljesen időben vagyok, hogy bemutassam nektek ezt a terméket! :)

A mai teszt alanya a Balea borotvagél lesz, méghozzá "Blueberry love" (fekete áfonya) illatban...DM-ben kapható, olyan 800-900 forint körül (láttam legutoljára).
Egyből a csomagolással kezdeném...ugyanis elképesztően gyönyörű...Engem teljesen elbűvölt a flakon stílusa, a madárkák, a virágok, az áfonya (és még lila is, illik a szobámhoz xD), nagyon friss külsőt kölcsönöz a terméknek...
Egy pumpán keresztül kell kinyomni a géles állagú terméket, ami habállagúvá változik, szóval kevés is elég belőle...Én eléggé rosszul adagoltam az első pár használatnál, mindig túl sokat nyomtam ki...Az illata nagyon kellemes, bár nagyobb mennyiségnél elég mű - mondjuk én nagyon megszerettem...A fura állagnak köszönhetően elég sokáig kitart.
Elméletileg már a "borotválás alatt is kényezteti a bőrt"...Tényleg nagyon kellemes felvinni, olyasmi érzete van, mint egy hidratáló pakolásnak...A borotválkozási időt fél óráról negyedre csökkenti (kabinunk van, és nem igazán jut be a fény, természetesen a benti lámpát meg mindig elfelejtem bekapcsolni xD). A penge nagyon könnyedén siklik, szinte élvezetessé teszi a borotválkozást - én eddig mindig tusfürdőhabon vagy testápolón keresztül borotválkoztam, háát...mit ne mondjak...nem kis különbség van...
Borotválkozás után a bőr pihe-puha, és selymes...Mivel szőrtelenítés után amúgy is érdemes várni a "kínzott bőr" kemikáliával kenegetésével, én kimondottan szeretem a hatását...(bár én amúgy is mindig elfelejtem a testápolót...xD)
Nem tömíti el a pórusokat és a szőrtüszőket (nekem ez hatalmas problémám szokott lenni a fentebb említett módszereknél, hogy begyulladnak - a borotva amúgy is növeli ennek a valószínűségét), és nem pattogzik ki tőle az ember...
Leöblíteni nagyon egyszerűen...

Összességében: fantasztikus köntösbe bújt, fantasztikus termék...biztos van jobb (és szebb összetevős), de kategóriájában és ár-érték arányban engem TELJESEN meggyőzött...sőt...levett a lábamról...:D

Persze ismételten hangsúlyoznám, hogy ez csak az én véleményem, és én nem vagyok "finnyás" se az összetevőkre, se a szagokra, se a kemikáliák nagy részére - nagyon ritka az, hogy valami az én bőrömnek sok (és ami már nekem sok, ott elgondolkodtató, hogy mit műveltek szegény állatkákkal, amíg eljuthatott hozzám, hogy szétmarja a bőrömet :(), fogalmam nincs róla, hogy egy érzékeny bőrű ember hogy reagálna erre a termékre...

Ti próbáltátok a Balea borotvagéljeit? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)