2015. június 13., szombat

Ballagás

Sziasztok!
Ma egy mini outfit bejegyzés jön, ugyanis unokahúgom most ballagott el általános iskolából, és anya kiharcolta a kiöltözésemet - jobban mondva én nadrágban akartam menni, mert az minden szempontból kényelmesebb...
Igen, kicsit morbid: megint levágtam a fejemet...de egyszerűen nagyon nem szereti a fényképezőgép...félve és kíváncsian várom a távolabbi rokonok által megosztott képeket rólunk...
Az előttem lévő papírkupac a ballagási csokor egyébként, még becsomagolva...a fejemmel ellentétben úgy ítéltem, hogy az elfér ott, ahol van...:)
(Utóirat: a harisnya mire hazaértem szétszakadt...xD)
fekete boleró ~ New Yorker
fekete-fehér ruha ~ Ázsia center
harisnya ~ kínai
cipő ~Deichmann

Mivel a cipő nem igazán látszik a képen, ezért őt "külön" is megnézhetitek ITT...Voltak fenntartásaim vele szemben, mert most volt először rajtam, és mostanában nagyon el vagyok szokva a magassarkúaktól (ugye télen edzett vagyok, mert csak magassarkú csizmám/bakancsom van), illetve érettségiken teljesen szétnyomorgattam szegény ujjacskáimat már...Nagyon meglepő volt számomra, hogy teljesen kényelmes volt, könnyen mentem benne, és bár mikor levettem a lábamról felüdülés volt, egyáltalán nem tört fel...kicsit se...álomcipő tényleg...<3

Na szóval ma csak ezt a szösszenetet gondoltam megosztani veletek, ugyanis holnapután "éreccségi", és...hát ha őszinte akarok lenni SEMMIT nem tanultam még...és szerintem már nem is fogok, csak átolvasok mindent - viszont a magyarom jó lett legalább...:D

Ti mit csináltok ebben a jó időben? :)
Legyen szép hétvégétek!

8 megjegyzés:

  1. A harisnya fogyóeszköz. Egyszerűen a lábam mindig szétszedi, és irigykedem azokra, akik többször is tudnak használni egy-két darabot pár alkalomnál.
    Csini voltál. Szemeztem hasonló cipővel, aztán mégsem lett. Pedig szép. :)
    Szorítok az éreccségihez. :D
    Ebben a jó időben meg olvadok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szerencseharisnyám többször hordós...:3 (Abban mentem legelőször érettségizni...szét van szakadva, az egyik kocsma komplett itallapját le lehet róla nézni...de szerencsét hoz...xD)
      Egyébként meg a drágább harisnyák jól bírják...pl múltkor (vagy két éve kb) vettem egy 2500+-os piros harisnyát...hát azt azóta is tudom hordani...de annak különleges a színe, "sima" (testszínű vagy fekete) harisnyára annyit nem költenék...:D

      Köszi! :)
      Én egyből megvettem, de a ballagásra azért sokszor átgondoltam, hogy jó lesz-e...pozitív csalódás volt mindenképp! :)
      És a szorítást is köszi! :3

      Az olvadást meg teljesen megértem...de legalább van kifogás a fagyira...:P
      (Mondjuk nekem most pont nincs lehetőségem, de amint túl leszek az érettségin az első utam valamelyik túlárazott fagyizóba fog vezetni...xD)

      Törlés
  2. Huhhh nem volt meleged benne? :D
    A szoknya nagyon csini egyébként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A harisnya fényvédelem miatt kellett nagyon, mert frissen szedtem le a lábamat - igen, sikerült megint az utolsó pillanatra hagynom, de elcsusztam a keszulessel...
      A bolero meg tényleg meleg volt, de hajnalban jöttünk haza, és akkor azért jó volt, hogy van...:) (de igazából könyékig fel tudtam tűrni, így csak félig sültem meg.)

      Törlés
  3. Nekem a cipő ütötte meg a szememet először, szerintem nagyon jól néz ki- és még akkor sem lehetne rá haragudni ha feltörné az ember lábát (:
    A harisnyák meg csak ilyenek. Én most vettem egy jóval drágábbat a Celzodoniába- erről írtam is- és hát majd meglátjuk mennyire tartós. Eddig egyszer kétszer volt rajtam, a körmeim beleakadtak párszor,de egyenlőre -lekopogom- rendben van.
    Mikor megveszed a harisnyát áztasd öblítőbe. Mamám szerint tartósabbá teszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se tudtam volna haragudni- csodacipő, de azért nagyon örülök, hogy sikerült békében maradnunk - ismételten: csodacipő...főleg, hogy nem lett volna ideje pihenni a lábamnak, mert most kezdődtek az érettségik...illetve most fogok bemenni, és azért ez a három nap elég kíméletlen lesz...

      A harisnyas dolgot kipróbálom, köszi a tippet. :)
      Az nyugtasson, hogy az én drágább harisnyaim is jól bírják...szerencsére figyelnek a gyártók azért - csődbe mennének, ha rossz minőséget adnának ilyen áron, egy idő után senki se keresné őket...
      De azért én is gyorsan lekopogom. :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)