2015. május 12., kedd

Red Cherry...

...avagy hajat színeztem. :D

Sziasztok, ma egy hajszínező tesztet hoztam nektek! :)
A mai poszt főszereplője a Joanna multi effect hajszínezője lesz, 06-os árnyalatban...Ezt a hajszínezőt DM-ekben és 100 Forintos boltokban lehet beszerezni, 320 Ft-ért (majdnem annyiba kerül, mint a hajfestékem)...
Célom vele az volt, hogy eltolhassuk a hajfestést kicsit, a használata nagyon könnyű...A használati utasítása nagyjából annyiból állt, hogy hajmosás után a még nedves hajba kell beledörzsölni, és fél óra után leöblíteni...Hajfestékes tapasztalataimból kiindulva én háromnegyed órát hagytam rajta, öblítésnél pedig kíváncsian vártam, hogy milyen lesz az eredmény?
Egyébként ez a tasakos kiszerelés nagyon fura volt elsőre, a hátára volt ragasztva egy pár hajfestő kesztyű (ilyen műanyag vacak xD), és nem voltam benne biztos, hogy én ezt a fejemre akarom kenni...A mennyiség elég nagy, az én rövid hajam tocsogott a festéktől, az adagolása nem a legkényelmesebb, de az illata egészen kellemes...
A képek vakuval készültek, de napfényben a következő eredményt produkálta: fejbőröm - csodás piros, hajtövek - nagyon sötét barnások, fekete frufru - fényes barna, vörös rész - eszméletlen energikus, élettel teli vörös, bár kicsit foltosan sikerült befognia...Első mosás után a vöröst leszámítva egészen kikopott a hajamból, tehát a lenövésem és a frufrum is újra "eredeti" hajszínű lett, de szerencsére ahol előtte is vörös voltam, ott teljesen beleivódott a hajamba...a következő hajmosásig, utána megadta magát és kijött onnan is...Egyébként a következő napon kicsit félve öltöztem, de nem fogott meg semmit, még a párnámat se, és a csapból is nagyon könnyű volt kimosni, nem szívta úgy meg, mint a hajfesték szokta...
Ezen a képen vakus résznél vöröses barna a hajtövem, hátul viszont a forgómnál látszik, hogy teljesen sötét maradt...vagyis pontosabban megfogalmazva csak elöl tűnik vörösesnek a hajtövem, máshol látszik, hogy sötét maradt... 
Itt annyira nem látszik, hogy foltosan fedett, de ilyen volt még vizes korában a hajam - a száradását nem vártam meg már, azok a képek reggel készültek... 
Na ez csodálatos kép lett...De itt az összhatás szép, hátul a foltos fedésre látunk példát a kósza hajszálaknak/tincseknek köszönhetően, a kép tetején pedig a csodálatos, barnásra színeződött hajtövem látható... 
Ezen a képen a foltos fedést tekinthetjük meg, és egyébként megvoltam fésülködve, csak reggelente teljesen önálló életet él a hajam, és vasalás után is össze-vissza göndörödik...szóval...ez a vasalás előtti állapot, minden reggel EBBŐL kell egyenes hajat csinálnom...
A fülemben pedig azt láthatjuk, hogy a tragus egyáltalán nincs útban a fülhallgatóknak...a talpas ékszer talpa teljesen rásimul a kisporc belső felére, csak hülyén néz ki kintről, ha ki van tolva az ékszer - itt egyébként magától csúszott ki, mert éjszakára mindig visszatolom, hogy ne nyomjon, olyankor a szára nem lóg ennyire ki...xD 
Itt pedig szintén a foltos fedést láthatjuk,és azt, hogy milyen szép hullámos a hajam (valamint a fekete rész alján látszik hogy barnácska lett) - a háttérben pedig az előszoba lámpa és a kinti világosság, igen az a fehéres-szürkés folt mögöttem a szobám ablaka...xD

Szóval...Ez nagyon jó poén volt, érdekes volt kipróbálni, de többet nem...A szín szép, a minőség...hát...nem sokat vártam egy hajszínezőtől (konkrétan semmit), de hajfestés eltolásnak is gyenge, szóval marad a hajfesték inkább...

Aki nem akar tartósan hajszínt váltani, vagy ki akarja próbálni, hogy hogy állnak bizonyos árnyalatok, azoknak nyugodt szívvel ajánlom! :)

Ti próbáltatok hajszínezéssel festést halasztani? Esetleg próbáltatok hajszínezőket csak úgy, hogy milyen is lehet más hajszínnel lenni pár napig? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)