2015. május 31., vasárnap

Májusi szerzeményeim

Sziasztok! :)
Májusban nem haladtam úgy semmivel se, ahogy szerettem volna (se a blog, se a tanulás nem úgy ment, mint elterveztem), ugyanis sajnos elkaptam valami vírust idő közben...Kaptam antibiotikumot, ami a szóbelim előtti nap fog elfogyni...ez igazából jó, mert hatásos...DE sajnos elég erős a gyógyszer, és mivel most másik félét is szednem kell, a kettő együtt nem feltétlen tesz jót a szervezetemnek...Igazából még ezzel se lenne gondom, de az iszonyatos fejfájás miatt konkrétan nem bírok semmire összpontosítani...Szóval most Ady és Arany után jöttem ide, gyorsan (minimum két óra, mivel teljesen be vagyok lassulva xD) megírni ezt a bejegyzést, mivel rengeteg fantasztikus dolgot szereztem (vagyis az "átlagos" vásárlásaimhoz képest keveset, de annál nagyobb örömöt okoztak nekem a hónapban, és rengeteg fantasztikus termékkel ismerkedhettem meg közelebbről, róluk valamikor hétvége felé már el kezdem írni a posztokat, meg Nekromancica olyan kedves volt, hogy adott nekem egy díjat, na erről is majd csak az emelt után, így is most attól félek, hogy ezt a posztot, és az örömtáncaimat a zsákmányok felett - igen, túlzás nélkül írhatom ezt! - nem fogom tudni szavakba önteni...). Na meg gyereknapra kaptam néhány tábla csokit is - ők nem lesznek a képeken, sima Milkák és Tibik..:D
Na de kezdjük is el, mielőtt ledőlök a székről! :)

Ezeket a kézműves cukorkákat anyáék hozták nekem Lengyelországból...Látvány cukrászat (???) volt, előttük készítették ezeket a finomságokat, ha a lengyelek közé sodorna titeket a nyár, mindenképp érdemes megkóstolnotok, nagyon finomak! (És biztos érdekes volt a készítésük is, én a látvány kézműves "csokigyárat" is nagyon élveztem tavaly nyáron - főleg a kóstolókat! :))

Az AVON rendelést igazán nem vittem túlzásba, a júniusi katalógus újdonságát, a color trend gyors száradó körömlakk újabb verzióját szereztem be az icon árnyalatban, ami katalógusban szép volt, élőben viszont "elcseszett barbi-bordó" színe van...Egyébként ezeket a körömlakkokat júniusban 400 forintért vehetitek meg, ha bármi mást vásároltok a katalógusból. :)
A másik termék pedig az always on point automata szemceruzája, a molten emerald árnyalatban...Amióta szeretem a zöldet, azóta próbálok normális színű zöld szemceruzát keresni...az avon eddig 2/2 megbukott, de most kinéztem egyet - megint tőlük...egyébként 699.- volt, és nagyon tetszik a színe így is, inkább zöld fényű sötét szürkének nevezném, nem smaragdnak, de tetszik és el fogom használni...Ezt már nem gyártják, de ha esetleg valakitől használtan lehetőségetek van megszerezni, és igényetek is van rá, érdemes beruházni, mert a minősége semmi kivetni valót nem hagy maga után...:)

Hónap elején volt egy H&M rendelésem is, ugyanis ingyenes volt a kiszállítás, és a miskolci kínálat...háát...elég gyér...kozmetikumok szempontjából is és a "HOME" részleg is egyben kimaradt - mondjuk onnan nem is akartam semmit venni...Mivel van kártyám, így nem akartam drága dolgokra pénzt költeni, tehát csak olyan dolgokat szereztem be, amik itthon nem kaphatóak...többnyire...xD
Egyébként nagyon jól oldották meg ezt a neten való rendelést, gyorsan, pontosan dolgoznak, és nekem a kínálattal se volt bajom, amiket kinéztem mindent megleltem...:)
A háttérben egy miniszoknya van, leopárdmintás, de a rendelés visszaigazolásánál "bézs" árnyalat szerepel, ez ne ijesszen meg senki! Egyébként szeretem a szoknyáikat, nagyon kényelmesek, és jó minőségű anyagból vannak...igazából ő teljesen impulzusvásárlás volt, nem akartam szoknyát venni, de megláttam, és beleszerettem...2000 forintba került, és ez egy xs-es, amitől féltem, ugyanis vannak boltok, ahol még az m is kicsi rám - egy régebbi szoknyámból néztem ki a méretet...szerencsére tökéletesen passzol. :)
A grapefruit-os mélytisztító arcmaszk 400 forint volt, és igazából kettőt is kinéztem, de végül rájöttem, hogy hiába van valaminek finom illata, ha nem kompatibilis a bőrömmel, nem fogom megvenni...Egyébként 12 ml-es EZ, de illatonként változó a mennyiség...még nem próbáltam ki, úgy gondoltam, hogy érettségi után a bőröm meg fogja érdemelni a törődést, és ezt akkorra tartogatom...:)
Az ecsettisztító folyadék egy ezres volt, és azért vettem, mert nagyon lusta vagyok - utálok ecseteket tisztítani. Róla majd tervezek bejegyzést is írni, mert szerintem remek kis találmány, de a kivitelezéssel vannak problémák...újravenni biztosan nem fogom, de ennél többet nem szeretnék most róla írni.
Az üveg körömreszelő 1500 forint volt, és nagyon vicces története van...Egyik régi posztomban írtam, hogy elmentünk nyaralni és nem volt körömreszelőm, ezért vettem egyet ott (mert ilyenkor szakad be az ember körme...xD), hazajöttünk lefotóztam, és valahova eltűnt a reszelő...Szóval egy későbbi posztban láthattátok, hogy vettem egy fém körömreszelőt, ami jól is teljesített meg minden, de valahogy nyoma veszett...Sok minden szól az üveg reszelők mellett, és már az avonét is meg akartam venni, de rózsaszín volt, strasszos - és avonhoz illően túlárazott is szerintem xD - így kimaradt az életemből...Viszont most, hogy nem volt reszelőm, és megláttam ezt (fekete és áttetsző nagyon szép színe van, vastag és hosszú, úgy gondoltam véget vetek a körmös szenvedéseimnek! Aztán kaptam mamától egy körömreszelőt (amit előző havi összegzésben mutattam), és tegnap megtaláltam az enyéimet is...hát...legalább nem ezt kell majd vinnem nyaralni...De egyébként nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon jó minőségű, és megérte az árát - pedig eleinte sajnáltam rá a pénzt...:D

A Garnier pure BB kréme azért jött velem, mert 1120 forintba került, és 50 ml-t kapunk érte, ez elég jónak számít...Viszont ahol én vettem, ott csak medium árnyalatban volt...Most joggal tehetnétek fel a kérdést, hogy én, aki mindig az ivory/fair/light/porcelain árnyalatok síkján mozog, és gyakran ezek is sötétek számomra, miért is vettem meg a sötétebb árnyalatot egy olyan termékből, amiből még a világos is túl sötét mindenkinek? (Amúgy a maybelline mattító alapozójából is a létező legsötétebb árnyalatot, a "dark beige"-t vettem meg...xD) Most külső szemlélőként azt mondanám, hogy csak azért, hogy legyen, de az igazság az, hogy nekem ennél sokkal "komolyabb" elképzelésem volt ezzel a termékkel...Ami van korrektorom FAIR árnyalatban, az sokkal sötétebb, mint EZ a termék, és úgy gondoltam, hogy én ezt korrektorként fogom alkalmazni, hogy lehúzza a pattanásokat/kiütéseket szépen, egész arcra valószínűleg amúgy is szárítana...De persze 50 ml nagyon sok, a korrektorok általában max 6 milliig mennek, ezért egy szörnyen egyszerű trükkel (fehér púdert kevertem bele) kivilágosítottam annyira, hogy egész arcon is jó legyen...iszonyatosan szárít, nem olyan kellemes viselni, mint az avon clear skin színezett pattanástalanító hidratálóját, szóval továbbra is korrektorként fogom használni, arra tökéletes! :)
A Catrice check and tweed kollekció körömlakkja mindössze 395 forint volt, és ez a c05, hyde in the park árnyalat egy gyönyörű, sötét olajzöld szín...Egyik német óra után mentem be "üresjáratban" a Rossmannba, ha már úgyis a városban tartottuk meg az órát, és gondoltam nagyon jót fog tenni a lelkemnek majd érettségi után...Persze nem bírtam ki, és próba kenést végeztem a körmöm végén - mintha negyedikes lennék, és tiltanák anyáék meg az iskola a körömlakkot xD - és beleszerettem a színbe egyből...a minőségét nem tudom, mert miután kigyönyörködtem magamat le is szedtem - előző hasonlatot elvetve ez azért volt szükséges, mert gazoltam, és szépen kettétört a körmöcském, én meg nem akarom még lakkal is terhelni...
A Kallos glow hajfestékek közül az 566-os ibolyavörös a tökéletes vörös számomra, szóval 400 forintért megvettem megint...Sajnos fekete hajfestéket nem találtam, így ma egyszínűre festünk (nem mintha befogná a feketét, de a lenövésem vörös lesz a fekete alatt is, most nem látszik mondjuk, ezért jó az eredeti hajamat feketére festeni xD).
A solitent arctisztító kendő ára megijesztett először, 400 forint volt...De egyébként elégedett vagyok vele, a sminket annyira szedi le, mint az essence-es elődje, csak ez nem irritálja a szememet...
A Duchesse 120 darabos vattakorongja a múltkor már bizonyította, hogy az én elvárásaimnak nem tud megfelelni, de mivel a Müllerben nincs DM saját márkás vattakorong, ezért ő jött velem...talán 600 forint volt...

Először rendeltem a Szukits kiadó honlapján! Őszintén szólva kicsit féltem tőle, bár utánvéttel fizettem - pénzt nem bukhatok - mindig kicsit félve adom meg az adataimat rendelős oldalakon...főleg egy olyanon, amiről soha nem is hallottam...A Szukits kiadó könyvkínálata elég gyérnek mondható, olyan szempontból, hogy nem nagyon vannak más kiadók könyvei náluk, illetve vannak, de elég kicsi a választék...Viszont rengeteg könyvet csak náluk lehet kapni (a saját kiadásaikat többnyire), és nem igazán van "márkaboltjuk", vagy valami, ahol meg lehetne szerezni őket...A gondozásukban két életmű is megjelent, amire én nagyon vágyok/vágytam régóta, és egy novelláskötet fog - de azt még csak előjegyezni lehet egyelőre...Egyébként kicsit sajnálom a kiadót olyan szempontból, hogy mennyire "elnyomják" a nagy kiadók...de tényleg...nagyon nehezen bukkantam rájuk én is, és őszintén szólva teljesen véletlenül, mert többnyire sci-fis vonalon mozognak, azt meg én nem szeretem...és amikor rájuk bukkantam is, rengeteg fenntartásom volt...az egész olyan...fura volt...vagy én nem tudom, nem voltak bizalomgerjesztőek na...Viszont nagyon kényelmes opciókat kínálnak az érdeklődőknek (úgy értem "nincsenek elmaradva" szállítási módok/fizetési lehetőségek szempontjából), rengeteg akció és kedvezmény van náluk, és nagyon gyorsan dolgoznak...és precízen...az értesítéseket is rendesen küldték, nem hagyták egy kicsit se azt hinni, hogy elvesztek a könyveim útközben...Akik Facebook-on ismerőseim, azok már láthatták, hogy milyen gyönyörűségek vártak rám...:)
Na igen, ez volt a fizetett hirdetés: ÉN fizettem nekik (ugye a rendelésemért), hogy ezt a sok jó dolgot leírhassam...Bár a kedvenc online könyv lelőhelyem biztosan nem lesz, nagyon nagy pozitív csalódás volt számomra! :)
Ezek a könyvek külön külön is megrendelhetőek voltak, de csomagként általában nagyobb kedvezmény jár rájuk, szóval én könyvcsomagként kértem őket...Egyébként megkaptam, és miután kihalásztam a fehér izék közül nem bírtam betelni velük...Ezek nem CSAK könyvek, hanem díszek is...eszméletlen szépek a borítóik (bár tudom, hogy nem a borító teszi a könyvet, de teljesen elbűvöltek!), és meglepően nagyok egyébként, vastagak, és fantasztikusak...Ez a három könyv csomagként, akciósan (-40%) 8000 forint volt (+postaköltség)...A felső kettőben a művek mellett vannak elemzések, és különböző irományok is, értelmezések, meg ilyesmik, az alsó pedig csak egy gyűjteményes kötet...Nem tudom, mikor lesz nekem ennyi időm (nagyon vastagak...xD), de már nagyon várom!
Névszerint Edgar Allan Poe Legjobb elbeszélései, és Összes elbeszélései 1-2. Alig tudtam helyet szorítani nekik a könyvespolcomon már...Na erről beszéltem a poszt elején...el nem tudjátok képzelni, én meg nem tudom szavakba önteni, hogy mekkora öröm volt, mikor kivettem a dobozból, kezemben fogtam, néztem a borítóját, éreztem az illatát, és az enyém volt, és gyönyörű, és imádom Poe bácsit (ja tudom, sablonos az ízlésem, bocsi, ez van...), és most az enyémek, és tényleg az enyémek...(A verses kötetet még tuti levadászom, de egyelőre örülnék, ha legalább a kisebb elbeszélés gyűjteményre lenne időm...:/)

És a leggyönyörűbb és legfeleslegesebb zsákmányom a hónapban egyértelműen ez a Rimmel Kate matte rúzs volt, 111, kiss of life árnyalatban...1400 forintba került, de nagyon nagy szükségem volt rá...Egy tökéletes matt vörösre régóta vágytam, de amit kinéztem az nem az én pénztárcámhoz való volt...A sok kép és jó vélemény után esett a választásom erre az árnyalatra, minden drogériás körben, ahol volt belőle, magamra kentem a tesztert, és fájó szívvel intettem búcsút neki mindig...Hát, majdnem mindig...nagyon le voltam merülve, kb semmi életkedvem nem volt már, és üresjáratban bementem a Rossmannba, és EGY darab volt belőle (és abba is bele volt nyúlva, pedig volt kitéve teszter...EMBEREK MIÉRT?!)...Úgy éreztem, ez egy jel, és nekem mindennél nagyobb szükségem volt az Élet csókjára, nem hagyhattam ott...Ez valahol szánalmasan hangzik, tisztában vagyok vele, de egyszerűen néha az ember annyira lemerül, hogy igen is szüksége van egy ilyen "felesleges" és felszínes örömforrásra...Na én eljutottam arra a szintre (a bennem lappangó vírusnak is köszönhetően szerintem xD), szóval szükségem volt rá...Képes vagyok rúzsokért rajongani, rúzsokért visítozni (igen, tényleg...nem akarjátok hallani, higgyétek el...xD), de biztosan állítom, hogy ennyire én még nem vártam rúzs próbára...Alig bírtam ki hazáig, látnom kellett, milyen rajtam...Felkentem, és MÁR TUDTAM, hogy Ő a tökéletes...és rögtön tudtam azt is, hogy unokatesóm ballagására ezt a rúzst fogom feltenni...Meg aztán tesztelgettem is, többször is, és...hát...hamarosan láthatjátok a tesztet vele - és a szokásosan "jó" minőségű - képekkel (egyszerűen ez a rúzs olyan, amit nem elég kézfejen megmutatni! - még akkor se, ha több cserép van a szádon, mint a tetőn xD).

Szóval ezek lennének az én májusi zsákmányaim...
Ti miket szereztetek a hónapban? :)

8 megjegyzés:

  1. Jópofák azok a kézműves cukorkák!
    Az E. A. Poe kötetekre meg irigykedem (egy egészen) kicsit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok, úgy megnéztem volna én is, hogy készültek...:/

      Ó igen, ők voltak az "én most spórolok, nem költöm el semmire a ballagási pénzemet, hogy ha felvesznek egyetemre, csóri egyetemista éveimben legyen miből támogatni magamat (kozmetikumilag és csokiilag mindenképp xD)" gondolatmenet megdöntői...x'D
      Pedig próbáltam, de egy ilyen akciót nem hagyhattam ki...:D

      https://www.szukits.hu/344-edgar-allan-poe
      Egyébként lehet akkor érdemes figyelned, hátha lesz megint valami mega akció rájuk... :) (teljes áron azért nem feltétlen érik meg, akármennyire szereti az ember Poe bácsit...)

      Törlés
  2. Oh, ne aggódjál a netes vásárlások miatt- főleg ne a Szukits oldal miatt. Azért ők eléggé ismertek szerintem és nem igen élnek vissza az adatokkal. S amint látod nagyon szép állapotú könyveket kaptál. az egyik kedvenc kiadóm volt sokáig- az Anne Rice-okat is tőlük vettem ,amíg be nem szüntették.
    Én nagyon sokat vásárlok online (bookline, shopline, rockpince, libri online, alexandra online, és még sorolhatnám). Nem nagyon volt még bajom belőle, de lekopogom (:
    Hú a Color trend márkát az avonból utálom. Az ilyen minőségtelen termék szerintem :S Sok vásárlóm anno panaszkodott,de hát mit mondhattam volna...: olcsó. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad se láttam őket - vagy nem voltam ott akkor, amikor láthattam volna? - nekem teljesen új volt, főleg, hogy nem igazán "ilyen" műfajokban mozgok, amik engem érdekelnek, azt többnyire az Európa Kiadó adja ki itthon, és a hivatalos oldalukról az Alexandrára navigálnak online vásárlásnál, szóval meg se fordult a fejemben, hogy keressek máshol köteteket tőlük, egyébként emlékszem a PinkPandán is először féltem vásárolni, pedig hány videóban/blogon láttam őket (de egyébként gyakran rendelek netről, és engem a "nagy nevek" - pl Rossmann - se mindig győznek meg elsőre, ott is vagy háromszor álltam neki a regisztrációnak xD)...valamiért mindig tartok az ilyesmitől...
      Mondjuk a bookline-nal nekem rossz tapasztalataim voltak...vagyis készleten lévő könyvet "tüntettek" el nekem, aztán kiderült, hogy amúgy már megérkezett, de én már csak azt az értesítőt kaptam, hogy visszaküldik, ha nem veszem át...>.<

      Color trendet meg meg se szoktam nézni, de ez most "újdonság", és hát...na jó, igazából nincs rá kifogásom: nekem mindig minden újdonságot ki kell próbálnom, de általában ezt a kiadást nem szoktam a vevőknek javasolni...csak az ember reménykedik...(mondjuk az enyéim szeretik őket...vagyis szemceruzákat meg szemhéjfestékeket szoktak rendelni...rendszeresen...meg rúzsokat - bár azokat én is, de én valamiért "szerencsés ajkú" vagyok, mert a 175 forintos Lora rúzsom is nagyon tartós rajtam, pedig attól semmit se vártam, csak a szín tetszett...xD)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)