2015. május 11., hétfő

Hatalmas áprilisi vásárlás összegzés! :)

Sziasztok! :)
Már itt is van a nemrég ígért poszt, amiben meg szeretném mutatni, hogy miket sikerült beszereznem a hónapban...vagyis...többnyire...:D

Amik a képekről lemaradtak:
Úgy éreztem ezekkel a termékekkel kell kezdenem, ugyanis nagy valószínűséggel ha a poszt elején nem írom le, akkor teljesen el fognak felejtődni...elég "lustán" fényképeztem, de voltak dolgok, amiket egyszerűen LEHETETLEN volt megörökíteni...

  • három sima pántos felső (két fekete, egy fehér) a H&M-ből és C&A-ból, 1290.-/db áron...ezekben a boltokban nagyon megéri ilyen felsőket venni, ugyanis nagyon jó árban vannak, és nagyon jó minőségűek...nem eresztik a színűket se (vagyis a feketék főleg...xD), és elég tartósak is...na meg gyakran lehet kifogni "egyet fizet, kettőt vihet" akciókat...:)
  • egy csomag zokni H&M-ből szintén...szeretek zoknit is vásárolni itt, öt pár 1990 lett volna, és kuponnal lejött belőle még 25%, tehát nagyon jó vétel volt..:)
  • egy fekete blézer, amit fogtok látni (vagy már láttatok - attól függ, mikor kerül ki ez a poszt) a kínaiból...6000 Ft volt, és nagyon régóta szerettem volna blézert...ugyanis egyenruhánk van, ezért ünneplőm konkrétan öt éve nincs, és lesznek helyzetek, ahol a fűzőim és a miniruháim nem épp megfelelő "kiöltözést" fog jelenteni...egyébként csinos és kényelmes, imádom :)
  • zoknik és fehérneműk a kínaiból, szerintem ez egyértelmű, miért nem mutatom meg őket...:)
  • fekete, téli szövetkabát a kínaiból..eredetileg 9000 lett volna, de akciósan 5700 forintért elhozhattuk...az én fekete télikabátom hordhatatlan, a piros pedig sok esetben túl rikító (speciel a szalagom is jobb lett volna fekete kabáton, de mindegy...a temetőbe is piros kabátban mentem halottak napján - ha jól emlékszem)...na meg amúgy is...a kabát olyan dolog, amiből érdemes feketét (is) választani...főleg, ha az ember olyan, mint én, hogy él-hal a feketéért...:D
  • fekete és piros nadrág a kínaiból...ezek 4500.-/db áron kerültek hozzám, és őket azért nem fotóztam le, mert teljesen simák...a nadrágjaim nagy része már elkopott, szóval kellett az utánpótlás...de még egy fekete így is kéne, hogy nyugodtan lomtalanítsak a szekrényben...:/
Ez a táska a Takkoból jött velem, 6490 Ft helyett mindössze 4545-be került a 30%-os kuponnak köszönhetően...Ez egy nagyon nagy táska, és nagyon régóta vágytam már egy ilyen "pakolós" táskára, ez egyterű, két kisebb zsebecske van az oldalán belülről telefonnak pl, illetve egy zipzáras zseb, ahova én a női dolgokat teszem (minden táskában - na jó meg néha pénzt is, hogy ne hagyjam el a táskába hajintva xD). A hosszú és a rövid pánt is lecsatolható (képen mindkettő rajta van még) és a hosszúnak a hossza is állítható...A minősége nem tudom milyen lesz, de egyelőre nem is érdekel, örülök, hogy olcsón leltem olyan táskát, amilyet szerettem volna...:)
Mivel az én kis (ünneplős) táskám túl kicsinek bizonyult (az új telefonom egyáltalán nem fért bele, és a régit is alig tudtam belepréselni, ha a teló benne volt, a kulcsot kellett kézben vinnem, ha a kulcs benne volt a telefon nem fért bele, és a bérlet kivételében nem is reménykedhettem, ha már egyszer beletettem), szóval kinéztem egyet a H&M-ben...2990 forint lett volna, de lejött belőle 25% (így 2245 Ft volt), és mint kiderült a H&M kártyámon még volt pénz, szóval arról húzattuk le...Egyébként élesben még nem próbáltam, de belefér a bérletem, a telefonom, a kulcsom, és néhány zsepi, tehát már előrébb vagyok! Plusz ebben is van egy kis zipzáras zseb, amit fentebb említettem, miért is szeretek...:)
Pesten egy Sony márkakereskedésben leltem a telefonomra (M2) fóliát, 2500 forintért egy kristály (áttetsző) és egy antireflex (matt) volt a csomagban...Az én mostani fóliám teljesen lemattult már, szinte érzéketlenné varázsolva a telefonomat, de még mindig nem mertem kicserélni, mert ennyi pénzért nem akarom elrontani a felfóliázást...
Ő pedig Tigris, az aloe növényem...700 forintba került, a fekete cserép szintén hétszáz volt...Szegény gaz már nem nagyon bír elviselni engem, az itt is látható két lelógó kisszáracska már lerohadt róla...próbálom rendben tartani, nagyon figyelek, hogy ne locsoljam túl, de valamiért nem bír elviselni...(pedig a fényre is figyelek neki, az ablakban szoktam tartani, csak néha veszem vissza, ha nyitva van, hogy ne fázzon meg)
Mamától még szülinapomra kaptam (pontosabban utólag kaptam meg szülinapomra) ezt a fleur de santé "szettet", aminek a tagjai egy köröm reszelő, egy arcmaszk (revitalizáló-frissítő gélmaszk, grapefruit, kamilla és menta kivonattal, ha valakit érdekelne) és egy száraz (!!!) hajra való sampon...Ezzel csak annyi a gond, hogy zsíros a hajam, szóval ezt tovább is passzoltam anyának...örülök nekik, de szerintem az arckrém és sampon nem olyan dolog, amit ajándékba kéne venni...A tusfürdő egy dolog, de a rosszul megválasztott samponok és arcra való termékek rengeteg nehezen visszafordítható kárt tudnak okozni...A mellé kapott "okítás" nélkül még szóvá se tettem volna, de közölte velem, hogy azért kaptam száraz hajra való sampont, mert száraz a hajam, mert festve van...két naponta mosok hajat, olyan száraz - másnap általában már csak szárazsamponnal vállalható...elismerem, hogy frissen festve, öblítés után olyan, mintha szalma lenne a hajam helyén, de ilyenkor is három napot bír csak ki mosás nélkül, utána megint nagyon gyorsan be szokott zsírosodni...szóval egyelőre én jobban ismerem a hajam igényeit, és köszöni szépen, de ő határozottan nem száraz...Az arcmaszkot ki fogom próbálni, a körömreszelő majd elkopik, de a sampont nem kenném a fejemre...amióta festett vagyok, azóta még jobban megválogatom a samponjaimat...
A mostani avon rendelésem nagyon visszafogott lett...És mégis ezután a rendelés után éreztem először úgy, hogy legszívesebben felpofoznám az avon marketingesét...
A clearskin-től vettem egy 2% szalicilsavat tartalmazó arctonikot, mert ez a tonik vált be eddig legjobban a bőrömnél...
A care termékvonaltól egy megújult 3in1 aloe kivonatot tartalmazó arctejet (ami tisztít és hidratál is) vettem, ami bár száraz bőrre való (pont az előbb fejtettem ki, de az arcbőröm kombinált xD), de a sminkleszedő képessége kell, általában az arctisztítás előtt használom, így nagyon sokat nem tud zsírosítani a bőrömön...
A supershock vivid folyékony szemfestékénél mondjuk rosszul döntöttem...hosszas vívódás után (a zöldről lemondva, de majd pótlom) a crimson thrill árnyalat jött velem, ami egy az egyben egyezik az általam már mutatott Garnet flash árnyalattal! Szóval akinek az a szemfesték megvan, az kerülje ezt a színt! Illetve aki lemaradt arról, az ezzel pótolhatja...nekem ez utánpótlás lesz, nem bontom meg, de teljesen ugyanaz a termék, csak az alján változott a címke...még a fénylése is ugyanolyan...
Aztán avonéknál most sok izgalmas új körömlakk került a képbe, és én nagyon büszke vagyok magamra, hogy nem vásároltam minden fajtából, hanem sikerült kiválasztanom csak kettőt. (Ha már itt járunk az új fedőlakkok közül az egyik az átcímkézett opálos fedőlakk...az avon nagyon belelendült mostanában az átcímkézésekbe.)
Az egyik lakk a matt kollekció Violetta árnyalata, ami egy CSILLÁMOS lila lakk (felkenve remélem szaténfényűvé válik, de így elsőre csak simán csillámos). A másik lakk a fringe kollekció tagja, a frayed edges árnyalatban - na ez viszont elképesztően gyönyörű, és bár még élesben nem próbáltam, már az üvegben elnyerte a tetszésemet...imádom!
A Kallos glow 566-os ibolyavörös festék szinte sehol se kapható soha, ezért általában nem egyesével veszem őket...De most SOS kellett, és csak apró volt nálam, szóval 400 forintért kivételesen egyedül jött velem...
A kockás fülbevaló a KIK-ből van...nem hordok fülbevalót, DE ez mindössze 150 forintba került, ezért gondoltam ennyiért még úgyis megéri, ha az életben nem lesz a fülemben...egyszer már felpróbáltam, és tetszik...dee...szerintem továbbra se fogok fülbevalót hordani...xD
Az essence kétvégű ceruzafaragója 350 forint volt, és még nem volt feltétlenül szükséges, mert az enyém is bírja még (bár már törött), annyira megtetszett a színe (lila, megy a szobámhoz), és egy darabig úgyse terveztem drogériába menni, meg azzal foglalkozni, hogy mi lesz, ha faragó nélkül maradok, hogy megvettem...xD
A catrice made to stay inside eye, kimondottan vízvonalra készült fekete (010, come black and stay) árnyalata sok embernek lehet megoldás a problémájára...elméletben...gyakorlatban sajnos közel se teljesített olyan jól ez a szemceruza, a nevét tekintve kimondottan alulteljesítette magát...az egyetlen plusz pont az, hogy az aljában van egy mini faragó, amivel automata szemceruzákat/ajakceruzákat lehet faragni...940 forintba került, a Müllerben vettük, és bár nagyon különleges termék, nagy valószínűséggel róla nem fogok írni a blogon, mert nem érdemli meg, és nem akarom lehúzni...(még friss termék, úgy tudom a tavaszi szortimentfrissítésnek köszönhetjük)
Az essence kifuttatott monoi közül 345 forintért velem jött impulzusvásárlásom áldozataként a lola petrola árnyalat...Volt rá szükségem? Nem...Csodálatos a színe? Igen! Megbántam, hogy megvettem? Egyáltalán nem, imádom!
És ebből a kupacból (meg az egész vásárlásból is az egyik) legnagyobb kedvencem: Rimmel lasting finish by Kate, 01-es árnyalatban, ami egy elképesztően dögös vörös! Nagyon le voltam merülve, amikor a Müllerben jártunk, és nagyon régóta vágytam egy Kate rúzsra (bár még nem voltam biztos benne, hogy ez vagy a piros színű kell), végül 1350 forintért velem jött...Már a csomagolása is eszméletlen! Nagyon sajnálom, hogy még nem tudtam felavatni élesben, nagyon kíváncsi lennék rá, de már a csomagolás is szemet gyönyörködtető, szóval biztos vagyok benne, hogy fantasztikus páros leszünk! (A kézfejemen jól bírta a kiképzést! :))
A hajfestést el akartam tolni még egy kicsivel, ezért 330 forintért megvettem a joanna hajszínezőt, 06-os árnyalatban, ami a red cherry nevet kapta...A képen látszik, hogy elméletben nagyon hasonlít a szokásos hajfestékemhez...még gyakorlatban se lett volna gond vele...ha befogja a hajamat...de róla majd írok azért, mert ez volt az első, hogy hajszínezőt használtam (teljes hajamra xD)...
Valamelyik szombat délelőtt arra a cseppet nyugtalanító tényre ébredtem, hogy fogytán van a vattakorongom, a szemfesték lemosóm és nincs szemöldökceruzám...Szóval felkerekedtem és meglátogattam a legközelebbi DM-et...szétnézéssel együtt 13 percet töltöttem a boltban, és egy csomó időm a biokajáknál ment el...szóval...egész jó voltam...
A balea fekete áfonyás borotvagélnél a kíváncsiság hajtott csak...Vaníliásat akartam venni, de megláttam ezt, és nagyon megtetszett a csomagolása, szóval gondoltam 650 forintért jöhet! Nagyon jól tettem, hogy megvettem, ez a termék nagyon jó!
A kétpengés wilkinson női borotva állandó lakója a szekrényemnek (bár most éppen teljesen kifogytam a borotvákból "nyáriból" és "téliből" is), ő az én "téli" borotvám...télen nem nagy kihívás a borotválkozás, de nyárra a két pengések nem elegek - nekem...sajnos...800 forint volt, és bár nem egy nagy szám, nekem megérte...már bevált, és nem kell tesztelgetnem és megnyúznom magamat életlen pengékkel (khmm isana, khmm x-epil)...
A nivea vízálló szemfestéklemosója abszolút kedvenc...1550 forint (nem kevés, tudom), és mindent levisz konkrétan, nem folyik, nem irritál! Most megújult a csomagolása, ezért sokkal kényelmesebben kézre áll, de ugyanakkora mennyiséget kapunk, szóval az új külső ne tartson távol tőle senkit, aki ilyet használt eddig is, és nem emlékszik, hogy a réginek mennyi az űrtartalma...:)
Az ebelin 140 darabos vattakorongja állandó lakó a szekrényemben szintén, és nagyon szeretem! 600 forintba kerül, de ennél jobbat még nem találtam, és az elmúlt elég hosszú (túl hosszú) időszakot nélküle kellett kibírnom...kegyetlen volt, az egész arcomon megragadtak a vattadarabkák, de ezzel a termékkel ez teljességgel kizárt! :)
Az essence szemöldökceruzáját már használom rendesen, és nagyon nem szeretem még mindig a faragós termékeket....Egyébként 550 forint volt, és nem rossz termék, de a kedvencem biztosan nem lesz...
A borotva a "nyári" borotva, hárompengés wilkinson, 1100 forintért négy darabot kapunk...Nekem ez nagyon bevált, mindig újraveszem...
Ez a hajpánt/hajráf (nem tudom, hogy szólítjátok xD) 790 forint volt a Bijou Brigitte-ben, és azért vettem meg, mert ennek kis fogacskái vannak, és megfogják a hajat...a régi sminkelős pántom folyton előrecsúszik, és az egész hajam az arcomban köt ki...(kimondottan sminkeléshez vettem, meg itthonra, nagyon bosszant a frufrum, és itthon mindig hátratúrom egy ilyennel - mivel összefogni nem tudom ezt a sok hajamat...igen, nagyon szép látványt nyújt...xD)
A miss sporty metal flip lakkjai közül a 030-as és a 040-es is velem jött 300 Ft/db áron...Igazából én se tudom, miért vettem őket meg, de elragadott a hév...és igen, velük együtt 8 új lakkom lett áprilisban, úgy, hogy semmi időm körmöt lakkozni...de annyira szépek...nem is tudom, új korukban hogy hagytam őket a boltban...
Kiváltottam három manhattan csomagot is (a negyediket azért nem, mert ugyanolyan szemhéjpúder volt hozzá, mint a középső csomagban van, és fekete körömlakk - én meg pont előtte vettem fekete körömlakkot...xD). A neszeszerek közül csak egyet tartottam meg, mert nekem már volt egy ilyenem itthon is, illetve kaptam egyet unokatesómtól is, szóval a többit odaadtam anyának, hogy ajándékozzuk el őket majd...Még egyik terméket se volt szerencsém élesben bevetni, szóval nem tudok róluk nyilatkozni - de ez a kedvenc neszeszerem! :)
Ebben a csomagban a 46M árnyalatú (sötét rózsaszín) lakk és a blogger's choice 'my precious china' szemfesték triója volt megtalálható. 
Ebben egy 44S (piros) körömlakk és egy 'concrete walk' szemfesték volt. 
Ebben pedig a 25G (púderrózsaszínes-barackos) körömlakk és a 'downtown to earth' szemfesték foglalt helyet.
Loreál elseve színvédő sampon akciósan 700 forint volt, és abból jött le 25%...Egyébként már csak pár hajmosás választ el attól, hogy minden információm meglegyen a színvédő samponos posztomhoz (igen, ilyet is tervezek). :)
A fa pink passion deo a kedvencem, de kb lehetetlen beszerezni itthon, szóval megvettem ezt is 630 forintért, erre semmilyen kedvezmény nem volt beváltható, de úgyis fogytán volt a stiftem, és ilyet itthon nehéz lelni (nem értem miért egyébként, semmi különleges nincs benne...).
A sminkrészlegen lehet picit többet költöttem, mint amennyit valóban akartam, de egyáltalán nem bántam meg: a rúzs kivételével már mindent rendszeres használatra fogtam! :)
A Rimmel moisture renew 330 (sloane's plum) rúzsa úgy jött velem, hogy nagyon szerettem volna egy erősebb, de hordható hidratáló rúzst (ugye a nude rúzst használom ajakápoló helyett, azon kívül csak egy majdnem fekete sötétségű lila hidratáló rúzsom van...azért annyira én se vagyok elvetemült, hogy rendszeresen abban menjek emberek közé, meg jó hidratáló rúzshoz illően nagyon gyorsan elmászik amúgy is)...Ezen meg egy piroson gondolkodtam, de végül azért ez jött velem, mert nem sokkal előtte vettem a másik rimmel rúzst, az meg vörös...A róla/vele készült képeket nézegetve nagyon jól ki fogunk jönni, de majd kiderül...Eredeti áron 1700 forint lett volna, de 50%-os kuponnal 850-ért jött velem.
A maybelline color tattoo-ból két árnyalatot is kinéztem, végül ez a timeless black nevezetű jött velem. Eredetileg inkább a bordóra mentem volna, de az összes össze volt taperolva meg kinyitogatva, ezen, amit én vettem még a perforált ragacs is rajta volt sértetlenül...2300 forint helyett 1150.- volt, és már párszor használtam...hát azt kell mondjam, hogy teljes árat semmiképp nem ér...de mindegy, róla valószínűleg írni fogok, amint kitalálom, hogy hogy lehet tökéletesen alkalmazni...:)
A moyra körömlakkot még egy százasban vettük 350 forintért...az itthoni fekete lakkjaim közül egyik se működik rendesen, valami lepattan egy nap alatt, van ami már túl sűrű (és hígítani se lehet), csak nem volt szívem kidobni...ezzel teljesen meg vagyok elégedve, örülök, hogy hazajött velem! :)
A Rimmel scandaleyes szemhéjstiftje viszont teljesen impulzus vásárlás volt...Nem tudtam mit akarok, de ez nagyon megtetszett! Sajnos a színválaszték már elég gyér volt, és egy feketét lehet szívesebben megvettem volna, mint ezt a "guilty grey" árnyalatot (amit láthattatok a sminkben is szombaton), de nagyon örülök, hogy végül az enyém lett...rengeteget használtam már - akárhányszor valamilyen sminket akartam csinálni, őt használtam a ballagás és a bolondballagás kivételével...Sajnos az összes szét volt trancsírozva már (kupakkal szétvagdosva vagy kézen próbálgatva...könyörgöm, ott voltak a teszterek!!!), szóval nagyon nehéz volt kihorgásznom ezt a viszonylag sértetlen darabot...Eredeti áron 1700 forint lett volna, de ebből lejött 50% meg 25%, szóval negyedáron (425 Ft) meg tudtam venni! Mindenképp ő volt a legjobb vásár, nagyon meg vagyok vele elégedve! :)

Na ezek lettek volna az én áprilisi zsákmányaim, a joy-napok egyben kimaradtak, de glamour napokon (mint láthattátok) bevásároltam rendesen! :)
Ti mit vettetek a kuponos hétvégén? :)

12 megjegyzés:

  1. Jó sok mindent szereztél :D Ez király,megtudlak érteni. Fotózgatni ilyeneket nekem sincs mindig időm..
    Azért 6000ért kínaiban a blézer nagyon sok :S Turiba nem szoktál menni?
    A többi cumó jól hangzik :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy nem "hazaiban" voltunk...xD
      Pesten nem állok le turikkal kísérletezgetni, itthon (Miskolcon) meg konkrétan semmi nincs ott...meg a kínai üzletekben se sok minden...ha itt láttam volna olcsóbban bárhol, biztos nem adok ki érte hatezret...de mivel itt egyáltalán nem lehet kapni - vagy legalábbis még soha nem találkoztam vele - úgy gondoltam megéri...

      Viszont a sminkeket szorgalmasan lefotózgattam...azt élvezem, azt szeretem pakolászni, de a ruhákat nem egy hálás meló úgy beállítgatni, hogy látszódjanak...:D :/

      Törlés
    2. Ja értem értem (: Mondjuk nem túlzottan zavar a dolog,ne érts félre- mert annyi költesz amennyit akarsz (: Én pl. most költöttem háromezer valamennyit egy csodás harisnyára. Szóval ha van olyan dolog amiért megéri akkor muszáj ,mert utána meg bánja az ember.

      Háát,az baj-mert én pl kíváncsi lennék a ruhákra is. Őszintén szólva egy ruha előbb hoz lázba,mint bármiféle smink termék- olyat mindenki mutogat- de a ruha más (: Tudom,hogy nem könnyű beállítgatni- nekem is nem egy beállítás kell,hogy normálisan nézzek ki a képen,meg a ruha is látszódjon.. De szerintem ezek olyan dolgok/kihívások amiket az embernek meg kell oldania (:

      Törlés
    3. Az ezelőtti posztban a blézert pont mutattam, így nem éreztem lelkiismeret furdalást a kihagyása miatt...mert a zoknik, azok csak zoknik (jó volt, amikor őket is lefotóztam, de most elég kép lett nélkülük is), a sima pántos felsők szintén sok posztban voltak már, ezek ilyen...semmi különleges dolgok...A blézer, ha ott nem kerül képre, mindenképp megmutatom itt, mert az különlegesebb - vagyis szerintem különlegesebb, nem tudom egy sima felsőben semmi érdekes nincs, de egy blézer elegáns, és fel lehet dobni vele a sima felsőt is...:D

      Viszont téged szeret a kamera...te jól nézel ki a képeiden, én általában menekülök a fényképező elől...x'D
      Soha nem bírok normális fejet vágni, plusz poén, hogy MINDIG belepislogok a képekbe...xD
      Ha készül pl. 50 kép, abból 48-on tutira hunyva lesz a szemem...xD
      A fényekkel meg beállításokkal ezen sajnos nem lehet segíteni...az összhatáson igen, de a fejemet akkor is el kell tüntetni...x'D

      Törlés
    4. Ja azt nem láttam- mármint hogy az előző posztba benne lett volna a blézer.
      Jó,most a zoknikat,melltartókat én se fogom kitenni blogra akármilyen szépek,nem szépek :D Én is csak azt teszem ki ,amire úgy gondolom,hogy belefér.
      De igen,100 képből nekem is jó ha 5-6 jó lesz. Ez ilyen sajnos. De igazából egy pózból nem is kell 8 millió.

      Az túlzás hogy szeret a kamera- nekem sincs hú de nagy szám fejem- legtöbbször le is tojom a fejem :D Csak a testem arányosan stimmeljen és ennyi. Legtöbbször az alakommal van bajom,szóval nekem se könnyű- annyi hogy kísérletezni szoktam és előbb utóbb jó lesz (:

      Törlés
    5. Pedig a képeiden olyan őszinte a mosolyod...(én valahogy az első jó pár próbálkozás után már csak vicsorogni tudok...tablóképem az élő példa rá, csak azért vágtam rá egyre, hogy jó az, mert már zsibbadt az arcom a kényszermosolytól...és még be is szólt a pasi, hogy természetesebben...negyed órája voltam ugyanabba a pózba merevedve...hogy lehet természetesen mosolyogni ilyenkor?!xD)

      Amúgy benne volt, nincs ilyen kis termetű fiú ismerősöm, hogy kölcsönözhettem volna...xD
      (Bár a blézert még jóval azelőtt vettük, hogy tudtam volna, hogy ki akarok lenni...de legalább kiderült, hogy kényelmes...:D xD)

      Törlés
    6. Igen a mosoly nálam mindig őszinte,de csak mert jól érzem magam. tudod ha rossz a kedvem,meg nincs hangulatom semmihez,akkor nem is erőltetem,mert azokon nekem is olyan fejem van hogy bah..
      A tablókép meg egy külön műfaj :D Az az a része a dolgoknak,mikor már csak azért se sikerül jó kép :D Bemeredve órákig egy pózba- embert próbáló :D

      Törlés
    7. Nem tudom...én a fotózásra rástresszelek akkor vagy valami...pont valamelyik nap láttam egy ilyen képet, hogy kemény metálosok röhögnek meg söröznek meg minden, jön egy fotós és mindenki "bedurcizik"...na ott magamra ismertem...meglátok egy fényképezőt, rögtön eltűnik a jó kedvem...x'D (de szerencsére amint képtávolságon kívül vagyok, rögtön visszatér :3)

      Törlés
    8. Én gyerek koromban voltam ilyen- minden képen sírásra állt a szám :''D De szerencsére ezek elmúltak- nekem nincs bajom a fényképezővel,de tény,hogy jobb szeretek a másik oldalon lenni- vagyis a fotós oldalán (:

      Törlés
    9. Na igen...xD
      Érdekes amúgy, a gyerekkori képeimen (pl a beállított ovison) sokkal őszintébb a mosolyom, mint a tablón...de ott max két-három képet csináltak, szerintem azért...xD

      Törlés
  2. Hű, mennyi jó dolog :) Én is mostanában vásároltam sok dolgot, de a többségüket muszájból. Ettől függetlenül jó érzés volt kicsit költeni magamra :P Hozzád hasonlóan táskát is vettem, igaz én kínaiban ilyesmit már nem vásárolok, mert sok évre tervezek hordani egy ilyen tatyót, azok meg nálam egy évig se nagyon bírják :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kis táska az kb évente/két évente egyszer fog elokerulni kb, szóval az bírni fogja...de egyébként én még a bőr táskámat is tönkretettem kb 4-5 év alatt...xD
      A szimatszatyor a legjobb...az enyém is annyi mindent túlélt már...pakolós is, és könnyű megvarrni...xD (csak a színe ronda, meg sok helyre nem illik xD)
      A sminkek kivételével nekem is többnyire azért kellett vásárolni, hogy legyen meg akciósan, és legalább spóroljunk rajta...télikabátot is mindig tavasszal nyáron veszünk, mert így sokkal olcsóbb...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)