2015. május 9., szombat

Guilty, grey haze

Sziasztok! :)
Ma egy sminket hoztam egy viszonylag új termékkel - a blogon még nem szerepelt...Ez csak egy villám poszt lesz, ugyanis közben nekiestem az időzített posztok előregyártásának, mert most van lendületem, kedvem, és ihletem, szóval ez is ilyen lesz...De mivel ez csak egy smink, és különösebb indíttatása nem volt (pontosabban csak azért csináltam, mert jól esett, nem próbáltam meg kreatívkodni vagy ilyesmi - csak a címben engedtem el magam, és élesben tesztelős sminknek szántam), ezért sok mindent nem tudok írni...

Amiket használtam hozzá:

  1. avon supershock szemhéjpúder alap, light beige
  2. rimmel scandaleyes szemhéjstift, guilty grey
  3. essence füstös szemhéjpúderecset
  4. essence all about matt fixáló kőpúder
  5. essence púderecset
  6. essence longlasting szemceruza, black fever
  7. maybelline the rocket waterproof szempillaspirál, black
  8. RdeL young kohl kajal, fekete (egyébként ez a termék azóta tönkrement, szegénykémet megviselte a bolondballagás...eddig egy zselés termékem se mászott ki a tartójából...de azért elhasználom, az egyik kedvenc tusom így is, csak nehezebb már kezelni)
  9. makeup revolution redemption paletta, romantic smoked, első árnyalat
Így készült:
  1. Lealapoztam a szemhéjamat (1)
  2. Felvittem a szemfestéket (2) a szempillám tövébe, egy számomra normál, normális emberek számára vastag vonalban...
  3. Ezt egészen felsatíroztam (3) a mozgó szemhéjamra, és teljesen eldolgoztam a terméket, így egy egységes halvány szürkés-ezüstös szemet kaptam
  4. A szemfestéket (2) megint vastag vonalat húzva felvittem a szempillám tövébe, és a külső V vonalát is megrajzoltam vele.
  5. Ezt fura pipa alakú (szempillatőnél belülről kifele és felfele, külső V-nél befele, levele) irányuló mozdulatokkal elsatíroztam (2)
  6. Az alsó szempilla közvetlen tövébe húztam egy vékony vonalat (2) és elsatíroztam kifele és lefele haladva...
  7. Egy kis kiemelő színt (9) vittem a szemzugba és picit elsatíroztam a szemöldököm fele is - mert nem csillogott eléggé alapjáraton is...xD
  8. Egy közepesen vastag tusvonalat húztam a felső szempillatőbe (8)
  9. Megsimogattam kicsit a tusvonalat (3) - nem akartam eldolgozni, de a fekete nem nagyon tetszett a sok csillámmal...
  10. A felső- és alsó- vízvonalamat kihúztam (6), a szemem külső részénél picit megvastagítottam...(csakazértisígyfogomcsinálnimindensminkemetsz*romlehogyszabálytalan khm)ű
  11. Fixáltam a kész "művet" (4, 5), gondosan ügyelve arra, hogy a púderből bőven jusson a pilláimra is (valamiért megragad rajta mindig minden por állagú termék, de így amikor ráfestek dúsabbnak néz ki)
  12. Végül kifestettem a szempilláimat (7)
Őszintén szólva akár mérget is vennék rá, hogy füstös szemeket nem így kell csinálni, de ez még így is sokkal szabályosabb annál a technikánál, amit amúgy szoktam alkalmazni...A smink nem különleges alkalomra készült, bár az emberek úgy gondolom az ilyesmit esti sminknek nevezik...én kora délután mentem így ki, hogy találkozzak egy ismerősömmel...hozzá egy sötét bordó rúzst használtam, hogy kicsit mélyítsek rajta (biztos vagyok benne, hogy az emberek ilyen színhez nem tesznek bordót, de szükségem volt valami sötétre, és egy hidegebb tónusú, fényes bordóra esett a választásom...kicsit karácsonyi volt, de egyébként meglepően jól megy az ezüst a bordóval...xD).
Igen, negyed óra alatt ilyen "igényes" sminket tudok készíteni, de fél órám volt kb a buszig, és még fel kellett öltöznöm, meg lefotóznom - pedig általában a fotózást kihagyom, ha sietek, de ez nagyon tetszett, szóval muszáj volt...xD

Szemöldökért bocsi, nyitott szemmel nem tudtam felhúzni, hogy ne látszódjon...xD

Hát...jó bulizást estére! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)