2015. május 8., péntek

Elfogytak VI.

Sziasztok! :)
Ez az első "új" elfogytak bejegyzésem...Röviden az a lényege ennek az újításnak, hogy mostantól csak kiürült dekorkozmetikai termékek fognak itt szerepelni...Tízesével tervezem feltöltögetni őket, így elég ritka poszt lesz, mert általában ugyanazokat használom minden nap, szóval általában egyforma termékek fogynak el a leggyorsabban (és azokat csak egynek számítom)...Na most ez a poszt egyből rendhagyó is lesz, ugyanis nem sikerült tartanom magam a tízhez (lehet a következő éppen ezért 9-es lesz, hogy utána rendesen beállhasson a tizes dolog)...
  1. essence pure skin színezett hidratáló ~ lighter skin -> Hiába világosabb bőrre való, ha nem dolgoztam el rendesen, nagyon elütött...Egyébként nagyon sajnálom, hogy már nem gyártják...nagyon szépen szinten tartotta a bőrömet, és nagyon jó fedése volt (hidratálóhoz képest), olcsó is volt...ha gyártanák még, újravenném...
  2. Avon clearskin színezett hidratáló ~ fair -> Őt az essence utódjának szántam, és nagyon bevált...a fedése egész kellemes, engem nem szárított, és segített a mitesszerek, pattanások ellen...a fényvédő hiánya miatt haragszom rá, de ha elfogynak a bb krémeim és a cc krémem (úgy három bb krémem van, de abból is egyet majd újra veszek, ha minden elfogy...xD), akkor újra veszem...
  3. essence soft touch mousse alapozó ~ matt ivory -> Ezt a terméket eleinte nagyon szerettem! De aztán valahogy túl...sok lett...úgy éreztem, mintha maszk lenne a fejemen, szóval egyre kevesebbet használtam...alapozót még sose használtam el mondjuk, de nagyon büszke vagyok magamra, hogy ebből csak ennyi maradt rám...próbáltam szemhéjalapnak elhasználni (annak tökéletesen megfelelt), de sajnos már teljesen gumissá vált...egyébként a maradékának a nagy részét látjátok, a kitakart felében már nem volt termék...csak a falra feltapadva...Nem fogom újravenni, mert a pattanástalanító habállagút akarom kipróbálni tőlük...egyébként ez a kedvenc állagom alapozóban...:)
  4. Avon supershock szemhéjpúderalap ~ light beige -> Ennek is több helyen leértem az aljára, nagyon szerettem, a legtartósabb szemhéjalapom az eddigiek közül, de sajnos egy pici az alján szintén beragacsosodott...nagyon sajnálom, nagyon szerettem...az utánpótlást már megvettem, de előtte a gyengébb minőségű alapokat szeretném elhasználni...
  5. essence get big lashes waterproof szempillaspirál -> A keféjét leszámítva nagyon szerettem, bár vízálló nem volt, és annyira tartós se, hétköznapi spirálnak egészen jó volt...Nem fogom újravenni, a maybelline rocket vízállója sokkal jobban bevált...de bátran ajánlom mindenkinek, aki nem szeretne sokat költeni egy jó minőségű spirálra.
  6. Avon super drama szempillaspirál ~ black -> Magamtól nem vettem volna meg, nem is emlékszem, hogy milyen akcióban jutott hozzám, de egészen kedveltem...a keféjével eleinte nem nagyon tudtam bánni, de aztán összebarátkoztunk...Mindennapi spirálnak tökéletes, de semmi kiemelkedőt nem művelt a szememmel, és a tartóssága is teljesen átlagos...nem fogom újravenni, még keresem az olcsó álomspirált (a maxfactor már legyártotta, de az nem kevés pénzbe kerülne nekem)...
  7. AVEO sweet cherry ajakápoló -> Mostanában nagyon hidratáló rúzsokat hordtam ajakápoló helyett, így elég kevésszer nyúltam "sima" ajakápolóhoz...amikor mégis, akkor inkább a carmex-et használtam...Egyébként megelőzésre tökéletes, az illata, íze nagyon finom, a kiszáradt ajkakkal nem sok mindent kezd, de ár/érték arányban üti a labellot...szerintem limitált volt, és ha akarnám se tudnám újra venni, de jelenleg is aveo ajakápolót "használok", és még van a fiókomban is egy másik cseresznyés...tehát bevált a márka...
  8. essence all about matt fixáló kompakt púder -> Ez egy nagyon jó termék, nagyon szeretem! A fehér arcomhoz is tökéletes, de főleg sminkek magamon tartására használtam...Egyszer leesett az ágyról: a fémpan kiesett, a termék darabokra tört, és ez lett a tetejével...szóval a csomagolás egy nagy rakás, bűzölgő...viszont az anyag benne nagyon jó, már van egy másikom, amit szintén gyakran használok, de ha az is elfogy, akkor a catrice vízállóját fogom használni...bár árban ez jobban megéri...
  9. s-he fekete szemöldökceruza -> Nagyon utálom a faragós szemöldökceruzákat (most is az van xD), meg egyáltalán akármilyen faragós szemterméket...Ez a termék meg eléggé...hát...alsó határos átlagos volt...soha nem adnék ki rá pénzt, de azért nem volt vészes...sőt a végére egészen megkedveltem...
  10. avon glimmerstick szemöldökceruza ~ soft black -> Eddigi legjobb szemöldökceruzám...Automata, intenzív fekete ("soft"...persze...olyan szép mű szemöldököm lett tőle), az egyetlen hibája, hogy nagyon gyorsan elfogy...az enyém konkrétan olyan gyorsan a végére ért, hogy még bejegyzést se tudtam róla írni...szerettem, és újravenném, de a mostani soha nem fog elfogyni, utána meg már lehet nem lesz szükségem szemöldöktermékekre...(ha nem varratom ki a szemöldököm, újraveszem)
  11. essence longlasting szemceruza ~ black fever -> Ez a minden napi szemceruzám, bár eleinte nagyon nem voltunk jóban, most már el nem tudom képzelni nélküle a napjaimat...ebből kettő is elfogyott, mire összegyűltek ezek a termékek...Ha a mostani elfogy, akkor a catrice speciálisan vízvonalra kitalált szemceruzáját fogom elhasználni, de ez a termék jobban meggyőzött, szóval utána biztos újraveszem...
Szóval ez lett volna az én rövid kis megújult elfogyott termékekről szóló bejegyzésem...
Ti milyen sminktermékeket használtatok el mostanában? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)