2015. május 13., szerda

Dreamland

Sziasztok! :)
Ma egy álomszép körömlakk tesztjét hoztam el nektek! :)
A nagy töri-tétel-kidolgozás közben gondoltam "gyorsan" megírom ezt a bejegyzést (nálam a bejegyzések legjobb esetben is egy óráig íródnak - és mégis mindig lelek hibákat utólag is...:(), és megmutatom nektek azt a lakkot, amit leginkább a (rajtam) fura jelzővel tudnék illetni! :)
Az RdeL young holo lakkjaiból két szín volt csak, amikor én vásárolni akartam - pontosabban lehet azóta se lett több, nem tudom...
A lila szerintem egyszerűen undorító volt, de nagyon ki szerettem volna próbálni a holo lakkokat (főleg a márkától, mert elég olcsó), szóval úgy döntöttem kompromisszumot kötök az ízlésemmel, és megveszem a 01-es, rózsaszín árnyalatot...Nekem lett egy holo lakkom, minőség ellenőrizni, és nem kaparászom le a körmeimről, hogy milyen színe van - mindenki csak nyert...
Az ára kemény négyszáz forint volt, és ezért 9 ml lakkot kaphatunk...Az üvege hengeres, nagyon kis aranyos. Az információk az oldalán találhatók meg fehérrel, mint a lakk neve is. A kupak egyszerű, fekete műanyag, nagyon kényelmesen kézre áll. Az ecset egy közepes méretű (legalábbis nekem van sokkal szélesebb ecsetű körömlakkom is, de ez se vékony), laposabb ecset, ebből következik, hogy nagyon kényelmesen használható.
Maga az anyag nagyon kellemes állagú, szépen terül és nem csíkozódik. A fedése egy rétegben is tökéletes (egy "Líviarétegben", ami kb másfél "normális" rétegnek felel meg - szeretem vastagabban kenni a lakkokat...xD), és viszonylag gyorsan meg is szárad...A tartóssága rendesen meglepett: négy napot bírt ki "körömvégkopás" nélkül, és nagyjából 6 nap után kezdett el lepattogni...ez nálam elég soknak számít, ugyanis én kaparászok (rossz szokás), két naponta mosok hajat is, és alkohollal fertőtlenítem a furatokat (volt már körömlakkom, amit az alkohol leoldott a körmömről)...

Színek meghatározásában nagyon rossz vagyok...






...de azt tudom, hogy ez a lakk valósággal szikrázik!


A lakk lemosása meglepően könnyű egyébként, én nem használtam se alap, se fedőlakkot (csodás a tartóssága!), és még a körmöt se fogja meg...Van néhány, ragaszkodó csillám, de az a körmökről könnyen lejön - mondjuk utána az egész kezed csillámos lesz, de a körmödről nem kaparászni kell, mint a csillámos lakkok nagy részét...

Összességében: akinek tetszik ez a szín (vagy a másik) bátran vegye meg, ugyanis a lakk minősége kifogásolhatatlan...
...de amíg nem javítanak a színválasztékon, addig én biztos nem veszek több lakkot tőlük...

Ti szeretitek az RdeL young termékeket? :)
Milyen tapasztalataitok vannak velük? :)
Szép napot/estét mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Bocsi,hogy ide írok,de díjat adtam Neked (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :3
      Amint lehetőségem lesz rá, "elhozom" tőled. :) (vagyis, ha gépen leszek, vagy elkezd működni a blogger normálisan a telefonon is :D)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)