2015. március 29., vasárnap

Márciusi szerzemények (és a második X)

Sziasztok! :)
Megérkezett a tavasz is, olyan hosszúnak tűnt a tél már, annyira örülök, hogy végre itt van ez is...a március meg már a végéhez is érkezett, tehát pont itt az idő a márciusi zsákmányos poszthoz (igen, időhiányában nem is nehéz annyira tartani magunkat a havonta történő zsákmányos bejegyzésekhez)...A március az egyik legmozgalmasabb hónap az évben...a legtöbb program ilyenkor van...nőnap, forradalom a szülinapom...egy hetes különbségekkel...
nőnapi ajándék apától (egy kis anyai rásegítéssel xD)
Szóval a szülinap...szülinap...szülinap...Valahogy minden szülinapomon egy mini létösszegzést végzek, bár ehhez nagyon korán van még, hisz lényegében el se indultam, nincs mire visszanéznem...Mint már említettem a szülinapjaim nagy része mély depresszióban telik, hogy megint öregedtem, és megint nem csináltam semmi olyat, amiért érdemes lett volna öregednem, nem tettem le semmit az asztalra a poharamon kívül...A 18., mint jelentős szülinap más volt, vidám volt, tudtam, hogy ez különleges, annak ellenére, hogy a világ legátlagosabb napja volt szerintem az a napom...Aztán a mostani miért különleges annyira, hogy megemlítsem egy bejegyzésben? Múlt hét vasárnap elhagytam a második "ikszemet" is...Kicsit fura, hogy kisétáltam a tinédzser éveimből...vagyis...csak a szám változott, nem lettem se okosabb vele, se semmi ilyesmi, a világot se a kerek szám fogja megváltani...Mégis az ilyen "jelentős" évszámoknál tudja lemérni az ember az idő múlását...Szóval szeretném megköszönni itt is mindenkinek, aki gondolt rám, felköszöntöttek és akik eszembe juttatták, hogy milyen vén szar lettem...(élen édesanyámmal, aki azzal kezdte a napot, hogy "De megöregedtél!" - na igen, a szülőknek talán még nehezebb feldolgozni, hogy a gyerekük felnő és visszaemlékezni, hogy igen, mi is voltunk ilyen "idősek", most meg már a gyerekünk annyi, pedig mintha tegnap lett volna, amikor még először vittük az oviba...igen anya, én is érzem, hogy öregszem...mondjuk Eilith Facebook-os húzása is szép volt - khmm, hol a jegyem?! xD) :D

megéri megöregedni...:P

Na a kis kitérés után most már tényleg szeretném megmutatni nektek, hogy miket vettem/kaptam a hónapban, ugyanis tavasszal az ember valahogy a kelleténél is többet költ mindenre (mondjuk én minden évszakban találok kifogást a költekezésre...xD), ami szerintem első körben annak köszönhető, hogy a téli hónapok után kell az embernek valami, ami feldobja...

Nos...én imádom a növényeket, rengeteg kaktuszom volt, és a tápoldatozás és déli fekvésű ablakok ellenére is kirohadtak (túllocsolás), vagy épp kiszáradtak (szerintem én vagyok az egyetlen, aki képes kiszárítani egy kaktuszt), szóval a csodás gyűjteményem iszonyatosan gyorsan elpusztult...pedig nagyon szerettem őket...Aztán volt húsevő növényem is, többször is, de a déli fekvésű ablak nem volt túl jó nekik, az egyik kiszáradt (kaktuszok mellett tartottam, és nagyon gyakran felejtettem el locsolni), sőt kiégett, a másikat túllocsoltam...Akármennyire igyekeztem jó gazdájuk lenni, pár hétnél tovább nem bírták nálam...Pedig ÉN, a nagy állatbarát, kötelességtudóan kapdostam el nekik csipesszel a hangyákat, és etettem őket...hát...nem volt elég...
De mivel nagyon vágytam növényre (egyébként a művirág is kikerült a szobámból, lehet azt is én tettem tönkre xD), szülinapomra anyáék megszavazták nekem a bizalmat, és a világ egyik legigénytelenebb virágát megkaptam (meg egy nagyon szép lila kaspót hozzá, ami tökéletesen illik a szobámba :))...Ez egy anyósnyelv, havonta egyszer kell locsolni, pár évente kell csak átültetni, és a legtöbb dolgot kibírja...Anya azt mondta, ha ezt is elpusztítom, akkor menthetetlen vagyok...fő a bizalom...:D
A virág maga már vágva, és nem épp jó állapotban került hozzám, de nagyon remélem, hogy sokáig megmarad nekem...egyébként 2400 forintba került, a kaspóról nem felejtette el leszedni az árat az én kis feledékeny télapóm/jézuskám - le se tagadhatná, hogy ő az, mindenen rajta hagyja az árakat...múltkor unokatesóm szülinapi ajándékán is rajta hagyta...xD

A kedvenc kiadóm könyveit 40%-os akcióval kínálta az Alexandra, így hatalmas önuralommal kerülgettem a Stephen King könyveket, és végül sikerült is kereten belül, és King könyv nélkül leadni a rendelésemet...szerintem így is sok jó könyvvel lettem gazdagabb, és nagyon örülök, hogy sikerült tartalmas vásárlást lebonyolítanom - jó ez hülyén hangzik, de szerintem nagyon jó és értékes/hasznos könyveket válogattam össze...
jól elköltött 4630 forint :)
  1. Elizabeth Wurtzel ~ Prozac-ország -> Ezt a könyvet már rég kinéztem magamnak, és az Európa Könyvkiadó egy gyönyörű új borítással dobta ismételten piacra a könyvet, szóval megérte kivárnom, amíg megjelenik...Ez tulajdonképpen egy depressziós könyv (?)...na jó...szóval erről a könyvről nehéz elöljáróban írni, mert amikor én még meg se születtem, akkor került Amerikában kiadásra, tehát igazából az idősebb látogatóim valószínűleg hallottak róla, hiszen a '90-es évek egyik legnagyobb könyvsikereként tartják számon...Egy depressziós ember történetét dolgozza fel, őszintén mesél arról, hogy hogy élte meg azokat a dolgokat, milyen volt az élete meg ilyesmi...Az olvass bele funkciót használva leltem rá annak idején, és nagyon érdekesnek találtam mind az írónő stílusát, mind a témát, amit felölel a könyv, így került a listámra...Bár többször szétnéztem antikvár darabok után kutakodva, sose találtam olyan példányt, amit megvehettem volna (néhány nagyon rossz állapotban lévő könyvet nem kicsit túlárazva kínálnak másodkézből is)...Aztán addig húztam ezt a dolgot, hogy egyszer csak megláttam az Európánál "előrendelhető" könyvként, akkor már tudtam, hogy én újonnan fogom beszerezni, hiszen az új borítója - szerintem - fantasztikusra sikeredett...Aztán több Alexandra utam is volt, amikor a King könyvek, illetve a könyv ára (eredetileg 3290.-) kiszórta a kosaramból, és nem vettem meg...Most viszont 1975 forintért már nem tudtam otthagyni...bár amikor megláttam egy bizonyos ismerősöm kezében, elbizonytalanodtam, ugyanis annak ellenére, hogy az irodalmi ízlésünk sokban egyezik, az újonnan előkerült könyvízlésében nem bízok - ő is inkább az elvont, komoly dolgokat kedveli, nem hittem, hogy lesz bármilyen könyv, aminek a modernebb kiadását egyáltalán a kezébe venné...
  2. Dmitry Glukhovsky ~ Orosz népellenes mesék -> Nem tudom, mi vezérelt, amikor ezt a könyvet választottam...az írót egyébként a földalatti könyvekről (Metró sok szám amit nem bírok megjegyezni xD) jegyezhetitek meg, de a Szürkület is hozzá kötődik...Ez is egy sci-fi, és még orosz is (nem szeretem az orosz irodalmat xD)...de elméletileg meg fogom benne lelni azt a tükröt az orosz társadalomra, amit keresek...Lelkem rajta: én próbálkozok ismerkedni a sci-fikkel, barátkozni velük, és egy ilyen témát nem fogok visszadobni csak azért, mert az író tudományos-fantasztikus elemekkel meséli el a mai orosz életet...Az eredeti ára 2900 Ft lett volna, én 1740 forintért vettem meg...Ennyit szerintem megért sok szempontból is...
  3. Anthony Burgess ~ Gépnarancs -> Oroszok...oroszok mindenhol...már a spájzban is...(oké, ez gyenge volt, bocsi, úgy mellesleg Burgess bácsi nem is orosz, hanem angol xD).
    Szóval...a Gépnarancs című könyvnek igazából az újra kiadása sokkal jobban tetszett, az a borító zseniális, viszont a diákkönyvtáras eredeti áron is csak 950 forint (ez jelentősen kevesebb, mint az lett volna, nagyjából a harmada), és hozzám 570 forintért került, a történet ugyanaz, így egyelőre lemondtam a csodás borítóról...
    Ez a könyv szintén ezer éve listás egyébként, és szerintem senkinek se kell bemutatnom, ha mást nem is, a belőle készült Kubrick-filmet mindenképp ismerik az emberek (egyébként úgy tudom készült azóta már más feldolgozása is, de Kubrick azért mégiscsak Kubrick)...Ez egy antiutópisztikus (antiutópista? antiutópia?) mű, melyben erőszak, komformitást kényszerítő Állam, orosz alvilág, és ilyen nyalánkságok sorakoznak...Na jó...mind tudjuk, hogy ez a felvezetés nem éppen helytálló, ugyanis ez a könyv sokkal több ennél, de elöljáróban ennél többet nem akarok róla mondani...és nehéz úgy beszélni valamiről, amiről semmit sem akarsz még mondani...:D
  4. Az avantgárd -> Eredeti áron is mindig meg akartam venni (580.-), de mindig elfelejtettem, vagy már amúgy is kereten túl voltam, és most egy verseskötetet kerestem (Apollinaire-től), amikor a képembe nyomta 350 forintért ezt a könyvet...Kinek kell egy verses kötet, ha egy összefoglalót is kaphat?!(na jó igazából el is felejtettem már utána a verses kötetet, ugyanis gyorsan bedobtam a kosárba mielőtt megint kimarad)...És amúgy is...ennyiért már tényleg meg kell vennem! Így került hozzám ez a könyv...Egyébként is érdekel ez az irányzat (mily meglepő), és pl Déry művet nem lehet újonnan kapni sehol (megették Déry köteteit vagy mi?!), szóval ez az összefoglaló ilyen szempontból is jól jön...De egyébként ami miatt most nagyon hasznos, az az, hogy a végében van egy kis "szerzőjegyzék"...amiben A-tól W-ig betűrendben benne vannak a mozgalom neves alkotói, a legfontosabb információkkal...ez azért fontos, mert nem csak az írók/költők/fordítók nevei/munkásságát lelheti meg benne az olvasó, hanem festők, képzőművészek is szerepelnek benne, és hát amellett, hogy érdekel is, az emelt szintű érettségin se szolgálhatja hátrányomat, ha tudok bizonyos dolgokat róla...egyébként meghatározások, kiáltványok, versrészletek, meg ilyen dolgok találhatók benne, tehát nem egy összefüggő könyvecske...(egyébként ez egy 2000-es kiadás, szóval már sárga lapokkal került hozzám ő is...én kis öreg érettségin segítő kötetecském :)) 
Aztán jöjjenek a ruhák...Tavasszal szinte mindenki lecseréli a ruhatárát (ha máshogy nem, egy szekrény átrendezést beiktat), és készül a nyárra is, ilyenkor nagyon jó akciókat lehet kifogni, szóval az alapdarabokat ilyenkor érdemes beszerezni (akár a következő télre is már)...
Ezt a bordó felsőt anyától örököltem, tudom így képen iszonyatosan furán néz ki...Ez élőben egy ilyen fél vállas (vagyis az egyik vállad kilóg, annak nem tudom mi a hivatalos neve), háromnegyedes ujjal rendelkező nagyon lenge, nagyon kényelmes és nagyon csinos darab...Sajnos vakuznom kellett, ugyanis napok óta el van borulva, így a színét nem adja vissza a kép, élőben egy sokkal sötétebb, mélyebb árnyalatot kell elképzelni...:)
A C&A clockhouse alapdarabjai 1190 forintos darabáron voltak kaphatóak, így egy fekete, egy fekete alapon fehér csíkos és egy fehér alapon fekete csíkos is velem jött...ezeket a felsőket nagyon szeretem, mert magukban, áttetsző felsők alá, télen akár a réteges öltözködéshez is használhatóak/hordhatóak...Ezeknek speciel a minősége is nagyon jó, nagyon szeretem őket, szinte minden évben innen töltöm fel a készleteimet...(ezek most csak próbadarabok, ilyen kiindulási alapnak, hogy legyen mivel belekezdenem a tavaszba, valószínűleg még párral bővülni fog a szekrényem)

Aztán szülinapomra kaptam pénzt anyáéktól, hogy tegyem el ballagásra (ezt a történetet majd egy másik posztban elmesélem), és valahogy ez lett belőle:
nem csináltam új képet, ez már a harmadik, hogy a blogon szerepel ez a kép...:D
Ez a negyedik pár ilyen cipőm, minden évben ilyet veszünk, bár igazából nem tudom miért (egy későbbi posztban erről a cipőről is fogok még írni), a Deichmann-ban akciósan 7990.- volt...eredeti áron majdnem kétszer ennyibe kerül, annyit semmiképp se adnék érte...és igazából ez az ár se kevés egy ilyen gagyi minőségű lábbeliért, de nem leltem olyat, ami tetszene, és valamiben járni kell...
Ez az egyszerű fekete balerina, nagyon aranyos pöttyös belsővel...Ez 3990.- volt, nagyon kényelmes, és szerintem nagyon megérte...Bár van két másik pár balerinám is, azok már teljesen szétmentek, elhordódtak, így kellett egy új fekete - na meg természetesen ott van a csipkés "alkalmi" balerinám is :) - bár nagyon ritkán hordok balerinát, de sose árt, ha van...:)
Anya poénból előre küldött, hogy keressek valami szépet magamnak, amíg ő szétnéz, és a belépés után két méterre megleltem EZT a cipőt...Szóval egyből odaugrottam, hogy felpróbáljam, anya meg nem kicsit sápadt el, hogy az első pár lépésen is megfogtam már valamit...Ez a cipő egyszerűen gyönyörű...művelúr (azt hiszem) borítású telitalpas fekete csoda...bár az ilyen cipők nagyon kényesek, és nálam elég rövid életűek, annyira tetszett, hogy nem tudtam otthagyni 5990 forintért...
1290 forintért vettünk még egy 3D-gél talpbetétet is, ami kimondottan magassarkúakhoz jó...Gátolják a láb csúszkálását, és kevésbé terhelődik a lábunk eleje, így kevesebb lesz a bőrkeményedés is és sokkal kényelmesebbé válik a magassarkú...ilyenem már van (más márkától), és nekem nagyon bevált, egy zseniális találmány! Ez könnyebben tisztítható, mint az enyém, de remélem, hogy a minősége ennek is minimum olyan lesz...:)

Kaptam egy nagyon szép "szerencsekövet" és egy pár piros fülbevalót is...Ezek nagyon szépek, de sok mindent nem tudok hozzájuk fűzni...talán annyit, hogy sajnos még mindig nem hordok fülbevalót, és még nem találtam meg a tökéletes mindennapi fülbevalót...

Vettünk a DM-ben két Herbária Laudes teakeveréket mert akciósan 6-700 forint körül volt...Nekem nagyon bevált ez a tea, már több dobozzal is elfogyasztottam - és most kezdhetem megint, mert fáj a torkom újra...

Aztán következzen az avon rendelésem, amiért én nagyon büszke voltam magamra, ugyanis sikeresen visszafogtam, és tényleg csak néhány dolgot szereztem be...mondjuk az április csak bemutatóajánlatokkal is nagyon veszélyes lesz...
  1. Az absolute színmegújító rúzsok közül a Tender Mauve árnyalatból vettem még egy darabot...Ez egy nagyon világos, természetes szín, én ajakápoló helyett szoktam használni, így az enyém (a mintadarab és a rendes kiszerelés is) már majdnem teljesen elfogyott...Most 699 forint volt, mert unokatesómnak kellett egy szemceruza, és így elfeleztük az akciót...:)
  2. A naturals termékcsalád egy új illattal köszönti a tavaszt, ez pedig a rózsaszín százszorszép és szicíliai citrom...Én testpermetet vettem, de áprilisban 1299.- lesz a szett (tusfürdővel és testápolóval), szóval úgy lehet jobban meg fogja érni, ha tetszik az illat...:D
  3. Az always on point fekete szemkontúrceruzája 699 forintért jött szintén velem, bár ezt már kifuttatták, én megint a végére hagytam a megvételét...még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi leszek rá, hogy hogy működik élőben...:)
A következő kupac egy mini Pinkpanda rendelés lesz...ugyanis nagyon vágytam néhány makeup revolution illetve i<3makeup termékükre már, és akciós volt belőle néhány, tehát nem tudtam nem kihasználni a dolgot! :)
  1. Makeup Revolution #liphug ajakrúzs ~ Still missing my baby -> Ez egy nagyobb ápoló hatással bíró (???) ajakrúzs, és igazából őt is ajakápoló címszóval vettem, de sajnos az árnyalatok nagy része nagyon nem tetszett, így emellett a kicsit barnás sötétbordó mellett döntöttem...:D
    Eredeti ára 1290 forint, én 1110 forintért vettem akciósan...:)
  2. i <3 makeup lip lava ~ Firestorm; Tremor -> Bár eredetileg az összeset meg akartam nézni élőben, végignéztem a képeket és leszűkült a listám...szóval ez a kettő jött csak velem, még barátkozok mindkettővel, de a színeik csodálatosak már most...:D
    A Firestorm 1290 forint volt (ez a teljes ára), a Tremor pedig akciósan 890 forintért jött velem...:)
A fa gránátalma illatú hidratáló tusfürdőjét anya kapta, de nagyon tetszett az illata, így átadta nekem - ő úgyis csak egy tusfürdőt bír használni, nagyon érzékeny a bőre - az illata isteni, és én nagyon szeretem a fa tusfürdőket, bár most nyárra majd inkább a savanykásabb, frissebb illatokat szeretném elhasználni a gyűjteményemből, de ez is nagyon jó lesz (ugyanilyenem volt más illatúban, most fogyott el teljesen nemrég xD)...:D
Aztán anyát kellett sos vattakorongért küldenem, ugyanis nekem elfogyott, ami itthon volt, ő meg nem tudta milyet vegyen (persze DM nem volt, tehát ebelinről - a legjobb - szó se lehetett), így vett egy bellát és egy kék pillét...A bella nagyon jó minőségű, bár kicsit szöszölődik, a kék pillét még nem tudom, azt még nem próbáltam...mindkettő 80 darabos, az árukat nem tudom...
A neutrogena visibly clear mitesszer eltávolító tonikja a Müllerben 1500 forintba került, az én tonikom fogytán van, ilyet meg használtam régebben, és nagyon szerettem (és DM még mindig nem volt a közelben...), szóval őt vettük pótlásnak...:)

Vérvétel után még volt egy kis időm (korán végeztem, így is kicsengetés előtt beértem iskolába), szóval beugrottunk anyával a DM-be, és sikerült jól bevásárolnom tusfürdőkből...A balea tusfürdők le voltak árazva (nem mintha az eredeti áruk olyan sok lenne), a joanna tusfürdő pedig 300.- volt akciósan...
A joanna naturia frissítő cseresznye és ribizli kivonatot tartalmazó tusfürdője volt az egyetlen, aminek éreztem az illatát (mert hát bedugult orral kell tusfürdőt venni xD), de elég tömény, édes, erős, szóval még össze kell szednem a bátorságot, hogy a zuhanykabinban használjam (kabinunk van, és lehet megfulladok ettől a gőzben...xD)...
Az abend rot-ot nagyon régen kinéztem, de egy csomó tusfürdőm volt, így sose vettük meg...Nagyon kellemes illatú, nyugtató hatású tusfürdő elméletileg, és most ő is hozzám került...A marakuja illatú tusfürdőt is régen kinéztem már, de csak most vettük meg, mert ha már belelendültünk, és akciós, miért ne? Nagyon finom, az egyik kedvencem (a gránátalma mellett)...:)
A limitált kiadású tusfürdők közül is elhoztunk kettőt...mindhárom illatból volt, és mindhárom tetszett (volna) szerintem, de a kókuszt annyira nem szeretem így a Cabana dream (marakuja és őszibarack) valamint a Tropical sunshine (mangó és narancs) jött velem...előbbit legszívesebben meginnám, olyan frissítő már az illata is, utóbbi valamivel kesernyésebb, de nagyon tetszik ez is...
(Egyébként nagyon sürgős lenne hajfestéket is vennem, de sajnos nem találtunk, pedig két boltban is megnéztük...:/)

És a legnagyobb kupac az a névnapi ajándékaimból állt össze, valamint néhány szülinapi apróság is került ide...Egy részüket még Pesten vettem (februárban) névnapomra, de csak most kaptam meg, de volt, amit meg akartam venni és anya kifizette nekem, mert úgyis jön a szülinapom...Szóval nézzük a drogériás ajándék kupacot...:)
  1. RdeL young mono szemhéjpúder~11, vintage love -> Ez 400 forint volt, és egy gyönyörű mályvás rózsaszín árnyalat...nekem volt egy ilyen szemhéjpúderem régebben, és annak az utódjaként került hozzám ez...Nagyon tetszik, és nagyon sajnálom, hogy nem lehet Miskolcon kapni a márkát, mert egy szemhéjalapot is kipróbálnék még hozzá (tőlük)...:)
  2. Catrice körömlakkok~59, first class up-grape; 45, kitch me if you can -> A Müllerben összecsomagolva árulják (árulták?) kettesével a Catrice lakkokat: egy csodálatos szín és egy fedőlakk volt egy dobozkában, egy körömlakk áráért (ami 7-800 forint között mozog)...Nem tudtam, hogy mit akarok venni, de megnézegettem a dobozokat, és ezen a két árnyalaton megakadt a szemem: mindkettő csodálatos, bordós-fényes lakkocska...kár, hogy nincs időm körmöt lakkozni...:/
  3. Cadeavera young <25 2in1 puder&make-up~10, soft ivory -> Pattanástalanító púdert szerettem volna venni, ugyanis a kiütéseim miatt az arcápolási rutinomat eléggé felrúgtam, és legalább pattanások ne jöjjenek ki (nem szoktak, mindig fékezem őket a sok kencével...de most nem kenek mindent magamra...), vagy ha kijönnek se látszódjanak...Az essence-t néztem ki, csak nem volt a legvilágosabb árnyalatban, de 7-800 forint körül találtam ezt, és gondolkodás nélkül elkaptam a létező legvilágosabb árnyalatot belőle...Cinket és szalicilsavat tartalmaz, szóval remélem tényleg jóban leszünk majd...:)
  4. Catrice made to stay ajakszínező~030, strawberry's secret -> Kifutó termék volt, tehát akciósan kaparintottam meg...Karácsonykor már hozzám került egy másik árnyalat, az bevált, tehát gondoltam ezt is kipróbálom...még sajnos nem jutottam el addig, de nagyon tetszik a színe (kézfejen próbálgattam már)...:)
  5. Rimmel scandaleyes rockin curves~001, black -> Az első, ami ebben a spirálban megfogott, az a keféje volt...995 forintért lehetett akciósan venni, így gondoltam beszerzem...bár sokáig gondolkodtam, hogy ezt, vagy a blackest black árnyalatot vegyem meg (azt majd máskor :P), de végül a gyönyörű csomagolása miatt ez jött velem...Két kedvenc színem, és ez a kígyóbőr minta...wow...(A blackest blacknek teljesen fekete, bőrszerű csomagolása van...igazából az is nagyon tetszett, de ez jobban nézett ki elsőre...de ami késik, nem múlik...:))
  6. RdeL young ajakrúzs~08, red earth; 13, plum diva -> Most már majdnem az egész rúzskollekció megvan, azok az árnyalatok kivétel nélkül, amiket én elhordok, tehát lassan jönni fog egy nagy poszt ezekről a termékekről! Nagyon olcsók, és nagyon finom az illatuk, és igazából még sok dolgot erről a kettőről nem tudok mondani se...400 forintba kerültek ők is...:)
red earth és plum diva
08, red earth -> Apró csillámos hűvösebb, de nem annyira kékes piros, csodásan fénylik, és apró pirosas csillámokkal van tele...:)
13, plum diva -> Ez egy sötét szilvás-padlizsános lila, tele arany és piros csillámokkal - valamiért van egy olyan érzésem, hogy felkenve nem lesz túl erős színe, és fényesebb lesz, mint amilyen sötét...

Szóval...ezek lennének az én márciusi szerzeményeim...ti miket vettetek/kaptatok mostanában? :)

2 megjegyzés:

  1. Isten éltessen! :)
    Én használom a CV púdert és nagyon szeretem, jól fed, tartós, nem lisztes és szerintem egész jól gyilkolja a pattikat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Remélem nekem is be fog válni! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)