2015. március 6., péntek

A halogató beauty blogger TAG

Sziasztok! :)
Nem is tudom, már milyen régóta porosodik a vázlataim között ez a poszt - szóval ez is a halogatós dolgaimhoz tartozik...Egészen véletlenül akadtam most rá, de gondoltam megosztom veletek azért még a hétvégén...:)

  1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert, amit csak ritkán használsz!
    Több is van, de a legnagyobb szívfájdalmam az egyértelműen a testápoló hanyagolása...A bőröm olyan hálás tud érte lenni, és én mindig vagy elfelejtem, vagy nincs kedvem/időm/türelmem hozzá...:/
  2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
    Hát ha az évente rendszernek számít...:P
    Nem amúgy...Alapjáraton ritkán használok ecseteket, hétköznap egyáltalán nem használok - még púder ecsetet se mostanában, a kis puffnival viszem fel - általában nem okoz nehézséget minden használat után letisztítani őket...Amíg minden nap használtam a púder ecsetet, általában hetente egyszer átmostam, meg naponta áttöröltem...:D
  3. Meddig bírod lepattogott körömlakkal?
    Ez változó...ha épp nincs semmi bajom, vagy fontos dolgom, akkor agyvérzést tudnék kapni, hogy az én körmöm ÍGY néz ki...De amikor éppen valami bajom van (lelki nyavalya, betegség, barátnők lelki nyavalyája, fontos megbeszélni való ismeretlenekkel, kellemetlen találkozó a láthatáron, fontos vizsga, témazáró stb), akkor telibe szarom (elnézést) nem nagyon tud foglalkoztatni az se, ha a körmöm feléről levált a körömlakk, és ezért még egy csövesnek is igényesebb a keze...xD
  4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
    Na most emlékezzünk meg arra a 8-13 tusfürdőre, ami a szekrény aljában várja, hogy elfogyjon az, amit épp használok...Eléggé felhalmozó/gyűjtögető életmódot élek, szóval nagyon ritka, hogy nincs egyből utánpótlás valahol a házban az elfogyott termékre...
  5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
    Azon kívül, hogy a "Sminkszabályokat" semmibe veszem? Talán az, hogy minden nap vasalom a hajamat...Nem tudom, ez mennyire szépségápolási szokás, de nem hiszem, hogy túl egészséges...esetleg az, hogy három hetente festem...vagy mindig vágom a körmöm, hiába van reszelőm...hát nem is tudom...annyi rossz szokásom van...nem tudok kiemelni egyet se, mert szerintem egyik se borzasztó annyira...
  6. Nevezz meg egy - nem a szépségápolással kapcsolatos - szokást, amit halogatsz!
    Höhö...ez a kérdés sokkal pontosabb lenne, ha egy olyan szokást kéne megemlítenem, amit NEM halogatok...Ugyanis szinte MINDENT halogatok...Ismeritek a mondást..."Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna."...Valahogy én is így működök...
    De most...legyen a bérletvásárlás...valahogy mindig az utolsó érvényes napra esik a megvétele, amikor nagyon hosszú már a sor...Borzasztó, hogy senki se veszi meg időben a bérletét...:D
  7. Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy mindig kapkodsz és elkésel?
    Na ez egy bonyolult kérdés, mert mindig időben kész vagyok, szépen nyugodtan, és mégis mindig elkések...Ha valakivel megyek, akkor az a baj, hogy a másik tovább készül, és én leülök valamit csinálni, és általában nem szívesen hagyom már abba...Egyedül viszont mindig pontos vagyok, kivéve ha iskoláról van szó...Valahogy ebben az évben még nem sokszor sikerült időben beérnem...pedig mindig elkészülök, nem tudom hova tűnik az idő reggelente...:O
  8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
    Elnézést...a...miket?!
    Nem szoktam vásárlási stopot tartani, próbálkoztam vele, de nem jött be, egészen más módszer vált be nekem a költekezéseim fékezésére: mindig megadok magamnak minden hónapra egy "hitelkeretet", és azon belül költekezek...Így mindig félre tudok tenni, ha gyűjtök valamire...amikor nem gyűjtök épp semmire, akkor meg megemelem ezt a keretet...Nekem ez bevált...:D
  9. Rendezetten tárolod a smink és körömlakk készleted?
    Háát...kreatív káoszban inkább...mert külön dobozban vannak a szemfestékek, szemkihúzok, szájfények, rúzsok, minden nap használható rúzsok, tesztelésre váró termékek, már letesztelt termékek, amikről még nem készültek képek, letesztelt termékek, amikről már készültek képek, csak még nem írtam meg a bejegyzést stb...A használatban lévő körömlakkoknak külön fiók van, ott márka alapján külön vannak...Sokak szerint átláthatatlan az, hogy itt-ott mindenféle termékek állnak KUPACOKBAN a sminkelős polcomon, de szerintem ez egészen átlátható rendszer, ha címkéznem kéne a kupacaimat, minden gond nélkül megtenném...még gondolkodnom se kellene, hogy miért van pl a rúzs, a körömlakk és az alapozó az asztal egyik sarkán, és miért van három másik a másik oldalon...:D
  10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
    Hát...szégyenszemre...lehet, hogy volt egy hónap is...a nehezebb időszakokban egyszerűen alkalmatlan vagyok erre, gyakran arra is, hogy tárgyilagosan odanyomjak valamit (meg amúgy is, mi értelme annak, ha az ember csak azért ír, hogy legyen ott valami, de semmi érdemleges információ nincs benne - na nem mintha ebben a posztban lenne, de a tag-eknek nem az a lényege, hogy értéket közvetítsen, hanem, hogy könnyebb legyen megismerni a blog mögött álló személyt), tehát ilyenkor inkább mindenki érdekében "elvonulok"...Ezenkívül UPC-sek vagyunk, és a net folyton szenved (tudom, ez negatív reklám, de nem egy alkalommal iszonyatosan bunkók voltak az ügyfélszolgálatosok is velünk, szóval megérdemlik!), így gyakran az teszi lehetetlenné a poszt írását, hogy nincs net...De az se ritka, hogy a laptopom vagy a fényképezőm nem akar bekapcsolni, illetve ha véletlenül ez a négy probléma nem lenne jelen, akkor a blogger kezd el szenvedni...A legkülönbözőbb tüneteket produkálja: nem hagy írni, nem hagy menteni, nem hagy képet feltölteni, nem hagy közzétenni, lefagy, el se indul stb...
    Szóval nálam a hosszabb kihagyások se túl ritkák...
Remélem tetszett (vagy érdekesnek találtátok a tag-et), ha igen töltsétek ki ti is! :)
Kellemes hétvégét mindenkinek! :)

5 megjegyzés:

  1. Ezt lehet én is kitöltöm ha lesz kapacitásom rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd ha végre meggyógyulsz...:)
      De azért kíváncsi leszek rá!! :D

      Törlés
    2. HA meggyógyulok :D Mert eddig nem úgy alakul =/

      Törlés
  2. Ez a tag annyira jó, én is ki akartam régebben tölteni, csak hát... igen, halogattam :D de ha megírom a díjról a bejegyezést, utána nekiesek ennek is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a tag ezt hozza ki az emberekből...nekem is fél éve le vannak mentve a kérdések...csak sose jutottam el addig, de a tízes pontnak megfelelően nagyon jól működik most is a fényképezőm (a telefonról meg kínszenvedés képet felvarázsolni), ezért gondoltam megírom már...:D

      Szóval kíváncsian várom mindkettőt majd! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)