2015. február 17., kedd

True Blue (? or find true love)

Sziasztok! :)
Ma egy olyan körömlakk tesztjét hoztam el nektek, amit valószínűleg még egyszer se mutattam a blogon - igen, megint elkezdtem a hónapvégi zsákmányösszegzésre hajtani, de elég nehéz gyűjtögetni...A történetét majd hónap végén elmesélem, hogy hogy került hozzám, most csak a címet magyaráznám meg...:)
A körömlakk címkéjén a "Find True Love" árnyalat megjelölés található, amit én kétlek, ugyanis utána néztem a lakknak, és az a szín egy pirosas árnyalat...A második meglepetés az volt, hogy még véletlenül se hasonlított az üveg SE a márka körömlakkjaira...Szóval kicsit zavartan kezdtem el keresgélni, hogy mégis mi lehet ez a lakk, amikor megtaláltam azt az árnyalatot (teljesen más üvegben mondjuk), ami TÖKÉLETESEN egyezett ezzel...Szóval...

A körömlakk 690.- (elvileg), és 12 ml terméket tartalmaz - legalábbis ez, amit a képen láthattok, és ugye, hogy nem piros?!:O
A kupak kényelmes, az ecset könnyen használható, és nekem nagyon tetszik a "revolution" nyomat az üvegben (ja igen, egy makeup revolution termékről van szó...)...
A festék büdös, erős körömlakk szaga van (nem annyira kibírhatatlan, mint a rose nail lakkoké, de azért elég kellemetlen), az állaga iszonyatosan gagyi és híg...Három réteg kellett, hogy ne legyen foltos /látványosan/, de a festéket így se lehetett egyenletesen felvinni, csíkos lett...A rétegek nagyon gyorsan (meglepően gyorsan) száradnak...A tartósságáról nem tudok nyilatkozni, mert aznap este leszedtem még ezt az ég kék borzadályt a körmömről (mondjuk igazából nem a színe miatt, hanem azért, mert felbosszantott, hogy nem lehetett szép egyenletes felületet elérni)...Majd adok neki még egy esélyt valamikor, de egyelőre elvette a kedvemet magától...

Mivel a képeket csak este tudtam elkészíteni (pontosabban éjszaka), ezért nem feltétlen a legszínhűbb a felső kettő - igazából a csíkos fedés miatt tettem csak fel őket, hogy lássátok azt is...Viszont orvosoltam a problémát egy kis lámpás tükrözéssel, szóval meg tudom nektek mutatni, hogy hogy is nézett ki élőben:
Ezen a körmömön sikerült a LEGEGYENLETESEBBEN felvinnem a festéket, ugyanis friss korában hajlamos a lefolyásra...

Összességében a márkától nem ijedtem el teljesen, ha lelek nagyon különleges színt, biztosan megveszem, de egyelőre nem fogok ezzel a lakkal próbálkozni, ugyanis ez így elsőre sokk volt...
Ti szeretitek a makeup revolution lakkjait? :)

2 megjegyzés:

  1. Soha nem használtam még a márkától lakkot. Ennek a színe tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva ha nem bosszant fel a rétegzése, akkor én se szedem le, annak ellenére, hogy kék...:D
      De szerintem érdemes először valami hasonlót más márkáknál keresni, mert ez elég fura...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)