2015. február 11., szerda

Tartozásaim...

Sziasztok! :)
Az utóbbi idők elég sűrűre sikeredtek, és néhány dologgal nagyon el vagyok maradva, szóval most gyorsan pótlok egy kicsit...Pontosabban két elmaradt dologról szeretnék szót ejteni...

Először is: Díjat kaptam!!! Nagyon szépen köszönöm NekromanCicának! :)
A szabályok semmit se változtak: Hét dolgot kell írni magunkról - bár sok újat szerintem most nem fogok tudni írni - és tovább kell adni tizenöt másik bloggernek...Hát...mivel én kicsit (nagyon) késve vettem át, inkább szeretném megajánlani az összes általam követett blogírójának, ugyanis késő lenne - és valószínűleg nem is tudnék hirtelen tizenötöt kiválasztani - sorba linkelni mindenkit...
A hét dolog pedig (igyekszem nem ismételni magamat):
~ Imádom a telefonom! Mostanában egy elég nagy probléma, hogy az emberek kezéhez nőtt a telefonjuk, és sajnos ezt a népbetegséget én is elkaptam...Szerintem nem tudnék létezni se nélküle...Az összes ismerősömmel a legfontosabb összeköttetésem a mobilom...:/
~ Egy pszichológiai teszt eredményeként megtudtam, hogy nagyon erősek a művészi hajlamaim (irodalom és zene szempontjából - hát már senki se értékeli a pálcika embereket?!), és a logikám kiemelkedő, tehát nagyon erős a racionális oldalam...Szóval igen, bizonyítottan ellent mondok magamnak...
~ Mindig megszagolom az új könyveket, és amíg nem használtam őket (nem olvastam el őket), gyakran csak nézegetem, fogom, és forgatom...Lehet, hogy nem normális, de annyira csodásak, amikor még egyik sarkuk se gömbölyű...:3
~ Az egyetlen érv, ami az ellen szól, hogy piercer legyek az az, hogy bizonyos testékszerektől undorodom (köldökpiercing, szemöldökpiercing, bridge, microdermal)...
~...ennek ellenére a kamaszkori lázongásomat nem nőttem ki eléggé, ugyanis mindenképp meg szeretném szerezni a szakmát...
~ Sokáig kozmetikus akartam lenni, de rájöttem, hogy a pattanásnyomkodásnál sokkal taszítóbb az, hogy felszínes, és értelmetlen dolgokról kell beszélgetnem az emberekkel...:/
~ Akármennyire imádom a rúzsokat/sminkeket, meg a keresgélést, tesztelést, alkalmazást, fél óránál tovább nem tudok róla beszélni...Gyakran van, hogy egy posztot akár másfél-két órán keresztül is írok, de élő szóban már 10 perc után a menekülési utakat keresem - igen, még rúzsok esetében is...

Na és a másik dolog, amivel adósotok voltam (és Moon Angel említette is a teszt alatt kommentben), az a Makeup Revolution Atomic kollekciós Serpent rúzsa...Pontosabban a használat közbeni képek...Szóval amikor volt időm, gyorsan lőttem néhány (höhö...igazából elég sok xD) képet róla...És a tanulság: MINDIG hidratáljátok az ajkaitokat rúzsozás előtt, és MINDIG használjatok ajakceruzát rúzsozás előtt...(legalábbis ennél a rúzsnál nekem se ártott volna, milyen szépen belemászkált a ráncaimba...:/) 
A tesztet a fentebbi linken tekinthetitek meg, most pedig jöjjenek a képek:








Na! Mára ennyi lettem volna, de hamarosan újabb teszttel jelentkezem (ha minden jól megy...:D).
Csodálatos napot mindenkinek! :)

9 megjegyzés:

  1. Nem voltál vele elkésve nyugi ;) De nincs mit (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek minél gyorsabban reagálni az ilyenekre (is), de most csak telefonról tudtam lenni egy ideje, és úgy problémás a linkelés...:/

      Törlés
  2. Annyira durván jó az a rúzs!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben nem látszott ennyire, hogy szökik és ki van száradva a szám...Szóval úgy sokkal szebb...:D
      Egyébként pinkpandán 690.-, ha te is kedvet kapnál egy kis zöldüléshez! :)

      Törlés
  3. Hűű, na ez a rúzs nem semmi :O

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. A pinkpandán meg lehet rendelni...Gyönyörű egyébként, nagyon örülök, hogy hozzám került...:3 :D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)