2015. február 3., kedd

RdeL young kohl kajal (teszt)

Sziasztok! :)
Ma egy újabb tesztet hoztam nektek! Ennek alanya pedig nem más, mint a kis hazánkban újonnan elterjedt Rossmann-os márkának a kajal szemkihúzója (eyeliner-re van másik kifejezés a kohl kajal-ok esetében?)...Ezt azért vettem meg, mert régóta vágytam egy Sleek kajalra, de az drága volt, ezért az olcsóbb Makeup revolution kajal került hozzám, viszont a formája először megijesztett...Viszont ez csak 400 Ft, szóval gondoltam gyakorolni megéri, ha belejövök a használatába, akkor váltok a jobb minőségűre, ne azzal szenvedjek...

Nos...A kupakja elég gagyi, de ezt leszámítva a csomagolással semmi bajom nincs...egyszerű, fekete alapon ezüst márkajelzés...Az illata tipikus sminkszag, nem tolakodó, nem zavaró, csak ha szagolgatja az ember direkt - mint én a teszt kedvéért...
A termék teljes felülete "fog", igazából valahogy úgy, mint a zsírkréta, csak ennek nagyon könnyen sikló, géles állaga van...A használata jóval egyszerűbb, mint gondoltam...A vékony vonalat kedvelőknek több odafigyelés szükséges (ha egyáltalán alkalmas ilyenre), de nekem teljesen könnyen és "precízen" használhatónak bizonyult - ugye én a vastag és félvastag vonalakat részesítem előnyben...A csodás fedés könnyű építhetőséggel társul...Alapnak is tökéletes, nagyon szépen megtartja és intenzívebbé teszi a szemfestéket (de lehet csak én szoktam fekete alapot adni a sötétebb szemfestékeknek)...Egyébként iszonyatosan pigmentált, intenzív fekete színt kapunk...Bár csillámai nincsenek, egyszerűen csodálatos a fénylése...:)
fent alap nélkül, lent alappal
A száradási ideje nem túl gyors, de szépen satírozható addig...Viszont ha megszáradt, akkor nagyon tartós, órákon keresztül ragaszkodik a szemhéjhoz - alappal...Az érintést és a vizet egyáltalán nem bírja, de egy ilyen árkategóriás terméktől nem is vártam sokat...

Őszintén szólva túlteljesítette az elvárásaimat, ugyanis én a rendhagyó forma miatti gyakorlásra vettem, nem számítottam rá, hogy egy teljesen korrektül használható terméket kapok ennyiért...Bátran mehetek vele emberek közé, ha alapot és áttetsző púdert használok hozzá, biztosan ott marad, ahova felkentem...Picit rossz érzés bevallani, hogy csak gyakorló terméknek vettem, és semmi bizalmat nem szavaztam meg neki, de azért örülök, hogy hozzám került a kicsike...:3

Szóval összességében remek kis termék, és most már biztos, hogy "rendesen" elhasználom, mielőtt megkezdeném a minőségibb nagy tesót...
Azoknak ajánlom első sorban, akiknek nincs túl sok "felesleges" pénzük sminktermékekre (mivel nekem ez a hobbim, én ebbe ölöm a pénzemet, így nem felesleges pénzkidobásnak élem meg, de tudom, hogy vannak, akik sajnálják a pénzt drágább cuccokra, mert ritkán sminkelnek - na azoknak ez tökéletes alternatíva), valamint azoknak, akik hozzám hasonlóan gyakorolni szeretnének, mielőtt egy drágább, minőségibb darab nyúzásának kezdenének...

Nektek mik a tapasztalataitok az RdeL young termékekkel? :)

8 megjegyzés:

  1. Lol,én ilyen terméket kaptam ajándékba mikor egyszer a Pink Pandától rendeltem. Random bedobtak egy ilyet-habár húgomnak adtam és ő még nem próbálta,nem érti a szerkezetét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen...én is elég sokáig forgattam a sajátomat...xD
      Azért vettem meg ezt, mert az mégis értékesebb, és négyszáz forintért megtanulom használni...:D
      De egyébként könnyebb, mint amilyennek hittem...csak úgy eleinte nem nagyon (egyáltalán nem) értettem, hogy ezt most hogy kell vagy mit kell vele...xD (szóval nincs vele egyedül xD)

      Törlés
    2. De ő azóta se próbálta ki :D Bár nem értem mi a gáz vele: nyilván a csúcsos végével kell festeni,aztán helló :D Én nem stresszelném túl húgom helyébe,de hát mindegy :D

      Törlés
    3. Én csak attól tartottam, hogy mivel az egész hegy ilyen géles trutyi, ne ragadjon bele a szempillámba, ahogy húzom a vonalat, mert akkor le kell törölnöm, és valszeg elkenem az egészet...xD
      De mint kiderült teljesen olyan, mintha sima tus lenne - vagyis egy vastag tus, és mivel a testhő "olvasztja fogóssá", a szempillák nincsenek veszélyben...:D

      Törlés
    4. Aha értelek. Ezeket pl. jó tudni :D Mert én sem láttam még csak hasonlót se ezelőtt,aztán most hogy random kaptunk egyet ajándékba,azt se tudtuk hogyan használjuk. De ezt ugye mondtam is. Ezek szerint tus állaga van. (:

      Törlés
    5. Igen, de ilyen gélesebb, nem a(z eredeti) folyékony...:D
      Azért szerintem megéri majd legalább kipróbálnotok nektek is...ha más nem "sima" tusként elhasználhatjátok...:)

      Törlés
  2. Nekem is megvan ez a cucc, nagyon szeretem :) mondjuk én elsősorban nem a hegyével "rajzolok", hanem az oldalával, a végének is inkább az oldalsó részeit használom, és tök jól megmarad így a formája is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó ötlet!!! Kiprobálom én is úgy is! Köszi a tippet! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)