2015. február 12., csütörtök

Hercegnő

Sziasztok! :)
Ma egy szörnyen megosztó terméknek a tesztjét hoztam el Nektek...őszintén szólva, még engem is megosztott, és nagyon vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban...Minden bizonnyal az elmúlt pár hónapban elég sokszor találkoztatok már vele, de úgy gondoltam, én is megírom azért ezt a posztot - minél több, annál jobb, ha különböző véleményekről van szó, így könnyebb dönteni...:)
Az essence princess spiráljának már a külseje is hatalmas figyelmet kapott, a formája felsőbb kategóriás spirálok csomagolására emlékeztet, barackos-rózsaszínes fűzős mintája van...A kupakján lévő minta gumírozott, ennek köszönhetően nem csúszik ki az ember kezéből, és nagyon kényelmes a használata...Szóval a legtöbb embert már a cuki külseje is lenyűgözte, de nem engem! Sőt engem kimondottan taszított ez a kinézet...ez nem cuki...vagy én vagyok koravén, de igazából sose szerettem a hercegnős dolgokat, világéletemben fiús voltam (oh, mivé lettem!)...tehát a csomagolás engem nem nyűgözött le...
...ellenben a "kobrakefét" kimondottan érdekesnek találtam, olyannyira, hogy eltekintettem még a csomagolástól, és az 1250 forintos árától is (nem sokkal drágábban sokkal jobb spirálokat lehet kapni, mert azért valljuk be, az essence nem egy nagy minőség - legalábbis én folyton küzdöttem a spiráljaikkal)...A keféhez némi gyakorlás kell, viszont csodásan ível, göndörít (ami mondjuk elég gyorsan visszaugrik), tehát fantasztikus találmány...
...ellenben a benne lévő anyag ISZONYATOS...Tényleg...borzasztó...Tapadnak a pillák, mászik, nagyon lassan szárad meg, ha megszáradt, akkor se tartós, fél nap alatt lepereg vagy felkenődik, hullani kezdett tőle a szempillám és töredezni (ez már mérséklődött, de sok-sok éven keresztül vízálló spirált használtam MINDEN NAP és tust a vízvonalamon, mégse hullott soha a szempillám...), a lemosása kegyetlen, amilyen gyorsan elszökik magától, annyira ragaszkodik, amikor le akarom szedni, ezenkívül még össze is tapasztja a pillákat...Az egyetlen előnye, hogy intenzív fekete a színe...

Szóval ennyit általánosságban a termékből, most nézzük meg mit is tud...:)
(Hozzátenném, hogy ezek a képek nagyjából egy hónapnyi használat után készültek, tehát már eléggé megritkultak szegény pillácskáim, de csak azért se fogom kidobni...főleg, hogy a keféjét imádom...)
spirál nélkül - szemöldökért bocsi, ha minden igaz, jövő héten már eljutok végre a kozmetikushoz
egy rétegben csodásan rácsomósodott a pilláimra
a második réteg segített rajta, meg hogy átfésültem egy másik spirál keféjével...
Na szóval ő lenne a híres-hírhedt princess spirál...Őszintén szólva én nem javaslom a megvásárlását, én még elhasználom, de aztán keresek egy minőségibb - vagy legalább kevésbé káros - új minden nap használatos spirált (igazából már ki is néztem egyet a rimmeltől...de avonéknál is láttam jókat...:)).
Nektek meg van ez a spirál? Mennyire vált be? :)

15 megjegyzés:

  1. Jesszus. Ilyet csinálna dobnám is ki. Sajnálom hogy nem vált be Neked:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te képeid, meg a többnyire pozitív vélemények után én se kicsit lepődtem meg...O.o
      Pedig az a kefe annyira jó...:/

      Törlés
    2. Megmondom őszintén ilyen képet még életemben nem láttam evvel a spirállal. Totál értetlenül állok a dolog előtt. Sose értem ezt, mert a testápoló az más, ott elhiszem ha valami nem működik egyik másik embernél, de ez tényleg látványos különbség...

      Törlés
    3. De nekem még az átfésült képen se lett olyan, mint a tied...A tieden egy csomó nem volt...Ez meg csupa gubics...Pedig egy régi maxfactor kefével (lash extension effect - ő volt a tökéletes spirál számomra, mindent szépen szétválasztott az apró sörtés szilikon keféjével) fésültem át...:/

      Amúgy én felkészültem arra, hogy lehet, hogy rossz lesz...de még az újságokhoz csomagolt spirálok se csináltak ILYET a szempillámmal...O.o

      Törlés
  2. Hát ez igazán lehangoló :( Pedig milyen szép kis csomagolása van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a szó legszorosabb értelmében sokk volt...:/
      Viszont ha biztató képet szeretnél, nézd meg Azrail blogján (ha még nem láttad), mert rajta valami csodaszép...:D
      (Rajta nekem is tetszett, de valljuk be: ez a csomós IZÉ vállalhatatlan...:/)

      Törlés
    2. Meglestem, hát uh... Nem is tudom, mit mondjak. Talán selejtes darabot sikerült kifognod, másra nem tudok gondolni... mindenesetre örülök, hogy mégis a megszokott Alverdésemet vettem meg, pedig nagyon gyötrődtem anno, amikor először találkoztam vele a boltban :)

      Törlés
    3. Lehet az enyém selejtes, de azért ezek után több esélyt nem fogok neki adni...bár maga a kialakitas nagyon jó lenne...:/
      De szerintem jól döntöttél az alverdevel :)

      Törlés
  3. Te jó ég,hullik a szempillád tőle? Az azért elgondolkodtató,hogy ezek szerint van benne valami olyan anyag ami nem stimmel. Ráadásul iszonyú csúnyán összeáll- "pókláb" effektus :S
    Sajnálom a negatív tapasztalatot,meg a feleslegesen kidobott pénzt!
    Én Avon spirált használok már évek óta,és az bevált, meg néha szoktam a Loreal Manga volume spirálját használni,ha akciós. Nekem ezek beváltak,tényleg azt az eredményt kapod amit ígérnek (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más terméket nem váltottam, és semmit nem változtattam semmin, szóval gondolom miatta lehet...Ő az egyetlen új külső hatás...Meg eddig sose maradtak "szempillatincsek" a vattakorongon...:/
      Na igen...a pókláb is enyhe kifejezés itt már, még szétfésülni se lehetett normálisan...:/
      Szeretek tesztelgetni, nekem nincs állandó spirálom...A legjobban amúgy is a max factor lash extension effect-je vált be (sima spirálok közül), de az nagyon drága, nem tudnám mindig finanszírozni az újra vételét...Avontól a super drama-val volt "se vele, se nélküle" kapcsolatom, de a vége felé már nagyon utáltam őt is, mondjuk a színes avon spirálom tökéletes (a super shock brights)...:D
      A kedvenc vízálló spirálom meg essence volt, de azt már nem gyártják, szóval most a maxbelline rakétája került a helyére...
      A következő "sima" (mindennapi) spirálom mondjuk szerintem nekem is egy avon-os lesz...:D
      (De mostanában szemezek az egyik Rimmel spirállal is, mert hasonló keféje van...:D)

      Törlés
    2. Jaja,ez a legrosszabb ha nem lehet szétfésülni =(
      Avontól amit említettél,én se kedveltem :D Nekem annyira nem vált be- meg hát azt is hozzá teszem hogy az avontól kevés az olyan dolog amit reklámoznak és tényleg jó. Egyedül a Planet Spa márkáik a jók- de hát azt meg ennyi pénzért...-,meg a Super Shock spirál! Én azt használom,most is újra vásároltam,mert király ♥
      A vízállókat nekem is ki kéne próbálnom,mert amikor könnyezik a szemem,akkor lecsapódik a festék xD Azt meg ki nem állhatom (:

      Törlés
  4. Fura, mert bár nem a legkedvencebb spirálom, nálam egész jól működik... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy másoknak bevalt legalább...:)
      Én egy darabig nem essencezek szerintem...:/

      Törlés
  5. Hát... Nem lehet, hogy a tiédet is próbálgatta valaki, és bontottan vetted meg? Kísértetiesen hasonlít arra, amit az én példányom csinált...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém le volt fóliázva...én összecsomagoltan vettem...És a fólia teljesen sértetlen volt...Remélem a következő (vagyis az újra vett) példánnyal jobban jársz! :)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)