2015. február 2., hétfő

Heart explosion

Sziasztok! :)
Ma egy körömlakkos posztot hoztam nektek...Az évben még nem nagyon volt lehetőségem lakkozni, pedig gyűlnek a csodás körömlakkok nálam...Utoljára lakk tesztet szerintem októberben láthattatok tőlem, szóval úgy gondoltam, hogy ma ezt a témát helyezem előtérbe...
A mai áldozat pedig az essence effect nail polish 08-as heart explosion lakkja...Ő leárazott, de igazából fogalmam nincs, hogy "hivatalosan" lehet-e még kapni, minden esetre "bedobálós" kosárkában még találkoztam vele, szóval érdemes megemlítenem szerintem...
Először is a legnagyobb meglepetés az volt, hogy három hetet vártam, hogy kikenjem vele magamat, mert tuti lassan szárad, és nem volt olyan üresjárat, amíg ezt kivárhattam volna...Ennek ellenére ez a csoda két rétegben (az avonos körömlakkszárító spray segítségével) 5 perc alatt teljesen kopogósra száradt...A második, amin meglepődtem az volt, hogy a tapasztalataim a bejeweled árnyalattal nem voltak jók, semmi fedése nem volt, de az ocsmány alapszíne miatt nem tudtam semmire rákenni fedőlakknak; ezzel ellentétben ez két rétegben TÖKÉLETESEN fed (de tényleg...meg is lepődtem, mert ilyen gélszerű, picit hígabb az alap, és tele van csillámokkal, tehát azt hittem több réteg kell belőle, én általában mindenből három réteget viszek fel), a körömvégek se ütöttek át - bár most nincs túl hosszú körmöm...A színe csodálatos, rózsaszínes piros alapú, és telis-tele van csudiszép csillámokkal és glitterekkel (élmény lesz lekaparni a körmeimről...xD)...A tartósságával nem vagyok túlságosan elégedett, ugyanis nekem icipicit már lekopott a körömvégemről (nem látható, csak ha direkt azt figyelem...), mondjuk én még a lakkozás napján (tegnap) hajat festettem, hajat mostam, arc radíroztam, maszkoztam és ecsetet mostam, tehát szerintem ezek viselték meg szegénykémet...Ennek ellenére én teljesen elégedett vagyok vele, a 350 forintos árát mindenképp megérte...:)
És most jöjjenek a képek:
(hideg) lámpafény

(hideg) lámpafény

félárnyékos természetes fény

félárnyékos természetes fény
A természetes fényben készült képek sajnos nem igazán adják vissza, hogy milyen csodás ez a lakk, ugyanis a nap nem nagyon akart kisütni nekem, borongós időben meg szinte lehetetlen normálisan lefotózni az ilyeneket...

Teljes lelki nyugalommal ajánlom ezt a lakkot mindenkinek, de ha a családon belül más színre vágytok, MINDENKÉPP nézzetek utána előtte, ugyanis hatalmas a minőségi szórás a különböző árnyalatok közül, és vannak köztük olyanok, amik még az akciós árat se érik meg (khmm bejeweled khmm)...

Ti szeretitek az essence effect lakkjait? Melyik árnyalatok váltak be nektek? :)
Előre is szép hetet mindenkinek, nemsokára találkozunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)