2015. február 4., szerda

Egy kis ősz

Sziasztok! :)
Ma egy rég(ebb)i essence trendkiadásnak az egyik körömlakkját szeretném megmutatni nektek, ugyanis a hétvégi drogéria járásom során még találkoztam pár darabbal a kis leárazott kosárkában - és gondoltam még megmutatom ezt a terméket, hogy elvigyék a maradékot is, és ne árválkodjanak szegénykéim...A Hello Autumn messze az eddigi legjobban sikerült trendkiadás volt, ilyennel még nem találkoztam essence-nél...Eleve megláttam, hogy miket kínál, és nem tudtam hogy szelektálni, elég nagy fejtörés volt, és a végén így is többet hagytam ott rájuk, mint amennyit szerettem volna...A mai posztban a színváltós körömlakkok közül a beautiFall red lesz terítéken...
lenyomatos lett picit :/
Igazából sokat nem szeretnék róla írni, csak nagy vonalakban mutatnám be: száradási idő közepes, fedéshez három réteg kell, géles az állaga, a tartóssága kitűnő...A színváltós hatás nagyon szép és látványos, hosszabb körmökön jobban mutat mondjuk...de mivel most konkrétan kint lehet megfagyni, bent meg jó esetben van fűtés, szerintem a rövid körmökön is szép hatást érhetünk el vele...
A hideg árnyalat egy gyönyörű sötét mélybordó szín, én imádom az ilyen színeket mind rúzsban, mind körömlakkban...:) 
A világos pedig külön nem nagyon tér el a másiktól, pedig ez egy sokkal élénkebb, picit bogyós piros szín...:) 
Egymás mellett viszont már elég látványos a különbség (igen vízzel szabályoztam a körmeim hőmérsékletét xD), éppen ezért a reggeli sminknél a rúzs megválasztásában okozott némi fejtörést...

Nektek van valamilyen színváltós körömlakkotok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)