2015. február 26., csütörtök

Forbidden

...avagy természetes smink vs Black Fairy (második felvonás)
Sziasztok! :)
Ma is egy természetesnek indult sminket hoztam nektek...és megint rá kellett jönnöm, hogy nekem ez nagyon nem megy...de tényleg...A jó természetes smink olyan, hogy nem látszik...nos...képeken keresztül ráfoghatom a kamerára...dee...a valóság az, hogy nagyon valósághű képek születtek erről a sminkről, tehát azért nem látszik, mert tényleg nem látszik...pontosabban valamennyire igen, és igyekeztem visszafogott, halvány sminket készíteni...amit aztán igyekeztem minél inkább személyre szabni...
Az alap elképzelésem az volt, hogy alkotok valami alig láthatót a Garden of Eden Sleek paletta néhány gyengébben pigmentált, természetes színével...Ehhez az egyik leggyengébben pigmentált színt, a Forbidden-t hívtam segítségül, ugyanis úgy gondoltam, vele még én se tudok erős sminket készíteni...Egyébként a másik befotózott sminkem a másik leggyengébb színnel készült, egyszerűen ezek izgattak a legjobban, jobban mondva birizgálták a fantáziámat, kíváncsi voltam ilyen minőségből mit tudok kihozni...És azt kell mondjam, hogy ennek a palettának még a gyenge színeivel is lehet jól dolgozni...:D
Először a felső szempillatövembe satíroztam az Entwined árnyalatból (akkor még naivan azt hittem, hogy nem fogok tust használni), azt satíroztam el a külső V-be valamint a mélyítő vonalba is...Ezt enyhíteni aztán az egész szemhéjamat, beleértve az előbb említett részekkel a Forbidden árnyalattal festettem be...Szerintem ettől a sorrendtől bármilyen sminkes/kozmetikus sírógörcsöt tudna kapni, de azok még nem látták a füstös szem technikámat (és szerintem ha azt meglátja valaki, aki ért a sminkekhez, rögtön felvágja az ereit...de hát...szeretem az egyedi megoldásokat, illetve nagyon gyakran lusta vagyok építgetni meg satírozni...meg általában időm se nagyon van rá...gyors és látványos...az alap elképzelés ez szokott lenni, és a megvalósításához minden eszközt megragadok, és minden sminkes szabályt felrúgok...a közeljövőben írni fogok a sminkbakijaimról is egyébként)...Végül a Gates of Eden árnyalatot a belső szemzugban használtam, hogy egy kis csillogást is kapjon a szemsminkem, de mivel hatalmas csillámok vannak benne (amik rámásznak a tusra is...), ezért a közeljövőben valószínűleg nem próbálkozok ilyesmivel...Az alsó és felső vízvonalamra a Flora nevezetű matt barna került (és a képeket meg a tükörképemet elnézve visszasírom a fekete vízvonalaimat...miért nem érti senki, hogy nekem ez áll jól? Miért kell sminkpokolra küldeni, aki minden nap alkalmazza? :()...Az alsó szempillatőbe kívülről befele haladva egy Flora-Entwined vonal került...
Aztán mivel nagyon nem voltam megelégedve a látvánnyal...egy közepesen vastag fekete tusvonalat hívtam segítségül...Persze amint meghúztam picit bűntudatom lett, szóval, hogy ne legyen olyan komor a tekintetem mégse, és valamennyire természetközeli maradjak, az AVON supershock brights Emerald szempillaspirálját használtam (ami amúgy egy csodálatos termék, imádom!), így az a kellemes zöld szín szerintem némileg ellensúlyozta azt az erős fekete vonalat...
természetes fényárnyék

közvetlen természetes fény

Szóval...2:0 a természetes smink javára...De azért nem adom fel - bár jobban átgondolva öregít is..hmm...úgy érzem nem nyerhetek...:D
(Bár az biztos, hogy a régi sminkelési szokásaimat se...egyébként majd szeretnék egy olyan posztot is valamikor, amikor megmutatom, hogy 13-14 éves koromban milyen "sminkekkel" riogattam a jó népet...csak ahhoz reprodukálnom kéne őket, és azért vannak olyan dolgok, amiket már nem nagyon szívesen fogok megismételni...de hát...ez már csak ilyen, és hátha az idetévedt tinik majd tanulnak az én hibáimból...:D)

Színes spirálokkal hogy álltok? Szeretitek, vagy meg se fordult a fejetekben, hogy valaha ilyen termékre pénzt költsetek? :)
További szép estét mindenkinek! :)

10 megjegyzés:

  1. Szerintem meg kellene próbálnod csukott szemmel is fotót csinálni, úgy több látszana a színekből, mert így a szemgolyódon van a hangsúly eléggé, főleg az első képen.

    A másik dolog ami engem picit zavar, a sok, tagolatlan szöveg. A fekete háttérrel ez a betütípus... hát konkrétan az 5. sornál már káprázott a szemem. Próbálj meg tagoltabban írni, különálló bekezdésekben. ;)

    A színes spirálok tetszenek, de még nem találtam olyan ami megfizethető árú lenne (8000Ft-ot nem adnék ki érte, mert úgysem használnám minden nap) és tetszene is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam, és a fényképezőn nem is volt velük gond, de nagyban (a gépen) elég látványosan elkapta a pilláimat az automata macro (bár itt is jobban kiemelkednek), szóval azokat inkább nem töltöttem fel...:D

      Amúgy már nyár óta szeretnék egy "hivatalosabb" külsőt a blognak, világos szürke alapon feketét pl (a fehér nagyon rikító lenne alatta...), és egy komolyabb betűtípust is valtanek...csak többnyire telefonon vagyok fent, szinte csak a képek feltoltesehez használom a gépet, és itt én nem azt látom, a mobil verzión, amit ti...
      De ezt a problémát orvoslom majd...:)

      Köszönöm a tippeket, kamera atallitgatassal megprobalom megfogadni a tanácsod! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, megyek is megnézem! :) (meg átveszem :))

      Törlés
  3. Szia! Nagyon off, de nincs senki a környezetemben, akitől megkérdezhetném. Volt már pálcazáras piercinged? Elhatároztam, hogy kicserélem a karikámat, de nem boldogulok vele. Tudom, hogy elvileg hogyan kéne kiszedni, meg még próbálkozom, de meg akartalak kérdezni, van-e valami tipped vagy tanácsod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg a két vastagabb részét szét kéne tudnod húzni annyira, hogy "kiforduljon" a pálca...Vagyis széthúzod a két vastag részét, aztán az üreges felét kihajlítod - ha a pálcás végét hajlítanád az sértené a furatot - aztán kiforgatod (kihúzod a furatból picit ferdén, és lehúzod a cimpád felé, mint egy fülgyűrűt)...még csak fülbevalóként volt a fülemben ilyen ékszer - nem porcban - szóval ott minimálisan mozgott az "alap" is, nem tudom ez a kagylóban mennyire működik, mert ott mégis csak vastagabb a porc is...

      Ha nem megy szerintem a piercer szívesen segít neked kicserélni...vagy lehet más könnyebben kiszedi, mert látja mit csinál...:)

      (A magyarázás sose erősségem, ezt megmutatni lehetne csak, de remélem azért magad elé tudod képzelni a mozdulatsort, és tudtam segíteni. :))

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! Próbálkozom, aztán majd lesz valami :)
      Na igen, ez a legrosszabb, hogy nem látok rá rendesen, ha meg mégis, a kezem takarja a fülemet. Ha nagyon nem boldogulok, elugrok a piercerhez, csak épp nem a kedvesség szobra a pasas, azért szeretném egyedül megoldani :)

      Törlés
    3. Ismerem az érzést...Én se szoktam látni a fülemet, ha odébb húzom, akkor meg nem mozdítható csak az egyik kezem, és fél kézzel nem lehet szétszedni egy golyózáras piercinget...

      Amúgy szerintem ha megkérsz valakit, ha nem is a piercingest, és elmondod nagyjából hogy kell kiszedni, ő ki tudja...:D
      De egyébként...fizettél az ékszerért...a minimum, hogy segítőkészen fogadjon, amikor visszamész...:P
      (Nekem ez valahogy olyan fura, mert az én piercerem egy angyal...annyira aranyos...még amit én szúrtam magamnak, azt is a lelkemre kötötte, hogy ha baj van vele, menjek és ő megnézi nekem...:D)

      Törlés
    4. Hát ja, lehet, hogy majd meg kell kérnem valakit :D
      Szerintem nem akadékoskodna a piercer, szakemberként egyáltalán nincs vele baj, meg ha újat csináltatok, akkor is hozzá fogok menni, csak emberileg... nem igazán kedvelem, na.

      Törlés
    5. Lehet rossz napja volt...amilyen emberek vannak, én se lennék túl emberbarát néhány erős eset után...:/
      Meg végül is...az a lényeg, hogy milyen szakember..:)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)