2015. február 1., vasárnap

A hétvége

Sziasztok :)
A mai napon egy hétvége összefoglaló szerzeményes posztot készítek/készítettem...A hétvégén én őriztem a házat, tehát csend volt és nyugalom, és enyém volt a tv a nappaliban...Többnyire nyugodt, pihenős hétvége, volt nagyon ritka az ilyen...Pénteken a náthám győzött (vagy valami, de remélem nem az influenza...), tehát az egész délutánt átaludtam, mégis viszonylag korán lefeküdtem hajnalban is...Kivégeztem egy nagyon szeretett sorozat első évadát (hamarosan a blogon), újra néztem egy filmet (hamarosan a blogon), megnéztem három másik filmet, valamint South Park (hamarosan a blogon), Brickleyberry (hamarosan a blogon) és Family Guy maratont tartottam...Három hét után végre volt annyi időm is, hogy körmöt lakkozzak (hamarosan a blogon), és tegnap elugrottam vásárolni is (hamarosan a blogon mondjuk muszáj volt, majd a szerzeményeknél megmutatom miért mentem a városba, mert eredetileg nem vásárolni indultam, hanem "tanulmányi célokból")...Szóval rengeteg anyagot gyűjtöttem ide, a könyvtárba beiratkozáshoz még nem volt kedvem (illetve lehetőségem...de kedvem se, nem tagadom), szóval az iskola eléggé háttérbe került a hétvégén...de néha ilyen is kell...
szombati vacsi
A házőrzés legeslegjobb része a sok egészséges kaja, amikkel kiválthatjuk a különböző napi étkezéseket...Egyébként igen, két pizzám volt, és ma reggelre el is fogyott mindkettő...:D
Egyébként jó vásár volt, a két pizza együtt 990.- volt, a monster 400.-, az oreos milka pedig 250.- (utóbbi kettő a müllerből jött velem haza).
Gondoltam azért megörökítem, hogy hogy is nézett ki...ez a pizzanegyed bírta a legtovább, ő fogyott el utoljára...(teljesen elfelejtettem, hogy lefényképezhetném az egészet is...xD)

Na és most a szerzemények...van ebből is egy pár...:D
  • A Herbária Pannonhalmi Laudes teakeveréke már régebben is látható volt nálam...Ez a gyógynövényes tea a nátha megelőzésére, a tüneteinek enyhítésére valamint a közérzet helyreállítására való...Gondolom a hatékonyságát bizonyítja az, hogy újra vetettem (anya hozta, az árát nem is tudom >.<), nekem nagyon bevált...A torkomat rendbe tette, az íze se olyan rossz, viszont sajnos szerintem én már nem náthás vagyok...De azért jó ez tartaléknak...:)
  • A garnier pure 3in1 egy olyan multifunkciós termék, ami nem hiányozhat a szekrényemből...Mindig szükségem van az ilyen sok az egyben dolgokra, ugyanis gyakran spórolom le idő- és/vagy kedvhiányában az esti arctisztítási rutinomat...Ugyanilyenem van most is (jobban mondva már majdnem elfogyott), szóval bátran nyúltam érte...és akkora szerencsém volt vele, hogy a Müllerben az 1500-1600 forintos ára helyett mindössze 995 pénzér' jött velem...:D
  • A garnier pure tonik azért jött velem, mert az én tonikom lassan elfogy, és nem akartam másik drogériába menni érte...Akciósan 995 volt ő is, bár még soha nem használtam, bízok benne...Eddig még nem csalódtam, nagyon remélem, hogy most se fogok...:D
  • A könyv a tavalyi emelt szintű magyar érettségik szóbeli tételeit foglalja magában, mivel minimális a változtatás évről-évre, ezért gondoltam tökéletes váza lehet majd az én feleletemnek is...Egyébként a magyar tanárom is ilyenből építi fel a vázlataimat (jobban mondva segít felépíteni), ezért gondoltam veszek egy "firkálós" itthoni változatot is, hogy könnyebben dolgozhassak belőle...Az eredeti ára  1490 Ft lett volna, de 20% kedvezménnyel és a könyvesboltba ingyenes szállítással került hozzám...ebből következik, hogy az egész városon át kellett mennem érte...Egyébként nagyon utálom a Líra könyves boltot, de a rendelős, boltban átvevős dologban eszméletlen jók...Szerdán rendeltem, és csütörtök reggel már kapta az értesítést, hogy átvehetem...szóval...ha ti is elijedtek a rendes bolttól (valahogy én utálom, lepukkantabb, mint egy könyvtár és egy antikvárium együtt véve...de lehet csak nálunk...xD), akkor is érdemes az online shop-ban szétnézni...:D
  • A demakup 84 darabos vattakorongja 495 forint volt a Müllerben, bár én ezzel a márkával nem kötöttem barátságot legutóbbi találkozásunkkor...Most csak azért vettem, mert olcsó, és nem akartam még egy DM-be is átmenni a szokásos ebelin korongokért - az itthoni készletem meg már a végét járja, szóval még a legközelebbi kimenetelemet se várhattam meg vele...
Na és persze volt némi bűnözés is...mint mindig...
  • A Balea 50's forever hidratálókréme egy iszonyatosan cuki csomagolásban érkezett, elképesztő cseresznyés illattal, 399 forintért, szóval nem tudtam otthagyni...Tudom, hogy már elég régen bejött ez is, és a párja is, de mindig lebeszéltem magam róla...egészen mostanáig, most nem tudtam már otthagyni...
  • A miss sporty 059-es, high red árnyalatú rúzsa nagyon régóta listás volt már, és most 699 Ft-ért (ennyi az eredeti ára) megvettem...Vittem x pénzt, hogy sminkre költsem; nem tudtam, mit akarok konkrétan, úgy gondoltam a listámról beszerzek valamit, és erre esett a választásom - bár őszintén szólva eredetileg drágább tételre számítottam, és még mindig marad x-y (y=mostani vásárlás) pénzem sminkekre, de lehet elrakom tartalékba már...A lényeg, hogy ez egy új fajta rúzs, a régi miss sporty rúzsokat nagyon szerettem a gyenge pigmentáltság ellenére is, és nagyon remélem, hogy őt is szeretni fogom...Egyébként egy kékes árnyalatú, rubin(szerű) pirosról van szó...:)
  • Az essence effects 15-ös underwater love körömlakkja teljesen véletlenül jött velem...Sose volt listás, még csak meg se néztem soha...De a Müllerben a körömlakkoknál vannak ilyen kis minták kirakva (olyan műanyag darabokon, mint a körömmargarétákon), és megakadt a szemem egy csodálatos, különleges zöldes árnyalaton...gondoltam megnézem közelebbről, és ez a 345 forintos kis csoda volt az...szóval velem jött ő is...:D
  • Az essence color flash zöld (01, miss early-greenbirdy) árnyalatára mindig is kíváncsi voltam...Ezeknek a spiráloknak iszonyatos minőségű a festéke egyébként, de nagyon érdekelt a színe, szóval 345 forintért ő is velem jött...itthon rájöttem, hogy az avon supershock-hoz mégse hasonlítható ez a spirál, ugyanis annak annyival jobb a színe (sokkal füstösebb, mélyebb zöld), és annyival jobb minőségű a festéke (és a keféje is), hogy kár lenne őket összehasonlítani...minden esetre csodás színe van ennek is, bár a minőségével nem vagyok maradéktalanul elégedett (már kipróbáltam tegnap), és a tartósságával se, azért örülök, hogy végül megvettem...:D
  • Eredetileg feketét szerettem volna az essence mono-k közül, de a 80-as groovy grapes árnyalat szinte könyörgött, hogy hozzam el - 350 forintért...Valami fantasztikus színe van; sötét, füstösebb lila, tele csillámokkal...Egy álom...Szóval a fekete helyett inkább sötét lilát vettem...(és nem is fogok feketét venni, bűntudatom van emiatt is)
Na ennyi lett volna a hétvégém...Nektek hogy telt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)