2015. január 15., csütörtök

Természetes smink vs Black Fairy

Sziasztok!
Ma egy természetes(nek indult) sminket szeretnék megmutatni nektek, ami az egyik nem rég vásárolt palettámmal készült...A paletta elsőre megtetszett, de nem igazán voltak elképzeléseim még, hogy élőben mit is fogok tudni vele kezdeni...Szerettem volna természetes(ebb) színű palettát, bár a sajátjaim természetes színeit se használom, és tapasztalatból tudom, hogy én vagyok az, aki képes nude színekkel is pandává válni...Szóval nem megy ez nekem - és ez nem feltétlen az én bénaságom, vagy baj...A lényeg az, hogy sok-sok színt kipróbálgattam már belőle, és egyet meg is örökítettem (többnyire, bár sajnos a fényképezőm se szereti a természetes színeket, alig látszik valami - szóval jól sikerült...:D), mert nagyon tetszett a színkombináció (miután személyre szabtam). Lámpával és tükrökkel próbáltam megfelelő fényviszonyokat teremteni, ez nem tudom mennyire sikerült...


Használt termékek:
  1. Avon calming effects alapozó (ivory pink) - valamiért van egy olyan mániám, hogy le kell alapoznom a szememet, mielőtt lealapozom (vagyis teszek fel sima alapozót a szemhéjalapozó alá...)
  2. Avon supershock szemhéjpúder alap (light beige) - azért rajta már látszik, hogy lassan elfogy, sikerült megtalálnom az üvegcse alját...:)
  3. Avon super drama szempillaspirál (black) - na ő nem valami szépen szerepelt, de lassan lecserélem...(egyébként a képeken látszani is fog, hogy már frissen is pereg sajnos, meg mászkál, meg gubancol...de annyira szeretem a keféjét...)
  4. Essence szemhéjpúderecset - ez speciel pont a törött, szegénykém...:/
  5. Essence longlasting szemceruza (black fever) - mindennapi sminkrutinom része, pont innen hagynám ki?
  6. Essence 2in1 szemhéjtus - a vastagabb része szemöldökre, a véknyabb tusvonalakhoz bevált nekem...
  7. MakeUp Revolution redemption paletta (romantic smoked - 1, 3, 5, 6, 7) - bár róla még nem volt teszt, abszolút szerelem...:)
  8. s-he fekete szemöldökceruza - na rajta is látszik már a kor...

Kezdetben egy teljesen természetes kis sminkkel kezdtem, amiből nem maradhatott ki a fekete vízvonal - anélkül engem ritkán látni, bár nálam nem gyakori sminkhibaként van jelen, hanem megszokásként, és szeretem is...
itt még volt remény...:D

a lényeg, hogy nem kenődött fel, amikor kinyitottam a szemem, és nem pergett alá se...
Kimondottan büszke voltam magamra, hogy ilyen természetes lett, hiszen alig látszik - sőt képen keresztül kimondottan egybefüggő, fénylő valaminek tűnik, de élőben is nagyjából ennyire volt feltűnő...

Aztán rájöttem, hogy ez nem én vagyok, így nem illik hozzám...de nem akartam drasztikus változtatást, szóval...megerősítettem a mélyítővonalat, a külső v-t és a szempillatöveket, ekkor még abban a hitben, hogy meghagyom a sminket "eredeti" állapotában...

nem tudom, hogy a spirál a borzasztóbb, vagy az, hogy a macro elkapta a pilláimat...egyébként avon-fekete színük van...
Így azért elfogadhatóbb lett a helyzet, de még így se éreztem úgy, hogy elégedett lennék a végeredménnyel...

...ezért aztán tust ragadtam, és gondoltam mindennapivá változtatom a kicsikét...
melyik rovar ne irigyelné meg ezt? :D (ja, és nem hullámos a tusvonal, csak hülyén ráncos a szemem - pedig ölni tudnék, amikor azt mondják, hogy rácosodok...ilyenkor látom, hogy igazuk van >.<)
Azért választottam ezt a tust, mert reméltem, hogy a sok év, amit nálam töltött picit megviselte, és nem lesz már fekete, hanem szürkés lesz...tévedtem, teljesen fekete...filces tusok...kiszámíthatatlanok...

Eredmény: 1:0 a smink javára...
Hát gyerekek, ez nekem még mindig nem megy...akárhányszor elfogadhatóan láthatatlanra sikerül a sminkem muszáj nekiesnem tussal, és általában a vége az, hogy rákenek még jó pár réteg erősebb festéket is...ilyen szempontból is győzött...Egyébként a paletta maga csodás, könnyen építhető, és ha nem akarom megőrizni a természetes "szépségét" a sminkemnek, akkor valószínűleg nekiesek még az erősebb színeivel is (ó, azok de gyönyörűek...), és az első képekhez képest felismerhetetlenné sötétítem...Szoknom kell még ezt, úgy érzem...vagyis...sokkal inkább úgy, hogy soha nem fogom ezt megszokni...De egyszer talán majd én is leszokok a pandaszemekről, meg a monoklikról...egyszer...talán...(vagy nem, nagyon fura vagyok a fekete keretem nélkül O.o)

Ti a természetes sminkeket kedvelitek jobban, vagy jöhet akár a "bevert" smink is? :D

4 megjegyzés:

  1. Mikor hogy. Munkába egyszerűbb, meg a hétköznapokra sem viszem túlzásba, de koncertre, buliba azért más. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétköznapokon én is a fekete szemeruza-tus-spirál szentháromság jegyében élek...:D (meg szemöldök, alapozó, púder, rúzs - nálam ez a "természetes" xD)

      Amúgy igen...mondjuk én koncertekre szoktam minimalizálni a sminkemet, mert úgyis leizzadom...:D

      Törlés
  2. Én szeretem a természetes sminkeket is, meg az erősebbeket is. Kedv függő, hogy milyet készítek reggel, meg hát mire van időm :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen...ismerem a reggeli "inkább alszok öt perccel tovább" érzést...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)