2015. január 8., csütörtök

Mini szerzeményes poszt

Sziasztok, ma egy kicsike, gyors zsákmányos poszttal jöttem, eredetileg hosszú kívánságlistát akartam írni (vagyis könyvekről, de ahhoz képeket kellett keresnem és elhúzódott a tanulás, szóval ennyire futotta...), helyette viszont megmutatom, hogy miket kaptam még Karácsonyra (a csokik kivételével), és egy kakukktojást is...igazából a kakukktojással kezdeném...
Ő Tatjana és családja...A 100 happy days tag-ben (amit befejezek még, csak nem volt lehetőségem telóról feltölteni a képeket még...pedig szeretném minél hamarabb megtenni, mert túl sok helyet foglalnak...) mutattam róla képet, de a következő szerzeményes posztomból kimaradt...Anyáék hozták Lengyelországból még október vége felé nekem...Egyébként Tatjuska azóta is az asztalomon ül a laptop, mellett és szemmel tart egész nap...
Mivel a kép nem adja vissza rendesen a méretét (elég nagy baba), ezért megmutatom nektek, hogy hogy néz ki az én kis (szó szerint) Matrjoska babám mellett...
Hát igen...ő és családja valósággal eltörpülnek az én kis felügyelőm mellett...
...ja és nem vagyok matrjoska baba mániás, csak annyira szégyellem, hogy kihagytam szegénykémet a szerzeményes bejegyzésekből, hogy most pótolnom kell...Október végétől (amióta megvan a baba) minimum négy zsákmányos bejegyzésem volt, és valahogy egyikbe se került bele szegénykém...

A következő dolgo(ka)t N-től kaptam ajándékba Karácsonyra, egy nagy adag csokival és szaloncukorral...
Ez a Nivea doboz az SOS gyermekfalu rajzpályázatra küldött mintával (?) van ellátva...Kék és zöld kézlenyomatok vannak rajta, és szerintem nagyon ötletes, és nagyon jól néz ki, és imádom már a dobozát is...nagyon igényes, sose fogom kidobni - szegény anya, ha ezt meglátja...xD
A benne lévő termékek pediiig:
Egy powder touch izzadásgátló dezodor (150ml), ami pont jól jött mert kezd elfogyni a tesis dezodorom, meg az is, amit bedobtam a táskámba (vagyis a fekete táskámba, amit hordok mostanában), és inkább a táskába tenném a parfüm illatú dezodorokat, egyrészt mert sajnálom az illatát tesire "pazarolni", másrészt mert megfulladnánk az édes illatától, és végül a legfontosabb: azok egyáltalán nem jó izzadásgátlók...Szóval ez pont jól jött, ha az a két flakonom kiürül, akkor őt viszem magammal tesire - ha nem lelek a szekrényben egy másikat, aminek kíváncsi vagyok az illatára...de szerintem ez lesz, mert erre most nagyon kíváncsi vagyok...:D
Egy creme soft krémtusfürdő (250ml), ezt már megszagoltam, és nagyon finom illata van...Volt már hasonló tusfürdőm, az hidratált, puhává varázsolta a bőrömet, és megfullasztott a zuhanykabinban...remélem ennek kevésbé lesz tolakodó illata, de egyébként nagyon tetszik...:)
Egy nivea creme (30ml), ami szerintem a legmegosztóbb termék a világon...Túl zsíros, lényegében emberi bőrre nem való, de mégis egy csodaszer...Én mindig veszek belőle, amikor díszes doboza van (szívecskés/horoszkópos vagy valami), ugyanis nagyon szeretem ezt a krémet, és szerintem ez egy olyan valami, aminek minden háztartásban hasznát veszi az ember (cserepes ajkak, piros orr, kiszáradt kéz, lábon lévő dehidratáltság miatti bőrkeményedés PÁPÁ), de nagyon nem szeretem a kéket, és ezért sose veszem meg rendes kiadásban...A szívecskés az egy nagyobb verzió (75ml), de ha az elfogy utána elhasználom ezt is...:D

A következő termékeket igazából "örököltem", tehát továbbadták nekem, de ennek ellenére nagyon örülök nekik...:D
Az avon skin so soft hidratáló kézkréme nagyon finom illatú, és nagyon jól táplálja a bőrt...Magamtól nem vettem volna ilyet (kézkrémet is csomagolás vagy illat alapján vásárolok, és az avon kakaós a kedvencem, az vált be a legjobban eddig, de van egy rakás másik amit el kéne fogyasztani), szóval ő lesz a következő táskába dobósom (bár szerintem a mostani se fog elfogyni soha, bezzeg a kakaós...).
A másik termék egy Rio körömfólia szett, amiben van egy 2in1 alap- és fedőlakk, valamint 10 körömfólia (eredetileg két lakk volt hozzá és egy ilyen műanyag lenyomóka, amit én majd rózsafapálcával fogok helyettesíteni, csak meg kéne vennem majd). Igazából soha nem fóliáztam még, fogalmam nincs hogy kell, de úgy érzem eljött az ideje, hogy ezt is megtanuljam majd...:D

Az utolsó termék az a kupac legérdekesebb tagja, direkt a legizgalmasabbat hagytam a végére...Eilith drága betegeskedett vagy túl elfoglalt volt vagy én voltam túl elfoglalt/beteg vagy valami, de a lényeg: nem tudtunk találkozni szünetben, ezért mi hétfőn ajándékoztuk meg egymást...A csoki mellett (van esze, ehetőt vesz...bezzeg én illatos mécsest adtam neki, aminek nem érzi az illatát, mert be van dugulva az orra - jobbulást xD) kaptam egy szörnyen különleges terméket...Vagyis igazából annyira nem különleges, teljesen átlagos...csak...maga az ötlet volt különleges, hogy ilyet vett nekem...nagyon örültem neki, és nagyon meglepődtem, nem számítottam rá, hogy ilyen kreatív lesz...tőle kaptam ezt a...
...SIMPSONS-OS POHÁRSZETTEEEET!!!!! Két darab pohár van benne (Bart-os, direkt úgy fordítottam, hogy látszódjon a mintája), amiből az egyik dísz lesz, a másik pedig használatra lesz beáldozva...Ez egy zseniális ötlet volt egyébként...az apró kacatoknak is úgy tudok örülni, de ez meg Simpsons-os és...váá...köszi még egyszer!!! *-* 

Na ez lett volna az én kis mini esti posztom, most pedig megyek még átnézem a németet, meg készülök lassan alváshoz, holnap dolgozatok, szombaton is dolgozatok, mindig csak dolgozatok...utálom az iskolát...És még a fa sincs leszedve, és ki se pakoltam alóla..szóval van terv a hosszú hétvégére is (szombaton meg elvileg vendégek jönnek, vasárnap meg randim van...elvileg, de azért jó lenne, ha egy picit pakolászhatnék is itthon...de mindegy).

Ti hogy álltok az orosz népművészeti dolgokkal? :)
Jó éjszakát mindenkinek! :)

9 megjegyzés:

  1. A babák aranyosak. Egyszer én is kaptam, bár lényegesen kisebb volt. Még mindig megvan otthon valahol. Szeretem a népművészeti dolgokat. Mindnek megvan a maga bája szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anya szerint rondák, meg Eilith drága szerint is...és igazából én se tudom, miért vágytam rájuk, de meglattam és arra gondoltam, hogy nekem is kell - mert mint mondtad - megvan a maguk bája...:)

      Törlés
  2. Hallod, én vagyok a hülye vagy tényleg nincs kint a feliratkozás lehetősége?! Csak mert kerestem,de nem tudok feliratkozni ide- így viszont nem mindig jut eszembe benézni =(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom kitenni...>.<
      Szenved a blogger, és egy időben már agyvérzésig kergetett nagyjából, hogy nem bírtam megcsinálni, az utóbbi időkben nem is szenvedtem már vele - elég volt azért harcolnom, hogy írni vagy képet feltölteni tudjak, az se mindig jön össze, ha mégis, akkor a mentés szenved, nem szeret engem a blogger...xD
      (De most megnéztem és megint nem megy...-.-
      Ilyenkor linkről lehet a rendszeresen olvasottakhoz hozzáadni...>.<)

      Törlés
    2. De jó hogy mondod- mert így hozzá tudtam adni,szóval no para (:
      De nem értem mért ilyen hibás =(

      Nekem windows xp-ről nem működött a kép feltöltés,és nem értem mért... A win7-nél meg minden szuperül megy. Nem tudom mennyit számít ,de gondoltam megosztom. (:

      Törlés
    3. Őszintén szólva picit megnyugtató, hogy nem csak velem ilyen - mondjuk nekem is 7-em van...de a telefonomon (androidos) nem lehet görgetni az oldalt...minden link él, csak az oldalt nem lehet le/felgörgetni...(nem tudom, hogy én hogy teszek tönkre/használhatatlanná mindent...de nagyon jól csinálom xD)

      Törlés
    4. Hát de telefonról blogolni nem túl praktikus :O Én azt csak arra használom hogy kommenteket nézzek,meg válaszoljak rájuk. Bár nekem telóról is rendesen működik.
      Én egyedül az operációs rendszerre tudtam volna fogni hogy nem működik a beállítás =/
      De nem értem. Nem ír ki valamit?

      Törlés
    5. Semmit...hibaüzenet sincs, egyszerűen nem engedi kitenni...átállítom és nincs ott...Amúgy én is arra szoktam általában, de azt se túl könnyű ha nem működik...Meg mondjuk a köszöntőket (amik rövidek), azokat telefonról szoktam írni...:D

      Törlés
    6. Hát akkor hibaüzenetként be kéne jelenteni =(
      Jaja néha jó a telefon a kéznél :P

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)