2015. január 16., péntek

Legújabb zsákmányok

Sziasztok! :)
Eredetileg gyűjtögetni szerettem volna a cuccokat és egyben feltöltögetni őket, el is kezdtem külön fényképezgetni, de ma olyan történt, ami miatt én már nem bírom ki hónap végéig...viszont önmagában nem akartam feltölteni, szóval gondoltam akkor már a többit is megmutatom...Nem költöttem sokat egyébként, összesen 4600 Ft értékű az általam rendelt csomagocska is (ami két nap múlva megérkezett, megbízható a Rossmann Online shop-ja...), és ebből egy ezres volt a postaköltség...az árát mindennek leírom, ugyanis még meg van a számla, szóval most nem kell emlékeznem a termékekre külön is...

De mindenek előtt: anyáék megelőlegezték nekem a névnapi ajándékomat (februárban lesz), és így történt az, hogy egy hatalmas élménnyel lehetek gazdagabb névnapom alkalmából...Valamiért úgy érzem, felejthetetlen este lesz...:D
A punkhenger (miskolci állomása) és a punkkari is kimaradt (érdemes nem összeveszni azokkal, akikkel ilyen helyekre járhat az ember), viszont anyáéknak köszönhetően...
...az Epica koncert nem fog!!! (El se tudjátok képzelni szerintem, hogy hányszor kellett kitörölnöm és újraírnom a komplett bekezdést, hogy ne legyen tele "ááááááh" meg "wííííí" szavakkal...)
Annyira örültem neki...vagyis örülök neki...a koncert jövő héten lesz, és igazából letettem már róla, mert nincs olyan ismerősöm, akivel ilyen koncertre el tudnék menni (egyáltalán 6-7000 forintot költeni egy koncertre?...), szóval már lemondtam teljesen róla, pedig Simone Simons (amellett, hogy a kedvenc énekesnőm a műfajban - sőt többnyire az egyetlen, akit hallgatok, valahogy nem nekem való a metál ezen alfaja) az egyik kedvenc "beauty bloggerem" is...És olyan jó lesz élőben látni...(A történethez visszaugorva: egy ismerősöm és a mamája mennek a koncertre, szóval velük megyek majd...:D)
Annyira izgatott vagyok miatta...szerintem én ennyire (a múltkori Auróra koncerten kívül) én még nem vártam semmit...olyan jó lesz...kár hogy fényképezni nem fogok tudni, de remélhetően a kísérőm telefonján lesz hely, és be tudják vinni, nem olyan benga dög, mint az enyém (de legalább jobban lehet filmet meg videót nézni rajta...a nagy képernyőnek is vannak előnyei...és én már le nem cserélném az én "kis" m2-met ^^ imádom...).
Szóóóval nagyon-nagyon (nagyon sok nagyon) várom már a szombatot!!! :D

A következő egy Impulse ajándékcsomag, amit szintén anyától kaptam...
Van benne egy Very pink deo, aminek elképesztően finom illata van (elméletileg rózsás-szőlős)...De tényleg...annyira kellemes...:D
A True love parfüm meg egy nagyon vicces illat...TÖKÉLETESEN az én illatom, egy rakás ilyesmi illatú parfümöm van (olcsóbb alternatíva lehet a Playboy play it spicy, az avon ultra sexy, a B.U. Rockamtic és Avril Black star parfümök helyett)...Anya mondta, hogy mikor teszteren megszagolta olyan ismerős illata volt, és akkor ezek szerint miattam volt az...Plusz poén...csak úgy unalmamban kitöltöttem az impulse oldalán egy parfüm-deo tesztet, hogy melyik parfüm illik hozzám...A true love-ot dobta ki...na ennyit erről akkor, pont nekem találták ki...:D

És jött egy Rossmann rendelésem is...Rengeteget olvastam a Rival de Loop young sminktermékekről, hogy olcsók, meg jók...viszont sajnos nálunk nem kaphatóak (vagyis Miskolcon még nem találkoztam velük)...Kinéztem egy csomó dolgot, hogyha egyszer megyek Pestre, miket vásároljak, és miközben nézelődtem a swatchok és blogok között, szinte kiszúrta a szememet a Rossmann-shop...
Sajnos (a pénztárcám szerencséjére) nem volt minden kapható, amit kinéztem, de 3600 forintot sikerült így is "otthagynom"...A szállítás így 999.- volt postapontra, de mivel az iskola nagyjából 30 méterre van a postától (na jó, lehet 40 is...), így mindent odakérek...Két napon belül megjött, rengeteg bubifóliával, a számlával, egy termék se volt sérült, és nagyon korrekten értesítettek is a csomag feladásáról, átvételéről, és érkezéséről...Szóval szerintem bátran rendelhet mindenki innen, ha van olyan termék, ami náluk nem kapható a Rossmannban - a postaköltség miatt, azért a személyes bejárás se rossz dolog...:D
És ez lapult a rengeteg bubifóliában...A kajal külön is le volt ragasztva még (nem mintha amúgy bármelyikbe belenyúlt volna bárki, de az extra biztonságosan volt lezárva...).
Na és a kicsikék közelebbről:
Vettem néhány szemrevaló terméket...a kíváncsiság hajtott inkább, nem a tesztek...
A Smoke eyeshadow pencil mindkét árnyalata (02, touch of glamour és 01, black is back) velem jött 499 forintos darabáron...A kettes az egy csillámos fekete (bár a csillámok nem nagyon látszanak), az egyes pedig sima fekete...A csomagolása iszonyatos, még ki se próbáltam a terméket, de már megtapasztaltam...ugyanis ez ilyen kitekerős dolog, ami nem gond, a faragás mindig problémás...DE úgyis ki lehet tekerni, hogy rajta van a kupak...Mondjuk így legalább meg lehet nézni vásárlás előtt, hogy működik-e a választott, de engem akkor is zavar...magamat ismerve egyszer-kétszer biztosan bele fogom tekerni a kupakba...
A khol kajal (01, fekete - bár őszintén kétlem, hogy más árnyalatban is elérhető lenne, azért köszi az infot) 399 forintért jött velem, hogy mielőtt megkezdem a makeup revolution fekete kajalját ezen az olcsó terméken teszteljem le, hogy tudok-e vele bánni...Elég fura a hegye, ilyennel még nem dolgoztam, és az hiába volt ajándék, mégis minőségibb darab, mint ez, és bénázni elég ezt pazarolni...egyébként a kupakja ennek is iszonyatosan béna, simán odébb húzható még a "higiéniai ragasztás" (így nevezték el azt, ami elvileg odatartja a kupakot a tushoz, hogy ne lehessen kipróbálni pl...tulajdonképpen azt a szerepet tölti be a ragacs, mint a fólia, vagy mint a cellux a catrice termékeknél - bizonyos catrice termékeknél) ellenére is...
A holo nails 01-es árnyalata, a dreamland szintén 399 forintba került, és amikor élőben megláttam, és kivettem a csomagból, akkor a metálos lelkem felvágta az ereit /szerintem az a részeges idióta punk se tért még magához a sokkból/...Holo lakkra vágytam, tanuló pénznek a 400 Ft nem sok, és amúgy is szépek voltak a képeken...de a lila nem tetszett...ezért megvettem a rózsaszínt...hát...öh...szerintem határozottan nem gondoltam át ezt a választást, de annak ellenére, hogy csillámos és rózsaszín és fúj nagyon tetszik élőben...Szerencsére télen a piros kabátom miatt (és mert nem hordok kesztyűt...) nem fogom tudni hordani, mire a télikabát lekerül, addigra már meg fogok tudni barátkozni a gondolattal, hogy ez a förmedvény gyönyörűség az ÉN körmeimen lesz...(Egyébként őszintén nem tudom, hogy mi szállt meg, amikor betettem a kosárba, és a képek alapján tetszett...vagyis...el kell ismernem, hogy csodásan néz ki, de környezet és pénztárca védelmi okokból csak olyan dolgokat szoktam venni, amiket elhasználok...és nem tudom miért gondoltam azt, hogy ezt meg kell vennem...na mindegy, majd összebarátkozok vele...:D)
És a végén azok, amiket a legjobban vártam...a rúúúúúzsooooooooooooooook!!! Ezek is 399 forintba kerültek, ezért bevásároltam belőlük (külön olyan olcsónak tűntek, óvatosak legyetek, mert kétezer forintom úgy ráment nekem is, hogy fel se tűnt...). Az illatuk nagyon finom, édes, epres rágógumi szerűség, imádom...A csomagolás...háát...az gagyi rózsaszín...A színválasztás...hát...érthetetlen...igazából fogalmam nincs, hogy mi alapján válogattam össze ezeket a színeket...gondosan utána jártam minden árnyalatnak és egyszerűen ők voltak a nyerők...felkenve...élőben azért majd kiderül, hogy mennyire leszek jóban - főleg az első négy aggaszt...khmm...jaj de jó vásárt csináltam...de amúgy imádom őket már most, pedig még csak próbálgattam...nekem most akkora szükségem volt rájuk - mondjuk a pirosukra kíváncsi vagyok még, de majd ha feljutok pestre...! (De most komolyan, viccet félretéve...nagyon örülök, hogy bevásároltam...ennyi pénzért új árnyalatokat próbálhatok ki, finom az illatuk, és amúgy nagyon szépek is...meg amúgy is imádom a rúzsokat...:D)
03, parisienne -> Egy gyönyörű világos rózsaszín, ő az elsők között került a kosaramba, ugyanis nem akarom, hogy a természetes sminkek kifogjanak rajtam, és úgyse volt még szép nude rúzsom soha...:D
04, princess -> Ő egy csillámos barnás-nude árnyalat, ami a képek alapján nagyon megfogott valamiért...egyébként szintén a fentebb említett meggondolásból került hozzám...:D
06, tres chic -> Ő egy kicsit sötétebb rózsa szín (nem rózsaszín, hanem az a barnás rózsa, ami többnyire "rose" néven fut), ő is elég természetesnek tűnt a képek alapján, de azért jóval erősebb, mint az előző kettő...:D
07, mademoiselle -> Ő egy visszafogott, csillámos, természetes piros...Legalábbis felkenve egy enyhe pirosas színt kölcsönöz az ajkaknak...
09, moulin rouge -> Azért nem kell még ördögűzőt hívni hozzám, maradt bennem annyi, hogy a valódi rajongásom tárgyának is áldozzak egy kicsit...Ez egy gyönyörű, csillámos, erős, kékes-rózsaszínes (rubinszerű) piros árnyalat...És valami fantasztikusan néz ki...de tényleg...Gondolom senkit se lep meg, ha elárulom, hogy ő a kedvencem ezek közül...:D

Na ők kerültek hozzám, és nem tudom, hogy a jegy okozta emelkedett hangulatom miatt, de úgy érzem, hogy rengeteg fantasztikus színű (......szerintem most még annak is örülnék, ha egy rózsaszínű unikornis lehányna...de komolyan...az előbb nézelődtem - nem szabad a pinkpanda közelébe engedni - és úgy megörültem, hogy lehet kapni szép bronzosítókat, hogy na...sose használtam bronzosítót, nem is akarok, de olyan jó, hogy lehet kapni...lehet megőrültem...jó, sose voltam normális, de ez még tőlem is túlzás...xD) termék jött most hozzám, és nagyon jó vásárt csináltam velük...:D
(Ja...igen...a félévim meg borzasztó lett, de ki a francot érdekel, amikor öt csodás rúzs boldog tulajdonosa lettem és még a koncertre is mehetek...wááááá....:D)

Ti miket vettetek mostanság? Esetleg akad itt valaki, aki szintén megy a koncertre? :)
Nagyon szép hétvégét kívánok mindenkinek!!! (Valszeg én azt fogom hallgatni, hogy lerohad a fülem a sok piercing miatt, meg amúgy is hogy nézek ki...éljenek a rokonok...:D)

4 megjegyzés:

  1. Jaj de szépek a rúzsok *.* És van olyan, hogy Rossmann shop? :O Ajjaj, akkor bajban vagyok, mert nálunk nincs rossmann, viszont ez azt jelenti, hogy tudnék rendelni, azaz pénzt költeni :D Azért megpróbálom visszafogni magam. Jó szórakozást az Epicához! Én régen nagyon szerettem őket, de ma már nem nagyon tudok énekesnős metalt hallgatni, inkább az ordítozós-hörgős dolgok jönnek be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://shop.rossmann.hu/ :)
      Hát igen...én is így éreztem, mikor észrevettem, hogy lehet rendelni is...:D

      Amúgy én is inkább csak azért szeretem őket, mert az énekesnő blogol, és az egyik kedvenc beauty-bloggerem...meg az egyetlen olyan énekesnő, akit a műfajban hallgatok...(voltak nekem is korszakaim, amikor ilyen zenét hallgattam, de szerencsésen visszatértem a punkomhoz és a hörgéshez én is...viszont ő megmaradt akkor is...:D)

      Törlés
  2. Izgi dolgokat rendeltél. nem tudom hogy csak én vagyok e így vele,de én attól leszek izgatott ha csomagom jön- pedig tudom hogy én rendeltem,meg hogy mi van benne xD
    De visszatérve: nekem a szemre való cuccok jöttek be nagyon. Teljesen jó lesz Epica koncertre ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a bontogatás és az első húzások előtt (vagyis mielőtt kipróbálom a karomon vagy kézfejemen vagy a számon/szememen - ahova való) vagyok nagyon izgatott, meg az első éles próba előtt (vagyis...amikor úgy tényleg ki is megyek vele emberek közé...:D)...Szóval szerintem érzem, mire gondolsz...:D
      És a Kajal már kiállta a próbát, szóval szerintem ő tényleg velem jön a koncertre...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)