2015. január 21., szerda

Legújabb zsákmányok (második felvonás)

Na sziasztok! :)
Mint kiderült, csak tegnapig - illetve máig - kellett volna várnom az előző bejegyzéssel, és a gép is azt dobta, hogy nem nagyon tudtam írni hétvégén, szóval így MAJDNEM egyben megmutatom a második felét is a zsákmányoknak...(nem akarom gyűjtögetni, mert ez még az előző gyűjtögetéshez kellett volna menjen...)
A jó hír viszont az, hogy egy csomó képet feltettem a gépre különböző termékekről, szóval most már lassan el kezdhetem megírni a teszteket, és őszintén szólva néhány miatt még így is nagyon izgatott vagyok, hogy már használom őket...(Nem tudom...valamiért olyan jó érzés a poszt megírása közben feleleveníteni, hogy miért is jó az adott termék - legalábbis én most ezért várom a teszteket...:D)
Őszintén szólva nem vittem túlzásba a fényképezést - és a vásárlást is eléggé redukáltam, még hajfestéket se vettem a végén, pedig hétvégén festeni kéne...
  1. Avon advance techniques összecsukható hajkefe tükörrel - Ezt még rózsaszín korában kinéztem, és az új csomagolásban négyszáz forintért velem is jött (februárban 549.-), bár körömreszelőt is akartam, arra jutottam, hogy elég egy olcsó és mérsékelt kinézetű termék egyszerre - plusz megleltem a 18 centis fém reszelőmet, amiről azt hittem, hogy eltűnt - ő már el is foglalta a helyét a táskámban...Első sorban a hajkefe része volt a fontos, ugyanis tükröt amúgy is hordok...és ezzel a tükörrel túl sokra nem is lehet menni...
  2. A for your beauty alapozószivacs csak 399 forintba került, és nagyon-nagyon jó anyaga van...Róla külön valószínűleg nem fogok írni, az eszközökről nem nagyon szoktam, de már párszor használtam, és nagyon megkedveltem...ha a tisztítást is bírni fogja (valahogy az én szivacsaim nem szokták), akkor ez egy csodás szerelem kezdete...:D (Egyébként külön öröm volt számomra, hogy ilyen műanyag dobozban volt, szerintem ez nagyon praktikus...:D)
  3. A for your beauty körömágybőr visszatolója szintén 399 forint volt, a vége gumírozott, a nyele pedig ronda kék műanyag, nagyon kényelmesen kézre áll, ő számomra a körömfólia miatt lesz érdekes, ugyanis alapjáraton nem szoktam körömágybőrrel szenvedni...
  4. Az avon szemhéjpúderecset satírozós véggel 699 forint volt (februárban 799.-), és azért került hozzám, mert szemhéjpúderecsetből sose elég...ennek kimondottan tetszett a vége is, és az alapozóecsetem nagyon jó vásár volt, szóval gondoltam adok ennek is egy esélyt...Egyébként még élesben nem próbáltam, de nagyon puhák a sörtéi, és első tapintásra egész jó kis ecsetnek tűnik és a satírozó is használhatónak érződik - persze majd csak később fog kiderülni, hogy milyen is valójában...:D
  5. Az indulgence rúzsok februárban fognak debütálni, 939 forintos fogyasztói áron, ez a bemutató ajánlat keretein belül került hozzám, és sokáig nézegettem, hogy milyen árnyalatot válasszak, ugyanis a katalógus elég csalóka volt (a februári katalógus még durvábban torzít, mindenképp nézzétek meg a swatchokat döntés előtt...), de végül a Red Dahlia nagyon jó döntésnek bizonyult...Az avon egyébként márciusban is ki fog jönni egy újabb rúzscsaláddal, amit szintén ki szeretnék próbálni majd, de a reklámszöveg és a színek alapján nekem van egy olyan megérzésem, hogy a lasting vonalat szeretnék leutánozni vagy helyettesíteni...és még onnan is vár rám egy pár csodás piros, hogy rendes gazdájuk legyek...
  6. A négyes szemhéjpúdereket nem igazán szerettem, de behoztak három új árnyalatot, amik egyszerűen olyan szépek voltak, hogy alig tudtam választani közülük...Végül választottam, és nagyon szeretem is, és ahhoz képest, hogy hét közben nem annyira sminkelek (vagyis a szemhéjpúdert általában lespórolom), nagyon gyakran nyúlok érte, és nagyon szeretem, ezért meg mertem venni a testvérét is, ez pedig nem más, mint a Sultry Emerald...A képen szerintem nem megy át, hogy milyen csodás is ez a szemfesték paletta, de amikor én kinyitottam először, a lélegzetem is elakadt kb, és egyetlen gondolat járt csak a fejemben "ez valami eszméletlenül gyönyörű"...Szóval bőven megérte azt az 1199 forintot, amiért hozzám került...Aztán nézegettem már a februári termékeket, és mivel én most valami csodás szemfestékre vágyok (imádom a sajátjaimat, a legtöbbnek elég a csomagolását meglátnom és rögtön izgatott leszek, hogy mikor használhatom legközelebb, és hogy milyen csodálatos kis festékem is van nekem), valahogy megakadt a szemem még egyen...februárban 1599 Ft lesz az ára, de úgy érzem ennyiért is meg fogom venni, és csak reménykedem benne, hogy annak az árnyalatnak is olyan a minősége, mint az enyéimnek (az újak közül...a smokey eyes az valami siralmas...de a muse meg a purple haze is jó a régiek közül).../ebben csak az a vicces, hogy a mindennapi rúzsom utánpótlására sajnáltam kiadni ezerháromszáz forintot, és egy szemfestékért, amit valószínűleg havonta egyszer fogok elővenni képes vagyok drágábban megvenni...ráadásul az avontól/
Szóóval ők lennének az én picikéim, akik kései érkezésük miatt kaptak csak külön posztot...háát...tanulság: lassítsatok a Rossmann saját márkás termékei előtt...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)