2015. január 26., hétfő

Epica

Hű sziasztok! :)
Sikeresen túléltem a koncertet - akik ismerőseim facebook-on, azok kicsit jobban informáltak már...:D - éés most egy mini (de tényleg mini, holnap dolgozatot írok irodalomból és felelek németből - elvileg...már nagyon régóta halogatjuk, szóval 99% az esély rá...) élménybeszámolót hoztam nektek...
Kezdeném azzal, hogy pénteken jött az Auróra Miskolcra...de én mivel szombat reggel indultam fel Pestre, aludni akartam, ezért nem mentem el (életem legostobább, legnaivabb és legszarabb döntése volt :'()...Ez így elméletben szépen is működött, de gyakorlatilag egész éjszaka nem aludtam (a bűntudat, hogy kihagytam az AURÓRA koncertet, valamint az izgalom az Epica koncert miatt), szóóval ez a lemondás teljes mértékben feleslegesnek bizonyult - na jó, most gondolom sokan nem értik, mi olyan nagy ügy kihagyni egy koncertet, de higgyétek el, ha az a banda PONT a TI városotokban játszik, akikért csaknem 17 éve odavagytok, igen is bűn kihagyni...viszont a vonatot se akartam lekésni...
Szóval felmentünk Pestre, két óra alatt odaértünk, a szállás nagyon olcsó volt, 3000 forint (mondjuk olyan is volt, de legalább olcsó volt!!!), és miután elfoglaltuk a lyukat szobát, elmentünk gyalog a Pecsához (amúgy tökéletesen lokalizált épületben voltunk, két megállóra a Keletitől, és másfélre a Pecsától...:D), szarrá áztunk, mire felértünk, a cipőmből (csizmámból) csavarni lehetett a vizet - éljenek a velúr csizmák...de szerencsére volt annyi eszem, hogy vittem Ádikát, így koncertre már vele mentem...:3
Az első zenekart (valami német rock zenekar, a neve most nem jut eszembe, ha agyon vernek se) egy az egyben kihagytuk, a Dragonforce utolsó 4 (vagy öt?) számára mentünk csak be...de arra is minek...Már többször megállapítottam, hogy ez nem épp az én stílusom, de rendesen rosszul voltam az énekes hangjától (a mély hangú pasikat szeretem na...), és az egyetlen értékelhető dolognak a csodálatos hajzuhatagokat találtam (eszméletlen gyönyörű hajuk van...:O)...Egyébként dallamos, kellemes kis metált játszottak, biztos nagyon jók voltak - azok számára, akik az ilyet kedvelik...
Aztán jött az Epica...hát...őszintén szólva a szavam elakadt...Simone csak úgy sugárzott, látszott rajta, hogy mennyire élvezi a koncertet...Többször is megköszönte magyarul a jelenlétet (ugye magyar származású a férje is...), és amikor azt mondta, "Szeretlek titeket", akkor majdnem elolvadtunk a "kísérőmmel"...Annyira aranyosan mondta...persze utána rögtön elkezdett mentegetőzni, hogy milyen nehéz a magyar nyelv, de akkor is nagyon cuki volt...(mint a gitáros meg a billentyűs, amikor összetették egy szívre a kezüket...:D)
Az előadás maga egyszerűen...gyönyörű volt...tényleg...nem tudok más szót használni rá...Nagyon szép volt az egész, és az összes kedvenc számomat (Unleashed, Cry for the Moon, Storm the Sorrow) lejátszották...szóval...hatalmas volt...tényleg...fantasztikus élmény volt...(Nagyon szépen köszönöm ezt a csodálatos névnapi ajándékot minden "elkövetőnek"! <3)
Azóta egyébként egy zombi szerű zsibbadt állapotban vagyok, nincs olyan izmom, amit normálisan tudnék használni, írni elég nehezen megy, és a billentyűkkel is vannak gondjaim (valamint a finom mozgás se megy még, látnotok kellett volna, reggel hogy sminkeltem x'D)...meg még a fülem is zúg...de akkor is megérte!!! :D
És mivel sajnos én nem tudtam fotózni, ezért a kísérőm képei közül szeretnék megosztani veletek párat - remélem nem baj, de a személyiségi jogos dolgok miatt a nevét itt nem írom le, minden esetre tudom, hogyha idetéved, tudni fogja, hogy róla van szó!!! Nagyon köszi a képeket, és remélem, ha megszerezted a többit, azokat is átküldöd!!! :)























Közületek valaki ott volt? :)

2 megjegyzés:

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)