2015. január 13., kedd

Deep coral

Sziasztok! :)
Ma kénytelen voltam kivenni egy egy napos (remélem egy nap tényleg) kényszerpihenőt, ugyanis nem bírtam kikelni az ágyból - de még az orvosig se bírtam elmászni, nem tudom honnan lesz igazolásom...Szóval így este annak örömére, hogy fel bírtam kelni mégis egy igazi természetes szépséget szeretnék nektek mutatni...
Nem vagyok annyira natúr kozmetika párti, általában az állattesztekre komolyabban figyelek - kivéve az avont, pedig voltak idők, mikor még az ő katalógusukban is ott ült a kisnyuszika...de ezen kívül sose veszek semmit, amivel ártottak ártatlan kis állatkáknak, elég ha egy márkával járulok hozzá szegénykéim szenvedéseihez :( -. szóval nem igazán szoktam az összetevők alapján válogatni...A bőröm MINDENT elbír úgyis (a gyógyszereket nem mindet, de külső hatásokkal szemben elég erős), szóval nem is fontos szép összetevőket keresnem...
Persze az ilyen "természetellenességemhez" nagyban hozzájárult az, hogy rengeteg gagyi, béna, túlárazott natúr sminktermékkel találkoztam már...de az alverde márkával csak jó tapasztalataim vannak, nincs sok termékem tőlük, de a szagukat leszámítva sok negatív dolgot nem tudok felhozni ellenük...
Egyik depressziós DM-túrám során valami boldogsághormonocskára vágytam, ezért elkezdtem rúzsokat nézegetni...aztán úgy döntöttem, hogy ha már úgyis bűnözni készülök, legalább annyi jót tegyek magammal, hogy valami természetes dolgot keresek, így az alverde polcnál kötöttem ki...Először rúzst akartam (hát mi mást is akarhattam volna...), de mivel az összes túl jellegtelen volt az alkalomhoz (valami extrára vágytam, most minek vegyem meg az 56. rúzst - amúgy nagyjából tényleg ennyi lehet, majd megszámolom őket - amit úgyse használhatok gyakran az iskola miatt), és megakadt a szemem néhány ajakkrémen...Ohó...gyorsan összekentem magam a teszterekkel, és a sötétlila, piros és korallos rózsaszín közül utóbbi landolt is a kosaramban...Máskor a pirosat gondolkodás nélkül bedobtam volna, de gondoltam ezer forintért nem veszek még egy piros ajakra valót...
A csomagolása kicsi, aranyos, egyszerű...a kupak nyomott mintás, zöld...egyébként szeretem az alverde termékek csomagolását, mind olyan egyszerű, és szép...vagy helyes...Az aplikátor ferde, olyan amilyen a szájfényeké (volt anno) 7 ml termék bújik meg ebben a kis üvegcsében, melynek elég fura az állaga...
...sűrű, és ragacsos...kicsit féltem, hogy kényelmetlen lesz viselni (így húztam ki az üvegcséből, láthatjátok milyen érdekes...xD), de igazából nagyon kényelmes, egyáltalán nem fullasztó...Az illata elég erős, de nem a szokásos kellemetlen alverde illat (az én alverde termékeim mindig büdösek), hanem olyan édeskés-savanykás, és bevallom ez se a legkellemesebb, de felkenve nem is érezni...A fedése gyönyörű (mondjuk ilyen sűrűség mellett nem is lehet más), az eloszlatása meglepően könnyű, egyáltalán nem foltos...Vékony rétegben nagyon természetes színt kapunk, de intenzívebb hatásért nagyon szépen lehet rétegezni is...Bár egyáltalán nem szárítja az ajkakat, a száraz részeket kiemeli és a ráncokba is beleül, ezenkívül hajlamos sajnos a szökésre is...A tartóssága közepes, a gyenge felé haladva, 2-3 órán belül eltűnik szinte a szájról, egy fura réteget hagyva maga után az ajkak belső részénél, és egy kis alapszínt az ajkakon...egyébként teljesen egyenletes a kopása.
Szóval itt látható ez a kis csoda kence...Nagyon megkedveltem, és szívesen használom, de előtte nagyon alaposan hidratálni kell az ajkakat, hogy ne legyen mit kiemelnie, valamint érdemes valamilyen ajakkontúrt, esetleg rúzst (bár szerintem egy szép rúzsra bűn rákenni egy ilyen intenzív ajakkrémet) használni, hogy megtartsa...


Ti szeretitek az alverde termékeit? Melyik a kedvenc ajakkrémetek? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, és nosztalgiát ébresztett a régi Alverde termékeim után. Jó pár éve nem vettem már tőlük semmit, pedig a szemfestékeik is meglepően jók, a pirosítóik pedig nagyon jól kihasználható színűek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van tőlük pirosítóm is, és én is nagyon szeretem...:)
      A szemfestékeiket még nem próbáltam, de ha lelek szép színt szerintem ez még változni fog...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)