2015. január 10., szombat

Az ajakápoló

Sziasztok, szép szombatot mindenkinek! :)
Ma egy fantasztikus termék tesztjével jöttem nektek! De előtte szeretnék picit mesélni, mert a hetem őrület volt...Eleve voltak gondjaim a beéréssel, minden nap elkéstem (ironikus módon ma nem...szombati tanítás ^^) - mondjuk N-nel mindig összefutottam, pedig az ő órái sokkal korábban kezdődnek, mint az enyémek -, egy csomó dogát írtam (ma kettőt...félév ^^), és mégis voltak olyan pillanatok, amikor teljesen vidám voltam...vagy "szórakozott", ha facebook hangulatjelzővel kellene élnem...Eleve hétfőn Eilith meglepett a pohárkákkal...szóval az már jó nap volt annak ellenére, hogy este értem haza csak...
Szerdán második órára mentem csak be, és megfogott a portás, hogy mit szeretnék, miben segíthet...Négy és fél évig be tudtam úgy lógni az iskolába melegedni (igaz, hogy olyan huzat van, hogy szerintem ott fázott meg a derekam, nem baj), minden nap elmentem előttük, még áldiákigazolványt is csináltattam (egyszer ki akartak kergetni még új koromban is, mondjuk akkor majdnem kicsaptak...mindezt úgy...három hét után xD), egy szalagot is loptam, és mégis lebuktam, hogy nem odajárok...Pedig tök élethű lett a szalag (amit majd a 100 happy days kihívás befejezésénél láthattok, de valahogy sosincs meg a hangulat megírni, vagyis igazából a képek feltöltéséhez nincs kedvem csak, és így nem tudom megírni se), tisztára úgy néz ki, mint a 13. c-seknek...Hol ronthattam el? :(
Aztáán...olyan lazák voltak a napok a dolgozat ellenére, olyan gyorsan elteltek, el se hittem, hogy ilyen gyorsan vége lehet egy napnak...pedig igen...Ma pedig anya meglepett egy csomaggal, amiben parfüm meg dezodor van, és annyira feldobta a napomat...ismerős volt neki az illata, és mint kiderült négy nagyon hasonló parfümöm van...aztán sűrű teendőim közepette (én már zombi vagyok, nagyon hosszú volt a hét, hiába telt gyorsan, azért érzem...xD) kitöltöttem poénból egy tesztet, hogy milyen parfüm illik hozzám...kitaláljátok mit dobott ki? Igen...azt, amit anyától kaptam...:D (egyébként a következő zsákmányos bejegyzésben megmutatom, ha nem felejtem el, de most volt nem rég ilyen poszt, és nem akarom teletenni ilyenekkel a blogot...a fényképet már megcsináltam mondjuk, mert ma sütött a nap - olyan szépen sütött :))

Na de térjünk csak vissza a mai témánkhoz, amiben egy nagyon jó kis ajakápolót szeretnék megmutatni azoknak, akik még nem ismernék...Én köztudottan nagy labello-gyűjtő voltam, volt hogy egyszerre 8 (!) labellom is meg volt kezdve, és felváltva használtam őket...csak aztán olyan drágák lettek...Most van egy aveo (flying kisses, finom energiaital illatú) ajakápolóm, de azért 300 forintért az ember nem várhat csodákat...Engem a múltkori gyógyszerek, valamint az időjárás nagyon megviselt, rúzsozni alig tudtam (vagyis tudtam, de olyan iszonyatosan szét volt száradva a szám, még most is heges picit, mert teljesen kisebesedett...), szóval valami megoldás kellett...van itthon ajakápolóm: labello és aveo...valljuk be...egyik se csodaszer...Viszont nagyon sok jót olvastam egy bizonyos carmex nevezetű sokak által csodaszernek titulált dologról...És mivel apa rendszeresen beleiszik a poharamba (pedig mostanában 5-6 pohárból iszok naponta...na jó, általában azért mert mindig elfelejtem, hogy van poharam - sose öregedjetek meg xD), általában ilyenkor - ha véletlenül nem veszem észre és utána iszok - kijön a herpesz is...szerencsére ez már nagyon ritka, de azért bosszantó az a pár nap is, meg fáj is, meg nem is kenhetek semmit a számra, mert nem higiénikus...szóval azok szenvedős napok...De a lényeg az, hogy olvastam erről a csodaszerről, hogy jó herpeszre is, meg minden ajkat rendbe tesz stb stb stb...Nos a herpeszirtó hatására nekem nincs szükségem, viszont a DM-ben vásároltunk és belenéztem az egyik neoncső alatti tükörbe (tudjátok, azok a fények borzasztóak...), és megláttam az ajkamat...és...borzalom! Oké, hogy ki van száradva, de konkrétan egy nagy piros pikkelyes sebkezdemény volt a szám...érzékeny és teljesen szétszáradt...Szóval gondoltam engem már nem érdekel, kerül amibe kerül, ez nem állapot, én fogok venni egy jó ajakápolót...ekkor eszembe jutott minden, amit erről a termékről olvastam..1200 Ft elég riasztóan hatott (a legtúlárazottabb DM van csak fél órányira, a többi drogéria nagyon messze van, és mint mondtam: beteg voltam, nem nagyon akartam mászkálni, ez is nagyobb táv volt már, mint amennyit mennem kellett volna xD), szóval végignéztem az összes kiszerelést (a tekerős jobban tetszett), végül a "legkedvezményesebb" (10g) jött velem...
Szóval a klasszikus, tubusos carmexet vettem meg, aminek a csomagolása iszonyatosan béna, nekem mindig valami szúnyogcsípésre való krémet juttat eszembe, vagy ragasztót...Mondjuk elég vastag falú a műanyag, nem puha, nem nyomódik összevissza, elég masszív, nem szakad ki, nem folyik ki belőle az anyag...
Mondjuk fura is lenne, ha kifolyna, ugyanis elég sűrű az állaga, testhőmérsékletre válik kenhetővé, amúgy csíkban ki tudom nyomni (meglepett, azt hittem valami folyékony, szájfény állagú izé lesz benne)...A feje szerintem nem túl praktikus a termék felvitelére, legalábbis nekem kényelmetlen, szóval én az ujjamra szoktam nyomni, és úgy oszlatom el az ajkaimon...
Az illata elég érdekes...gyógynövényes valami...eleinte ijesztő volt, azt hittem, hogy ez az erős szag bosszantani fog hordás közben - mivel sajnos nem illan el túl gyorsan, amíg be nem szívódik, én mindig érzem végig a szagát...bár idővel egész kellemessé vált, engem már egyáltalán nem zavar, sőt még szeretem is az illatot...
A termék csodálatos fényt ad az ajkaknak, mint egy átlátszó, nem ragacsos szájfény...A hűsítő hatása miatt télen lehet, hogy nem ez a legelőnyösebb ajakkence, de amúgy nagyon kényelmes viselet - pedig a felszívódási idő nem kevés, de lehet azért, mert én vastag rétegben szoktam felvinni, "kúraszerűen", különleges alkalmakra vagy előtte lévő napon...Valaki írta, hogy nem dúsít, hát tényleg nem...ajakápolótól miért vár ilyet bárki? Egészségesen teltnek mutatja az ajkakat, de nem dúsít (bár nekem is átfutott az agyamon, hogy ennyi pénzért már a házimat is megírhatná, aztán eszembe jutott, hogy jó a herpeszekre, és a herpeszkenőcsök se olcsók, szóval ne panaszkodjak)...
A hidratálása tényleg jó, hosszantartó - legalábbis én egész nap hidratáltnak érzem tőle az ajkaimat, de mint említettem, csak vészhelyzetekben nyúlok érte...Nagyon tartós is, és védi az ajkakat a külső hatásoktól - sose értettem az ilyen szlogennel ellátott termékeket, de ez tényleg szinte egy védőréteget képez az ajkon, anélkül, hogy kényelmetlen érzete lenne...Egyébként az én ajkaimat három nap alatt, napi EGY vastag réteg után rendbe tette, a leszáradt részek megmaradtak (nem nőtt vissza a korábban felvált bőr...akkor tényleg megírhatná a házimat xD), de a pirosas, irritált, kiszáradt részek teljesen megszűntek, és nem hasadt tovább egyik heges felvált bőrdarabkám se...

Azt kell mondjam, a húzós ára ellenére egyet kell értenem azokkal, akik szerint ez egy csodaszer...amennyire húztam a számat, hogy ennyit "kell" költenem egy ajakápolóra, annyira biztos vagyok abban, hogy újra fogom venni, ha elfogy...Vészhelyzetes életmentőként teljesen megéri az árát, mindennapi használat mellett szerintem nem venném újra, vagy csak 1-1 hónap kihagyással...
Őszintén, teljesen nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki nem érzékeny a szagokra, és nem sajnál ennyit kiadni egy ajakápolóra - nagyon megéri szerintem az árát...és örülök, hogy elborult az agyam, és beszereztem...:)

Nektek melyik a kedvenc ajakápoló kiszerelésetek? Szeretitek ezt a márkát? :)
Szép estét mindenkinek! :)

7 megjegyzés:

  1. Ilyenem nekem is volt, Vera barátnőm ajánlotta (: Fincsi krém,és én imádom! Egyszer vettem egy tubust olcsón és nem találom azóta se =(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát olcsón még én se láttam...de a Rossmann-ban állítólag elég gyakran akciós, és ott olcsóbb alapjáraton is, mint a DM-ben (a DM elég drága bolt, ami hozzám közel van, az meg még a többi dm-hez képest is drága...szóval nem volt túl gazdaságos vásár). :)

      Törlés
    2. Én tescoban vásároltam 500ftért- na az megérte nekem ezerről :D
      A Dm nagyon drága hely- ha tehetem én mindig a rossmannban vásárolok,mert ott még mindig olcsóbb. De ami al egpraktikusabb: a fodrász kellékes ^^

      Törlés
    3. Nálunk egy fodrászkellékes van, az is a város túlsó oldalán (vagyis igazából mi lakunk túl messze a várostól, egy külvárosi részen, és itt a közelben semmi nincs csak néhány kis bérház alatti ABC, meg egy nagyobb ABC), és az is eléggé száz forintos jellegű...Ha tehetném én a Müllerbe járnék (a mega catrice és essence állványok miatt ugye :D), de az van a legmesszebb...
      Mondjuk a DM ellen szól az is, hogy sok limitált kiadást nem hoznak be, sőt a legközelebbiben még Rimmel állvány sincs...:/

      Törlés
    4. Itt Pécsen van egy pár,de ami nekem a kedvencem,az egy kis szerény üzlet valahol eldugva a többi üzletsor között. Olyan tündériek az eladók,hogy nem igaz és minden remek árban van- vagyis kevesebbet költ itt az ember mintha ugyanezeket a holmikat dm-ben vásárolta volna. Egy szépséghibája van: hogy nem mindent lehet megkapni ugye =(
      A Müller- hát az is van itt a város másik végén, de eléggé drága egy hely,plusz nehezen megközelíthető (betették egy parkcenterbe o.O)
      Dm-be meg már ritkán járok. De azért ha keresek valamit akkor mindent meglátogatok :D

      Törlés
  2. Ez a kedvencem nekem is, fantasztikus ajakápoló! Én leginkább a vaníliát és a mentholt érzem ki az illatából, de már megszoktam. Az árát eleinte én is sokallottam, de ma már értem miért ilyen drága, és nekem nagyon megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ahogy egyre több fogy belőle, kezdem érteni, hogy mit is fizetek meg - és így már nem bánom, de azért úgy elsőre eléggé ódzkodtam tőle...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)