2014. december 29., hétfő

Vasárnapi vásárlás

Sziasztok! :)
Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan fogok jönni a következő zsákmányos bejegyzéssel, de elmentünk anyával nadrágot és kabátot venni (kéne fekete mindkettőből, de sose lelünk jót...), meg pár dologra még szükségem volt - sokat azért nem mertem megvenni, mert nem tudtam, mit hoz a Karácsony még, vagy a leárazások hátha segítenek utána...
Először is azok a dolgok, amiket igazából nem is én néztem ki, hanem anya, de próba-szerencse alapon megvettük őket, hogy "teszteljem"...
Az altapharma étrend kiegészítő tabletta (magnézium és b6-vitamin) a Rossmann-ból jött velünk, talán 400 Forintért (árában most nem vagyok biztos, de nem volt drága), ő a MagneB6 nevezetű "gyógyszert" fogja helyettesíteni...Egyébként ez egy marakuja és mangó ízű rágótabletta, de nekem nem nagyon tetszik az íze - a hatásáról meg még korai lenne nyilatkozni...
A das gesunde plus magnéziumos feketeribizli ízű szőlőcukor a DM-ből jött velünk, igazából nem tudom én se, hogy minek, de szerintem ott is magnéziumos akármit kerestünk - kivételesen anya dobta úgy a kosárba, hogy nem is figyeltem az indíttatást...általában én vásárolok így, hogy teledobálom a kosarat, amíg nem figyel...xD
Eredetileg a Herbária nyugtató hatású gyógytea keverékét akartuk megvenni, de sajnos olyan nem volt, így a naturland nyugtató teakeveréke jött velünk, aminek kicsit más az összetevője, mint a másiknak, ezért azt külön pótoltuk, és majd egybefőzzük...Most a márka egyébként pontgyűjtős ajándékozós akármit tart, és ha összegyűjt az ember 10 pontot (kivágható a termékek csomagolásáról), akkor ajándékba kap egy krémet vagy vitamint, de a részletekről egy papír ad tájékoztatást is (amit én könyvjelzőnek szoktam használni xD)...Valamint ami szintén fontos ennél a terméknél, az az, hogy magyar termék, és fel is tüntették rajta, hogy a termék megvásárlásával magyar munkaerőt támogattunk...
A Herbária hangulatjavító teakeveréke úgy jött velünk, hogy kerestem a teámat, és hopp hangulatjavító tea, na mit tud ez? Az összetevőket elnézve hasznomra válhat még, és az "ajánló" részt elolvasva úgy éreztem, hogy nekem is erre van szükségem - őszintén megsúgom nektek (az interneten, ami mindenki számára hozzáférhető, de igazából szerintem úgyis nyílt titok, amit mondok...), hogy az "utolsókat rúgom", akárhogy alakul a következő hetem/hónapom, utána fel kell már keresnem egy orvost mindenképp, csak addig nem lesz lehetőségem (jön a fél év, meg a felvételi, meg a nem tudom én mi), és ezeket a termékeket csak azért vettük meg, hogy hátha így könnyebb lesz kézben tartanom az életemet - őszintén szólva kételkedek benne, de ha csak kicsit is segít, már megérte, mert legalább nem gyógyszerekkel tömöm magam...
A Herbária orvosi citromfűlevél teája már nem tudom hanyadszor lett újravéve (amit legutóbb mutattam, az már majdnem teljesen elfogyott, ezért pótoltam), jelentős változást nem tapasztaltam, de az ára nem rossz, és elvileg úgyis csak hosszútávon fejti ki a hatását, szóval türelmes vagyok...:D
A Herbária cickafarka (tisztára, mint a cicafarka, mindig félreolvasom xD) igazából a nyugtató teámhoz jött keverni, ugyanis ez volt a legjelentősebb összetevője a másik nyugtató teának, ami ebből kimaradt...Önmagában étvágytalanság, hastáji görcsök és emésztési zavarok esetén alkalmazandó VAGY kisebb sebek, gyulladások kezelésére külsőleg alkalmazva...
A bizonyíték, hogy engem még a TESCO-ban se szabad elengedni...Hát az úgy volt, hogy hallottam bizonyos pletykákat erről a magazinról, és gondoltam megnézem mekkora a valóságalapja - és sajnos a pletykák igaznak bizonyultak...Szóval 990 forintért enyém lett az új Auróra cd (YAAAAY), egy másik CD (Cherokee - Üdvözöllek itthon -> ne kérdezzétek ez mi, fogalmam nincs...), és még egy újság is...szóval igen...így vásárolok én újságot, kit érdekel a magazin, amikor az AURÓRA cd az enyém lehet?! (És amúgy is a Slipknot van a címlapon, aminek az új zenéit én Corey helyében letagadnám...az a banda már akkor haldokolt /elnézést/, amikor Paul meghalt...amikor kitették Joey-t a bandából, azzal konkrétan megölték a zenekart...Jó ebben most elég sok elfogultság van, mert szerintem Joey a legfantasztikusabb dobos, aki gitárosként, háttérvokálosként és keverőként is megállta a helyét, akármihez nyúlt /Manson számai, Murderdolls, Scar the Martyr, stb/ szinte arannyá változott, és mellesleg még jól is néz ki /*-*/...a zenei minőségi romlást mondjuk nem Joey hiánya miatt mondom...de ez már nem olyan, ha nem látom, hogy Slipknot számot hallgatok, akkor meg se mondanám, hogy ki az előadó - pedig Corey hangja azért elég jellegzetes...Szóval számomra inkább csak az utolsó lapátnyi föld volt a zenekar sírján az, hogy megváltak Joey-tól...)
Az essence talpbetétet igazából már elég régen kinéztem magamnak, de egyszerűen nem volt lehetőségem megvenni (csak a Müllerekben kapható, és Müller csak Miskolc két másik végén van...vagyis én konkrétan mindkét Müllertől másfél/két órára lakok...de a legközelebbi rossman is háromnegyed óra...bezzeg a túlárazott, lefosztott gagyi dm csak fél órára van...na jó mondjuk a tömegközlekedés ha jobb lenne, akkor egy 10 perccel  kevesebb lenne az összes...xD), de most mentünk a TESCO-ba szóval útközben beugrottunk oda is, meg szétnéztünk a környező ruhás üzletekben is (a New Yorkerben sikerült is leértékelt fehérneműt venni, de azt nem fogom azért itt megmutatni xD)...Eredetileg - bár ez valami csoda géles betétnek van írva - én csak azért vettem, hogy ne csússzon mindig előre a lábam a cipőben, és ne kelljen az ujjaimnak nyomorognia (pedig ez ilyen égető érzés és hólyag megelőző kis csodabetét, még a "legmerészebb magassarkúkban is" /a hátán a címke ezt ígéri/)...Egyébként 990 Ft volt...ha valakit érdekelne...:D
Mellette pedig az új határidőnaplóm látható...Elég gagyi, hogy csak papír borítása van (2 napot adok neki a táskámban, és akkor nagyon jóhiszemű voltam még), de az összes többi nagyon béna volt...És ha már minőségi nem lehet, legalább szép legyen (590 forintért nem jöhet minden össze...:D). Bár volt még jó pár ígéretes (a fekete alapon vintage baglyos pl eszméletlen cuki volt :D), én azért választottam ezt, mert a mostani hangulatomhoz egy ilyen pozitív kis idézet kell (és rózsaszín...mostanában mindig rózsaszín határidőnaplóim voltak...xD), és abban reménykedem, hogy a következő évem az ott leírtak jegyében fog telni...Minden tőlem telhetőt megfogok érte tenni, de azért nem baj, ha az embernek néha eszébe juttatják...:D (Amúgy anya rögtön beszólt, alig jöttünk ki a boltból, már mondta, hogy "ilyen mélyenszántó idézetet ő még nem látott...", oké tényleg nem az, de "ép testben ép lélek", vagy valami hasonló, és én most erre törekszem...:D)
Az essence long lasting ceruzája (01, black fever) új design-t kapott (mint láthatjátok, most már ferde a kupakja, és a tetején ott a nyomott 'e' betű), ennek én nem látom sok értelmét, de oké legyen...akkor is ez a mindennapi szemceruzám, ha teljesen megváltozik a csomagolása - mondjuk remélem az összetevőkbe nem nyúltak bele...
Az essence szemhéjpúder ecsetét azért kellett vennem, mert ami van nekem kettő (igen két ugyanilyen ecsetem van...vagyis az egyik régebbi és azon még lila a "sörte"), azok eltörtek...Ne kérdezzétek hogyan, egyszerűen lerepedt róluk a műanyag rész, és szétment a fanyél - van régebbi fanyelű essence ecsetem (smokey eyes, metallics tusecset), mindig ugyanúgy mostam őket, és csak annak a kettőnek lett baja...Mindenesetre ezt a sérülést még csak pénteken vettem észre, tehát nem maradtam ecset nélkül, de azért kicsit lehet kéne a készletemet növelni, mert ha ez is eltörik eléggé meg leszek lőve...Egyébként vicces volt, mert ez volt az utolsó darab a boltban, szétnézni se volt időm az állványon, mert megpillantottam, hogy már csak ő van ott, és gyorsan bevágtam a kosaramba - azt se néztem meg, hogy mennyire csálék a szálai, de szerencsére annyira nem vészes, könnyen helyrehozható...:D
A catrice prime and fine vízálló púderjéről már legendákat hallottam...Elvileg áttetsző és vízálló és nagyon tartós és nagyon matt...Nos a csomagolása már megnyert, ugyanis nagyon helyes az a kis tükörke benne, masszívan zár, és egyszerű fekete...Amikor kinyitottam itthon kicsit meglepődtem, hogy nem fehér (áttetsző) benne a púder, hanem van egy kis színe, de remélem felvíve áttetsző lesz (első sorban szemsmink rögzítésre használnám), ha nem, akkor legalább lett egy jó kis púderem...Őt nem most akartam megvenni...vagyis gondolkodtam, hogy a púdert vagy a krémet vegyem meg, de a Catrice termékeit nagyon messze lehet csak kapni tőlünk (fentebb írtam, hogy milyen távolságban vannak a drogériák), szóval gondoltam ha már eddig lementünk, akkor jöhet...:D
Az essence arctisztító kendői kicsit megváltoztak, de nem volt nehéz választás így se, ugyanis csak az uborkás meg ez a gránátalmás volt, és az uborkás szétcseszte nem tett jót se a bőrömnek se az ecseteimnek (három ecsetemet marta szét...vagyis a ragasztást), meg amúgy is mindig a gránátalmásat használom....
A nivea vízálló szemfestéklemosóját mindig újravesszük...nem olcsó termék (1500-1600 Ft), de elég sokáig kitart, az állagát nagyon szeretem, és gyönyörűen leszedi a sminkeket...Ez vált be eddig a legjobban, és nagyjából negyed évente kell csak rá költeni - hónapokra leosztva ez 500 forint (nagyjából) havonta...
A nivea makeup starter (normál és kombinált bőrre) nem volt betervezve...jobban mondva be volt tervezve, mert kitaláltam, hogyha elfogy a mattító arckrémem (vagy a mély hidratáló...mindegy, csak fogyjon el az egyik arckrémem), akkor ilyet fogok venni majd...Ma csak az árát mentem megnézni...hát kár volt...a DM-ben le volt értékelve 1500 forintra (jó az a 1-200 forint nem sok, tudom), nekem ennyi elég is volt ahhoz, hogy a kosaramban kössön ki...Egyébként 50 ml terméket tartalmaz, ami nem tűnik soknak, de mivel kevés is elég belőle, így elméletben sokáig fog tartani...Mindenesetre a csomagolása kicsit csalóka, ugyanis a doboz kétszer akkora, mint az üvegcse, amiben a termék van...

Na ezeket vettük anyával bevásárlóutunkon...Ti használjátok valamelyik terméket?
Szép hetet! :)

5 megjegyzés:

  1. Uramisten, régen mennyi Metal Hammert vettem, imádtam a cd-ket, amiket adtak hozzá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valahogy mindig pénz kidobásnak tartottam, mert a cikkek nagy része nem is érdekelt (tele van olyan együttesekkel, akiket nem ismerek és/vagy nem kedvelek), csak a cd-ért meg nem érte megvenni...Persze ha csak egy cikk is volt, ami érdekelt, rögtön megvettem...vagy ha olyan volt a címlapon, akit szeretek...xD
      Na de ez most konkrétan a CD miatt került hozzám...:3

      Törlés
  2. A das gesunde plus szőlőcukor nagy kedvencem, mindig van a táskámban pár darab. Megboldogult sportoló koromban szoktam rá, mivel magnéziumos, azóta is mindig ezt veszem, már csak a praktikus csomagolása miatt is. Viszem fellépésre, vizsgára, túrára, bárhova :) egy kis energia, rosszullét esetére meg a legjobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez megnyugtató! :D (vagyis a pozitív visszajelzés róla :D)
      Anya olyan sutyiban hajította a kosárba, hogy meg se tudtam nézni mi az...(és nincs rajta magyar címke - vagyis ezen konkrétan pont nincs, szóval nem tudtam hova tenni)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)