2014. december 27., szombat

Mit kaptam Karácsonyra?

Sziasztok! :)
Eredetileg úgy volt, hogy én már nem nagyon kérhetek semmit az ünnepekre, mert amúgy is sokat költenek rám anyáék (a telefon se ingyen volt, és azt "csak úgy" kaptam - illetve azért, mert az enyémmel már nem lehetett telefonálni, de semmi szülinap/névnap vagy ilyesmi nem volt), szóval én békés Karácsonyt szerettem volna leginkább...Hát ez nem nagyon jött össze, de ebben a posztban nem szeretnék belemenni a "fantasztikusan" sikerült családi találkákba, se a családi életembe - sok pozitívat nem tudnék írni, és nem akarom magamat bosszantani, szóval ezt most hagyjuk...
Egyébként a karácsonyi sminkemet most végig a Sleek Garden of Eden palettájával csináltam (zöld Karácsony volt, mert zöldre festettem a körmömet, tavaly ezüstre akartam, de nem volt lakkom, most meg én nem használtam...hát na...a zöld szín nyugtat elvileg), és most visszanéztem (jobban mondva tegnap telefonról), hogy én még nem is írtam róla...Szóval gyorsan befényképeztem a mintákat, és hamarosan jövök a tesztjével! (Meg a vintage romance paletta tesztjével, meg a két Makeup Revolution rúzs teszttel, meg az alverde ajakkrém teszttel, meg nem tudom mik vannak még befotózva nekem...xD)

Most viszont térjünk a zsákmányokra, ugyanis elég szép kupac gyűlt össze, annak ellenére, hogy leginkább békét és nyugalmat szerettem volna...Mondjuk természetesen mindennek nagyon örülök, és anyának megint sokszorosan sikerült meglepnie, imádom a kreativitását (bár most én jobban csomagoltam, mint ő...ő szeret csomagolni, és nagyon szépen is csomagol, de most ajándék tasakokba, vagy csomagolás nélkül adta oda az ajándékokat - háh, én viszont szépen becsomagoltam mindent :3 /ők meg pillanatok alatt teljesen széttépték, pedig olyan cuki csomagolópapírt használtam/)! Mindig megbeszéljük mit kérek - vagy együtt vesszük meg is - és hozzádob még olyan dolgokat, hogy csak nézek...:D
Szóval ez lett az én nem épp kicsi kupacom...némi csalással, de majd a termékeknél leírom...Akik lemaradtak az a harisnya és a zokni és a csoki...utóbbi azért, mert amit barátnőmtől és osztálytársamtól kaptam csomagot ott se fényképeztem le a csokikat, itt is feleslegesnek tartottam...:D
A karácsonyi hangulat érdekében az összes zsákmányomat a fánk előtt fotóztam le, amiről nem sikerült vállalható képet csinálni, ugyanis az izzósor folyton bevilágít - a képeken is látszik néhol...

Anyáéktól kaptam egy két oldalas sminktükröt...Régóta vágytam ilyen tükörre, ugyanis én hideg fényben szeretek sminkelni, és ilyen csak a fürdőszobában van, és anya rosszul van tőle, hogy folyton össze szempillaspirálozom a tükröt (ami általában inkább szemceruza szokott lenni és nem direkt...xD), így a saját szobámban is megtalálhatom azokat a helyeket, ahol jók a fényviszonyok nekem...(Egyébként azért szeretem a hidegfényes sminkelést, mert általában az emeli ki - eddigi tapasztalataim szerint - a legjobban a hibákat /pl pihékbe tapadt alapozó/, és ha ott sikerül úgy sminkelni, hogy ne látszódjon, az természetes fényben SE fog látszódni...:D)

Szintén anyáéktól kaptam ezt az érintő képernyős dolgokhoz is használható kesztyűt (az avonos burgundi kesztyűje nagyon tetszett nekem, de piros a kabátom, ahhoz meg hogy állna...), ami fantasztikus ötlet, ugyanis inkább nem veszek fel kesztyűt, hogy zenét hallgathassak út közben - több mint háromnegyed óra a busz út a német tanárhoz például, és útközben szinte csak fákat látni, szóval valamivel le kell kötni magam, és olvasni lehetetlen, miközben a régi busz felrobog (jó esetben, de van hogy elakad) a hegyre...

Ezt az aranyos csomagolású ferrerot apa egyik legjobb barátjától kaptam...Szinte rokonnak számít, minden szülinapra, névnapra, egyéb családi ünnepségekre meghívjuk...Úgy gondolok rá, mint egy keresztapára (eredetileg fel is merült annak idején, hogy ő legyen a keresztapám, de apa unokatesója /keresztanyám/ nem volt férjnél, és úgy gondolták, hogy megvárják, hogy magától "fogjon" nekem pótkeresztapát - fogott, de valahogy nekem akkor is apa barátja marad a fogadott keresztapám), és sose tud üres kézzel jönni...Jó, nagyon aranyos tőle, hogy mindig gondol ránk, és mindig hoz valami apróságot nekünk, de igazán nem kéne, ugyanis azért hívjuk, hogy itt legyen, nem azért, hogy hordja nekünk a csokit/tusfürdőt, mikor mit...

Ezt az iszonyatosan aranyos csomagot (amin nem leltem márka jelzést, csupán a "Sweet Holiday bath gift set" feliratot) unokatesóméktól kaptam...Tartalma egy tusfürdő, egy testápoló, és egy piros fürdőrózsa (fürdőszivacs? nem tudom nálatok hogy hívják, nálunk fürdőpamacs, mert sose jut eszembe a rendes neve xD)...Egyébként a mézeskalácshoz sok köze nincs, de iszonyatosan cuki a csomagolás, nagyon finom az illata, és amúgy is imádom a pirosat! (a másik fürdőakármim az mondjuk lila, de már úgyis szakad szét, szóval lassan lecserélem xD)

Ezt a Fleur de Santé pure clean pattanástalanító krémet és mélytisztítót igazából anya kapta mamától (vagyis egy egész csomagot kapott, tusfürdő, hajra való spré meg valami balzsam is volt még), de ő nem használ ilyeneket, szóval "elcseréltem" a zoknira...A zokni egy vastag, nagyon puha, KÉK csíkos zokni volt, de utálom a kék színt én télen is bokazoknit hordok (nem vicc, tényleg...az a kényelmes, nem tehetek róla xD), szóval nekem felesleges zoknit venni is...anya viszont fázós, és szereti az ilyen vastag, puha hosszú zoknikat, szóval így egyik ajándék se megy kárba...(most úgyis kipattogtam a stressztől, bár még a garnier golyós pattanástalanítom is félig van...hm...mindegy úgyis elfogy; arctisztítót meg rendszeresen használok amúgy is...)

Mrs Frosty (avon) anyától került hozzám szintén, és olyan édes a csomagolása!!! Bár még mindig nincs ötletem se, hogy mire használjuk el, de lehet tusfürdőként hasznosíthatjuk - nekem úgyis csak a csomagolás miatt kellett, mert az annyira édees...Egyébként tiszta wc-illatosító szaga van...tudom, ez most gonoszul hangzik, de van egy ilyen automatikus (mozgásérzékelős) után tölthető illatosítónk a mosdóban (ami egyébként nagyon bosszantó, ugyanis folyton fúj, ha kell, ha nem és nagyon gyorsan elfogy, meg mivel kicsi a fürdőszobánk tömény is, és meg lehet fulladni tőle, és amúgy is drága az utántöltő xD), és karácsonyi hangulatot varázsolva anya most valami mézeskalácsos (szerintem émelygően édes büdös, ami nem nagyon hasonlít mézeskalácsra) illatút vett bele, és ennek tisztára olyan illata van - csak ez kellemesebb sokkal, és nem olyan tolakodó...

Catrice made to stay ajakkrém (30-as árnyalat), árral együtt (látszik, hogy a Télapó és a Jézuska ebben a házban ugyanaz, rajta hagyja az árakat az ajándékokon xD)...Ezt az árnyalatot már kifuttatták, szóval nem tudom mennyire érdemes tesztet csinálnom róla - bár szerintem a minősége miatt fogok, ugyanis alig kaptam meg, rögtön ki kellett próbálni kézfejen és ajkon is, és wow...kár, hogy a szín nem egészen illik hozzám, de amúgy nagyon szép! :D

Az i<3makeup i heart chocolate és death by chocolate palettája (lehet, hogy nem ebben a sorrendben, de színből, meg emlékezetből azt mondanám...xD). Egyiket unokatesóméktól kaptam, másikat nénikéméktől (de azt se tudom megmondani, hogy melyiket honnan...pedig alig két napja vannak nálam...na jó, lehet három is, mert szerdán ajándékoztunk...kihagy a memóriám, lehet memóriajavító gyógytea IS kéne xD). Sajnos a fényviszonyoknak köszönhetően a festéket magát sehogy se tudtam lefényképezni (mind csaknem egyformának tűnt), szóval egyelőre csak ennyit mutatok róluk, de szerintem enni valóan édes a csomagolás...:D

Richard Bachman ~ A rend csinálók -> Őszintén szólva erről a regényről túl sokat nem tudok (bár én választottam xD), csak azt, hogy ez speciel 2003-as kiadású könyv, és kicsit fura, hogy elsárgult lapokkal kaptam egy új könyvet (szegénykém milyen régóta állhatott már a raktárban :(, ilyet egy könyvvel se szabad csinálni! Gazdát kell lelni nekik, hogy ne csak öregkorukra kapjanak figyelmet...:( /na jó, lehet, hogy már az agyamra ment a bezártság, több mint két hónapja nem mozdultam ki...vagyis a szalagavató aftert leszámítva xD/), de ennek ellenére nekem nagyon tetszik a borító...Richard Bachman (bár Stephen King írói álneve volt) komplett életrajzot is kapott, és el is hunyt még mielőtt kiadták volna ezt a regényt (a '90-es években), és aztán 2007-ben megírta a Blaze című regényt (ejjnye, King bácsi, lehet nem kellett volna megölni szegényt olyan korán?)...Egyébként ez az "író" (jobban mondva identitás - nem tudom, miért beszélek úgy Kingről, mintha tudathasadása lenne...) azért keltette fel az érdeklődésemet, mert megírta a "Rage" című regényt, ami Magyarországon kiadásra se került, sőt King a megírása után 20-30 évvel nem engedte újranyomni a könyvet, mert a könyvben leírt brutális dolgok történtek meg egy iskolában, és az elkövető olvasta a regényt (Szerintem ez hülyeség egyébként, egy ember nem lesz pszichopata, csak azért, mert elolvasott egy könyvet egy pszichopatáról...ha valaki labilis, akkor nem egy könyv fogja rávenni a szörnyű cselekedetekre, szerintem az ilyen embereknek sokkal komplikáltabb lélektani gondjaik vannak, nem azért ölnek, mert elolvastak egy könyvet...Én is labilis vagyok, és rengeteg horrort meg krimit olvasok, mégse öltem meg senkit, annak ellenére, hogy a legzseniálisabb karakter szerintem a könyv- és filmtörténetben Hannibal Lecter...aki egy pszichopata kannibál..vegetáriánus is vagyok, nem, hogy embert egyek...), és feltett szándékom, hogy megkeressem azt a könyvet, és elolvassam - most már nagyon érdekel...Másik műve a "Running Man" állítólag szintén hasonlóan jár (ez a disztópia 2025-ben játszódik /ha jól emlékszem/, és talán azért fogták meg, mert a könyvben egy repülő beleütközött a magas épületbe /1982-ben írták/ és 20 évvel később történt ugye az a bizonyos szeptemberi terrorista támadás, és az írónak ez bántotta a hazafiasságát, hogy ilyet "jósolt" /vagy valami hasonló, nem emlékszem pontosan, nem vagyok az a pletykálós típus/) - miért mindig azokat a könyveket kapják el, amiket el akarok olvasni?... Úgy mellesleg...ilyen "ajánlás" (tiltás) után ti tudnátok ellenállni az egyetlen elérhető, korhű (a Blaze jóval később került kiadásra, és én addig nem akarom elolvasni, amíg nem olvastam el az Egerek és emberek /? - Of mice and men; magyar címet nem tudom pontosan/ művet, ugyanis állítólag az adta az ihletet hozzá...) regényt...(komolyan, még a Thinner /Sorvadj el!...?...magyar címekkel nagyon bajban vagyok/ se volt kapható sehol "újonnan")
*Persze a fent említett könyveket másodkézből is megszerzem, ha úgy van a lefordítatlant még angolul is bevállalom, ha megtalálom, ugyanis nagyon kíváncsi vagyok rá, elnézést a kitérőkért.*

Stephen King ~ Danse Macabre -> Utálok táncolni...viszont ha King kér fel egy táncra, egyszerűen lehetetlen neki nemet mondani, még akkor is, hogyha haláltáncról van szó (franciául mennyivel jobban hangzik - főleg azoknak, akik nem tudják a magyar jelentését)...Bár az író bocsánatot kért, hogyha rálép az ember lábára (és állítólag ezt sose teszi meg), már annyiszor taposott szerintem a lelkünkbe (legalábbis, ha valaki annyira imádja a könyveit, és annyira kötődik egyes történetekhez, mint én), hogy az az egy láb ide vagy oda, már semmit se számít...Egyébként ebben a könyvben az író mesél a választott műfajáról, szóval elég érdekesnek hangzik - meg lehet kikapcsolódás lesz a Ragyogás után, amivel nem haladok, mert vagy időm, vagy erőm nincs rá...Amúgy anyának köszönhetem, hogy belökött a táncparkettre, de szerintem vele még magamtól is mentem volna...:)

Stephen King ~ Joyland -> Ó, hogy én mennyire imádom a vidámparkokat! Amíg a pestit nem vásárolta ki az állatkert, mindig elmentünk oda is...Mindig meg volt a sorrend, amitől nem lehetett eltérni, és voltak kötelezően meglátogatandó játékok (a mesehajó, a szellemkastély, a fa hullám vasút /nem az átfordulós, az elég veszélyes lett volna az én orrvérzős fajtámnak, de azért sajnálom, hogy egyszer se ültem fel rá/, a rönkös vizes akármi, a szellem vasút és a másik vasút és amint sikerült túl lennem a tériszonyomon az óriáskerék /amikor a "Szigetes" nagy óriáskerékre felültem, na azt látni kellett volna, mindenki nézelődött én meg azzal voltam elfoglalva, hogy ne hányjak, ugyanis úgy billegett, meg magas is volt, meg amúgy is.../, az a kidobós/rángatós kajautánneüljfel akármi, az űrhajószerűség...stb). Ezenkívül hatalmas vágyam, hogy eljussak Disneyland-be, és amikor szellemvárosos/elhagyatott helyes dolgokat nézek, akkor is a vidámparkok dobogtatják meg legjobban a szívemet...Van valami rejtélyes, sötét és ijesztő a vidámparkok vidámsága mögött (főleg, ha elhagyatott, rozsdásodó játékok várják az odatévedt látogatót és az enyészetet)...Szerintem ez olyan, mint a bohócok, a festett arc mögött lehet, hogy egy megkeseredett őrült lakozik...Szóval nagyon szeretem a vidámparkokat (meg egyébként a bohócoknak és porcelánbabáknak is ezt a tulajdonságát, a bohócok idétlenkedése sose tetszett, de nekem is volt több játékbohócom is kiskoromban, én a lufiktól féltem, meg a lyukaktól - volt egy lufi kutyám és kidurrant és hangos volt és szegény lufikutya, és azóta se nagyon szeretem a lufikat amúgy, mindig attól félek, hogy kidurran és megcsap a gumi /hogy az mennyire tud csípni/, és kiveri a szemem vagy ilyesmi; és a lyukas zoknikat se szeretem a mai napig se /anya kabátját kiszakította egy kutya, és én úgy megijedtem, hogy onnantól nem engedtem be bácsikámat még ingben se, mert a gomblyuk is lyuk - amúgy azóta se szeretem a gombos dolgokat, nem tudom miért, a lyukakkal már béke van - elég ha a fülemet nézzük...xD/)...Bár ebben a regényben nem elhagyatott vidámparkról van szó, biztosan tudom, hogy King szokásához hűen egy borzongató történettel várja az olvasókat, és nem a vidámságról lesz szó...Szóval...amint kiszabadultam az elzárt hotelből, irány a vidámpark!!! :D

Na ők lettek volna az én szerzeményeim, visszaolvasva látom, hogy a szokásosnál többet kalandoztam, de annyi mindent szeretnék mindig elmesélni, és olyan kevés a hely - és az idő - és olyan rég írtam már...hogy muszáj volt...akit nem érdekelnek a személyesebb történeteim, azok úgyis csak a képeket nézegetik, a véleményemet nem, de akik elolvasták, azokat remélem nem untattam! :)

Nektek mit hozott a Jézuska? :)
Ha írtatok róla bejegyzést, jöhet a link is, mert imádom Karácsony után a haul bejegyzéseket olvasni: mindig van a konkrét szerzeményekhez valami jópofa kis személyes történet...annyira szeretem az olyanokat olvasgatni, főleg Karácsony után szívmelengető...:D 
(Mondjuk amúgy is szeretem a szerzeményes bejegyzéseket olvasgatni, mert mindig egy csomó jó ötletet kapok, hogy kinek mit tudnék venni szülinapra/névnapra, vagy magamnak mit kéne megnézni...gyakran olyan dolgokat látok ilyen helyeken, hogy "úúúú ezer éve kerestem én is ilyet, és most a ***** boltban csak X forint, és de jó, és máris megyek megvenni" vagy "azta, pont ilyen akármit keresett a barátnőm, gyorsan szólok neki, hogy most a valamelyik boltban csak valamennyibe kerül")

Na kellemes hétvégét kívánok mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Hű, csodás dolgokat kaptál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem lassan mások is elkezdik az ilyen bejegyzéseket, olyan kíváncsi vagyok ilyenkor mindig...(na meg lassan el kell kezdenem gondolkodni barátnőmnek névnapi ajándékon, és most a karácsonyi is nehezen jött össze >.< már mindent megkapott az elmúlt pár évben, ami illik hozzá, vagy amit jónak gondoltam...)

      Törlés
  2. De jó dolgok, azok a paletták nagyon tetszetősek :) És jó sok könyved is lett, az mindig szuper ajándék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a palettakra vagyok a legkivancsibb, nagyon fura színei vannak - nem olyan liviasak...amúgy igen, a könyv mindig jó, de már nem férek el tőlük lassan...:/

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)