2014. december 30., kedd

A 10 órás smink(maradvány) és évbúcsúztató lelkizés

Sziasztok! :)
Sajnos a karácsonyi sminkeket nem fotóztam le (az egyik egy visszafogottabb arany-zöld volt - értsd több volt az arany benne, mint a zöld, a másik meg egy teljesen mély zöld - a kiemelő színen kívül csak fekete és sötét zöldek voltak benne), de leltem egy képet, amit még úgy egy hónappal ezelőtt készítettem, eredetileg csak azért, mert új volt (számomra) a színkombináció, és gondoltam megörökítem, mert jól nézett ki...Igazából nem is tudom minek fotóztam le a végén, mert indulás előtt elfelejtettem, és csak este, mikor hazaértem volt rá időm...ez 10 órával az elkészülte után volt...Nem azt mondom, picit megkopott, meg a sarkánál ledörzsöltem, de azért mégis megmutatom nektek, ugyanis ez az élő bizonyíték arra, hogy fedett, zsírosodásra hajlamos szemhéjon is lehet nagyon tartós sminket csinálni...Igazából nem volt szívem lemosni se szinte, ugyanis egyáltalán nem gyűlt a szemredőkbe, egyáltalán nem csúszott el (de legközelebb óvatosabban dörzsölöm a szememet azért), és amíg az arcomon az alapozó már lemászott, valamint a szemöldökömről is elkezdett szökni a festék (mostanában a szemöldökceruzám egyben lemászik a szemöldökömről...vagyis úgy konkrétan a húzott/satírozott vonal egyben a szemöldököm alá folyik pár órán belül...nem tudom mi lehet vele, semmit nem csinálok máshogy, és eddig megmaradt - mindegy), és a rúzsomnak se volt nyoma se (mondjuk egy kicsi még volt, de csak olyan halvány, "megharapdáltam picit a számat" hatása volt már, pedig eredetileg sötétbordónak indult), az ugyanúgy ragaszkodott a szemhéjamhoz, mint felkenéskor...
A kukacosodó, furán málló alapozó (szemem alatt látni) az avon púderalapozója, ivory árnyalatban (januárban 1799.-).
A szemöldökömön (illetve valamivel alatta xD) a s-he fekete szemöldökceruzája található, még a régi kiadásból - vagyis nem ez az újabb verzió...
A szemhéjalapozó az AVON supershock, light beige árnyalatban (januárban 999.-).
Az alsó vízvonalon az essence tégelyes gél szemhéjtusa található (mert hát tussal kell kihúzni a vízvonalat...de egyébként ez is kopott kicsit...), midnight in paris árnyalat.
A felső vízvonalon az essence long lasting szemceruzája van, black fever árnyalatban (azért a tus tartósabb...khmm).
A tusvonal az avon supershock géles szemceruzájával készült, természetesen a Black árnyalatot használtam hozzá (januárban 799.-).
A sminkhez magához a Sleek ultra matte darks (v2) palettát használtam, pontosabban a Noir, Dune, Pillow talk, Maple, Flesh és Paperbag árnyalatokat...
Az essence áttetsző (all about matt) kompakt fixáló púderét tettem rá (a pilláimra is azt szoktam spirálozás előtt, így dúsabbnak tűnnek, bár a most használt avon super drama spirálon nem sokat segített már a púder se, szerintem vagy elfogyott, vagy beszáradt, mert rengetegszer kell áthúzni a pillákon, hogy eltűnjön a fehér rész - bezzeg a kezemre olyan szép fekete trutyikat tudok vele húzni...), egyébként ez 999 Ft, és elég sokáig elég, ha csak fixálni használja az ember (mint én, nagyon ritka, hogy az egész arcomra ezt kenem, jobban szeretem a "színes" púdereket arcra).

Szóval mi a tartós smink titka?
- egy jó szemhéjalap
- egy jó minőségű paletta
- egy kis fixálás (púderrel és/vagy sminkfixáló sprével, utóbbi az avonnál 999 forint lesz januárban)
+1: ne vakarászd/dörzsölgesd a szemedet...(higgyétek el sokat segít xD)

Szóval ezzel a kis biztatással kívánok jó készülődést a szilveszteri partira...én most itthon maradok minden bizonnyal, magamra zárom az ajtót és megpróbálom elnyomni anyáékat, akik kint buliznak...ugyanis sajnos az évben sok mindent kellett volna lezárni, vagy legalább nem megpiszkálni, és szerintem amit csak lehetett, én azt elrontottam...Holnap még kimegyek egy ismerősömmel, hogy bocsánatot kérjek tőle, de szerintem ő az az ember, aki jövőre már nem fog velem szóba állni (legalábbis több, mint két hónapja próbáltam elérni, hogy bocsánatot kérhessek, és mindig "fontosabb dolga volt", avagy mindig másik kocsmába kellett mennie, jajj szegénykém, majd megsajnálom...khmm...na mindegy, és most, hogy itt az év vége, hirtelen sürgős lett neki is, hogy tudjunk beszélni...), mínusz egy barát a következő évre...Ő az egyik olyan ember volt, akinek a közelsége, sőt a puszta létezése, a tudat, hogy van, és él, és beszélünk néha pozitív energiát adott és megnyugtatott; ő volt az is, aki egyike volt a korábban már említett "fantasztikus négyesnek", akik nap mint nap boldoggá tesznek pusztán azzal, hogy két szót váltunk...most redukálódtak trióra...megesik...A trió egyik tagja most kapott munkát pár hónapja, szóval rengeteg idejét felemészti, szóval őt is csak ritkábban tudom elérni most már, de igazából ennek még örülök is, mert szegény nagyon sokat aggódott a munka miatt, és most sikerült, szóval ha így (és nem kocsmába járni fontosabb elven) ritkulnak meg a beszélgetések az szerintem teljesen elfogadható...Valamint N az évben is végig kiállt mellettem, támogatott, óvott, óvta a környezetemben lévőket, tehát panasz szavam nem lehet...És amire rájöttem, hogy milyen fantasztikus barátaim vannak nekem, azt egyértelműen legjobb barátomnak köszönhetem, akinek bár elég szar húzós éve volt (nagyjából mint nekem, csak ő jobban kezelte...erre meg kell tanítania...), újra itt van mellettem, és újra hallgatja a hülyeségeimet, ha kell éjszaka is, és annak ellenére, hogy milyen idióta (persze jó értelemben, imádom...:D), ijesztő komolysággal viseli a mostani lelkiállapotomat, és még ijesztőbb az, hogy sokkal jobban aggódik miatta, mint én...Szóval egy ment, három maradt, azért remélem, hogy azt az egyet is meg tudom békíteni legalább annyira, hogy jövőre ne kelljen kerülnöm a haveri társaságot csak azért, hogy neki ne legyen kellemetlen...A rémálmok, amiktől már 2013 végén meg akartam szabadulni természetesen végig kísérték az évemet, és most se sikerült, de már nem is akarok, már csak enyhíteni akarom őket, amennyire tudom...Természetesen szaksegítséget kérek, amint lehet, addig pedig túlélésre játszok...

És hogy pozitívan zárjam a posztot egy kis pozitív összegzés: annak ellenére, hogy a blogot nem tudtam úgy táplálni a gondolataimmal, ahogy akartam, egyre többen tévednek felém, egyre több visszajelzést kapok (privátban is, mert a komment lehetőségeket eléggé megnyirbáltam), és valahogy kezdek belelendülni a másféle írásokba is, de azok ITT nem publikusak sajnos, szóval megmaradnak máshova majd...Aztán...az év sikeres volt olyan szempontból is, hogy két előrehozottat tettem, és az osztályozóm is jól sikerült, valamint a jogsim is végre a kezembe került...a fentebb már említett csodálatos barátaimnak köszönhetően sikerült a 100 happy days tag-et végigcsinálni (a végét direkt jövő év elejére hagyom, bár már megvan a poszt, amiben az utolsó pár adag kép van, csak szeretném majd ha az első néhány poszt pozitív lenne 2015-ben). 

Remélem jövőre is velem tartotok majd, illetve, hogy lesz lehetőségem itt lenni és írni nektek (vagyis ezt főleg az idő miatt mondom, ugyanis mégis utolsó évem, kicsit át kell rendszereznem az időbeosztásomat)...
Mindenkinek jó szórakozást és vigyázzatok magatokra! :)
Kicsit korai lenne még boldog új évet kívánni, de vidám "óévbúcsúztatót" mindenkinek, találkozunk jövőre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)