2014. november 13., csütörtök

Rich ruby

Sziasztok! :D
Az utolsó posztom a héten a piros rúzs témakörben ez az avon color trend rúzs lesz...bár őszintén szólva így kicsit csalok, ugyanis van még egy csodálatos rubin színű rúzsom (Bécsből), de egyszerre csak egy rubint kezdek meg - még akkor is, ha már kinyitásnál látható a különbség...Szóval mivel (mint az utóbbi napokban láthattátok) elég sok piros rúzsom van használatban, és én ősszel inkább a bordókat szeretem, most kicsit szüneteltetem a témát - bár nagyon nagy önuralom kell ahhoz, hogy ne kenjem össze könyékig magamat a piros rúzzsal, olyan szép már a dobozban is...na mindegy...szóval a lényeg az, hogy ma az avon Rich Ruby rúzsát hoztam...Eredetileg a Poppy love árnyalatot akartam, mert tapasztalatból kerülöm a rubin színű rúzsokat, de végül a minták az interneten (meg az háromszáz forintos akció...xD) meggyőztek, hogy nekem igazából ő kell...Az eredményt megnézve jó döntést hoztam, ugyanis nagyon szép rúzsról van szó...:)
Őszintén szólva annak ellenére, hogy az ÚJ color trend rúzsokban (meg az elmúlt pár évben az avon rúzsokban) soha nem csalódtam még (persze kivétel a limitált kiadású rúzsok, azok borzasztóak), mégis fenntartással kezelem a márkát...Egyszerűen olyan nagy a szórás a sminktermékeik minőségét tekintve, hogy nem tudok feltétel nélkül bízni bennük - még akkor se, ha már egy jól bevált terméket veszek újra, ugyanis akárhányszor picit újítanak rajta, mindig csak elrontják az amúgy teljesen jól bevált termékeket...Szóval kicsit izgultam emiatt a rúzs miatt is, bár itt nagyon közre játszott az is, hogy a színe is viszonylag új volt számomra (rubin színű rúzsom csak mintákban van/volt, egyszerűen sose éreztem magaménak az árnyalatot).
A csomagolása a szokásos fehér, átlátszó gyűrűvel és lila felirattal; alján a szokásos matrica az árnyalattal. Jól zár, könnyen tekerhető, masszív...Az ujjlenyomatokat nem gyűjti (őszintén nem hittem egyébként, hogy van olyan avon termék, ami nem szedi össze a gazdája nyomait)...
Maga a termék nagyon szépen siklik, csodásan terül, és igazán kényelmes viselet...A fedése egy rétegben is egész szép, de könnyen építhető, hogy még intenzívebb színt kapjunk. Sajnos - a legtöbb erős rúzshoz hasonlóan - ő is hajlamos elmászkálni, de a ráncokba nem gyűlik be, és egyáltalán nem szárít (sőt én egy minimális hidratálást tapasztaltam inkább). A tartóssága az mondjuk nem túl jó, terhelés nélkül (evés-ivás) 3-4 órát bír ki, aztán szépen, egyenletesen elkezd lekopni; evést-ivást egyáltalán nem bírja..Bár picit olyan ez is, mintha beleivódna az ember szájába, szóval a teljes kopás után is azért egy minimális szín látható (én is este smink lemosásnál még találkoztam vele a vattakorongomon). Dörzsölés hatására csak halványítani tudjuk, a színt nem tudjuk teljesen ledörzsölni, és ez a halvány folt négy zuhanyzás és két hajmosás után is az alkaromon maradt, mintha véraláfutás lenne...Az illata egyébként a szokásos, szerintem kellemes, édeskés mű valami illat...:)
Ezen a képen bal oldalt látható az, hogy milyen szép intenzív, bár őszintén szólva én végig a fényléség akartam elkapni (középen és jobbra sikerült is), ugyanis nincsenek benne csillámok de olyan csodás finish-e van...
És hoztam képet az ajkamon róla, de a fényviszonyok, és a kamera fényszűrője miatt ez nem lett túl jó minőségű kép, bocsánat érte...Legjobban a színt jobb alul adja vissza a kép...
Szóval...ő lenne az én kis szépségem, én már most nagyon szeretem, és akciósan szerintem nagyon megéri megnézegetni - bár 500 forintnál többet azért nem adnék érte...

És további kellemes napot (estét) kívánok mindenkinek, én meg megyek töri füzetet másolni, mert nem szeretnék egyest kapni holnap...

2 megjegyzés:

  1. Én nem igazán szeretem a Color Trend termékeket. Kettő darabom van a régi kiadásból, azok még jók voltak, de utána a minőségük drámaian megromlott. Azért ennek a rúzsnak nagyon szép színe van, remélem neked be fog válni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, nekem pont a régiek nem váltak be...:O
      (A fekete csomagolásúak még...azokat nagyon nem szerettem...és eddig az újak közül egy se okozott csalódást, és ezt még jobban is szeretem, mint a Deluxe árnyalatot - pedig az sötét bordó...csak ez jobban hidratál...)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)