2014. november 11., kedd

Red inferno (színminta)

Sziasztok! :)
A második poszt a héten (a piros rúzsmániám keretein belül) egy avon color trend rúzs lesz. Eredetileg tesztet akartam, de rájöttem, hogy sajnos erről a termékről se tudok túl sokat írni - sajnos (a gerberánál már tapasztaltam ezt egyébként)...Ez az "elements" kiadás tagja volt, de őszintén szólva mostanában nem vagyok megelégedve az avon color trend limitált kiadásainak rúzsaival...A gerberánál felmerülő problémák itt is jelen vannak...Bár ennél a terméknél valamivel erősebb a szín, a fedése nagyon gyenge, eloszlatni egyenletesen nem lehet, és tele van csillámokkal, amik rendszeresen elmásznak - és ha nem vigyázunk egyébként, akkor a "rúzs" is elmászik...
A csomagolása nagyon szép lila, fehér felirattal, az állaga nagyon kellemes, az illata a szokásos édeskés...Az állaga szörnyen kellemes, nagyon szépen siklik, de hát a minőség...az...egyáltalán nem tartós, elkenődik, eltűnik, nyom nélkül...vagyis...poháron és zsepin nyomot hagy, ott nagyon intenzív, de a szájról nyom nélkül el tud tűnni...
Ezen a képen nagyon sok rétegben látható, de még kicsit így is úgy érzem, hogy nem elég élethű a kép, ugyanis élőben (főleg szájon, ahova egyébként többnyire foltosan lehet csak felvinni) ennyire intenzív színe azért nincs...Mindenesetre olcsó volt, és egy pigmentált ajakápolónak még elmegy...szóval nem bántam meg - a gerberát se egyébként, az a kedvenc iskolai "rúzsom". (Egyébként a color trend kiss szájfénye is sokkal pigmentáltabb - meg igazából jó pár szájfényem sokkal pigmentáltabb ennél...de mivel ezen is látszik azért, hogy van valami az emberen, arra a következtetésre jutottam, hogy én vagyok elszokva a kevésbé pigmentált rúzsoktól, és számomra már minden rúzs ajakápoló szintre süllyed, ami nem ér el egy bizonyos határt...)

Összességében...ha nem is csalódás, nem tudom azt mondani erre a termékre, hogy ajánlom bárkinek is...Én már szeretem, mert ápol, és rúzs (még ha gyenge a minősége akkor is), de ha valaki figyelmeztet előre, hogy ez vár rám biztosan nem veszem meg - az izgalmas neve ellenére SE...Szóval nem rossz, de ennyiért szerintem sokkal jobbat is kaphatunk (sőt akár kevesebbért is, sőt a color trend is kínál sokkal jobb rúzsokat konkrétan)...
(Itt nem azért nincs ajkas kép, mert elfelejtettem lefotózni, hanem mert olyan gyenge fedése van, hogy egyszerűen nem éreztem arra érdemesnek...szerintem semmi értelme nem lett volna...)

Ti szeretitek a CT elements kiadását? :)
További szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)