2014. november 10., hétfő

Leopard lipstick

Sziasztok! :)
Bár a hetem elég sűrű (dolgozatok, dolgozatok mindenhol...meg oktv...), úgy gondoltam ne halogatom tovább, ma elkezdem a csodás piros rúzs hetet, melynek keretein belül (minimum) három rúzs tesztet hozok (ennél többet nem fotóztam be az elmúlt hétben, itt is az utolsónál szegénykémnél már rendesen szenvedett a fényképező, de nem is nagyon lenne időm többet írni szerintem, max tag-es kitöltő posztot) nektek...Az összes rúzs piros(as) árnyalatú és a közelmúltban került hozzám...Valamint elöljáróban még annyit róluk, hogy mind 1000, sőt 600 forint alatt voltak, mégse panaszkodhatok rájuk...:D
Szóval ma újabb rúzs tesztet hoztam nektek...A Kik-ben mindig lehet kapni valami szezonális sminktermékeket...nagyon olcsón...mintha száz forintosban lennél...Én már többször is "bedőltem" a rúzsainak...A "Beauty line" és a "Wild&sexy" (ők) is megfogtak már egy-egy rúzzsal...és most a "Leopard lipstick" is megfogott...Nem tudom...sétáltam a boltban és kiszúrtam valamit, ami fekete alapon ezüst leopárd mintás...ó, az új kollekció, na nézzük csak! Közelebb mentem, eredetileg a szempillaspirált néztem, mert első körben egy elég érdekes árnyalatú rúzs akadt a kezembe (ilyen korrektor színű konkrétan xD), aztán tovább keresgéltem, és megleltem ezt a csodálatos árnyalatot, és mivel 290 Ft volt, és nekem muszáj volt vásárolnom (szükségem volt valamire, aminek szép a csomagolása), gondoltam miért ne? Igazából az előző tapasztalataimra is alapoztam már, ugyanis ezek a rúzsok nekem eddig mind beváltak...a szép csomagolásuk egyetlen hibája az, hogy szorul a kupak, de ez a legnagyobb baj, amúgy masszív, de könnyen tekerhető, és bírja a gyűrődést...:D
A terméket sajnos most pont megviselte a fűtés (egyébként az összes rúzsomat...szegénykéim nagy része iszonyatosan olvad, ez konkrétan el is tört...vagyis a végéből letört, de azt el tudtam kenni magamon, szóval nem ment kárba), mégse esett ki a tokból (én azt is csodáltam, hogy ennyiért kibírta a hazautat egyben)...
Az illata a megszokott mű-citrusos valami, ami szerintem egyáltalán nem zavaró, bár elég erős, felkenve elillan idővel (vagy hozzászokik az ember?), mindenesetre én már nem szoktam érezni...
Alapjáraton (amikor nincs szétolvadva) egy viszonylag kemény rúzsról van szó, így az eloszlatása nem túl könnyű (24° megoldja ezt a problémát), nem siklik szépen az ajkakon, de csodálatosan rásimul, ugyanis eme nem épp pozitív tulajdonsága ellenére teljesen egyenletesen fed...Nagyon pigmentált, bár sajnos kontúr nélkül szökik a drága...a kopása közepesnek mondható (az árához képest kitűnő), de kontúros...ez azt jelenti, hogy néha nem árt újra kenni, de a tartóssága meglepően jó, 4-5 órán keresztül fent maradt (aztán ettem, és szépen lejött minden középről...de evés-ivás nélkül szerintem ez szép teljesítmény). Sajnos picit szárít, hidratálni muszáj alá, de legalább nem ül bele a ráncokba...
A színe elég érdekes (ahhoz képest, hogy maga a rúzs mély piros), leginkább az AVON rouge luxury rúzsának egy jóval pigmentáltabb, és minőségibb (azt hiszem ez hatalmas mínusz az avonnak) változata, amiben nincsenek dörzsölő kis csillámok, mégis csodásan ragyog...
Őszintén szólva én még így is imádom a színét, így olyan őszies, nekem nagyon tetszik, bár sötét, ennyire rózsaszínes pirosat nem nagyon szoktam hordani (inkább bordót szoktam vagy pirosat, mert azokhoz van sálam...plusz a fülbevalóim is pirosak, és amíg nincsenek szép kis piercingecskék a helyükön, addig valószínűleg ki se tudom cserélni őket - most viszont nincs keret egy ilyen cserére, túl sok ékszert kéne vennem hozzá...), úgy vagyok vele, hogy úgyis megbarátkozunk...egyébként is magamon jobban tetszett ez az árnyalat (vagyis élőben, a kép nem nagyon adja vissza sajnos)...:)
Oké, a képen látszik egy másik nem épp előnyös tulajdonsága (azonkívül, hogy milyen ügyesen eltaláltam a fényviszonyokat, és milyen szép foltosnak tűnik - élőben egyenletes volt); kicsit ragad...nekem konkrétan itt eléggé látszik, hogy "összetapasztotta" a számat, de idővel ez is elmúlik szerencsére (csak a már megkopott rúzst nem akartam befotózni)...Egyébként ennek ellenére szerintem egészen kényelmes viselni...

Igazából...nem tudom azt mondani, hogy ez lett életem rúzsa, de ennyi pénzért nem is tudok belekötni se...én nagyon szeretem, és biztos vagyok benne, hogy arra fele járva még a további kollekciókból is szállítok magamnak majd rúzsokat - kivéve, ha valami csoda folytán elveszteném a rúzsfüggőségemet, de erre elég kicsi a valószínűség, ugyanis mindenkinek kell valami függőség, és amúgy is csak orvosokkal lehet leszoktatni róluk az embereket (legalábbis nekem a rúzsok iránti rajongásom szerintem inkább mentális probléma lehet...és már odajutottam, hogy rúzs nélkül konkrétan meztelennek érzem magam...rossz beidegződés, de szerintem elég sokan érzik magukat smink nélkül így, szóval nem igazán érzem úgy, hogy veszélyes lenne rám nézve - a pénztárcámra nézve inkább...).
Szóval összességében én nagyon imádom, és örülök, hogy esélyt adtam ennek a márkának annak ellenére is, hogy nem egy elterjedt, minőségi márkáról van szó...:D

Ti szeretitek az ilyen olcsó sminktermékeket? :)
Esetleg a kik-ben szoktatok sminktermékeket venni? :)

2 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy nem járok, szóval, még azt sem tudtam, hogy ott lehet venni sminkterméket.
    A színe szép. Kár, hogy nem rúzsozom magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel a város legtúlsó felén van, mi is csak akkor, amikor "nagy bevásárlás" van...de én mindig találok ott valami kacatot...(onnan van a Homer-os bögrém is *-*)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)