2014. november 15., szombat

Dupla zsákmány

Sziasztok! :)
A mai bejegyzésemben két adagnyi szerzeményt szeretnék nektek megmutatni! Eredetileg két külön posztot terveztem, de mivel korábban megérkezett az AVON, gondoltam egybe rakom őket...De mivel a fényképezésen már túl voltam gondoltam legalább a bejegyzést két részre osztom...

Először is a drogéria járásom eredményét szeretném megmutatni nektek:
Igen, tudom...gyönyörű a képminőség...mint említettem a fényképezőgéppel vannak gondok...Ez két drogériából jött velem, név szerint a Müller és a DM volt a beszerzésük helye...Sajnos Müller csak a város túlsó felén van, így nagyon ritkán jutok el oda...És teljesen őszintén bevallom, hogy ezt a kupacot kb egy hónapja vettem, csak nem akartam megint zsákmányos bejegyzést, úgy gondoltam kicsit gyűjtögetek még - hát ennyit erről, most itt vannak...
Az essence ajakkontúrja (13, transparent) egy igazi multifunkciós termék...Mivel nagyon sok rúzsom van, egy kisebb vagyon lenne felszerelkezni a hozzáillő ajakkontúrokból, így úgy gondoltam, hogy egy áttetszőt választok...Sajnos nem túl sok márka árul még ilyet (vagyis drogériás viszonylatokban), viszont ez 350 forintért nagyon megérte...Már használtam párszor, de őszintén szólva ennyiért nem sokat vártam tőle, és jócskán túlteljesítette az árát, szóval nagyon megéri az essence ajakceruzáit megvenni...Az egyetlen hátránya, hogy nem automata, és én nem szeretem a faragós dolgokat...Meg ennél egy kicsit ijesztő volt az, hogy sárga a bele, és sajnos a Müllerben is előszeretettel bontogatják és próbálgatják azokat a termékeket, amiknél nincs teszter...(Jó mondjuk ilyen ár mellett, ha egy pici hiányzik se fogok kiakadni, de akkor is...maga az elv...)
Aztán az essence my skin ápoló tisztító kendőjét is újra vettem...Bár próbáltam a mattítót, és meg voltam vele elégedve, visszatértem ehhez inkább, mert ennek jobban tetszik az illata...Egyébként 500 forint volt kb, szóval szerintem teljesen megérte...:D
Az ebelin vattakorong (140db-os) életem egyik legjobb vattakorongja...Egyedül a lengyel vattakorong volt vele egy minőségben, de még a niveát is simán üti...6-700 forintért pedig nagyon megéri ez az "ipari kiszerelés"...(Mivel én nagyon gyorsan fogyasztom a vattakorongokat nekem a cuki kis kiadások nagyon nem érik meg, muszáj mindig nagyban gondolkodni...gyakrabban sminkelős időszakban vagy amikor akciós van, hogy 2-3 140 darabos is velem jön egy vásárlás során...)
A fabulon tini tonik tökéletes ideiglenes pótlója az avon clearskin tonikjának...Bár annyira azért nem jó minőségű, 6-700 forintért dupla annyit kapunk, mint az avonos...szóval így azért jobban megéri, de természetesen, ha akciós lesz az avonos feltankolok belőle, mert azt azért mégis jobban szeretem...
A Garnier pure 3in1 arclemosó/bőrradír/maszk az a lustaságom áldozata...Mindig veszek egy multifunkciós terméket, hogy a nagyon időhiányos napjaimon ezzel helyettesítsem a komplett arctisztító rutinomat (na meg egy kis tonik rá...). Legutoljára egészen véletlenül futottam bele ebbe, amikor a (nagyon bevált avon) clearskin sok az egyben termékének kerestem utódot...Jóval nagyobb a kiszerelése, így az ára se annyira húzós, és nagyon megszerettem...Az enyém már elfogyott, szóval gondoltam újra veszem...és milyen jól gondoltam! Pont akciós volt a DM-ben...:D

Második körben a novemberi avon rendelésemet szeretném megmutatni:
Igazából test- és arcápolót is akartam venni, de aztán úgy döntöttem, hogy inkább csak pár új sminkterméket veszek (na meg karácsonyi ajándékokat, de azt nem mutathatom itt meg, mert ha az ajándékozott fél véletlenül idetéved az milyen lenne...pedig nagyon jó cuccok vannak, az előkarácsonyi dolog most nagyon megfogott).
Elsőként a decemberi kampány újdonságát szeretném megemlíteni, ami a Luxe termékcsalád új matt hatású selymes alapozója...Bemutató ajánlat keretein belül vettem meg, a Porcelain árnyalatot, mivel ez a legvilágosabb, szóval valószínűleg ez fog illeni a bőrömhöz...A doboz bubifóliában volt (lesz mit pukkasztgatnom...xD), és a dobozban maga az üvegcse is külön bubifóliát kapott (...). Szörnyen elegáns tégelyben van a termék, még nem bontottam ki ugyan...Őt igazából azért vettem, mert az essence habállagúm lassan elfogy, és mostanában nem láttam az avonnál a sajátját...Viszont ez is elvileg ilyesmi, szóval gondoltam egy próbát megér...A decemberi kampány folyamán 2699 forintos bevezető áron lehet hozzájutni...
Aztán vettem még egy alapozót, ez a Calming effects termékcsaládhoz tartozó (aminek egyébként a korrektorja borzasztó) folyékony alapozó, a pale pink árnyalatban...Nyáron vettem egy ivory pink árnyalatút, az bevált...A fedése gyenge volt, de az állaga nagyon kellemes, és kényelmes viselet...A különbség nagyon nagy a két alapozó között, látszik, hogy ez jóval világosabb nála...Télire tökéletes lesz mondjuk, mert gondolhatjátok mennyire világos vagyok télen, ha még nyáron is a legvilágosabb alapozót kell vennem...Egyébként ezt a két árnyalatot, ami nekem is megvan, kifuttatják majd (meg egy másikat is, de azt nem tudom melyiket), szóval azok a világos bőrű emberek, akiknek rózsaszínes az alaptónusa és szeretik az ilyesmi alapozókat szerintem csapjanak le rá...Én 999 forintért vettem novemberben, decemberben pedig 1799 forintba fog kerülni.
Aztán kicsit bevásároltam körömlakkokból is...Szükségem lenne egy sima fekete körömlakkra, egy sima piros körömlakkra, és egy nude rózsaszínre is...Ehhez képest jól bevásároltam 699 forintos darabáron...elég sok körömlakk volt még a listámon (vagyis konkrét körömlakkok, a fent említett hármon kívül), és most sikerült őket beszereznem...A pro+ hosszantartó körömlakk új szaténos árnyalataiból vettem kettőt is, a Refined Ruby és Emerald Elegance árnyalatúakat...Mindkettő csodásan, aranyosan fénylenek, igazi karácsonyi hangulatuk van már üvegben is...Aztán a Metálfényű körömlakkok közül is hozzám került kettő, az Icy Purple és a Platinum Petal. Eredetileg nekem innen csak az ezüst kellett volna, azt már régen kinéztem, és az essence ezüst lakkja amúgy se teljesített úgy, ahogy nekem jó lett volna...viszont...egyik vevőm megrendelte a lilát, és amikor kipróbálta még ott voltam (odaadtam neki és rögtön felkente megnézni), és egyszerűen WOW...olyan gyönyörű volt felkenve...hogy tudtam, hogy nekem is listás lesz...Csodás, ezüstös fényük van, és hűvös színük...Igazából a két lakkot egy családba valónak is nézhetnénk (vagyis a szaténosokat meg a metálosokat), ha pl meleg és hideg színenként szednénk szét őket...egyszerűen gyönyörűek...Sajnos mostanában nem lakkozok körmöt, se időm, se energiám, se lehetőségem rá, de már azért papíron kipróbáltam őket, és...wow...A decemberi katalógusban a pro+ lakkok 799 forintos áron lesznek kaphatóak...

Na ők lennének az én kis szerzeményeim, örülök, hogy a nagy spórolás közben mega akciósan meg tudtam szerezni ilyen csodás dolgokat - meg hát most újra vettem mindent, ami fogytán van arcápolásilag, szóval egy darabig nem kell rájuk költenem...

Ti miket vettetek mostanában? Elkezdtétek már gyűjteni a karácsonyi ajándékokat, vagy még decemberre hagyjátok a bevásárlást? :)
Szép hétvégét nektek! :)

4 megjegyzés:

  1. Remek dolgokat vettél!:) Az Avon rendelésed különösen tetszik. A piros és a zöld lakkot eltudnám képzelni karácsonyi lakknak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez jutott eszembe, mikor élőben meglattam őket...:D
      A másik kettő meg elsősorban újévre jött hozzám most...:)

      Törlés
  2. Örülök, hogy bevált az ajakceruza :) én különösen azt imádom benne, hogy sokkal könnyebb rúzsozni, nem futok ki közben az ajkam vonalából.
    Szerintem viszonylag szerencsés a csomagolása, már abból a szempontból, hogy átlátszó a kupakja. De engem is rohadtul dühít, hogy a vásárlók nem bírnak magukkal :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként nálad láttam meg, hogy essence-nek van ilyene...csak kételkedtem az ára miatt...de felesleges volt...:D

      Amúgy azt nem értem, hogy ahol teszter van, még ott is belenyúlnak...essence leárazásnál is konkrétan a termékek szét voltak már törve, meg teljesen el voltak kopva (mondjuk ez nem itthon, pont nyaraltunk a kiárusítások alatt...)...mondjuk ott én is összefirkáltam a kezemet az egyikkel, de én biztos voltam benne, hogy AZT veszem meg (meg is vettem), csak meg akartam nézni, meg utána jó volt nézegetni, amíg nem használhattam "élőben"...:D

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)