2014. november 5., szerda

Das gesunde plus Haar Vital Komplex cinkkel

Sziasztok! :)
Nem tudom ilyen termékekről szokás-e írni, de mivel gondolom sokan küzdenek (küzdünk) a hajhullással (akár stressztől, akár alkatilag), gyenge haj problémával, esetleg betöredező körmökkel, gondoltam leírom a saját tapasztalataimat ezzel a termékkel...Előre nem mondok semmit róla, mindenki döntse el a végén maga, hogy kipróbálja-e, vagy sem...És igazából azt se tudom, hogy mennyire helytálló ilyen esetben a "teszt" címke, de máshova nem tudom hova lehetne kategorizálni...
Mielőtt belekezdenék szerintem fontos megemlítenem, hogy kombinált bőröm van; iszonyatosan gyorsan zsírosodó, gyorsan növő, vékony szálú DE erős hajam; és gyorsan növő, de rendszeresen lemezesen beszakadozó körmöm van...Ez a termék nagyon olcsó volt, szóval gondoltam vele próbálkozok elsőként...(Most viszont a magne-b6 és multivitamin kombóra kéne ráállnom, ugyanis folyamatosan hányingerem van, fáradt vagyok, és stresszelek, és fogytán van a b6 vitaminom...)
A bejegyzést a különböző részekre (haj, köröm, bőr) osztom, így írok róluk szépen sorban, de elöljáróban a termékről: ez egy étrend kiegészítő kapszula, ami tartalmazza a következőket: cink, b1 vitamin, b2 vitamin, b6 vitamin, b12 vitamin, biotin, folsav, niacin, pantoténsav...Szóval lényegében egy vitamin bomba,nekem felváltotta a multivitamin szedését (annyi bogyót minek vegyek be?). 60 kapszulát tartalmaz, ami a javasolt napi adag (1 kapszula/nap) mellett két hónapnyinak felel meg...
A doboz szerint: "[...]A cink hozzájárul a haj és a köröm, a biotin pedig a haj és a bőr normál állapotának fenntartásához. A B-vitaminok részt vesznek a normál energiatermelő anyagcsere-folyamatokban. [...]"
Magyarul: gyorsabban fog nőni a hajunk és a körmünk, megerősödik; a bőrünket rendbe teszi és csinál egy kis étvágyat...Ez utóbbival bár semmi bajom nem lett volna, egyáltalán nem tapasztaltam, szóval erről külön nem írok...
Bár mostanában rossz állapotban van nagyon a bőröm, körmöm hajam, a vitamint még jóval a betegségem, a gyógyszerek és a stressz előtt kezdtem el szedni - már egy ideje el van fogyva, csak még nem voltam biztos abban, hogy írni akarok róla...

Köröm
Gondoltam azzal a résszel kezdem, amelyik a legkevesebb változást tapasztaltam...A körmeimnek...úgy nagyjából semmit se ért...Vitaminhiány foltjaim nincsenek, de továbbra is az egész körmöm dehidratált, repedezik, lemezesedik (igen, tövig...azóta is), szóval körömnövesztésre alkalmatlan, de nem baj, mert nagyon jó körömápolóm van, azzal nagyjából magamon tudom tartani a körmeimet, és mivel elég gyorsan nőnek, másra nincs is szükségem, csak az egészségükre...:)

Haj
A hajam olyan tempóval nő, hogy három hetente kéne festeni, hogy ne látszódjon a ronda lenövés, szóval elég gyorsan nő, van sok babahajam is, csak az a probléma, hogy nem nagyon marad meg a fejemen...Nos a termék szedése úgy normalizálta a helyzetet, hogy TELJESEN kiszárította a hajamat (elég volt minden harmadik nap mosnom, amúgy két naponta szoktam sajnos, többet nem bír ki), és TŐBŐL kitörte...Igen tudom, első sorban a festést fogja mindenki hibáztatni, de a festést bírja a hajam, a vége festés után száraz kicsit, de tőből kitörni nem szokott...Szóval lényegében ugyanúgy minden tele volt a hajammal, csak már a hajhagymáim nem voltak a hajszálak végén - sokkal jobb, köszönöm...Ja és ha már festés...a termék szedése közben (és azóta is az a rész) az akkor nőtt hajam egyszerűen nem lehetett normálisan befesteni...foltosan, gyorsan, narancssárgára kopott...elég régóta használom ezt a festéket, semmi nem változott, még a felviteli módszer se, és SOHA nem kopott eddig foltosan...szóval...hajra se nagyon vált be - sőt több kárt okozott, mint amennyi haszna volt...ha már hullik a hajam, inkább hagymástól jöjjön ki, mint tőből letörjön...szóval...inkább hagyom is ezt a témát...
Viszont a szemöldököm növesztésében segített...sajnos elég erős szőröm van (a hajamon kívül), és a szemöldökömet még alaphelyzetben is nehéz kordában tartani...De ennek a terméknek köszönhetően én folyamatosan dzsungelnek éreztem, és azóta se lett még úgy szépen normálisan kiszedve...(elég drága a sok külön tanár, a kozmetikusnál fontosabb dolgok is vannak, magamnak meg valahogy sosincs türelmem kiszedegetni...gyantázni nem tudom borotválni meg...amilyen lelki állapotban vagyok, és ahogy kinéz, legszívesebben az egészet leborotválnám...de komolyan, ki akarom üttetni, sokkal könnyebb lenne vele bánni, és nyugodtan leborotválhatnám mindig, nem kéne kozmetikushoz se járnom miatta...)
És igazából egy másik szempontból is kozmetikus barátnak bizonyult: a kis alig látható bajuszkámat (ami amúgy bosszant engem, mert a pihékre is nehéz alapozni, meg a púder meglátszik rajta, és amúgy is sötét barnák) szépen megerősítette, megsötétítette...úgyhogy azt is borotválni kezdtem, tudom nem szabad, de nagyon nem volt türelmem a gyantával szenvedni minden héten, hogy eltüntessem a kis undokot...
(És csak zárójelben jegyezném meg, hogy a többi testrészemen is elősegítette a szőr növekedését és megelőzését, szóval minden zuhanyzásnál társam volt a borotva...ha a hajamat is megerősítette volna, azt mondom megéri, de így kimondottan utáltam...netes szöveggel élve szörnyen nagy troll ez a termék...legalábbis velem jól kicseszett kiszúrt...)

Bőr
Emberek...ez siralmas...tényleg...borzasztó....elviselhetetlen...szörnyűség...tragédia...Az én kombinált bőrömet TELJESEN zsírossá tette...köszi, egy vitamin miatt biztosan lecserélem az egész arcápolási rutinomat, az összes arc-kencémet meg az alapozóimat, aha, NEM...sőt megajándékozott rengeteg picike pattanással...sose voltam pattanásos...a mitesszerekkel sok bajom volt, de pattanásaim csak a nehéz napok előtti hormoningadozás (na jó erre biztos van értelmesebb kifejezés is) következtében jöttek ki, és utána elmúltak...DE ezektől nem lehet megszabadulni - legalábbis kombinált bőrre való dolgokkal nem...így is lecseréltem már a tonikomat olyanra, amiben több az alkohol...Amúgy is mindig szalicilsavas arctisztítókat/radírokat keresek, mert azok kordában tartják az undok kis fekete mitesszereket...de a szalicilsav kevésnek bizonyult, szóval jöhetett az alkohol...Ebben csak az a gáz, hogy miután elfogyott a vitamin, kb egy hét alatt visszaállt normálatlanba (ha már a vitaminok normalizálták...), és soknak bizonyult már az alkohol rá, szóval el kezdett szárítani...nem baj, mert van egy zsíros arckrémem (normál/száraz bőrre való, de pakolásként egész jól működik kombinált bőrön is, csak nem szabad elfelejteni lemosni), szóval majd kiegyensúlyozom őket, de akkor is...(és emlékezzetek mit írtam a hajas rész végén...na ez a tulajdonsága se segített megszerettetni velem)

Igazából...én még az életben nem hallottam olyat, hogy valakinek a bőrét/haját a vitaminok teszik tönkre...először én is máshol kerestem a hibát...DE mivel akkor még semmilyen más külső hatás nem érte a szervezetemet, aminek következtében ilyen változások jöhettek volna elő, így nem tudtam másra gondolni...és mondom, a bőröm visszaváltozott a nehezen kezelhető, de már megszokott állapotába, miután abbahagytam a vitamint...de az undok kis pattanások nem tűntek el továbbra se, sőt bevarasodtak csak, és borzasztóan néznek ki...viszont a hajam azóta szintén nem törik ki tőből (a festék márkája még mindig ugyanaz), és ugyanolyan gyorsan nő...bár sajnos ő meg a foltos kopástól nem szabadult még meg, de legalább az alja továbbra is szépen kopik...
Összességében anya az ilyenre mondaná, hogy adtunk a szarnak egy pofont...ami egy dolog...de a bőrömnek még nagyobbat...ez a termék tanította meg nekem, hogy nem csak a bőrtípusunknak megfelelő arcápolási rutinra kell figyelni, hanem az se mindegy, hogy milyen vitaminokat, milyen mennyiségben, és hogy kombinálva szedünk...Pedig én tényleg nem hittem, hogy egy vitamin ilyenekre képes, igazából arra számítottam, hogy legrosszabb esetben nem történik semmi, és 800 forintért váltottam le a multivitaminomat...de...szörnyű...

Őszintén nem tudom ajánlani, de aki gondolja próbálja ki, ugyanis ennél olcsóbban szerintem nem fognak ilyen jellegű vitamint találni...Meg ahány ember, annyi bőr és haj, szóval attól, hogy nálam nagyon csúnyán leszerepelt, másnak még beválhat...:)

Na most még megyek, megszervezem a holnapi napomat, és kitalálok valami megoldás szerűséget a problémámra (mind az itt említettre, mind a lelkire - most van egy ötletem, csak át kell beszélnem pár emberrel, meg ki kell találni, hogy valósítsam meg...).
Mindenkinek jó pihenést és szép estét! :)
Ha nektek esetleg van valami bevált hajnövesztő csodaszeretek, ami nem teszi tönkre a festést, akkor várom a kommentekben, de megoszthatjátok saját tapasztalataitokat is ezzel a termékkel kapcsolatban! :) (legalább megnyugodnék, hogy nem volt felesleges ez a termék se...)

2 megjegyzés:

  1. Megmondom őszintén, én szemeztem ezzel a termékkel, főleg a hajam miatt, viszont most annyira nem tetszik. Maradok a régi bevált dolognál (legalábbis, nekem egy noname káposzta kapszula segített).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem majd én is szétnézek káposzta kapszula téren...de egyelőre teljesen vissza szeretném kapni a bőrömet...(vagyis megvárom, amíg minden gyógyszer meg minden kiürül a szervezetemből és picit regenerálódik, utána kezdek bármibe is...így is...komoly meglepetés volt, hogy a VITAMINOK tették tönkre...még a gyógyszerek előtt...de most nem merek semmi újat bevetni...)

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)