2014. november 18., kedd

Avon szemkontúr teszt

Sziasztok! :)
Én mostanában szerintem meg vagyok átkozva a sminktermékekkel/beauty dolgokkal...Valahogy szarabbnál szarabb mindig olyan minőségű termékekbe futok bele, ami után felmerül bennem a kérdés, hogy biztosan ezt akarom? Smink nélkül is sokan elélnek, és egy ilyen színvonal csökkenés után lehet nem érdemes mindig keresni az újdonságokat...De ezen megállapításom ellenére megtörhetetlenül próbálgatom az újabb sminktermékeket, márkákat, és nem hagyom, hogy néhány csalódás eltántorítson tőlük...(Na jó, a color time hajfesték az előző posztban letörte a vállalkozó szellememet a hajfestékek szemszögéből.)
Most egy újabb avon "csodaterméket" hoztam nektek...Mindenki tudja, hogy az avon sminktermékei között nagyon nagy a szórás, a minőséget tekintve...Hát...most sikerült kifognom életem legrosszabb szemkontúrját (igen, a 150 forintos Lora szemceruzám is sokkal jobb, mint ez)...Azért vettem meg, mert az avon szemkontúrjai általában beválnak nekem, szeretem őket, és fogytán van a feketém, szóval gondoltam utánpótlásként kipróbálok valami újat - na itt kellett volna valakinek a kezemre csapnia, hogy eszembe se jusson megrendelni...sajnos ezt senki nem tette, így hozzám került a Hollywood kollekció szemkontúrja, ami elsősorban különleges kivitelezésével fogott meg...És szerintem az összes pozitív tulajdonságát fel is soroltam ezzel...
Ilyen iszonyatosan fura a hegye, ami teljesen téglalap alakú, szóval (számomra) könnyebben használható, mint a vastag, hasított szivacsos tusfilcek...Igazából ez egy nagyon kényelmes, jól használható forma, csodásan lehetne vele vastag és vékony vonalakat húzni, nagyon szépen meg lehet vele rajzolni az íveket, DE sajnos maga az "anyag" röhejes minőségű...
Kemény, nem lehet vele egyenletes vonalat húzni (foltos...), építeni lehetetlen, és aki intenzív fekete színt akar tőle (vagy egyáltalán bármilyen intenzív színt), az jobb ha inkább nem próbálja ki, mert csalódni fog...Egyenletesen csak világos szürke vonalat lehet vele húzni, de azt is csak akkor, ha nagyon óvatosak vagyunk, és nem nyomjuk rá túlságosan a bőrünkre...Ha rányomjuk amúgy is mű, zsírkréta szerű hatása lesz, ami ha szépen fogna még lehet megbocsájtható lenne, de így...A tartóssága szintén röhejes...magától egy óra alatt megkopik, de simán le lehet dörzsölni és nem bírja a vizet se...
Sok réteg után látható, hogy mit produkál a termék...Őszintén szólva nagyon sajnálom, ugyanis ez a forma zseniális, és nagyon szeretném hasznosítani (és elhasználni, ha már kidobtam rá egy ezrest), de ilyen minőség mellett nem fűzök hozzá sok reményt, és ötletem nincs mire tudnám használni...

Szóval összefoglalva: óvakodjatok a hollywood-i szemkontúrtól, és ha mindenképp avonosat szeretnétek, akkor inkább a Bold, Classic vagy Diamond családból válasszatok...Mindenesetre ez az újabb bizonyíték, hogy az avon a kimondottan jó termékek mellett képes iszonyatosakat is gyártani, és iszonyatos áron eladni...

Jó éjszakát mindenkinek! :)

2 megjegyzés:

  1. Esetleg szemhéjalapnak nem lehetne használni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...szerintem ahhoz túl "zsírkrétás", de megpróbálom, hátha...:D
      (Én a tartóssága miatt nem is gondoltam rá, hogy ki kéne próbálnom...:))

      Törlés

Mondd el véleményedet, vagy tedd fel kérdésedet! :)